Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]
Nääh, ei tuo vielä mitään - M4A1(Marksman) Single-shot; pääosuma teroon 1019 metristä
Oli eilen yöllä taas kyllä intensiivistä vääntöä kuupissa. Neljä tuntia vierähti kuin siivillä ja voi pojat mitä meininkiä! Pelin tempo sopii omaan pelitottumukseeni kuin peruukki transvestiitin päähän. Eilenkin väännettiin viidettä tehtävää melkolailla kaksi tuntia putkeen hitaasti metsissä edeten ja pälyillen vihollisia. Joukkoon mahtui muutama todella upea vyörytys jossa niitettiin partioita sellaisella harkinnalla ja tarkkuudella ettei terot edes tajunneet kun naatti jo natisi. Meidän Co-Op Iskuryhmämme alkaakin olemaan jo melko karaistunutta sakkia. Todennäköisyys että meidät piestään 200 metristä ylöspäin pienenee jokaisen koetun taistelun jälkeen.
Ymmärrän kuitenkin hyvin sen miksi peli ei kosketa kaikkia. Pelin tempo ja vaikeus karistaa suurimman osan pelaajista.
Mutta ne jotka eivät pelkää hidasta ja varovaista etenemistä ovat kotonaan pelin kanssa.
Ammuin yhden jätkän valehtelematta kukkulan taakse. Ei ollut suoraa näköyhteyttä mutta se just ryömi kukkulan taakse, ammuin ylöspäin just sen verran kun olin todennut siltä etäisyydeltä hyväks ja tähtäsin 2 viivaa alemmalla kohdalla siihen missä se on sen kukkulan takana ja "rifleman eliminated"... Pakko rakastaa sitä että luodilla on "aito" (kaari) lentorata <3
Nääh, ei tuo vielä mitään - M4A1(Marksman) Single-shot; pääosuma teroon 1019 metristä

Oli eilen yöllä taas kyllä intensiivistä vääntöä kuupissa. Neljä tuntia vierähti kuin siivillä ja voi pojat mitä meininkiä! Pelin tempo sopii omaan pelitottumukseeni kuin peruukki transvestiitin päähän. Eilenkin väännettiin viidettä tehtävää melkolailla kaksi tuntia putkeen hitaasti metsissä edeten ja pälyillen vihollisia. Joukkoon mahtui muutama todella upea vyörytys jossa niitettiin partioita sellaisella harkinnalla ja tarkkuudella ettei terot edes tajunneet kun naatti jo natisi. Meidän Co-Op Iskuryhmämme alkaakin olemaan jo melko karaistunutta sakkia. Todennäköisyys että meidät piestään 200 metristä ylöspäin pienenee jokaisen koetun taistelun jälkeen.
Ymmärrän kuitenkin hyvin sen miksi peli ei kosketa kaikkia. Pelin tempo ja vaikeus karistaa suurimman osan pelaajista.
Mutta ne jotka eivät pelkää hidasta ja varovaista etenemistä ovat kotonaan pelin kanssa.