appelssiini
Member
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]
Eipä ole hirveästi väkeä pelaamassa netissä tätä.
Eipä ole hirveästi väkeä pelaamassa netissä tätä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eipä ole hirveästi väkeä pelaamassa netissä tätä.
Komppaan satasella! Fläsärin kuuppi on ehdottomasti oma lukunsa kuuppi-rintamalla. Eilisen illan/yön perusteella kyseessä oli, hands down, paras kuuppi-kokemus mitä olen koskaan kokenut. HC:lla pelatessa tehtävät muuttuvat todella intensiivisiksi ja kavereiden kanssa taktikointi on pakollista, mutta suunnattoman palkitsevaa. Eilisissä matseissa koettiin oikeasti sellaisia asioita mitä ei voinnut kuin ällistellä leuka lattiassa. Ja nyt ei puhuta yleisestä hedonismista vaan oikeista asioista mitä pelin eteemme heitti.Muutaman tehtävän perusteella voisin melkein sanoa että hardcore co-op hyvällä porukalla on ehkä sitä parasta sotimistia mitä itse olen konsolilla koskaan kokenut.
Ääh... arvaapas, tuleeko meikäläisen matikanopiskeluista mitään tuollaiset visuaalit päässä?Komppaan satasella! Fläsärin kuuppi on ehdottomasti oma lukunsa kuuppi-rintamalla. Eilisen illan/yön perusteella kyseessä oli, hands down, paras kuuppi-kokemus mitä olen koskaan kokenut. HC:lla pelatessa tehtävät muuttuvat todella intensiivisiksi ja kavereiden kanssa taktikointi on pakollista, mutta suunnattoman palkitsevaa. Eilisissä matseissa koettiin oikeasti sellaisia asioita mitä ei voinnut kuin ällistellä leuka lattiassa. Ja nyt ei puhuta yleisestä hedonismista vaan oikeista asioista mitä pelin eteemme heitti.
^ Eikä tämä vielä mitään, samainen tehtävä jatkuu ja Grande Finale on vielä kertomatta.Yksi esimerkki eiliseltä illalta: Meitä oli kolmen kopla ja yksi botti. Toinen tehtävä. "Kohde"(ohjusta kuljettava rekka) näkyi noin kilometrin päässä. Kokoonnuimme läheiselle vajalle jonka toiseen kerrokseen yksi meistä jäi tarkastelemaan vajan ja kohteen välistä maastoa. Botti jäi sniputtajan suojaksi ja me kaksi muuta lähdimme hitaasti etenemään kohti kohdetta. Yön pimeys oli puolellamme. Sniputtaja raportoi "kohteen" luona olevista teroista joita me valmistauduimme kohtamaan. Yhtäkkiä meidät huomattiin, tulitus alkoi välittömästi. Sniputtaja piti etenevien terojen päät alhaalla suojatulen voimin, meidän sylkiessä lyijyä näiden niskaan. Kiivas tulitaistelu kulminoitui vajan ja kohteen väliseen ojaan jossa kivien suojassa taistelu kävi kiivaimmillaan. Onneksemme lähistöllä piileskellyt mariini-ryhmä koukkasi "kohteen" selustasta apuumme. Mutta jokin oli vialla. Apuun saapuneita mariineja tulitettiin jostain. Kohti sateleva lyijy pakotti meidän nopeaan vetäytymiseen tuon "kohteen" luokse. Meitä tulitettiin jostain, ammukset vetävät viimeisiä, henki hellässä ja sniputtajamme on toisella puolella maailmaa. Asiat eivät näyttäneet hyvältä. Samassa sniputtaja raportoi botin kaatuneen. Olimme aivan ulalla tapahtuneesta. Nopea vilkaisu karttaan paljasti tilanteen todellisen suunnan; ladon takaa eteni suuri vihollis massa "kohdetta" kohti. "Lähistöllä kierrellyt partio oli varmasti kuullut tulitastelun ja rientänyt tapahtumapaikalle." - ajattelimme. Paniikki kasvoi. Tulitus jatkui ja piti meidän päämme visusti mullassa. Joukko jatkoi etenemistään meitä kohti. Meidän panikoiva tulitus ei kaatanut yhtäkään teroa. Olimme kurkkuamme myöten kusessa. Yhtäkkiä sniputtajamme tajusi - "Viholliset eivät ole huomanneet meikäläistä!" Joukko oli niin keskittynyt meidän nallittamiseen että he eivät olleet noteranneet ladon yläkerrassa kämppinyttä marttaa. Peukalo suusta pois! Urhoollinen sniputtajamme aloitti harkitun tulittamisen joka sai vihollisen hämilleen. Nousimme mullasta ja aloitimme villin ristitulen! "Get some! Get Some!" - huutojen saattelemana teurastimme kylmän harkitusti nuo riisi-kansalaiset. Viimeisen laukauksen lauetessa ja teron kaatuessa, kokoonnouimme "kohteelle". Sydämmemme hakkasivat kirjaimmellisesti tuhatta ja sataa. Emme vieläkään ymmärtäneet miten olimme selvinneet tästä kaikesta. Yhtäkkiä ällistyneen hekumoinnin rikkoi lähenevä vihollis-kopteri joka aloitti villin tulittamisen meitä päin. Matkamme oli vasta alussa. To Be Contiuned.
Tehtävät keskittyvät ilmeisesti pääasiallisesti jalkaisin pukarointiin, mutta onhan pelissä aivan valtava, suorastaan kolossaalinen ajoneuvotuki; yli 50 vehjettä ratsastettavana. (Ehe, hehhehe.)Tämän kaiken hehkutuksen ja vikojen väheksymisen seurauksena oma kappale lähti tilaukseen eilen. Jutuista päätellen tässä ei ole samaa etenemis systeemiä tehtävissä kuin edellisessä,et ensin ryynätään,sit tehtävien edetessä ajellaan ja lennetään?
Yksi esimerkki eiliseltä illalta: Meitä oli kolmen kopla ja yksi botti. Toinen tehtävä. "Kohde"(ohjusta kuljettava rekka) näkyi noin kilometrin päässä. Kokoonnuimme läheiselle vajalle jonka toiseen kerrokseen yksi meistä jäi tarkastelemaan vajan ja kohteen välistä maastoa. Botti jäi sniputtajan suojaksi ja me kaksi muuta lähdimme hitaasti etenemään kohti kohdetta. Yön pimeys oli puolellamme. Sniputtaja raportoi "kohteen" luona olevista teroista joita me valmistauduimme kohtamaan. Yhtäkkiä meidät huomattiin, tulitus alkoi välittömästi. Sniputtaja piti etenevien terojen päät alhaalla suojatulen voimin, meidän sylkiessä lyijyä näiden niskaan. Kiivas tulitaistelu kulminoitui vajan ja kohteen väliseen ojaan jossa kivien suojassa taistelu kävi kiivaimmillaan. Onneksemme lähistöllä piileskellyt mariini-ryhmä koukkasi "kohteen" selustasta apuumme. Mutta jokin oli vialla. Apuun saapuneita mariineja tulitettiin jostain. Kohti sateleva lyijy pakotti meidän nopeaan vetäytymiseen tuon "kohteen" luokse. Meitä tulitettiin jostain, ammukset vetävät viimeisiä, henki hellässä ja sniputtajamme on toisella puolella maailmaa. Asiat eivät näyttäneet hyvältä. Samassa sniputtaja raportoi botin kaatuneen. Olimme aivan ulalla tapahtuneesta. Nopea vilkaisu karttaan paljasti tilanteen todellisen suunnan; ladon takaa eteni suuri vihollis massa "kohdetta" kohti. "Lähistöllä kierrellyt partio oli varmasti kuullut tulitastelun ja rientänyt tapahtumapaikalle." - ajattelimme. Paniikki kasvoi. Tulitus jatkui ja piti meidän päämme visusti mullassa. Joukko jatkoi etenemistään meitä kohti. Meidän panikoiva tulitus ei kaatanut yhtäkään teroa. Olimme kurkkuamme myöten kusessa. Yhtäkkiä sniputtajamme tajusi - "Viholliset eivät ole huomanneet meikäläistä!" Joukko oli niin keskittynyt meidän nallittamiseen että he eivät olleet noteranneet ladon yläkerrassa kämppinyttä marttaa. Peukalo suusta pois! Urhoollinen sniputtajamme aloitti harkitun tulittamisen joka sai vihollisen hämilleen. Nousimme mullasta ja aloitimme villin ristitulen! "Get some! Get Some!" - huutojen saattelemana teurastimme kylmän harkitusti nuo riisi-kansalaiset. Viimeisen laukauksen lauetessa ja teron kaatuessa, kokoonnouimme "kohteelle". Sydämmemme hakkasivat kirjaimmellisesti tuhatta ja sataa. Emme vieläkään ymmärtäneet miten olimme selvinneet tästä kaikesta. Yhtäkkiä ällistyneen hekumoinnin rikkoi lähenevä vihollis-kopteri joka aloitti villin tulittamisen meitä päin. Matkamme oli vasta alussa. To Be Contiuned.
Tehtävät keskittyvät ilmeisesti pääasiallisesti jalkaisin pukarointiin, mutta onhan pelissä aivan valtava, suorastaan kolossaalinen ajoneuvotuki; yli 50 vehjettä ratsastettavana. (Ehe, hehhehe.)
Eli mitäs voitte sanoa "final wordiksi" AI:n tasosta? Jos nyt unohdetaan bugitus aivan kokonaan, onko AI sitä tasoa, mitä sen luvattiin olevan?
Vielä on vaikea sanoa kun vasta 4 tehtävää on suoritettu. Osaa piirittää, hyökätä monelta suunnalta yhtä aikaa ja lähtee karkuun jos joutuu liian kovaan tulitukseen.
Muuten se tuntuu toimivan oikein hyvin, mutta muutaman kerran kun on päässyt sivustasta hyökkäämään AI ei reagoi edes ensimmäisestä osumasta mitään. Tämä bugi on jo ilmeisesti korjauksessa, ainakin se on listattu virallisen foorumin ongelmaketjuun.
edit: En tiedä mitä siitä on sitten luvattu...
No toisessa tehtävässä on ainakin järkky aikaraja ja ei jää hirveesti aikaa ihmettelyyn ja taktikointiin. Ton tehtävän vedin kyl ikävä kyllä aika perus räiskintämeininkiin.
Olen nyt ollut tos kolmannessa tehtävässä jo useamman päivän kun siinäkin pitää mennä hirvee tuli perseen alla rantaa ylös ja tuhota antitank-miehistö, muuten ne tuhoo sun APC:t
En tykkää noista aikarajoista sitten yhtään ja onkin jo tullut sellainen fiilis että peli jää hyllyyn keräämään pölyä, valitettavasti.
Ei mulla mitään vastaan ole tuota flashpointia, ei vaan maistu se hirvee kiireessä juokseminen