Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]
Juhako antoikin jo vastauksen. Kiikareilla kun painaa RT:tä saa lukeman objektien etäisyydestä.
ACOG skopillahan tuo tappo tuli. Tuo M4 Marksman on kivääri jolla saan melkoisesti pahaa jälkeä aikaiseksi, ongelma onkin siinä etten muilla aseilla osaa ampua oikeastaan ollenkaan. Juuri edellisessä kuuppi matsissa kirosin välttäviä kykyjäni muiden tussareiden operointiin. Mutta olihan tuossa laukauksessakin tuuria mukana. Muistaakseni myös SuicideBunny pudotti samaisessa matsissa kaverin tuhannesta metristä? Näin ainakin muistan mittaileeni.
Sarkasmi muuten, kohdattiin tuo sinun mainitsema bugi Hip Shotissa. Pelattiin HC kuuppina jolloin APC tosiaan jäi vetämään karusellia kartalla. Palasin kenttään kuitenkin yksinpelissä, myös Hardcorella pelattuna. Pelasin kentän kaksi kertaa ja kummallakin kerralla harhautus toimi niin kuin sen pitikin. Toisella yrittämällä pääsin kentän jopa lävitse. Suunnistin suoraan harhautus alueelle välttäen kaiken vihollis kontaktin. Kenttä ei bugannut kertakaan.
Lohdutukseksi voin myös sanoa että ei tuo harhautus nyt kovin paljon tehtävää edes helpota, ainakaan yksinpelinä pelattuna
No perskeles, enhän mä ole kiikareiden laserista tiennyt mitään :O Hyvä tietää.
Voi sitten mittailla yksinpelissäkin että "jahas tohon rinteeseen on 500m" jne.. eihän sitä jokaisen sotilaan ampumisen välillä jaksa tarkastaa mutta helpottaa elämää kuitenkin kun ei joudu odottelemaan että joku tiimistä etäisyyden sanois, niinkun oon tähänasti tehny.

Vaikka aika usein tullut osuttua kyllä oman "MuTu"-tuntuman perusteellakin hyviä osumia.
Vaikuttaakohan tuuli luodin lentorataan? Joskus kun tuntuu että voin vannoa että otan samanverran ylöspäin kun edellisellä osumalla ja tähtäin oli aivan keskellä jätkää mutta menee ohi. Vai onkohan vain sitten oman äijän heilumisesta kyse kun polvelta esim ampunut?
Mutta niin mielenkiintoista että se bugi siellä näyttäytynyt mut sitten toiminut. Itsellä kävi se kun ammuin hiljaa ne siitä tieltä, radiotolpan alta tiimin kanssa ja etenin stealth assaultille ja sen hiljaa teurastin. Sitten toisella kerralla kiersin kaiken kontaktin stealth assault vajalle asti ja ammuin sen tyypin siitä mutta jokaisella neljällä alustapelaamiskerralla bugi on toistunut, samoin kun jokaisella checkpointin uudelleenlatauksella.
Lähimmäs (noin puoliväliin matkasta) se on tullut kun sodin yksin ihan tarkoituksella ja olin sotinut jonkun 5min.. Mutta sitten se jäi pyöriin taas ja vielä keskelle tietä
No, mulla on kyllä säkä tunnetusti täys "anti-Hannu Hanhi"-mallia, että ... heh, kai se on sitä sitten. En vaan ole vielä kertaakaan saanut sitä toimimaan niinkun pitäisi ja mietin juurikin miten muut sen menee läpi kun se toimii, mutta ilmeisesti samalla tavalla.
Ja juu kyllä bugista huolimatta menikin helposti sitten kuitenkin, kun vaan asennoitu siihen että menee sinne yksin ja tappaa kirjaimellisesti kaikki.
Vaikein kohta taisi olla kyllä se defend the beachhead.. Siinä tuli oltua ahdingossa ja mietittyä jo että "Mitä tässä ny on enää kokeilematta..." mutta itse hoidin homman, kun tajusin että kylässä on 3 istutettua konetuliasetta. Siinä tiellä, kuten kaikki varmasti huomannut, sitten ihan vasemmassa kulmassa, samaan suuntaan kun oikealla olevakin. Ja sitten vielä vasemmalla olevan suoraan takana, kaupungin kulmalla, eli juurikin siellä mistä vihollissotilaita alkaa vuotaa selkään. (Käsittääkseni tykki kääntyy siihen kulmaan.. itse laitoin sitten miinoja sinne tie KK-pesän oikealle puolelle, metsään, kun sieltä näyttivät flankkäilevän ja sitten sinne south(olikohan?) mistä alkaa tulla selkään sotilaita... puskien väliin mistä oletin että ne vois tulla, siihen rinteeseen. Ja sit vaan kaupungin keskelle, vahtimaan tilannetta kartasta ja aina niiden perään jotka meinaa päästä läpi, vahtien tiimin healthia jne. Ja kerrasta meni kun tiimin pistin tykkeihin. En tiedä sitten toimiiko niin helposti samalla taktiikalla enää koskaan toiste, mutta kuitenkin : D
Pitää myöntää kyllä että pelasin normalilla pelin läpi ensimmäisen kerran. (Periaatteena lisäpeluuarvo.. koska jos pelaan vaikeimmalla ekalla kerralla, en palaa enää helpompiin.)
Ja tänään sitten hardcorella. Mutta joku sanoi ettei hardcorella ole checkpointteja ollenkaan?? Oikeasti? :S Voipi kyllä mennä varovaiseks touhut.. lol. Mut jokatapauksessa kiehtoo sen aitous ja kuinka se varmaan tiivistää tunnelmaa vielä enemmän. Hirvittää vaan lähteä sotimaan tuon tietokoneohjatun tiimin kanssa, kun ei ole ihmis-sotatovereita vielä matkassa. Kavereilla vielä pelikin ostamatta. Heh.. into päästä kokeileen kunnolla tiimillä on niin mieletön että ostan kohta niille sen pelin itse, kun niillä ei ole varaa.
Sori, taas yks novelli - miten sitä osaakin aina kirjottaa näin paljon. Syytän liian nopeita sormia. :|