Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]
. Muuten ei voi juuri itkeä, ei edes bugeista. Joita en edes kunnolla huomannut ainuttakaan, edellämainittuja lukuunottamatta. Saattaakohan kovoasennus tehdä gutaa pelille?
Itsellä on peli kovalevyllä ja bugeja on pelissä ollut enemmän kun olen mistään muusta hyvästä pelistä löytänyt.
En vieläkään ymmärrä miten jotkut ei bugeja huomaa tai myönnä.
Noh, jokatapauksessa peli on loistava. Mutta itse en ala sokerikuorruttaan peliä ja sanomaan että bugeja ei ole. Niitä on siellä reilu kourallinen ja itselle vähän yli sen "suvaittavan määrän".
"UUuh tää peli on niin hyvä.. uuh tää peli on täydellinen... EI HELV... taas bugi"-lause kuvaa ehkä fiilareita täysin
Bugien takia hunajan pissaamisessa on taukoja.
Jos kokeilis pelata pelin kolmannen kerran läpi ja yrittäis olla huomaamatta hipshotin apujoukkojen tulemattajättämistä ja sen toisen mission "track general zheng" bugia ja sitä ainakin tusinaa pystyyn kuolevia sotilaita. Pitäisköhän tuo asentaa kovolle uudestaan?
Tarkastellut tässä joka päivä että onko bugipäivitystä tullut... todella haluan pelin toimivan kuten sen kuuluu. All time favourite sotapeli kyseessä ja sen pelaaminen tuskin lopahtaa ikinä jos bugit korjataan. Nyt vähän vie peli-intoa kun parikin kertaa jo lopettanut sen takia että bugi johtaa kuolemaan ja paaaljon aikaa mennyt hukkaan siksi.
Siksi vähän epäilyttää pelata hardcorella kun.. heh.. pelaa siinä nyt sitten tunnin verran ilman checkpointteja ja sit jos bugailee niin huohhh
Eihän se peli kaatuile, mutta kun on jo tullut koettua asioita kuten "oma äijä ampuu mua päähän ja kuolen", "oma tiimi ei ammu vihollissotilaita jotka ampuu mua" ja "apujoukot joiden pitäisi tulla ei koskaan tule vaikka kuinka ottais uusiks", niin ei huvittais pelata hardcorella tosivarovasti mielettömän kauan ja sitten raatoutua tuollaisen takia.
Hmh hmh. MIKSEI MUN PELI VOI TOIMIA NIIN HYVIN KUN TEIDÄN :< Mut no, kyllä noista samoista bugeista niin moni raportoi että bugikorjauksia on väkisinkin tultava. Hyvä että sellaista ovat jo kyhäämässä.
Eikö teitä muita yhtään harmita kaikki nämä tekijöiden tyhjät lupaukset?
Ja tuohan tässä itseasiassa onkin... Itse jätin hypeilyn täysin ja katsoin videoita vasta ihan päivää ennen ilmestymistä. Lupaukset oman tiimin tekoälystä varsinkin sai samantien toistelemaan lausetta parin tehtävän jälkeen että "en nyt tiedä oonko niin vakuuttunut tän tiimin tekoälystä" ja lopulta alkoi jo naurattaan miten typerästi ne käyttäyty. En ainakaan usko että kertaakaan vielä on tiimi pysynyt esim rakennuksen takana tai sillä seinustalla mihin oon move käskyn pistänyt. Aina lähtevät sooloamaan johonkin.. alkaa kaipaamaan näitä Full Spectrum Warrior tyylisiä seinän viereen ilmestyviä ympyröitä joihin sotilaat voi määrätä pysymään 100% varmasti.
Ja siis lupauksia tosiaan jaeltiin todella pokkana ja paljon niissä videoissa. Sai kieltämättä odottamaan enemmän juurikin niiltä asioilta mitä ne hehkutti ja juurikin niissä asioissa tuntuu olevan bugeja.
Itse en tosin tajua ihmisiä jotka valittaa grafiikasta. Ihan hyväähän se on? Mieletöntä vaatia jotain älytöntä grafiikkaa noin laajaan peliin kun se vielä luo tunnelman just hyvin ja näyttää hyvältä.. ei se silti tietty mikään Crysis oo mutta hohhoijaa.. Ei ole tainnut kyseiset sällit alkuperäistä OPF:ää pelannutkaan.. siinä kun grafiikka ei myöskään tainnut olla pääasia.
Ja omasta mielestä tuossa pelissä tulee palattua aika hyvin Operation Flashpoint tunnelmiin. Eli en koe sitä niin että se ratsastaisi vain sen nimellä, todellakaan.
Ja äänimaailma on kyllä mielettömän hyvä. Se tosin haittaa myös kun niin paljon hehkuttivat just tuosta että asiat hajoaa realistisesti jne, mutta esim ohuen puun läpi ei voi ampua tai puu ei reagoi mitenkään räjähdykseen jne jne... Ainoa hajoava asia luodista on ollut ikkuna ja räjähdyksestä talot hajoaa aikalailla vaan niin että se räjähtää raunioiks, kuten jokaisessa pelissä yleensäkin.
Siis ei mitään mitä siellä nyt ois pakko olla mun takia, mutta oisvat nyt ihmeessä jättänyt noi asiat hehkuttamatta kun ne ei ole totta. Ei osais kaivata noita hienouksia ja valittaa niiden puutteesta jos ei olis pelintekijöiltä kuullut asiasta
Mutta jokatapauksessa mielestäni rahanarvoinen peli eikä kaduta. Ja bugitkin ne aikoo hioa kuntoon joten hyväjtuttu.