Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyrsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Miksköhän co-op:ia pelatessa aina jos tehtävä kusee joutuu alottamaan kokko kentän alusta? vaikka olisi tullut miten niitä chekpointteja:confused::mad:

Kiva alottaa aina koko tehtävä alusta jos mokaa siinä lopussa..:mad:

Muilla sama?

Miksköhän co-op:ia pelatessa aina jos tehtävä kusee joutuu alottamaan kokko kentän alusta? vaikka olisi tullut miten niitä chekpointteja:confused::mad:
Kuupissa on Normalilla ja Experienced-tasolla respawneja. Riittää että yksi jannu on pystyssä että kuollut kaveri ehtii spawnata mukaan.

EDIT:
mulle kävi muistaakeni samoin, mutta lopetin pelin suoraan sulkemalla koko masiinan. luulen että tuo voi olla syy siihen että peli ei tallennu.
Saman virheen tein myös itse. Lopetin kuupin kesken kaiken sammuttamalla koneen eikä kampanja tallentunut.
Tätä ennen olin aina poistunut pelistä Quit Game-optiolla jolloin peli on tallentunut täysin normaalisti.

Tänään tuli peli ja toisessa tehtävässä ollaan. Mutta miten tota lääkintämiestä voi kutsua apuun kun tähän asti kaikkia nappeja hakattu siihen asti kunnes kaikki veret on vuotanu kuivii?

Tänään tuli peli ja toisessa tehtävässä ollaan. Mutta miten tota lääkintämiestä voi kutsua apuun kun tähän asti kaikkia nappeja hakattu siihen asti kunnes kaikki veret on vuotanu kuivii?

Komento rinkula auki ja sieltä löytyy ainoana optiona Medic. Jos olet vielä toiminta kykyinen niin aivan ensimmäiseksi Field Dressing käyttöön.
Tämän jälkeen paras keino on osoittaa tähtäin lääkintämiestä kohti, komento rinkula auki ja sieltä Treat Wounded. Sama touhu onnistuu myös taktiselta kartalta.

Niin hienoa ja niin ketuttavaa.... perhana.

Vinkkejä 3. tehtävän kylän puolustukseen? (yksinpelissä) Jostain pääsevän aina läpi.

Manuaaliin kannattaa perehtyä.
Eli siis:
- Jos otat osumaa, mutta et mene toimintakyvyttömäksi: Varustevalikosta Dressing->Apply->Medic-käsky. Joka tulee RB pohjassa ->vasen->alas.
- Jos menetät toimintakykysi, riittää että painat RB pohjassa->ylös. Ja hupsankeikkaa, lääkintämies tulee kivan adrenaliiniruiskun kanssa ja pistää taas vipinää punttiin. (Heh...)

EDIT: Kävi näköjään stammyt. ;)

EDIT2:
Hex sanoi:
Vinkkejä 3. tehtävän kylän puolustukseen? (yksinpelissä) Jostain pääsevän aina läpi.
Tuossa itse päästiin läpi sillä tavalla, että Fuumäni otti APC:n ja tykitti kinukeilta nirrin pois ennen kuin sitä itse ehtivät edes huomata. Mitäs, yli 50 tappoa tuli hepun tilille! :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Manuaaliin kannattaa perehtyä. ;)
Eli siis:
- Jos otat osumaa, mutta et mene toimintakyvyttömäksi: Varustevalikosta Dressing->Apply->Medic-käsky. Joka tulee LB pohjassa ->vasen->alas.
- Jos menetät toimintakykysi, riittää että painat LB pohjassa->ylös. Ja hupsankeikkaa, lääkintämies tulee kivan adrenaliiniruiskun kanssa ja pistää taas vipinää punttiin.

RB pohjassa :)

Tuossa itse päästiin läpi sillä tavalla, että Fuumäni otti APC:n ja tykitti kinukeilta nirrin pois ennen kuin sitä itse ehtivät edes huomata. Mitäs, yli 50 tappoa tuli hepun tilille! :)

Toi ei yksinpeliä juuri auta.....

Hemmetti toista iltaa samassa paikassa! Viimeisimmällä kerralla tuntui vihdoin, että kaikki oli ammuttu ja sitten niitä tulikin joka puolelta. Ja sitten lähti henki.

Mut on tämä ainakin yksinpelinä hiton vaikeaa. Pärjään fps-peleissä normaalisti ihan hyvin. Sietokykykin on aika korkea, kun peli on palkitseva, mutta voi hitto sentään! Tässä kyläkohdassa on tullut kokeiltua kk-pesäkkeiden miehittämistä erilaisilla kokoonpanoilla, itse rannan puolelta tulevien kinkkien väijytystä, koukkaamista, joukkojen komentamista koukkaamaan (itse kk:lla) ja miinoituksia, mutta pataan tulee aina.

Toi ei yksinpeliä juuri auta.....

Hemmetti toista iltaa samassa paikassa! Viimeisimmällä kerralla tuntui vihdoin, että kaikki oli ammuttu ja sitten niitä tulikin joka puolelta. Ja sitten lähti henki.

Mut on tämä ainakin yksinpelinä hiton vaikeaa. Pärjään fps-peleissä normaalisti ihan hyvin. Sietokykykin on aika korkea, kun peli on palkitseva, mutta voi hitto sentään! Tässä kyläkohdassa on tullut kokeiltua kk-pesäkkeiden miehittämistä erilaisilla kokoonpanoilla, itse rannan puolelta tulevien kinkkien väijytystä, koukkaamista, joukkojen komentamista koukkaamaan (itse kk:lla) ja miinoituksia, mutta pataan tulee aina.

Itse vaan olin juurikin siinä tykissä ja naputtelin vihuilta henkiä pois ja sit jos yritti kiertää meijän taakke, ni kävin napsii ne marksmanilla ja annoin tiimin hoitaa loput. Tätä tein niin kauan, kunnes ne vihut loppu.
Ja pienenä OT:na millos tuolla peliseura/turnaukset alueella pistettäs peliä pystyyn?? Sovitaanko niistä ajoista siellä ketjussa vai jossakin muualla?? :D

Yksinpelinä on tosiaan erittäin paljon hankalampaa, tosin onhan siinäkin plussansa. Pääsee ainakin toteuttamaan asioita ihan oman mielensä mukaan. ;)

Co-Op-seuraa löytyy tietysti täältä, jos ei yksin viitsi porukkaa lähteä kylmäämään.

Turnauksista sen verran, että ne sovitaan juurikin tuossa samaisessa threadissa. Itse en tiedä, lähtisinkö tällaisia pykäämään nettipelin bugilastin takia, mutta voisihan niitä reippaassa pioneerihengessä tietysti kokeilla! Kaikki on mahdollista.

onko yhdellä konsolilla mahdollista pelata co-op kampanjaa? miten aloitan tuon jos se on mahd.

Miten co-oppia pelatessa voi tallentaa? Olimme kaverin kanssa pelanneet yksinpelinä kolme ensinmäistä tehtävää läpi ja sitten pelattiin neljäs tehtävä yhdessä läpi. Lopetettiin pelaaminen ja jatkettiin seuraavana päivänä, mutta kumpikaan ei voinut tehä co-op kampanjaa missä oltaisiin jatkettu viidennestä tehtävästä, vaan meidän piti taas pelata neljäs tehtävä uudestaan. Kun teki pelin ja gamemodeks single mission niin siellä kyllä näkyi viideskin tehtävä.

Cooppia ollaan pelailtu HC:llä ja onpa kyllä aika mahtavaa ollut. Tuli heti ekassa tehtävässä mieleen että kuinka iso osa pelaajista juoksee ekan tehtävän läpi tekemällä vain ne 2 pää objektivea... Niiden tekemiseenhän riittää se 15 minuuttia, mutta jos haluaa ottaa kentästä enemmän irti niin lähtee tuhoamaan koko saaren SAMit. Samalla pääseekin heti tekemään tuhoa Barretin light-fiftylla ja Javelinilla sekä lentämään helikopterilla. Aikaakin menee helposti 90-120 minuuttia.. ja se saari on kyllä todella hienon näköinen yön pimeydessä ja kuun loisteessa. ;)

tietty bugisuus kyllä harmittaa, varsinkin HC:lla kun ei ole mitään checkpointteja, esimerkiksi itse kuolin kun laukaisin barretilla kohti vihollista. Samoin kaksi kaveria ovat kuolleet vastaavalla tavalla. kahteen kertaan on kaveri kuollut astuessaan helikopteriin sisälle.

missäs päin tuo kopteri on tuolla ekassa tehtävässä?

Olen ihan jumissa tuossa tehtävässä missä pitää vallata se monastery. Varmaan kymmenen kertaa joutunut aloittamaan checkpointista uudestaan. Joko omat ampuvat selkään, olen liian myöhässä tehtävästä tai muuten tapatan itseni. Ei millään jaksaisi enää jauhaa yhtä ja samaa kohtaa. On varmaan ryhmänjohtajassa jotain vikaa kun ei tehtävää saada suoritettua.

Rikoinkohan jotain säädöksiä kun päätin lähettää haavoittuneen kiinalaissotilaan untenmaille pistoolin laukauksella silmien väliin puolesta metristä? :) Aika ronskit veriefektit pelissä, tuostakin laukauksesta lehahti melkoiset roiskeet naamalleni.

Rikoinkohan jotain säädöksiä kun päätin lähettää haavoittuneen kiinalaissotilaan untenmaille pistoolin laukauksella silmien väliin puolesta metristä? :) Aika ronskit veriefektit pelissä, tuostakin laukauksesta lehahti melkoiset roiskeet naamalleni.
Ei niitä kiinalaisia voi hoitaa kuntoonkaan saatika ottaa vangiksi, että kyllä se armonlaukaus on varmaankin paras vaihtoehto. :)

Itse jumitan edelleen viitostehtävässä. Välillä äkkikuolema korjaa jo ensimmäisessä tulitaistelussa, välillä pääsen todella pitkälle kunnes joku Gunship pistää meikäläisen lihoiksi. Ärsyttää, mutta kyllä tätä silti jaksaa.

Itse jumitan edelleen viitostehtävässä. Välillä äkkikuolema korjaa jo ensimmäisessä tulitaistelussa, välillä pääsen todella pitkälle kunnes joku Gunship pistää meikäläisen lihoiksi. Ärsyttää, mutta kyllä tätä silti jaksaa.
Alussa on hyvä välttää rähinää ja koukata humveella aivan ensimmäisen kylän vasemmalta. Echo ryhmä on hyvä jättää oman onnensa ojaan. Tällä reitillä myös kopterin vältteleminen on helppoa, se kun partioi vain siinä kylän liepeillä. Sitten kun pääsette sinne kukkulan päälle pitäisi tuon gunshipin hävitä näkyvistä - tästä eteneminen kohti pilottien olinpaikkaa pitäisi olla helppoa.

Pieni vinkki viimeisen kylän vyöryttämiseen. Koukatkaa tämä aina etelästä. Suora hyökkäys kylään pohjoisesta on totaalinen itsemurha. Napsikaa porukkaa kylän liepeiltä.

Mutta vinkeistä paras: KAIKKIA VIHOLLISIA EI TARVITSE AINA TAPPAA. Yleinsä vältteleminen on turvallisin vaihtoehto.

Ylös Bottom