Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kuupissa on Normalilla ja Experienced-tasolla respawneja. Riittää että yksi jannu on pystyssä että kuollut kaveri ehtii spawnata mukaan.Miksköhän co-op:ia pelatessa aina jos tehtävä kusee joutuu alottamaan kokko kentän alusta? vaikka olisi tullut miten niitä chekpointteja
Saman virheen tein myös itse. Lopetin kuupin kesken kaiken sammuttamalla koneen eikä kampanja tallentunut.mulle kävi muistaakeni samoin, mutta lopetin pelin suoraan sulkemalla koko masiinan. luulen että tuo voi olla syy siihen että peli ei tallennu.
Tänään tuli peli ja toisessa tehtävässä ollaan. Mutta miten tota lääkintämiestä voi kutsua apuun kun tähän asti kaikkia nappeja hakattu siihen asti kunnes kaikki veret on vuotanu kuivii?
Tänään tuli peli ja toisessa tehtävässä ollaan. Mutta miten tota lääkintämiestä voi kutsua apuun kun tähän asti kaikkia nappeja hakattu siihen asti kunnes kaikki veret on vuotanu kuivii?
Tuossa itse päästiin läpi sillä tavalla, että Fuumäni otti APC:n ja tykitti kinukeilta nirrin pois ennen kuin sitä itse ehtivät edes huomata. Mitäs, yli 50 tappoa tuli hepun tilille!Hex sanoi:Vinkkejä 3. tehtävän kylän puolustukseen? (yksinpelissä) Jostain pääsevän aina läpi.
Manuaaliin kannattaa perehtyä.
Eli siis:
- Jos otat osumaa, mutta et mene toimintakyvyttömäksi: Varustevalikosta Dressing->Apply->Medic-käsky. Joka tulee LB pohjassa ->vasen->alas.
- Jos menetät toimintakykysi, riittää että painat LB pohjassa->ylös. Ja hupsankeikkaa, lääkintämies tulee kivan adrenaliiniruiskun kanssa ja pistää taas vipinää punttiin.
Tuossa itse päästiin läpi sillä tavalla, että Fuumäni otti APC:n ja tykitti kinukeilta nirrin pois ennen kuin sitä itse ehtivät edes huomata. Mitäs, yli 50 tappoa tuli hepun tilille!
Toi ei yksinpeliä juuri auta.....
Hemmetti toista iltaa samassa paikassa! Viimeisimmällä kerralla tuntui vihdoin, että kaikki oli ammuttu ja sitten niitä tulikin joka puolelta. Ja sitten lähti henki.
Mut on tämä ainakin yksinpelinä hiton vaikeaa. Pärjään fps-peleissä normaalisti ihan hyvin. Sietokykykin on aika korkea, kun peli on palkitseva, mutta voi hitto sentään! Tässä kyläkohdassa on tullut kokeiltua kk-pesäkkeiden miehittämistä erilaisilla kokoonpanoilla, itse rannan puolelta tulevien kinkkien väijytystä, koukkaamista, joukkojen komentamista koukkaamaan (itse kk:lla) ja miinoituksia, mutta pataan tulee aina.
onko yhdellä konsolilla mahdollista pelata co-op kampanjaa? miten aloitan tuon jos se on mahd.
missäs päin tuo kopteri on tuolla ekassa tehtävässä?
Ei niitä kiinalaisia voi hoitaa kuntoonkaan saatika ottaa vangiksi, että kyllä se armonlaukaus on varmaankin paras vaihtoehto.Rikoinkohan jotain säädöksiä kun päätin lähettää haavoittuneen kiinalaissotilaan untenmaille pistoolin laukauksella silmien väliin puolesta metristä? Aika ronskit veriefektit pelissä, tuostakin laukauksesta lehahti melkoiset roiskeet naamalleni.
Alussa on hyvä välttää rähinää ja koukata humveella aivan ensimmäisen kylän vasemmalta. Echo ryhmä on hyvä jättää oman onnensa ojaan. Tällä reitillä myös kopterin vältteleminen on helppoa, se kun partioi vain siinä kylän liepeillä. Sitten kun pääsette sinne kukkulan päälle pitäisi tuon gunshipin hävitä näkyvistä - tästä eteneminen kohti pilottien olinpaikkaa pitäisi olla helppoa.Itse jumitan edelleen viitostehtävässä. Välillä äkkikuolema korjaa jo ensimmäisessä tulitaistelussa, välillä pääsen todella pitkälle kunnes joku Gunship pistää meikäläisen lihoiksi. Ärsyttää, mutta kyllä tätä silti jaksaa.