Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Ei ole mitään ongelmia tullut Livessä vastaan.

Lobbyyn pystyy liittyä kaverin kautta ja valikosta saa myös BF1943:sta tutun Party Inviten lähetettyä kaikile partylaisille. Peli pyörii täysin sulavasti ja lagi vapaasti jopa minun 2 megasella yhteydellä houstattuna. Peli ei edes keskeydy jos joku päättää livetä pelistä, tällöin botti ottaa tämän aseman. Esimerkillisesti toteutettu kuuppi, muuta en osaa sanoa :)

Ootkos koittanut noita (ranked) annihilationia ja infiltrationia? Niihin tuntuu olevan helvetin vaikea päästä kaverin kanssa samaan peliin samalle puolelle. Oisivat kyllä voineet ottaa COD:sta tai Halo3:sta mallia seuranhakuun.. Pelissähän on nyt hyvin pitkälti samanlainen seuranhaku kuin mitä oli GRAW:ssa eli hirveetä sontaa. Co-opin kyllä saa kavereiden kesken nopeasti pystyyn, onneks.

Itse peli ei ole kyllä vielä itselläni pahemmin bugaillut, mitä nyt kerran jumituin paikalle (vasemmasta tatista ei käynyt mitään) ja eteenpäin pääsi vaan restartilla. Viidennessä missionissa mennään nyt co-opissa ja pitää kyllä sanoa että on se mahtavaa! Aikarajoista valitusta en tajua, kun kuvittelee tilanteen. Seuraa mahdollinen
Kolmannessa tehtävässä oma puoli on hyökkäämässä ja olet itse olet eturiveissä tuhoamassa AT-vihulaisia, niin ne on luonnollisesti saatava alas ennenkuin omat vehiclet rullaa paikalle. Tai se toinen missioni, jossa yön pimeydessä pystyy loistavasti sniikkaamaan. Kolmen miehen co-opilla pelattiin enkä pitänyt kuin medical kittiä ja binocularseja kädessäni, yhteen väijytykseen ammuin vähän sarjaa, jotta vihut pysyisivät munat turpeessa. Myös vihollisen helikopterin varominen luo hienosti tunnelmaa tilanteessa. Jollain kuudennella kertaa tehtävä meni hardcorella läpi, mutta jokainen on yritys on yhtä mukava, sillä aina voi kokeilla eri taktiikoita ja lähestymistapoja tilanteeseen. Koittakaapa vaikka ampua aluksi autokulkueen sekaan ja sit vetää kenttä läpi - hauskaa tulee olemaan :D Pelin eri tilanteista voisi vaikka kirjan kirjoittaa - niin paljon sattuu ja tapahtuu.

Tykistökeskityksessä on kyllä munaa vaikka millä mitalla ja peli on kauneimmillaan yömaisemissa. Grafiikat ovat tasoa "ihan jees" mutta kauas tähdätessä voi maasto välillä näyttää kohtuullisen karulta. Ensimmäinen räiskintä, jossa kaverit eivät pelaa asenteella "***** veit mun frägin" vaan tunnelma on oikeasti niin hieno, että pelkkä tulenohjaaminen ja vihollisten spottaileminen tilannetta kiikareilla tarkkaillen on palkitsevaa ("Nosta ylöspäin, nyt osuu lähelle! Koita Kalle kattoo pääsetkö vähän sivummalle ampumaan tonne hiekkasäkkien kylkeen kun Erkki pitää ne matalana!"). Yksinpeliä kokeilin vain ensimmäisen missionin verran ja onhan tuossa omien käskyttämisessä vähän toivomisen varaa, mutta ihan kohtuullisesti ne botit tottelevat. Valittamisen aihetta itse pelistä löytyy ehkä eniten siitä, että välillä viholliset voivat ottaa jopa yli 5 panosta kuolematta - eikös tämän pitänyt olla hyvin realistinen peli? Oletan siis, että olen osunut, kun vihollisesta pamahtaa punainen veripilvi.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

jjaahas, aattelin tän ostaa tänään ja kävin citymarketis kattoo että 70e ja tulin siihen tulokseen että jääköt. mut nyt ku lueskelin näitä ni toi TheHut.com pomppas sielt ja hintana oli täl pelil siellä 30 puntaa eli eikös se oo alle 30 euron?
Paljos se puntahinta taas olikaan euroissa...
Let me google that for you

mutku toi on englantilaine toi sivu ja punta valuuttana ni ostetaaks sielt se peli samallalailla ku täytettäs noit luottokorttitietoja jollekki suomalaiselle pelikaupalle? vaiko.. opastakaas osaamatonta:D
Sieltä voi ostaa myös euroilla, kuten sivun yläreunasta voisi olettaa. Tällöin tosin käytetään kaupan omaa valuuttakurssia joka ei ole ostajalle niin suotuisa. Voit tarkkailla hintoja euroissa, saaden jonkin sortin käsityksen hinnasta, vaihda hinnat punniksi ennen ostoskoriin lisäämistä, jolloin säästät pari euroa. Sitten vain normaalisti teet tilauksen.

Luottokortin tiedot täytät juurikin opitulla tavalla, ja nyrkkisääntönä onkin, että luet mitä tietoja lomakkeissa kysellään ja laitat sen mukaan tietoja.

Melko varmasti kysytään siis kortin voimassaoloaika, omistaja, osoite, kortin numero ja tarkistusnumero.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Joo kyllä tossa kolmannen tehtävän parissa ollaan vietetty jo aikaa (vähän liikaakin) että hyvät neuvot olisivat tarpeen,
tilanteeni koskee kun sitä villagee vastaan rupee tulee niitä vihuja ja sit sitä pitäis puolustaa, parhaimmillaan olen sitä jo noin 10-15minuuttia sitä pystyny puolustamaan, mutta tuntuu että viholliset ei lopu, omien puolustus pettää aina toisessa päässä ja neljällä omalla jätkällä noita on paha lähteä paikkailemaan kun on oma rannan etuosakin puolustettavana. Eli neuvoja kiitosta.

Toinen asia mikä ihmetyttää, että kun pistää Search Servers vai Browse Servers niin pelin peliä en saa sieltä löytymään, sittenkun teet oman pelin kun haluat pelata cooppia kun noissa boteissa kumminkin olis vielä toivomisen varaa vaikka ne ihan kohtuullisia onkin, niin kukaan ei edes tänne liity. Onko pelissä nyt joku bugi vai onko todellakin vasta näin vähän pelaajia. Olisi kiva päästä vetämään cooppia kyllä jos se sattuisi olemaan parempi kokemus kun tekoälyjen jatkuva käskeminen mistä ei tule mitään kun on kiivas tulitaistelu meneillään. Omia joukkoja ei kunnolla edes pysty levittämään linjaan, että olisi noin 30m väli toiseen, koska botit ovat ihan avuttomia yksinään.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Kolmos tehtävässä jumittavat; jos meno on liian vaikeaa, ottakaa rannalta APC käyttöönne. Ajoneuvo tuo mukanaan omat haasteensa mutta tulivoimaa sillä ainakin riittää.

Tuo Multiplayerin serveri haku tosiaan on aika kelvoton. Ranked-matseihin on melko mahdotonta saada kavereita mukaan. Tosin Player-matseissa tämä onnistuu moitteetta, mutta näitä matseja on turha etsiä serveri-listasta. Multiplayer nyt ei muutenkaan kosketa minua kovinkaan suuresti joten siihen en nyt mene sen kummemmin ottamaan kantaa.

Haluan edelleen korostaa sitä kuinka peliä olisi syytä pelata kuuppina, heti - alusta - lähtien. Kaikki tovereiden tekoälyyn vaikuttavat motkotukset häviävät sen sileän tien ja peli avaa oikeasti uusia polkuja eteesi. Kokemus hakee OIKEASTI vertaistaan. OF nyt ei muutenkaan ole mitenkään tarinavetoinen peli joten pelaamisen voi hyvällä omatunnolla aloittaa kuupilla.

KonsoliFin on mainio kanava peliseuran kuikuiluun joten miksei käyttää sitä hyväkseen, ilmoittautukaa täällä palvelukseen!
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Hirveää hehkutusfiilistelyä!!!!! :D

Mitä pelissä tapahtuu, jos saa pistoolin luodin jalkaan?

Mitä ilmeisemmin kävely vaikeutuu ja juosta ei enää voi ja äijä alkaa vuotaan verta. Kuitenkin niin lievä haava että sen voi paikata itse ja myöhemmin pyytää lisäapua mediciltä kun tilanne rauhottuu (healit täys)..


Niin pääsin vihdoin sitten sen tehtävän mikä bugas. Tällä kertaa aloitin vaan ihan tarkoituksella suoran hyökkäyksen kun apujoukot jäi TAAS KERRAN pyörimään autollaan vaan ympyrää kauas pois vaikka tulla pitäis.. Meni aivan mielettömän hyvin kun oppinut käyttään komentoja.. koko tiimi selvisi hienosti ja koko tukikohdan ja generaattorin sai hoideltua päiviltä. Jossain vaiheessa kyseinen apujoukkoauto näky ajavan ihan normaalisti tietä pitkin kohti meitä (siis joskus 5min taistelun jälkeen, vaikka sanotaan että se tiimi tulee in "approximately 1 mike" .. tarkoittaako se sit minuuttia?) mutta sitten taas se jäi johonkin jumiin ja jäi APC logo vaan pyörii kartassa... Eipä voinut sitten tietenkään tehdä secondary tehtävää (regroup for the diversionary strike tms... enpä voinut auttaa kun ne ei koskaan saanu sitä suoritettua bugejen takia) mutta tehtävä meni läpi kutenkin.

Siis miten ihmeessä teillä muilla se auto tulee normaalisti kun mulla se jää kiinni jopa kahdesti vaan pyörimään vaikka ekasta bugista selviäisikin???


Eikun jaa ahaa just lueskelinkin lisää kun koitin saada selville mission nimeä.. Eli se on se "Hip Shot" niminen missio.

Näköjään useampi muukin kokee saman bugin sittenkin...

"ok can anybody tell me what the diversion is in hip shot?
because ive been sitting at the stealth insertion point for 5 minutes after they say the diversion will occur in 1 minute, and nothing happens.
ive restarted this mission 4 times already and nothing ever happens.
i'd really like to avoid taking the whole oil facility with just my one team.
anybody else find this glitch?"

"the blue jeep on the map either doesnt move or it spins in circles in one spot lol.
i'll retry it though.
at least i know i was doing everything right"

"I had the same problem, i checked the map and i saw their jeep. IT was SPINNING IN FREAKIN CIRCLES!!!!!!!!! And then it blew up. IM SERIOUS! I ran 2 klicks to their jeep and they were glitching so bad they blew up. I mean WTF!!!!!!!!!!!!!!!"

( Tässä koko ketju GameSpot Forums - Operation Flashpoint: Dragon Rising - Hip Shot Mission Problem *SPOILERS* )

Useat kun pelaa hardcorella heti kun haluavat aidon kokemuksen, vaan odottaa ja odottaa ja sit on päätyny taisteleen sen läpi yksin.. Itse aloitin normalilla niin näkyy tosiaan kartassa se niiden sininen apc joka pyörii metsänlaidalla. Ja sama näköjään käy kaikille.

Eli kysynkin nyt teiltä: ONKO KUKAAN vetänyt Hip Shot missioo (Oil refinery, destroy generator, stealth team etc...) niin että kyseinen diversionary strike team on päässyt perille?

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.. että voiko se edes toimia oikein.

Mut niin onneks pääsin siitä läpi jo. Seuraavat tehtävät ollut aivan mahtavia. Varsinkin kun tajuaa toisiks seuraavassa napata sniperin kantoon viholliselta.. Ammuin yhden jätkän valehtelematta kukkulan taakse. Ei ollut suoraa näköyhteyttä mutta se just ryömi kukkulan taakse, ammuin ylöspäin just sen verran kun olin todennut siltä etäisyydeltä hyväks ja tähtäsin 2 viivaa alemmalla kohdalla siihen missä se on sen kukkulan takana ja "rifleman eliminated"... Pakko rakastaa sitä että luodilla on "aito" (kaari) lentorata <3

Kyllä tää bugeista huolimatta itselle ainakin oli rahan arvoinen ostos. :)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Pystyykö yksinpelin vaihtamaan coopiksi lennosta? Ja pystyykö pelin tallentamaan vain tehtävien välissä eli jos checkpointin jälkeen lopetan pelaamisen niin tehtävä alkaa alusta kun seuraavan kerran pelaan?

Yksinpelin tallennuksen voi ladata cooppiin.
Kesken tehtävän peliä ei voi tallentaa, eli tehtävä pitää aloittaa alusta. Mutta eihän hardcorella ole checkpointteja... ;)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Ammuin yhden jätkän valehtelematta kukkulan taakse. Ei ollut suoraa näköyhteyttä mutta se just ryömi kukkulan taakse, ammuin ylöspäin just sen verran kun olin todennut siltä etäisyydeltä hyväks ja tähtäsin 2 viivaa alemmalla kohdalla siihen missä se on sen kukkulan takana ja "rifleman eliminated"... Pakko rakastaa sitä että luodilla on "aito" (kaari) lentorata <3

Nääh, ei tuo vielä mitään - M4A1(Marksman) Single-shot; pääosuma teroon 1019 metristä ;)

Oli eilen yöllä taas kyllä intensiivistä vääntöä kuupissa. Neljä tuntia vierähti kuin siivillä ja voi pojat mitä meininkiä! Pelin tempo sopii omaan pelitottumukseeni kuin peruukki transvestiitin päähän. Eilenkin väännettiin viidettä tehtävää melkolailla kaksi tuntia putkeen hitaasti metsissä edeten ja pälyillen vihollisia. Joukkoon mahtui muutama todella upea vyörytys jossa niitettiin partioita sellaisella harkinnalla ja tarkkuudella ettei terot edes tajunneet kun naatti jo natisi. Meidän Co-Op Iskuryhmämme alkaakin olemaan jo melko karaistunutta sakkia. Todennäköisyys että meidät piestään 200 metristä ylöspäin pienenee jokaisen koetun taistelun jälkeen.

Ymmärrän kuitenkin hyvin sen miksi peli ei kosketa kaikkia. Pelin tempo ja vaikeus karistaa suurimman osan pelaajista.
Mutta ne jotka eivät pelkää hidasta ja varovaista etenemistä ovat kotonaan pelin kanssa.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Onko peli siis K-18?. Taitaa jäädä minun puolesta hyllyyn jos on :(.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Onko peli siis K-18?. Taitaa jäädä minun puolesta hyllyyn jos on :(.
Valitettavasti on. Jos nyt oikein ymmärsin noista tämänkin threadin sotaraporteista, pelissä kuitenkin ihan raajat lentelevät ynnä muuta? Vai olikos se sittenkin vain hieman veteraanien värittelyä lastenlapsille kertoessa? :D
-----------------------

Metacriticin arvosana Xbox 360-versiollehan on kummalisen pieni, 77. Toisaalta taas PC-versio on napannut sellaisetkin pisteet, kuin 85. Mistä tämä kertoo? Joko siitä, että Xbox 360- versio olisi merkittävästi huonompi (joka ei näköjään pidä paikkaansa), tai siitä, että konsolipelaajat eivät yksinkertaisesti pidä tällaisista peleistä niin paljoa. (Joka taas on hyvinkin mahdollista.)

Metacritic on kyllä melko turha mesta, ODST:kin 84. Hyh.

E: PC-versio nykyään 81. Tämä on juuri tätä normaalia Metacriticiä, yksi erittäin negatiivinen (tsekkiläinen?) arvostelu muuttaa näinkin rajusti arvosanaa. Haukkuja tuossakaan ei kyllä ollut kuin bugeista, johon saadaankin jo korjauksia.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Onko keltanokan mitta se, että ottaa nokkiinsa, kun tekoälyn kädettämisen tai bugin ja tallennuspaikkojen kitsastelun takia saa juosta samaa kilometrin pikamarssia uudestaan ja uudestaan? :mad:

Yleensä se kuitenkin johtuu pelaajan virheistä. Peli on todellakin Hardcore, mutta ei mahdoton, olen ainakin itse pärjännyt tosi hyvin siinä vaikka hermoja koettellen olen joskus edennyt. Peli vain vaatii kärsivällisyyttä ja hieman tilanne tajua että siinä pärjää... Onni ei myöskään ole paha liittolainen. :)

Tykistökeskityksessä on kyllä munaa vaikka millä mitalla ja peli on kauneimmillaan yömaisemissa. Grafiikat ovat tasoa "ihan jees" mutta kauas tähdätessä voi maasto välillä näyttää kohtuullisen karulta. Ensimmäinen räiskintä, jossa kaverit eivät pelaa asenteella "***** veit mun frägin" vaan tunnelma on oikeasti niin hieno, että pelkkä tulenohjaaminen ja vihollisten spottaileminen tilannetta kiikareilla tarkkaillen on palkitsevaa ("Nosta ylöspäin, nyt osuu lähelle! Koita Kalle kattoo pääsetkö vähän sivummalle ampumaan tonne hiekkasäkkien kylkeen kun Erkki pitää ne matalana!"). Yksinpeliä kokeilin vain ensimmäisen missionin verran ja onhan tuossa omien käskyttämisessä vähän toivomisen varaa, mutta ihan kohtuullisesti ne botit tottelevat. Valittamisen aihetta itse pelistä löytyy ehkä eniten siitä, että välillä viholliset voivat ottaa jopa yli 5 panosta kuolematta - eikös tämän pitänyt olla hyvin realistinen peli? Oletan siis, että olen osunut, kun vihollisesta pamahtaa punainen veripilvi.

Muista että vihollisilla on luodinkestävät varusteet, ammut aika kaukaa niitä myös JA sodassa yleensä tulee enemmän haavottuneita kuin ruumiita. Yleensä luutavammin haavoitat vihollista pahasti jolloin se ei pysty toimimaan tai vain hipaisee tämän kättä jolloin sen ampuminen vaikeutuu. Tässä pelissähän ei ole "taika" luoteja, joten tämä on itseasiassa todella realistista tietyllä tapaa... Mutta olisiko kivaa jos pelaajaan osuisi yksi luoti johonkin ja sitten joutuisit lopettaa tehtävän siihen? Ehkä realismistä voi hieman tinkiä. Eikös? :)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Yleensä se kuitenkin johtuu pelaajan virheistä. Peli on todellakin Hardcore, mutta ei mahdoton, olen ainakin itse pärjännyt tosi hyvin siinä vaikka hermoja koettellen olen joskus edennyt. Peli vain vaatii kärsivällisyyttä ja hieman tilanne tajua että siinä pärjää... Onni ei myöskään ole paha liittolainen. :)



Muista että vihollisilla on luodinkestävät varusteet, ammut aika kaukaa niitä myös JA sodassa yleensä tulee enemmän haavottuneita kuin ruumiita. Yleensä luutavammin haavoitat vihollista pahasti jolloin se ei pysty toimimaan tai vain hipaisee tämän kättä jolloin sen ampuminen vaikeutuu. Tässä pelissähän ei ole "taika" luoteja, joten tämä on itseasiassa todella realistista tietyllä tapaa... Mutta olisiko kivaa jos pelaajaan osuisi yksi luoti johonkin ja sitten joutuisit lopettaa tehtävän siihen? Ehkä realismistä voi hieman tinkiä. Eikös? :)

Välillä vaan vihollinen imee aika paljon osumaa kuolematta, luulis että kolme burstia rintaan tappais vaikka suojat olis. Itseasiassa yhteenkin kutiin ollaan kuoltu, riippuu aika pitkälti osumapaikasta siis nämä kuolemat. Voi sitä riemua kun ekassa missionissa oltiin suoritettu lähes kaikki secondary objectivet ja jostain vihollinen ampuu yhden meistä hengiltä ensimmäisellä laukauksella.. alusta koko missioni, sillä ollaan pelattu sillä periaatteella, että kaikki selviää hengissä. Toisella kertaa kaveri sitten lensi helikopterilla päin kukkulaa.. ah sitä riemua 2h pelaamisen jälkeen :D

Siihen kolmostehtävään apua kaipaaville.
En sitten tiedä missä on vaikeuksia , mutta itse koukkasin koko kentän ajan joka tilanteeseen vasemmalta ja viidennellä yrittämällä päästiin läpi. Kylää puolustaessa on hyvä, jos talot pysyvät kasassa omien hyökkäykseltä, niissä on hyvä ottaa suojaa. Pelaajalle jaettu puolustussektori on syytä pitää kunnossa. Asensimme kavereiden kanssa tien vasemman puolen rinteen ja oikean puolen metsän täyteen miinoja ja tuhosimme singolla vihulaisen auton jos semmonen ajoi keskelle kylää. Pidettiin asemat ja se oli siinä. Oli fiilis aika mahtava kun läpi pääsi :)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Välillä vaan vihollinen imee aika paljon osumaa kuolematta, luulis että kolme burstia rintaan tappais vaikka suojat olis. Itseasiassa yhteenkin kutiin ollaan kuoltu, riippuu aika pitkälti osumapaikasta siis nämä kuolemat. Voi sitä riemua kun ekassa missionissa oltiin suoritettu lähes kaikki secondary objectivet ja jostain vihollinen ampuu yhden meistä hengiltä ensimmäisellä laukauksella.. alusta koko missioni, sillä ollaan pelattu sillä periaatteella, että kaikki selviää hengissä. Toisella kertaa kaveri sitten lensi helikopterilla päin kukkulaa.. ah sitä riemua 2h pelaamisen jälkeen :D

Siihen kolmostehtävään apua kaipaaville.
En sitten tiedä missä on vaikeuksia , mutta itse koukkasin koko kentän ajan joka tilanteeseen vasemmalta ja viidennellä yrittämällä päästiin läpi. Kylää puolustaessa on hyvä, jos talot pysyvät kasassa omien hyökkäykseltä, niissä on hyvä ottaa suojaa. Pelaajalle jaettu puolustussektori on syytä pitää kunnossa. Asensimme kavereiden kanssa tien vasemman puolen rinteen ja oikean puolen metsän täyteen miinoja ja tuhosimme singolla vihulaisen auton jos semmonen ajoi keskelle kylää. Pidettiin asemat ja se oli siinä. Oli fiilis aika mahtava kun läpi pääsi :)


Joo siinä kolmos tehtävässä on vaan se ärsyttävä juttu että kaverit ei oikein pidä selustaa suojattuna, yleensä takaa hiipii joku ukko ja teurastaa koko lössin. Siinä vikassa kohdassa, harmi että kaveria ei voi määrätä konekiväärille.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Joo siinä kolmos tehtävässä on vaan se ärsyttävä juttu että kaverit ei oikein pidä selustaa suojattuna, yleensä takaa hiipii joku ukko ja teurastaa koko lössin. Siinä vikassa kohdassa, harmi että kaveria ei voi määrätä konekiväärille.

Tarkoitatko sitä kylän puolustamista vai koko tehtävää tolla selkään tulemisella? En tiedä onko se AI:n tappelu toisella puolella kylää scriptattu vai puhtaasti tuurista kiinni, mutta itselläni ei tullut yhtäkään vihollista läpi, kun pidettiin kavereiden kanssa se tien ympärystä puhtaana (sieltä tulee noin 20+ vihollista). Oisikohan niin, että jos ei itekään saa pidettyä kaikkia poissa, myös omien rivit pettävät? Siinä alkutaistelussa kyllä AI hoiti kiitettävästi viholliset alta, itse juoksin vain tuhoamassa 1. ja 3. AT ryhmän ja sitten heti kukkulalle tulenjohtoryhmää kaatamaan.

Pelissä on tärkeää pysyä liikkeessä, vihollisenna on tapana koukkailla kylkeen/selustaan. Henki lähtee aika nopeasti jos liian pitkään pitää samoja asemia.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Tarkoitatko sitä kylän puolustamista vai koko tehtävää tolla selkään tulemisella? En tiedä onko se AI:n tappelu toisella puolella kylää scriptattu vai puhtaasti tuurista kiinni, mutta itselläni ei tullut yhtäkään vihollista läpi, kun pidettiin kavereiden kanssa se tien ympärystä puhtaana (sieltä tulee noin 20+ vihollista). Oisikohan niin, että jos ei itekään saa pidettyä kaikkia poissa, myös omien rivit pettävät? Siinä alkutaistelussa kyllä AI hoiti kiitettävästi viholliset alta, itse juoksin vain tuhoamassa 1. ja 3. AT ryhmän ja sitten heti kukkulalle tulenjohtoryhmää kaatamaan.

Pelissä on tärkeää pysyä liikkeessä, vihollisenna on tapana koukkailla kylkeen/selustaan. Henki lähtee aika nopeasti jos liian pitkään pitää samoja asemia.

Niinpäniin, mutta on se ikävää kun ei voi määrätä tulisuuntaa kavereille. Ne vaan ampuilee mahdollisia uhkia. Se on aika tuurista kiinni tuleeko ne sinne selkäpuolelle vai ei. Ja koska sun pitää suojella sitä tien pätkää siinä, niinhän minä teen, yritän yleensä laittaa kaverit kattomaan mun selustaa, mutta eihän ne sitä osaa tietenkään ja sitten tulee vihollinen takaa. Sitä konekivääriä kun ei voi siirrellä. ;)

Oon menny tehtävän läpi, mutta joskus käy vaan näin.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Nääh, ei tuo vielä mitään - M4A1(Marksman) Single-shot; pääosuma teroon 1019 metristä ;)

Aika uskomaton laukaus, itsellä on vastaava vain n. 900 metristä M21:llä, onkos kukaan muuten ampunut alas Barretilla helikopteria, itse viime kuuppi matsissa onnistuin ampumaan. :p
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Onse nyt kumma kun ihan mihin vaan coop peliin yrittää liittyä niin sitteku siel on ne 4 pelaajaa sit tulee connection has been lost tai jotain vastaavaa, tapahtunu varmaa jo 20 kertaa, sitku itte hostasin pelin ni heti toimi, mistäköhän johtuu, en oikee tykkää olla toi liideri ku kokoajan pitää olla käskemässä.

Ja tuolla ku noitten jenkkejen kans pelailee ni kiva tehä yhteistyötä kun 1 ajelee autolla ympäriisä, yks on 100 metrin päässä ja yks on jääny lagaamaan alkuun..

EDIT: Menihän se kolmonen läpi kuhan ei ollut niin pirun tarkka omasta rintamastaan :D, aina sitä voinee parikymmentä metriä vetäytyä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

onko kokemuksia tosta TheHutista? kuin kauan kestää toimitus? mitään kahta, kolmee viikkoo en jaksas alkaa oottelee.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Itsekin hutista pakettia odottelen. Jos kestää pari viikkoa niin saattaisi olla jo päivityksiä noihin bugeihin julkaistu. :D Olisi kyllä siistiä päästä jo kokeilemaan, jospa se ens viikolla kolahtaisi postiluukusta.

Oli hinta vissiin laskenut lähetyksen jälkeen pari taalaa. :eek: :D
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Itse olen hutista tilatessani noin 6-9 arkipäivässä saanut paketin postiluukusta
 
Ylös Bottom