Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]
Hauska tilanne tapahtui äsken:
Vitostehtävässä olin jälleen kerran onnistunut tapattamaan puolet tiimistäni, eli minun lisäksi vielä Machine Gunner jäljellä.
Kun olin puhdistanut (erittäin tuskallisesti, oli tilanne jossa partnerini tulitti metsänreunasta SAW:illa hiekkasäkkien takana olevia kiinalaisia, minun maatessa hiekkasäkin toisella puolella pitäen tiukkaa sihtiä M4:llä sen yli) AA-pesäkkeen, lähdin tepastelemaan rinnettä alas kohti helikopterin putoamispaikkaa.
Upeat maisemat harhauttivat minua erittäin tehokkaasti, ja ihmetellessäni niitä ajauduin suoraan alarinteessä kykkivään partioon. Järjettömän tulituksen alaisena sprint-ryömin (kiitokset Foemanille neuvosta) lähimmän puun suojaan, mutta kaverini ei ollut niin onnekas. Ammuin sarjaa vihollisten lokaatioon hillittömästi ennen kuin tulitus lakkasi edes hetkeksi, jolloin rymistelin pää kolmantena jalkana lähimpään ojaan. Partio ei onneksi enää löytänyt minua.
Sitten ihmettelemään, miten tästä selvitään. Olin huumassa tyhjentänyt kaikki rynkyn lippaat kolmea kutia lukuunottamatta pusikkoon, joten ainoa tuliase oli .45 Colt. Mikäs siinä.
Ryömin kohti putoamispaikkaa, jossa oli rekka. Kummallakin etupenkillä odotti kiinalaiset sotilaat, joten päätin ottaa aseeni heiltä.
Ryömin rekan taakse ja nousin kyykkyyn. Vedin pistoolin, ja kävelin kuljettajan puolen ovelle. Hepun veret pärskähtivät tuulilasiin kun pelkääjän paikalla oleva huusi kiinaksi jotain, joka oli ilmeisesti komento. Ehdin juuri täräyttää hänen aivonsa pellolle, kun rekasta nousi vielä kaksi lisää! Toinen ulostautui onneksi juuri minua vastakkaiseen suuntaan tähdäten, ja juuri kun hän oli kohottamassa tähtäintään minua kohden, napsautin kuulan ohimoon.
Tämä sissitouhu sai kuitenkin nolon lopun. Neljäs kinukki oli noussut rekasta pois sen toiselle puolelle. Kuulin mokoman pelonsekaisen ääntelyn, joten aloin kiertämään. Valitettavasti kiersin kuitenkin väärää kautta, mokoma soltunpentu olikin minua vastassa. Ehdin laukaista kolme laakia. Kaksi osui sotilaan rintaan jossa myös luotiliivit ovat, ja kolmas osui päähän. Harmi vain, että samalla kun otsalohkosta lensi paloja pois, myös vihulaisen ase syöksi objekteja, joka lopettivat oman pelini.
Tällaista tämä on parhaimmillaan: vaikka olin pelannut tehtävää jo noin puolitoista tuntia, ei harmittanut pätkääkään. Tarkkasilmäisempi varmaan huomaa verisillä yksityiskohdilla mässäilyn. Tämä ei ole liioittelua, sillä tällaisen kuvan DR antaa taistelukentästä. Ei tää oo mitään kliinistä hei.
[tepe sanoi:
]Mitä nyt videoita on tullu kateltua niin se hyökkäys - puolustus moodi livessä vois olla aika nannaa ja itse toivon, että saan version, jossa ei bugeja kauheasti ilmestyisi, kun niitä täällä joillain näyttää esiintyvän ja joillain ei ''niin kauheasti''
Saatan kyllä vain itse olla tunari, mutta pari kertaa tuota moodia pelanneena en saa siitä vieläkään mitään tolkkua. Tai sitten jenkit ovat vain pellejä. Kun hyökkään sinne lentokentälle, paikalla ei ole ketään. Edetään edessä olevaan pusikkoon, vihutiimin pelaajia kipittää siellä niin maan perkuleesti. Eikös tämä pitänyt olla hyökkäystä ja puolustusta? Kun palaan kentälle, valvontatornissa on yllättäen vastustajan AI-pelaajia. Kuka ne on tänne käskenyt? Kaiken lisäksi bugit löivät taas käsille, eivätkä heput kuolleet vaikka kuinka porasin päähän kinukkien rynkyllä.
Ennen bugipäivitystä Flashpoint loistaa kampanjassa. Verkkosodassa on potentiaalia taivaallisuuteen, mutta sitä ennen pitää tehdä todella paljon korjauksia.