Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyrsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

|tepe|: Kyllä peli kieltämättä hakkaa CoDit ihan 100-0...

- Nyt kyllä on pojalla kovat puheet :)

Next time...

|tepe|: Mitäs vit***?!!?!? Vedin kolmannen missionin läpi ja kun olin jatkamassa niin ei ollut tallentanut ja nyt pitäs alottaa uuestaa. Vedin sitä saakeli melkein tunnin ja sit se ei tallenna. Voi prkl sanon minä!

- Khylläpäs se sävy muuttui pojalla :D:D

Hei! Pistin 48h kokeilu Liven ja nyt kun joinataan matsiin niin tuo näyttää USA:n lippua vaikka normaalisti siinä piäisi olla Suomi lipun kuva? (tai en tiedä mutta ainakin muissa peleissä siinä suomen lippu on ollut)

Joo jep jep oon hiljaa:o

Helkkarin hyvä peli kyllä. Kunnon tetsaamista ja munat turpeessa menoa. Itelle kyllä tollanen hidas recon-toiminta maistuisi paremmin kuin valtaisa räiskyttely (2. tehtävän alkujuoksu ja 3. tehtävän loppupuolustus). Toisaalta tuntuu, että noihin vaikeisiin kohtiin on olemassa aina joku pieni kikka, jolla ne saa huomattavasti helpommaksi. Ilman sitä kikan tajuamista voi homma tuntua lähes mahdottomalta.

Minulle tämä peli on ennen kaikkea ekan Ghost Reconin henkinen perillinen. Sitä vedettiin kaverin kanssa melkoisesti ykkösboksilla ja mannaa oli. Tulee hyvät muistot mieleen.

Ihan ainutkertainen pelihän tämä boksilla on, siitä ei mihinkään pääse. Genrensä ainut edustaja ja sellaisena varsin mainio.

Nämä fiilarit kolmen tehtävän jälkeen. Mainittavia bugeja ei ole näkynyt, mitä nyt pari vihollista on kuollut pystyyn.

Hei! Pistin 48h kokeilu Liven ja nyt kun joinataan matsiin niin tuo näyttää USA:n lippua vaikka normaalisti siinä piäisi olla Suomi lipun kuva? (tai en tiedä mutta ainakin muissa peleissä siinä suomen lippu on ollut)

Joo jep jep oon hiljaa:o

Liekkö siitä pelattavan puolen lipusta kyse...

Minulle tämä peli on ennen kaikkea ekan Ghost Reconin henkinen perillinen. Sitä vedettiin kaverin kanssa melkoisesti ykkösboksilla ja mannaa oli. Tulee hyvät muistot mieleen.
Minullakin tuli mukavat muistot mieleen Ghost Reconista, kun tuota ensimmäistä SpecOps tehtävää pelailin. Olisivat melkein saaneet tehdä koko pelin Mulhollandin (SpecOps leader) näkökulmasta, ei oikein tuo hirveä all-out war niin paljoa kiinnosta.

Tuo 1v1 pelitkin toimii todella hyvin. Pelailin jonkun random tyypin kanssa sitä home silo(?) tehtävää inflitrationilla. Vastustaja puolusti kiinalaisilla kohdetta ja minä SpecOps leaderina hyökkäsin. Omaa ryhmääni en osannut vielä komentaa niin kuljettiin yhtenä lössinä ja kierrettiin eräälle kukkulalle vihollisen selustaan. Barretin kanssa sitten napsin vihollisia, joilla ei ollut hajuakaan mistä ammuttiin, johtuen sumusta joka peitti koko laaksoa. Ammuttuani lippaat tyhjiksi lähdettiin ryhmän kanssa hirveään rynnäkköön ja lopulta, tiukan taistelun jälkeen saatiin kohde tuhottua.
Oli harvinaisen nautinnollista harventaa vihollisten rivejä sumun keskeltä :).

Saisivat lisää mappeja tehdä ja korjata peliin liittymis ongelmaa, kun kahdeksan kertaa kymmenestä tulee ilmoitus ettei voitu yhdistää peliin.

Kokeilin yhden 4v4 Infiltration pelin fire team leaderina high pointissa. Pyörin sormi suussa kartan kanssa tornissa ja yritin yksikköjä käskeä, mutta eihän siitä oikein mitään tullut. Sniperin osumaan lopulta kuolin ja spawnattuani saavuin parin sadan metrin päähän kukkulalle josta näin lennonjohtotornin, jonka vihollinen oli juuri saanut haltuuna. Menin paniikkin ja äkkiä tilasin raketin suoraan lennonjohtotornia päin. Tuloksena vihollistiimi kuolleena ja raunioitunut lennonjohtotorni :o. Ja kyllä, tuhosin juuri sen kohteen jota piti puolustaa. Tappiohan siitä tuli.

Taisi olla sama kenraali liikenteessä, joka kummeleissa kuoli marjoja poimiessa :).

|tepe|: Kyllä peli kieltämättä hakkaa CoDit ihan 100-0...

- Nyt kyllä on pojalla kovat puheet :)

Next time...

|tepe|: Mitäs vit***?!!?!? Vedin kolmannen missionin läpi ja kun olin jatkamassa niin ei ollut tallentanut ja nyt pitäs alottaa uuestaa. Vedin sitä saakeli melkein tunnin ja sit se ei tallenna. Voi prkl sanon minä!

- Khylläpäs se sävy muuttui pojalla :D:D

Kyllä ja pidän peliä edelleen paaalljon parempana kuin CoDit ja niin kuin Joohanh epäili mielipiteeni pelistä ei muuttunut tästä mihinkään, koska tiesin tasan tarkkaan pelin sisältävän bugeja sekä joitain pikku ongelmia joillain osa alueilla ja toivon myöskin syvästi, että MW2 olisi toteutettu realistisuudeltaan samoin, kuin tämä.

Aika monella on näköjään ollut ongelmia tuon 3. tehtävän tallentamisessa. Ite ainakin oon ruvennu aina missionin jälkee jatkamaan seuraavaa missionia sen ekaan Checkpointiin asti varmuudenvuoksi, koska en oikein luota tuohon pelin tallentamiseen enään. :p

Viimeksi muokannut moderaattori:

edelleen siis tallentumisesta: ei kannata ainakaan autosaven jälkeen lopettaa peliä suoraan sulkemalla konsolia tai menemällä dashiin suoraan. se todennäköisesti on syy siihen että peli ei tallennu.

Kertokaapa nyt noista moninpelimuodoista, oon nyt 3 kertaa pelannu netissa anhilliationia ja infilrationia enkä vieläkään ymmärrä miten toi käskyttäminen toimii. Luvattiin että joka ihmispelaajalla on 3 komennettavaa AI pelaajaa, no siinä on hirvee lista niitä pelaajia ku pistät follow me ni yhtäkkii siihen tulee et kaikki seurais sua, mut kukaan ei seuraa. No sitku otat yhen ja ajattelet et tää on mun fireteam ja pistät follow me, kukaan ei seuraa, ei tottele käskyjä eikä mitää, onks tääki nyt tälläne lonewolf peli netissä.

Jos olet se SF/SpecOps Leader, alustavasti kaikki yksiköt ovat sinun komennossasi. Jos taas ihmispelaajia menee tiettyihin yksiköihin (siis eri yksiköihin, kuin Squad Command), ovat sen jäsenet ensisijaisesti heidän käskytettävissään.
Jos taas edes oman tiimisi jäsenet eivät tottele, kyse on selkeästi bugista. AI bugittaa moninpelissä hyvin paljon.

Mutta miten ne valitaan esim engineer tiimi tai medic tiimi ku mulla antaa vaa valita tota squad command tiimii tossa ja sit siin on rifleman vaihtoehtoja ja medicciä ja fire team leaderia. en nyt liideri haluis olla mut ois se nyt kiva komennella niitä botteja tekemään jotain järkevää.

Edit, löyty :), vähän sai nappeja painella ennenko tajus :D

Aivan loistava peli joka tuli juuri pelattua läpi. Kova pettymys on kuitenkin live tarjonta. Ei yhtään peliä millään moodilla. Paska homma... cooppina olis ollut kiva kokeilla.

Pari kysymystä tahtoisin esittää:

Mihin noita tankkeja pitäs yrittää ampua, kun joskus ne ei räjähdä millään ja joskus taas tosi helposti. Oon todennu että siihen ''ylä''tykkiin kannattas tempasta, mutta enään se ei toiminu (muistaakseni 11. tai 10. missionissa) ku pitää sielt yhest paikast räjäyttää ne 2 tankkia.

Ja sitten vielä, että muuttuuko tuo vihollisten ns. kestävyys HARDCORE -modessa, ku nyt pelailen ''normalilla'' (joo-o nössö olen :D) niin tuntuu, että vihut ei kuole millään muulla kuin headshotilla. Mahaan/ jalkaan menee se 4-6 kutia. Tiedän että niillä varmaanki on jonkin näköset suojaliivit sun muut mutta silti... ;)

Sori vähän sekasista kysymyksistä, toivottavasti saitte selvää. :D

Mihin noita tankkeja pitäs yrittää ampua, kun joskus ne ei räjähdä millään ja joskus taas tosi helposti. Oon todennu että siihen ''ylä''tykkiin kannattas tempasta, mutta enään se ei toiminu (muistaakseni 11. tai 10. missionissa) ku pitää sielt yhest paikast räjäyttää ne 2 tankkia.

Kylkeen tai perään, edessä on enempi panssareita

Nyt kyllä tapahtui niin paljon HERMOJA RAASTAVA bugi ETTÄ!!! Vedin koko kampanjan läpi Normal vaikeustasolla enkä saanut siitä luvattua 70 Gamerscorea. Tää peli kyllä kaatu täysin noihin bugeihin! Onko muilla ilmenny samaa?
Tapoin kyllä vahingossa vikassa missionissa sen jota ei kai saanu tappaa
, mutta pääsin silti pelin läpi, eikä achia tullu!!!! Eikä missionia kai voi enää vetää ku single missionina eikä sekään auta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ja sitten vielä, että muuttuuko tuo vihollisten ns. kestävyys HARDCORE -modessa, ku nyt pelailen ''normalilla'' (joo-o nössö olen :D) niin tuntuu, että vihut ei kuole millään muulla kuin headshotilla. Mahaan/ jalkaan menee se 4-6 kutia. Tiedän että niillä varmaanki on jonkin näköset suojaliivit sun muut mutta silti... ;)

Sori vähän sekasista kysymyksistä, toivottavasti saitte selvää. :D

Hardcore ei vaikuta itse peliin, ainoastaan hudiin sekä checkpointtien määrään (joka on 0). Eli ihan samalla tapaa kuolet/ vihut kuolevat jokaisella vaikeustasolla, indikaattorien määrä vaihtuu (helpolla näkee osumat ja milloin vihu kuolee).

Nyt kyllä tapahtui niin paljon HERMOJA RAASTAVA bugi ETTÄ!!! Vedin koko kampanjan läpi Normal vaikeustasolla enkä saanut siitä luvattua 70 Gamerscorea. Tää peli kyllä kaatu täysin noihin bugeihin! Onko muilla ilmenny samaa? Tapoin kyllä vahingossa vikassa missionissa sen jota ei kai saanu tappaa, mutta pääsin silti pelin läpi, eikä achia tullu!!!! Eikä missionia kai voi enää vetää ku single missionina eikä sekään auta.

Itse pelasin viime yönä kampanjan läpi, enkä myöskään saanut achievmenttiä.
.

Ylös Bottom