Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Onse nyt kumma kun ihan mihin vaan coop peliin yrittää liittyä niin sitteku siel on ne 4 pelaajaa sit tulee connection has been lost tai jotain vastaavaa, tapahtunu varmaa jo 20 kertaa, sitku itte hostasin pelin ni heti toimi, mistäköhän johtuu, en oikee tykkää olla toi liideri ku kokoajan pitää olla käskemässä.

Ja tuolla ku noitten jenkkejen kans pelailee ni kiva tehä yhteistyötä kun 1 ajelee autolla ympäriisä, yks on 100 metrin päässä ja yks on jääny lagaamaan alkuun..

EDIT: Menihän se kolmonen läpi kuhan ei ollut niin pirun tarkka omasta rintamastaan :D, aina sitä voinee parikymmentä metriä vetäytyä :)

Jää kato johonki puskaan delegoimaan kun muut sykkii siel. Sitähän varten se automap on. ;)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Toi oli todella vaikea kohta tuo kolmannen tehtävän kylän puolustaminen. Tuntui että ne ei koskaan luovuta.

Ite tein niin että menin sinne etelään vievän tien varteen ja otin sen tykkipesäkkeen käyttöön. Jeepin tuhosin sillä ja ne muutamattyypit sieltä mäen päältä. Sitten nappasin mukaan scopella varustetun rynkyn ja menin tiimin kanssa vähä matkaa pohjoiseen tuhoutuneen rakennuksen viereen.

Etelästä ne yritti koukata kokoajan mutta oltiin tiimin kanssa sellasissa asemissa että niillä ei ollu suojaa joten napsittiin ne siitä, sitten sieltä mäeltä tulee alas joukkoja kokoajan suoraan meitä päin, ei niilläkään mitään suojaa jote kiikarilla varustetulla rynkyllä oli tosi helppoa napsia niitä.

Varmaan joku 10 kertaa yritin sitä kohtaa ja viimein meni läpi huh :)

Viimeinen kylässä ollut solttu oli linnoittautunut yhteen taloon joten pamautin singolla seinään ja se oli siinä heh


Ihan ok peli, ei mahtava mutta menettelee. Tehtävät olleet liian samankaltaisia. Aina teemana ollut sellanen että pitää tuhota joku yksikkö tai ajoneuvo ennen kuin omat ehtii paikalle muuten "mission failed"
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Nääh, ei tuo vielä mitään - M4A1(Marksman) Single-shot; pääosuma teroon 1019 metristä ;)



Mistäs tuon 1019metriä tiesit? siis onko jossain joku paras/kauimpaa tappo statsi tms? Itse päätellyt vaan näistä mitä tiimi huutaa ja 1 klick taitaa olla se 1000m?

Heh, siis sillä "ei hirveästi suurentavalla skopella" vielä tuhannesta? Wtf? Miten sellasta voi nähdäkään? :D Itse ihan jollain loppupelin sniperillä ammuin sentään 1 shot killin jostain 800metristä ja luulin olevani lahjakas.

Mut oli kyllä hyvä peli. Ei tullut sit onneks lisää ihmeempiä bugeja. Jotain kenraalia seuratessa se tosin meni autoon, varmistettiin radiolla että se oli autossa, sit ajo vähänmatkaa, tuli ulos autosta, sit toistu että "we have eyes on target" "can you confirm him in the car?" ja varmistus ja sit vasta lähti ajeleen. Heh. Ei onneks haitannut.

Ainoat haitat koitu bugeista ja siitä ettei omaan tiimiin voinut luottaa. Herranjumala kun pistät ne johonkin meneen kolmisin kun itse oot rikki ja yks sotilas kävelee vastaan niin tiimin etummainen kävelee vaan ohi sunnuntaikävelyä ja melkein törmää siihen ja sanoo "rifleman 0 meters" ja tulee ammutuks. Toinen tuijottaa ja seuraa katseellaan vihollista ja tulee ammutuks. Ja FIRE AT WILL vielä päällä. Aivan toivottomia idiootteja, suoraansanottuna. Vei hieman realismia kun tuli parikertaa ammuttua omaa tiimikaveria tahallaan päähän kun sen ammuksista oli enemmän hyötyä kun siitä itsestä. Ainoa millä teki jotain oli medic ja joissain missioissa sniper, joka sentään osu. Ja kai muutkin osuis kun vaan tajuaisvat alkaa ampuun mut kun ei, pitää töllistellä ja kertoa monta niitä on ja saada luodista ja mennä maahan makaamaan. *facepalm*

Ja lopputehtävissä varsinkin tuosta tuli vähän ongelmallista kun omat ei ammu vihollisia.. siis jopa nää tietokoneen ohjaamat tuntui usein seisokelevan tai kävelevän ihan 10m päässä vihollisista eikä kumpikaan osapuoli ampunut toisiaan. Kiva siinä sitten kun kävelet ja huomaat sotilaan, nappaat heti jyvälle ja "Jaaa, oma, ok" .. kävelet sen 7 askelta ja siinä vieressä on toinen sotilas etkä ammu sitä koska oletat omaksi, no sehän rätkäyttää mut hengiltä... Eikä kukaan edes ampunut sitä vaikka oma tiimi seuras mua. :S

Ehkä eniten tosin huvitti kun oma sniper ampu mut hengiltä. Se just ampuu johonkin jotakuta ja ryömin sivuttain maassa. POKS pää irti about ja luoti tuli takaa.. sit katon niin oma snipu suoraan takana kyykyssä. Nauratti kyllä mielettömästi.

Hmh hmh.. harmittaa kyllä nuo bugit. Tuo peli olis niin liian hyvää ollakseen totta kun toimis täysin miten pitää. Mutta sellainen fiilis kuitenkin että pelaanpa sen läpi uudestaankin tässä pikimmiten.

Sekin hieman harmittaa ettei tainnut saada mitään läpipeluusta... toivon edes noita kyseisiä tehtäviä omalla asevalinnalla mutta eipä voi vieläkään tehtävien alussa vaihtaa asevarustusta millä lähtee matkaan.. vai voiko jostain?


Ja en MALTA ODOTTAA kun pistetään parin kaverin kanssa system link lanit pystyyn.. niillä kun ei ole livetilejä. Ja livessä ei oo oikein suomalaisia kavereita.

Voi olla aika mielettömän mahtavaa kyllä ihmistiimillä.. Ei tarvis katsella tollasta tunarointia ja tehdä ihan kaikkea itse.

Ainiin ja jotain tälläisiä löysin netistä:

Code 1: Encampment: OFPWEB1
Code 2: Debris field: OFPWEB2

Retailer pre-order codes ( THESE ARE LISTED AS UK RETAILERS BUT I BELIEVE THEY WORK FOR ALL OTHER TERRITORYS AS WELL.)
(!!!! Codes ARE case sensitive.)

GAME: Night Raid: RaidT18Z
HMV: Ambush: AmbushU454
Play.com: Coastal Stronghold: StrongM577
Gamestation: Close Quarters: CloseQ8M3

Jotain extratehtäviä.. Noita ajattelin itse kokeilla juurikin niinkun nyt heti :)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Mistäs tuon 1019metriä tiesit? siis onko jossain joku paras/kauimpaa tappo statsi tms? Itse päätellyt vaan näistä mitä tiimi huutaa ja 1 klick taitaa olla se 1000m?

Tapponsa etäisyydenhän voi tarkistaa niillä kiikareilla, joista löytyy etäisyyden mittaamiseen laser.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Mistäs tuon 1019metriä tiesit? siis onko jossain joku paras/kauimpaa tappo statsi tms? Itse päätellyt vaan näistä mitä tiimi huutaa ja 1 klick taitaa olla se 1000m?

Heh, siis sillä "ei hirveästi suurentavalla skopella" vielä tuhannesta? Wtf? Miten sellasta voi nähdäkään? :D Itse ihan jollain loppupelin sniperillä ammuin sentään 1 shot killin jostain 800metristä ja luulin olevani lahjakas.
Juhako antoikin jo vastauksen. Kiikareilla kun painaa RT:tä saa lukeman objektien etäisyydestä.

ACOG skopillahan tuo tappo tuli. Tuo M4 Marksman on kivääri jolla saan melkoisesti pahaa jälkeä aikaiseksi, ongelma onkin siinä etten muilla aseilla osaa ampua oikeastaan ollenkaan. Juuri edellisessä kuuppi matsissa kirosin välttäviä kykyjäni muiden tussareiden operointiin. Mutta olihan tuossa laukauksessakin tuuria mukana. Muistaakseni myös SuicideBunny pudotti samaisessa matsissa kaverin tuhannesta metristä? Näin ainakin muistan mittaileeni.

Sarkasmi muuten, kohdattiin tuo sinun mainitsema bugi Hip Shotissa. Pelattiin HC kuuppina jolloin APC tosiaan jäi vetämään karusellia kartalla. Palasin kenttään kuitenkin yksinpelissä, myös Hardcorella pelattuna. Pelasin kentän kaksi kertaa ja kummallakin kerralla harhautus toimi niin kuin sen pitikin. Toisella yrittämällä pääsin kentän jopa lävitse. Suunnistin suoraan harhautus alueelle välttäen kaiken vihollis kontaktin. Kenttä ei bugannut kertakaan.

Lohdutukseksi voin myös sanoa että ei tuo harhautus nyt kovin paljon tehtävää edes helpota, ainakaan yksinpelinä pelattuna :D
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Mission 5.
Helikopteriääliöiden pelastus.
Jos jonkun kumman bugin ansiosta saa kopterimiehet mukaansa, niin ne pitää varmaan viedä numero kolmoseen kartassa?
Harmi vaan ettei kolmosessa mitään tapahdu, tulee yö ja pelaaja alkaa tunkea peliä roskikseen.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Heh! Kovin on tämä peli jakanut leirin kahteen. On ne jotka ylistävät ja ne jotka vihaavat. Jännityksellä odotan kumpaan leiriin itseni sijoitan. Varsinkin PS3 puolella tuntuu inho peliä kohtaa nousen kovaa tahtia. Nettipeli ei toimi ja bugit kiusaa ja vaikea on. Tosin eipä tääläkään pelkkiä ylistyslauluja enää kuule. Pystyykö tuon autosavetoiminnan kytkeä pois käytöstä kun kovasti se tuntuu porukkaa haittaavan kun tehtävät kusee sen vuoksi.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Heh! Kovin on tämä peli jakanut leirin kahteen. On ne jotka ylistävät ja ne jotka vihaavat. Jännityksellä odotan kumpaan leiriin itseni sijoitan. Varsinkin PS3 puolella tuntuu inho peliä kohtaa nousen kovaa tahtia. Nettipeli ei toimi ja bugit kiusaa ja vaikea on. Tosin eipä tääläkään pelkkiä ylistyslauluja enää kuule. Pystyykö tuon autosavetoiminnan kytkeä pois käytöstä kun kovasti se tuntuu porukkaa haittaavan kun tehtävät kusee sen vuoksi.

Just kävin PS3 puolella vilkaisemassa ja kilpaa siellä haukkuivat. Yhtään hyvää kommenttia en löytänyt. Loppujen lopuksi pelin vaikeutta on turha itkeä jos kyseessä on mahdollisimman realistisesti sotaa kuvaava peli niin ei se voi olla mitään tanssahtelua pitkin kukkaketoja.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Kannattaa antaa pelille toinen mahdollisuus jos ekalla kerralla ei iskenyt. Minä kokeilin pelin ekaa kenttaa normal tasolla ja vittuunnuin äkkiä kankeuteen. Tänään sit kokeilin uudelleen ja pelasin ekan kentän läpi. Jäi fiilis että piru, pitää pelata seuraavakin kenttä kun oli niin hauskaa. Kokeilin sit hardcore tasolla ja tuntui liian vaikeelle minulle, muta nyt eka pelaan normalilla läpi ja sit hardcorella ;)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Juhako antoikin jo vastauksen. Kiikareilla kun painaa RT:tä saa lukeman objektien etäisyydestä.

ACOG skopillahan tuo tappo tuli. Tuo M4 Marksman on kivääri jolla saan melkoisesti pahaa jälkeä aikaiseksi, ongelma onkin siinä etten muilla aseilla osaa ampua oikeastaan ollenkaan. Juuri edellisessä kuuppi matsissa kirosin välttäviä kykyjäni muiden tussareiden operointiin. Mutta olihan tuossa laukauksessakin tuuria mukana. Muistaakseni myös SuicideBunny pudotti samaisessa matsissa kaverin tuhannesta metristä? Näin ainakin muistan mittaileeni.

Sarkasmi muuten, kohdattiin tuo sinun mainitsema bugi Hip Shotissa. Pelattiin HC kuuppina jolloin APC tosiaan jäi vetämään karusellia kartalla. Palasin kenttään kuitenkin yksinpelissä, myös Hardcorella pelattuna. Pelasin kentän kaksi kertaa ja kummallakin kerralla harhautus toimi niin kuin sen pitikin. Toisella yrittämällä pääsin kentän jopa lävitse. Suunnistin suoraan harhautus alueelle välttäen kaiken vihollis kontaktin. Kenttä ei bugannut kertakaan.

Lohdutukseksi voin myös sanoa että ei tuo harhautus nyt kovin paljon tehtävää edes helpota, ainakaan yksinpelinä pelattuna :D

No perskeles, enhän mä ole kiikareiden laserista tiennyt mitään :O Hyvä tietää.
Voi sitten mittailla yksinpelissäkin että "jahas tohon rinteeseen on 500m" jne.. eihän sitä jokaisen sotilaan ampumisen välillä jaksa tarkastaa mutta helpottaa elämää kuitenkin kun ei joudu odottelemaan että joku tiimistä etäisyyden sanois, niinkun oon tähänasti tehny. :D
Vaikka aika usein tullut osuttua kyllä oman "MuTu"-tuntuman perusteellakin hyviä osumia.

Vaikuttaakohan tuuli luodin lentorataan? Joskus kun tuntuu että voin vannoa että otan samanverran ylöspäin kun edellisellä osumalla ja tähtäin oli aivan keskellä jätkää mutta menee ohi. Vai onkohan vain sitten oman äijän heilumisesta kyse kun polvelta esim ampunut?

Mutta niin mielenkiintoista että se bugi siellä näyttäytynyt mut sitten toiminut. Itsellä kävi se kun ammuin hiljaa ne siitä tieltä, radiotolpan alta tiimin kanssa ja etenin stealth assaultille ja sen hiljaa teurastin. Sitten toisella kerralla kiersin kaiken kontaktin stealth assault vajalle asti ja ammuin sen tyypin siitä mutta jokaisella neljällä alustapelaamiskerralla bugi on toistunut, samoin kun jokaisella checkpointin uudelleenlatauksella.
Lähimmäs (noin puoliväliin matkasta) se on tullut kun sodin yksin ihan tarkoituksella ja olin sotinut jonkun 5min.. Mutta sitten se jäi pyöriin taas ja vielä keskelle tietä :confused:

No, mulla on kyllä säkä tunnetusti täys "anti-Hannu Hanhi"-mallia, että ... heh, kai se on sitä sitten. En vaan ole vielä kertaakaan saanut sitä toimimaan niinkun pitäisi ja mietin juurikin miten muut sen menee läpi kun se toimii, mutta ilmeisesti samalla tavalla.

Ja juu kyllä bugista huolimatta menikin helposti sitten kuitenkin, kun vaan asennoitu siihen että menee sinne yksin ja tappaa kirjaimellisesti kaikki.

Vaikein kohta taisi olla kyllä se defend the beachhead.. Siinä tuli oltua ahdingossa ja mietittyä jo että "Mitä tässä ny on enää kokeilematta..." mutta itse hoidin homman, kun tajusin että kylässä on 3 istutettua konetuliasetta. Siinä tiellä, kuten kaikki varmasti huomannut, sitten ihan vasemmassa kulmassa, samaan suuntaan kun oikealla olevakin. Ja sitten vielä vasemmalla olevan suoraan takana, kaupungin kulmalla, eli juurikin siellä mistä vihollissotilaita alkaa vuotaa selkään. (Käsittääkseni tykki kääntyy siihen kulmaan.. itse laitoin sitten miinoja sinne tie KK-pesän oikealle puolelle, metsään, kun sieltä näyttivät flankkäilevän ja sitten sinne south(olikohan?) mistä alkaa tulla selkään sotilaita... puskien väliin mistä oletin että ne vois tulla, siihen rinteeseen. Ja sit vaan kaupungin keskelle, vahtimaan tilannetta kartasta ja aina niiden perään jotka meinaa päästä läpi, vahtien tiimin healthia jne. Ja kerrasta meni kun tiimin pistin tykkeihin. En tiedä sitten toimiiko niin helposti samalla taktiikalla enää koskaan toiste, mutta kuitenkin : D

Pitää myöntää kyllä että pelasin normalilla pelin läpi ensimmäisen kerran. (Periaatteena lisäpeluuarvo.. koska jos pelaan vaikeimmalla ekalla kerralla, en palaa enää helpompiin.)
Ja tänään sitten hardcorella. Mutta joku sanoi ettei hardcorella ole checkpointteja ollenkaan?? Oikeasti? :S Voipi kyllä mennä varovaiseks touhut.. lol. Mut jokatapauksessa kiehtoo sen aitous ja kuinka se varmaan tiivistää tunnelmaa vielä enemmän. Hirvittää vaan lähteä sotimaan tuon tietokoneohjatun tiimin kanssa, kun ei ole ihmis-sotatovereita vielä matkassa. Kavereilla vielä pelikin ostamatta. Heh.. into päästä kokeileen kunnolla tiimillä on niin mieletön että ostan kohta niille sen pelin itse, kun niillä ei ole varaa.

Sori, taas yks novelli - miten sitä osaakin aina kirjottaa näin paljon. Syytän liian nopeita sormia. :|
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Onhan tämä välillä vaikea, kun panokset pääsee loppumaan (en ole viellä oikeen oppinut noita panosten lentoratoja ym), mutta kuitenkin jaksaa pelata lisää

Yhtään bugia ei ole tullut viellä vastaan, mutta en kyllä tajua miksi PS3 puolella tätä haukutaan niin paljon.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Onhan tämä välillä vaikea, kun panokset pääsee loppumaan (en ole viellä oikeen oppinut noita panosten lentoratoja ym), mutta kuitenkin jaksaa pelata lisää

Yhtään bugia ei ole tullut viellä vastaan, mutta en kyllä tajua miksi PS3 puolella tätä haukutaan niin paljon.

Heheh, tosta tulikin mieleen että yhdessä missiossa piti tehtävän viimeiseks asiaks tappaa jonkin sortin AT teami vai mikäolikaan (Edit: Niin spottereita taisivat olla sittenkin...) ja alko tulla kiire (taisi olla ihan niin että ruudun alareunassa luki 4minutes, 3minutes jne ja pari minuuttia jäi aikaa... kauhealla juoksulla etenin kun tajusin että se vika tiimi on vielä 400metrin päässä ja aika ei tunnu riittävän. Noh, juoksen kauheeseen ylläkköön mutta tiimi onneks vastaa ja ampuu kolmesta vihollissotilaasta vasemmanpuoleisen. Itse ihan vaistomaisesti täräytän keskimmäistä päähän joka olikin melkeinpä piipun edessä kun pääsin mäen päälle ja ne sen takaa putkahti ja samantien käännyn ja yks laukaus suoraan sitä oikealla olevaa päähän.. Sit lähden juokseen kohti paria viimeistä objektiiviin kuuluvaa sotilasta... Autollakin taisin huristella aika "warthog" meiningillä. Autosta ulos ja lisää juoksua. Tajuan että kudit loppu kiikarillisesta aseesta, joten perus kiikariton assaultrifle kouraan ja sillä pari sarjaa pariin sotilaaseen. Yks sotilas tapettavana enää.. Taidan ehtiä. Tähtään. KLIK - "OUT OF AMMO" Sotilas ampuu meikäläistä mahaan, tiimi on jääny vahingossa JOHONKIN kun lähdin kiireessä kirmaamaan ja oletin follow me:n olevan päällä... no maihin heitin tietty samantien ja huudan medicciä ja teamia ja vihollissotilas on jossain 50 metrin päässä, tasaisella tiellä, kun itse olen tien reunalla.. ryömin sivuttain ja koitan pitää sotilasta ihan paniikissa kiven takana, joka on ainoa suoja edessä, joka on vain saman korkuinen kun makaava sotilas. luodit viuhuu, multaa lentää, takana olevaan murtuneeseen matalaan kiviseinään osuu luodit, pölyä ilmassa, koitan väkisin pistää jo "move fast" komentoja jne tiimille.. sotilas juoksee sivulle kiven takaa, oikealle, käsiaseella vaan sinnepäin, se lopettaa juoksun ja tähtää mua kohti, sydän hyppää kurkkuun kun ajattelen että "Nyt lähti henki", ammun ja pääosuma \o/ Fiilis oli aivan mieletön. Tajuan paikata samantien itseni kun vuotanut verta puolikuiviin ja radiokeskustelu käynnistyy ja mission successful. Ja hetken kun jo tuntui että käsiaseella ampuminen on ihan sama kun härnäis sitä vesiaseella.

Selvisi sitten kiireen ja kuumotuksen jälkeen että olin unohtanut tiimin jäsenet autoon jolla ajoin lähelle kukkulan huippua minkä lähellä vika tiimi oli. Eli ne oli kyllä ollut tulossa, mutta yrittivät tulla autolla.. ja olin juurikin sellaisen raunioituneen hajonneen kivitalon kulman takana ja tottakai ne jäi kiinni johonkin möykkyihin siinä lähellä... Mut hyvä vaan.. muuten olisivat varmaan tulleet ja ajaneet mun yli <3

Ei ole kyllä kyennyt Call of Duty ikinä saamaan vastaavanlaista tunnelmaa ja mahtavuutta.

No mut jos nyt lopettelis hehkutusta. :)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Itse pelaamisessa en näe mitään vikaa ja co-op tarjoaa valioluokan pelikokemuksia konsoleilla. Pieniä bugeja on tullut huomattua, mutta eivät häiritse. Parannusta kaipaisin ainoastaan onlinepuolen kaverilistojen ja pelien tekemisen jäykkyyteen. Joskus aikaa tuhrautuu turhankin kauan noiden valikoiden selailussa. Satunnaisesti tuo valikko on toiminut täysin normaalisti, mutta suurimman osan ajasta se on todella tahmea. Kun saavat tuon valikkoselailun kuntoon, niin kaikki tässä pelissä on minun osaltani kunnossa. Tosin kampanja olisi voinut olla pidempikin. Siksi odotankin kovasti DLC:tä.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Hardcoressa ei tosiaankaan ole checpointteja. Mielestäni HC onkin se ainoa oikea moodi pelin pelaamiseen, etenkin jos on kuuppi kyseessä.

Noissa muissa, etenkin Experienced-tasolla(Normal-tasolle en ole edes kehdannut alentua) minua häiritsee ne kompassissa näkyvät vihujen merkit. Osa pelin hohtoa tulee juuri siitä ettet tiedä missä ne vihut ovat. Siinä on jotain palkitsevaa edetä varovasti, tietäen että vaara voi vaania joka nurkan takana. Tämä kannustaa kunnon tiimityöhön jonka hedelmänä saa aikaiseksi aivan mielettömän upeita, koordinoituja täsmä iskuja terojen niskaan. Tallenuspisteistä on myös turha huolehtia, varovaisella pelaamisella pääsee jo pitkälle. Ja jo ihan yleisen fiilistelyn takia jo pelkkä ryhmässä liikkuminen on samperin siistiä(etenkin Special Forces tehtävissä) :D

Olen itsekkin kyllä todella hämmästynyt pelin saamasta vastaanotosta. Ja haluan todellakin painottaa sanaa HÄMMÄSTYNYT! Kokeilin eilen illalla lueskella pelin virallista foorumia ja sen mestan bashaaminen pisti vain vihaksi. Vaikea minunkin on käsittää tuota jatkuva bugi valittelua koska en itsekkään ole törmännyt mihinkään sellaiseen mikä tuhoaisi peli iloa. Haluan myös huomioida että peliä on takana reilusti jo yli 15h (kuuppina sekä yksinpelinä) eli kokemusta löytyy.

Mutta tämän enempää en tähän asiaan koske koska itse nautin pelistä suunnattomasti!
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Onko tämä nyt sitten ostamisen arvoinen peli? Kauanko mahdollinen peli ilo kestää kun ei huvittas ostaa mitään parin illan nautintoa. 7.5 saanu arvosteluissa ja omaan mieleen se ei kauhean hyvä piste määrä ole mutta mitä täältä luin niin ainakin suurinosa näyttää tykkäävän pelistä.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Aivan helvetin hyvä peli ! Ei paljon lisättävää. :D
Bugit hieman rasittanut, mutta ei mitään pelin tappajia kuitenkaan.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Edelleen koukuttaa, taitaa seuraava tehtävä olla 11. järjestyksessään.

Edellisessä tehtävässä otti ekaa kertaa aivoon tuo ruumiiden katoaminen, snipusta loppu kudit ja tottakai ne PLA-snipujen ruumiit jotka äsken lahtasin 30 muun tyypin joukossa oli kadonnu.. :( Toinen juttu on että millä perkeleellä ne omat tyypit sais pysymään mahallaan? Aina niistä joku nousee polvilleen ja paljastaa sitten koko ryhmän paikan, AINA.

Haastetta on riittämiin, experienced tasolla aloitin eikä liian helppoa tehtävää ole vielä vastaan tullut. Hardcore tasolla ilmeisesti puuttuu nämä välitallennukset joka kuulostaa ainakin omaan korvaan aika vaikealta jo, pari tehtävää on menny läpi ilman kuolemista, mutta aika monessa on kuolo korjannut useastikkin..
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Dragon Risingin ongelma lienee siinä, että sen vastaanottava yleisö on hyvin monijakoinen:

1) Se konsolipullamössö, joka arvostaa eniten Call of Dutyn tapaisia hyvin yksinkertaisia, loppuun asti hiottuja tekeleitä. Näistä luultavasti on kyse myös PS3-puolella, no offense intended.

2) Vanhat PC- ja Flashpoint-fanaatikot, ketkä palvovat Bohemiaa henkeen ja vereen, ja joidenka mielestä Dragon Rising on pelimaailman pahin raiskaus sitten Fallout 3:n.

3) Sitten se neutraali yleisö mikä juurikin täällä Xbox-puolella on ilmeisesti dominoiva. Peliä lähdetään pelaamaan ilman juurikaan mitään ennakko-odotuksia, jolloin yllätys on positiivinen. Arvostetaan peliä siitä mitä se on; mainio sotasimulaattori.

4) Ja tietenkin ne ainaiset hörhöt, ketkä nostavat ennakko-odotukset mahdottomiin lukemiin, pettyvät, jonka jälkeen tunkevat foorumit täyteen itkunsekaista valittelua. (Halo 2/3 anyone?)

Näistä syistä en itse ainakaan ihmettele, että peliä soimataan rankasti. Sen on kuitenkin turha antaa pelikokemusta häiritä, itse asiassa parempi k.o. pelin pelaajille etteivät katso noita vuodatuksia ollenkaan. Pysyy fiilis parempana.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Aivan mahtava peli! Ennakko odotukset oli itsellä todella korkeat, mutta siltikin peli yllättää positiivisella tavalla. Tuossa vähän aikaa sitten pelasin ekaa missionia läpi (aloitin uudestaan, koska huomasin, että siellä on enemmänkin tehtäviä) ja räjäytin "satelliittimaston", tilasin tyksitökeskityksen kaupunkiin ja luulin, että siinä meni myös viholliset taivaan tuulin joten lähdin juoksemalla kylään katsomaan tuhon jälkiä. MUTTA vihollisia olikin jäänyt ainakin reilu 10 henkiin ja ne aloittavat raivokkaan tulituksen, joten isken munat turpeeseen, räiskin aseella sinne-tänne ja tuonne samalla kun AI sotilaani tappavat parhaansa mukaan vihollisia. Tilanne saa katastrofaalisen lopun, kun näen jeepin jossa on kinni konekivääri ja yksi soitilaistani huutaa mikrofoniin "i can't take this anymore" ja tiedän, että tämä ei tule päättymään hyvin ja sitten kuuluu "BOOOOOOOM" ja ruumiistani jäi jäljelle vain palasia. Kamera loittonee ruumiistani ja huomaan, että oma sinkomieheni päätti antaa surkealle ryhmänjohtajalleen opetuksen ja ampui minua singolla selkään :D Joitakin tämä varmasti vituttaisi, mutta itselläni pääsi pieni muotoinen nauru ja kohta olisi tarkoitus yrittää uudestaan, mutta paaaaljon varovaisemmin.

Ennenkaikkea hieno peli.
 
Ylös Bottom