Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Kertokaapa nyt noista moninpelimuodoista, oon nyt 3 kertaa pelannu netissa anhilliationia ja infilrationia enkä vieläkään ymmärrä miten toi käskyttäminen toimii. Luvattiin että joka ihmispelaajalla on 3 komennettavaa AI pelaajaa, no siinä on hirvee lista niitä pelaajia ku pistät follow me ni yhtäkkii siihen tulee et kaikki seurais sua, mut kukaan ei seuraa. No sitku otat yhen ja ajattelet et tää on mun fireteam ja pistät follow me, kukaan ei seuraa, ei tottele käskyjä eikä mitää, onks tääki nyt tälläne lonewolf peli netissä.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Kertokaapa nyt noista moninpelimuodoista, oon nyt 3 kertaa pelannu netissa anhilliationia ja infilrationia enkä vieläkään ymmärrä miten toi käskyttäminen toimii. Luvattiin että joka ihmispelaajalla on 3 komennettavaa AI pelaajaa, no siinä on hirvee lista niitä pelaajia ku pistät follow me ni yhtäkkii siihen tulee et kaikki seurais sua, mut kukaan ei seuraa. No sitku otat yhen ja ajattelet et tää on mun fireteam ja pistät follow me, kukaan ei seuraa, ei tottele käskyjä eikä mitää, onks tääki nyt tälläne lonewolf peli netissä.

Jos olet se SF/SpecOps Leader, alustavasti kaikki yksiköt ovat sinun komennossasi. Jos taas ihmispelaajia menee tiettyihin yksiköihin (siis eri yksiköihin, kuin Squad Command), ovat sen jäsenet ensisijaisesti heidän käskytettävissään.
Jos taas edes oman tiimisi jäsenet eivät tottele, kyse on selkeästi bugista. AI bugittaa moninpelissä hyvin paljon.

Tässähän tulee sitten taas selkeitä dilemmoja, kun muurahaistason aivotoiminnan omaavat nettipeelot saavat vähänkin valtaa. Esimerkkinä yksi Infiltration High Pointissa, jossa jokainen pelaaja meni komentamaan omaa yksikköään.
Eihän siinä sinänsä mitään, mutta kun samaiset idiootit komensivat jokainen koko yksikkönsä metsänreunaan talon puolustamisen sijaan. Kun oman ryhmän AI vielä bugasi ja hekin liittyivät kyseiseen joukkoon, jäin nopeasti itse puolustamaan taloa yksinäni.
Ilman tukea kun jäin, jouduin itse roiskimaan ikkunoista taloa vyöryttäviä jenkkejä. Nopeastihan siinä luoti nuppiin tuli, jonka jälkeen respasin vain todistamaan savuavaa taloa.

Klaanipeleissähän tämä olisikin ideaali, kun jopa ihmiset tietäisivät mitä tekevät.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Jos olet se SF/SpecOps Leader, alustavasti kaikki yksiköt ovat sinun komennossasi. Jos taas ihmispelaajia menee tiettyihin yksiköihin (siis eri yksiköihin, kuin Squad Command), ovat sen jäsenet ensisijaisesti heidän käskytettävissään.
Jos taas edes oman tiimisi jäsenet eivät tottele, kyse on selkeästi bugista. AI bugittaa moninpelissä hyvin paljon.

Mutta miten ne valitaan esim engineer tiimi tai medic tiimi ku mulla antaa vaa valita tota squad command tiimii tossa ja sit siin on rifleman vaihtoehtoja ja medicciä ja fire team leaderia. en nyt liideri haluis olla mut ois se nyt kiva komennella niitä botteja tekemään jotain järkevää.

Edit, löyty :), vähän sai nappeja painella ennenko tajus :D
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Aivan loistava peli joka tuli juuri pelattua läpi. Kova pettymys on kuitenkin live tarjonta. Ei yhtään peliä millään moodilla. Paska homma... cooppina olis ollut kiva kokeilla.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Pari kysymystä tahtoisin esittää:

Mihin noita tankkeja pitäs yrittää ampua, kun joskus ne ei räjähdä millään ja joskus taas tosi helposti. Oon todennu että siihen ''ylä''tykkiin kannattas tempasta, mutta enään se ei toiminu (muistaakseni 11. tai 10. missionissa) ku pitää sielt yhest paikast räjäyttää ne 2 tankkia.

Ja sitten vielä, että muuttuuko tuo vihollisten ns. kestävyys HARDCORE -modessa, ku nyt pelailen ''normalilla'' (joo-o nössö olen :D) niin tuntuu, että vihut ei kuole millään muulla kuin headshotilla. Mahaan/ jalkaan menee se 4-6 kutia. Tiedän että niillä varmaanki on jonkin näköset suojaliivit sun muut mutta silti... ;)

Sori vähän sekasista kysymyksistä, toivottavasti saitte selvää. :D
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Pari kysymystä tahtoisin esittää:

Mihin noita tankkeja pitäs yrittää ampua, kun joskus ne ei räjähdä millään ja joskus taas tosi helposti. Oon todennu että siihen ''ylä''tykkiin kannattas tempasta, mutta enään se ei toiminu (muistaakseni 11. tai 10. missionissa) ku pitää sielt yhest paikast räjäyttää ne 2 tankkia.


Kylkeen tai perään, edessä on enempi panssareita
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Nyt kyllä tapahtui niin paljon HERMOJA RAASTAVA bugi ETTÄ!!! Vedin koko kampanjan läpi Normal vaikeustasolla enkä saanut siitä luvattua 70 Gamerscorea. Tää peli kyllä kaatu täysin noihin bugeihin! Onko muilla ilmenny samaa?
Tapoin kyllä vahingossa vikassa missionissa sen jota ei kai saanu tappaa
, mutta pääsin silti pelin läpi, eikä achia tullu!!!! Eikä missionia kai voi enää vetää ku single missionina eikä sekään auta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Pari kysymystä tahtoisin esittää:


Ja sitten vielä, että muuttuuko tuo vihollisten ns. kestävyys HARDCORE -modessa, ku nyt pelailen ''normalilla'' (joo-o nössö olen :D) niin tuntuu, että vihut ei kuole millään muulla kuin headshotilla. Mahaan/ jalkaan menee se 4-6 kutia. Tiedän että niillä varmaanki on jonkin näköset suojaliivit sun muut mutta silti... ;)

Sori vähän sekasista kysymyksistä, toivottavasti saitte selvää. :D

Hardcore ei vaikuta itse peliin, ainoastaan hudiin sekä checkpointtien määrään (joka on 0). Eli ihan samalla tapaa kuolet/ vihut kuolevat jokaisella vaikeustasolla, indikaattorien määrä vaihtuu (helpolla näkee osumat ja milloin vihu kuolee).
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Nyt kyllä tapahtui niin paljon HERMOJA RAASTAVA bugi ETTÄ!!! Vedin koko kampanjan läpi Normal vaikeustasolla enkä saanut siitä luvattua 70 Gamerscorea. Tää peli kyllä kaatu täysin noihin bugeihin! Onko muilla ilmenny samaa? Tapoin kyllä vahingossa vikassa missionissa sen jota ei kai saanu tappaa, mutta pääsin silti pelin läpi, eikä achia tullu!!!! Eikä missionia kai voi enää vetää ku single missionina eikä sekään auta.

Itse pelasin viime yönä kampanjan läpi, enkä myöskään saanut achievmenttiä.
.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Itse pelasin viime yönä kampanjan läpi, enkä myöskään saanut achievmenttiä.
.

Jätitkö sen yhen miehen tappamatta siinä vikassa tehtävässä?
Jospa se oli joku bugi ja se achi tulee, kun on käynnistänyt boxin uudelleen ja katsoo ne näytökset ja creditsit uudelleen... ;)
Täytyypi kokeilla.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Nyt kyllä tapahtui niin paljon HERMOJA RAASTAVA bugi ETTÄ!!! Vedin koko kampanjan läpi Normal vaikeustasolla enkä saanut siitä luvattua 70 Gamerscorea. Tää peli kyllä kaatu täysin noihin bugeihin! Onko muilla ilmenny samaa?
Tapoin kyllä vahingossa vikassa missionissa sen jota ei kai saanu tappaa
, mutta pääsin silti pelin läpi, eikä achia tullu!!!! Eikä missionia kai voi enää vetää ku single missionina eikä sekään auta.



Itse sain tuon 70 pojoo juuri vaikka tein saman mokan, pelasin co-op hardcorella.

Nyt kun peli on coopilla vedetty ja yksin olen aika lähellää loppua, voin todeta että kaikkein pahimmat bugit kohtaa niitä jotka pelaa coopissa kaverin pelissä.
Voi käydä vaikka näin:

Kaverin pelissä vieraileva tähti ei yleensä saa kuolleilta vihollisilta aseita, joten peli käy vaikeaksi kun omasta aseesta loppuvat panokset.
Ratkaisuna kokeilimme että hosti ottaa kuolleelta aseen ja laittaa sen takas ruumiille ja näin sain ruumiilta aseen.
Harmi vaan että oma kädessä oleva ase ampuu vain sillon kun kaveri painaa liipasinta.

Tai näinkin voi käydä:

- Ajoneuvon aseet ei tapa ketään miltään etäisyydeltä
- Kakkospelaaja ei näe omien ja hostin räjähteiden räjähtämistä, kranaatit ei näy lentävän kädestä, kenenkään savu ei näy.
- Hosti koordinoi tykistötulen kylään josta kaikki pikkutalot menee raunioksi. Kakkospelaajan ruudulla kaikki talot ovat ehjiä. Tämä on ongelmallista tilanteissa missä seiniä koittaa käyttää suojana mutta niitä ei todellisuudessa ole.
- Pelaaja painaa A nappia poistuakseen ajoneuvosta, mutta kuvakulma jää ajoneuvon sisälle ja pelaajan hahmo jää tyhmänä seisomaan ulos.


Mutta silti hieno peli.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Itse sain tuon 70 pojoo juuri vaikka tein saman mokan, pelasin co-op hardcorella.

Niin siis jos nyt alotan hardcorella niin saan myös tuon 70 pojoo sen 100 lisäks?
Siinähän kertyy sitten kunnon potti :DD
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Itse sain tuon 70 pojoo juuri vaikka tein saman mokan, pelasin co-op hardcorella.

Nyt kun peli on coopilla vedetty ja yksin olen aika lähellää loppua, voin todeta että kaikkein pahimmat bugit kohtaa niitä jotka pelaa coopissa kaverin pelissä.
Voi käydä vaikka näin:

Kaverin pelissä vieraileva tähti ei yleensä saa kuolleilta vihollisilta aseita, joten peli käy vaikeaksi kun omasta aseesta loppuvat panokset.
Ratkaisuna kokeilimme että hosti ottaa kuolleelta aseen ja laittaa sen takas ruumiille ja näin sain ruumiilta aseen.
Harmi vaan että oma kädessä oleva ase ampuu vain sillon kun kaveri painaa liipasinta.

Tai näinkin voi käydä:

- Ajoneuvon aseet ei tapa ketään miltään etäisyydeltä
- Kakkospelaaja ei näe omien ja hostin räjähteiden räjähtämistä, kranaatit ei näy lentävän kädestä, kenenkään savu ei näy.
- Hosti koordinoi tykistötulen kylään josta kaikki pikkutalot menee raunioksi. Kakkospelaajan ruudulla kaikki talot ovat ehjiä. Tämä on ongelmallista tilanteissa missä seiniä koittaa käyttää suojana mutta niitä ei todellisuudessa ole.
- Pelaaja painaa A nappia poistuakseen ajoneuvosta, mutta kuvakulma jää ajoneuvon sisälle ja pelaajan hahmo jää tyhmänä seisomaan ulos.


Mutta silti hieno peli.

Nää on kyl jo niin hauskoja bugeja että eihän nämä voi edes kiukuttaa ketään, ei voi kun nauraa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Niin siis jos nyt alotan hardcorella niin saan myös tuon 70 pojoo sen 100 lisäks?
Siinähän kertyy sitten kunnon potti :DD

Kyllä.

Nää on kyl jo niin hauskoja bugeja että eihän nämä voi edes kiukuttaa ketään, ei voi kun nauraa.

Kun pelaa pitkää tehtävää hardcorella ja lopussa tehtävä menee pieleen vaan sen takia ettei omaa hahmoa voi enää ohjata ajoneuvosta poistumisen jälkeen, niin alkaa hymy hyytyä.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Onkohan tätä vielä kukaan onnistunut pelaamaan ilman rasittavia bugeja? :)

Täytyy kyllä toivoa että saisivat sen ensimmäisen päivityksne mahdollisimman pian ulos.
 
Ylös Bottom