Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]
Nääh, ei tuo vielä mitään - M4A1(Marksman) Single-shot; pääosuma teroon 1019 metristä
Mistäs tuon 1019metriä tiesit? siis onko jossain joku paras/kauimpaa tappo statsi tms? Itse päätellyt vaan näistä mitä tiimi huutaa ja 1 klick taitaa olla se 1000m?
Heh, siis sillä "ei hirveästi suurentavalla skopella" vielä tuhannesta? Wtf? Miten sellasta voi nähdäkään?
Itse ihan jollain loppupelin sniperillä ammuin sentään 1 shot killin jostain 800metristä ja luulin olevani lahjakas.
Mut oli kyllä hyvä peli. Ei tullut sit onneks lisää ihmeempiä bugeja. Jotain kenraalia seuratessa se tosin meni autoon, varmistettiin radiolla että se oli autossa, sit ajo vähänmatkaa, tuli ulos autosta, sit toistu että "we have eyes on target" "can you confirm him in the car?" ja varmistus ja sit vasta lähti ajeleen. Heh. Ei onneks haitannut.
Ainoat haitat koitu bugeista ja siitä ettei omaan tiimiin voinut luottaa. Herranjumala kun pistät ne johonkin meneen kolmisin kun itse oot rikki ja yks sotilas kävelee vastaan niin tiimin etummainen kävelee vaan ohi sunnuntaikävelyä ja melkein törmää siihen ja sanoo "rifleman 0 meters" ja tulee ammutuks. Toinen tuijottaa ja seuraa katseellaan vihollista ja tulee ammutuks. Ja FIRE AT WILL vielä päällä. Aivan toivottomia idiootteja, suoraansanottuna. Vei hieman realismia kun tuli parikertaa ammuttua omaa tiimikaveria tahallaan päähän kun sen ammuksista oli enemmän hyötyä kun siitä itsestä. Ainoa millä teki jotain oli medic ja joissain missioissa sniper, joka sentään osu. Ja kai muutkin osuis kun vaan tajuaisvat alkaa ampuun mut kun ei, pitää töllistellä ja kertoa monta niitä on ja saada luodista ja mennä maahan makaamaan. *facepalm*
Ja lopputehtävissä varsinkin tuosta tuli vähän ongelmallista kun omat ei ammu vihollisia.. siis jopa nää tietokoneen ohjaamat tuntui usein seisokelevan tai kävelevän ihan 10m päässä vihollisista eikä kumpikaan osapuoli ampunut toisiaan. Kiva siinä sitten kun kävelet ja huomaat sotilaan, nappaat heti jyvälle ja "Jaaa, oma, ok" .. kävelet sen 7 askelta ja siinä vieressä on toinen sotilas etkä ammu sitä koska oletat omaksi, no sehän rätkäyttää mut hengiltä... Eikä kukaan edes ampunut sitä vaikka oma tiimi seuras mua. :S
Ehkä eniten tosin huvitti kun oma sniper ampu mut hengiltä. Se just ampuu johonkin jotakuta ja ryömin sivuttain maassa. POKS pää irti about ja luoti tuli takaa.. sit katon niin oma snipu suoraan takana kyykyssä. Nauratti kyllä mielettömästi.
Hmh hmh.. harmittaa kyllä nuo bugit. Tuo peli olis niin liian hyvää ollakseen totta kun toimis täysin miten pitää. Mutta sellainen fiilis kuitenkin että pelaanpa sen läpi uudestaankin tässä pikimmiten.
Sekin hieman harmittaa ettei tainnut saada mitään läpipeluusta... toivon edes noita kyseisiä tehtäviä omalla asevalinnalla mutta eipä voi vieläkään tehtävien alussa vaihtaa asevarustusta millä lähtee matkaan.. vai voiko jostain?
Ja en MALTA ODOTTAA kun pistetään parin kaverin kanssa system link lanit pystyyn.. niillä kun ei ole livetilejä. Ja livessä ei oo oikein suomalaisia kavereita.
Voi olla aika mielettömän mahtavaa kyllä ihmistiimillä.. Ei tarvis katsella tollasta tunarointia ja tehdä ihan kaikkea itse.
Ainiin ja jotain tälläisiä löysin netistä:
Code 1: Encampment: OFPWEB1
Code 2: Debris field: OFPWEB2
Retailer pre-order codes ( THESE ARE LISTED AS UK RETAILERS BUT I BELIEVE THEY WORK FOR ALL OTHER TERRITORYS AS WELL.)
(!!!! Codes ARE case sensitive.)
GAME: Night Raid: RaidT18Z
HMV: Ambush: AmbushU454
Play.com: Coastal Stronghold: StrongM577
Gamestation: Close Quarters: CloseQ8M3
Jotain extratehtäviä.. Noita ajattelin itse kokeilla juurikin niinkun nyt heti