Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyrsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Kannattaa antaa pelille toinen mahdollisuus jos ekalla kerralla ei iskenyt. Minä kokeilin pelin ekaa kenttaa normal tasolla ja vittuunnuin äkkiä kankeuteen. Tänään sit kokeilin uudelleen ja pelasin ekan kentän läpi. Jäi fiilis että piru, pitää pelata seuraavakin kenttä kun oli niin hauskaa. Kokeilin sit hardcore tasolla ja tuntui liian vaikeelle minulle, muta nyt eka pelaan normalilla läpi ja sit hardcorella ;)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Juhako antoikin jo vastauksen. Kiikareilla kun painaa RT:tä saa lukeman objektien etäisyydestä.

ACOG skopillahan tuo tappo tuli. Tuo M4 Marksman on kivääri jolla saan melkoisesti pahaa jälkeä aikaiseksi, ongelma onkin siinä etten muilla aseilla osaa ampua oikeastaan ollenkaan. Juuri edellisessä kuuppi matsissa kirosin välttäviä kykyjäni muiden tussareiden operointiin. Mutta olihan tuossa laukauksessakin tuuria mukana. Muistaakseni myös SuicideBunny pudotti samaisessa matsissa kaverin tuhannesta metristä? Näin ainakin muistan mittaileeni.

Sarkasmi muuten, kohdattiin tuo sinun mainitsema bugi Hip Shotissa. Pelattiin HC kuuppina jolloin APC tosiaan jäi vetämään karusellia kartalla. Palasin kenttään kuitenkin yksinpelissä, myös Hardcorella pelattuna. Pelasin kentän kaksi kertaa ja kummallakin kerralla harhautus toimi niin kuin sen pitikin. Toisella yrittämällä pääsin kentän jopa lävitse. Suunnistin suoraan harhautus alueelle välttäen kaiken vihollis kontaktin. Kenttä ei bugannut kertakaan.

Lohdutukseksi voin myös sanoa että ei tuo harhautus nyt kovin paljon tehtävää edes helpota, ainakaan yksinpelinä pelattuna :D

No perskeles, enhän mä ole kiikareiden laserista tiennyt mitään :O Hyvä tietää.
Voi sitten mittailla yksinpelissäkin että "jahas tohon rinteeseen on 500m" jne.. eihän sitä jokaisen sotilaan ampumisen välillä jaksa tarkastaa mutta helpottaa elämää kuitenkin kun ei joudu odottelemaan että joku tiimistä etäisyyden sanois, niinkun oon tähänasti tehny. :D
Vaikka aika usein tullut osuttua kyllä oman "MuTu"-tuntuman perusteellakin hyviä osumia.

Vaikuttaakohan tuuli luodin lentorataan? Joskus kun tuntuu että voin vannoa että otan samanverran ylöspäin kun edellisellä osumalla ja tähtäin oli aivan keskellä jätkää mutta menee ohi. Vai onkohan vain sitten oman äijän heilumisesta kyse kun polvelta esim ampunut?

Mutta niin mielenkiintoista että se bugi siellä näyttäytynyt mut sitten toiminut. Itsellä kävi se kun ammuin hiljaa ne siitä tieltä, radiotolpan alta tiimin kanssa ja etenin stealth assaultille ja sen hiljaa teurastin. Sitten toisella kerralla kiersin kaiken kontaktin stealth assault vajalle asti ja ammuin sen tyypin siitä mutta jokaisella neljällä alustapelaamiskerralla bugi on toistunut, samoin kun jokaisella checkpointin uudelleenlatauksella.
Lähimmäs (noin puoliväliin matkasta) se on tullut kun sodin yksin ihan tarkoituksella ja olin sotinut jonkun 5min.. Mutta sitten se jäi pyöriin taas ja vielä keskelle tietä :confused:

No, mulla on kyllä säkä tunnetusti täys "anti-Hannu Hanhi"-mallia, että ... heh, kai se on sitä sitten. En vaan ole vielä kertaakaan saanut sitä toimimaan niinkun pitäisi ja mietin juurikin miten muut sen menee läpi kun se toimii, mutta ilmeisesti samalla tavalla.

Ja juu kyllä bugista huolimatta menikin helposti sitten kuitenkin, kun vaan asennoitu siihen että menee sinne yksin ja tappaa kirjaimellisesti kaikki.

Vaikein kohta taisi olla kyllä se defend the beachhead.. Siinä tuli oltua ahdingossa ja mietittyä jo että "Mitä tässä ny on enää kokeilematta..." mutta itse hoidin homman, kun tajusin että kylässä on 3 istutettua konetuliasetta. Siinä tiellä, kuten kaikki varmasti huomannut, sitten ihan vasemmassa kulmassa, samaan suuntaan kun oikealla olevakin. Ja sitten vielä vasemmalla olevan suoraan takana, kaupungin kulmalla, eli juurikin siellä mistä vihollissotilaita alkaa vuotaa selkään. (Käsittääkseni tykki kääntyy siihen kulmaan.. itse laitoin sitten miinoja sinne tie KK-pesän oikealle puolelle, metsään, kun sieltä näyttivät flankkäilevän ja sitten sinne south(olikohan?) mistä alkaa tulla selkään sotilaita... puskien väliin mistä oletin että ne vois tulla, siihen rinteeseen. Ja sit vaan kaupungin keskelle, vahtimaan tilannetta kartasta ja aina niiden perään jotka meinaa päästä läpi, vahtien tiimin healthia jne. Ja kerrasta meni kun tiimin pistin tykkeihin. En tiedä sitten toimiiko niin helposti samalla taktiikalla enää koskaan toiste, mutta kuitenkin : D

Pitää myöntää kyllä että pelasin normalilla pelin läpi ensimmäisen kerran. (Periaatteena lisäpeluuarvo.. koska jos pelaan vaikeimmalla ekalla kerralla, en palaa enää helpompiin.)
Ja tänään sitten hardcorella. Mutta joku sanoi ettei hardcorella ole checkpointteja ollenkaan?? Oikeasti? :S Voipi kyllä mennä varovaiseks touhut.. lol. Mut jokatapauksessa kiehtoo sen aitous ja kuinka se varmaan tiivistää tunnelmaa vielä enemmän. Hirvittää vaan lähteä sotimaan tuon tietokoneohjatun tiimin kanssa, kun ei ole ihmis-sotatovereita vielä matkassa. Kavereilla vielä pelikin ostamatta. Heh.. into päästä kokeileen kunnolla tiimillä on niin mieletön että ostan kohta niille sen pelin itse, kun niillä ei ole varaa.

Sori, taas yks novelli - miten sitä osaakin aina kirjottaa näin paljon. Syytän liian nopeita sormia. :|
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Onhan tämä välillä vaikea, kun panokset pääsee loppumaan (en ole viellä oikeen oppinut noita panosten lentoratoja ym), mutta kuitenkin jaksaa pelata lisää

Yhtään bugia ei ole tullut viellä vastaan, mutta en kyllä tajua miksi PS3 puolella tätä haukutaan niin paljon.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Onhan tämä välillä vaikea, kun panokset pääsee loppumaan (en ole viellä oikeen oppinut noita panosten lentoratoja ym), mutta kuitenkin jaksaa pelata lisää

Yhtään bugia ei ole tullut viellä vastaan, mutta en kyllä tajua miksi PS3 puolella tätä haukutaan niin paljon.

Heheh, tosta tulikin mieleen että yhdessä missiossa piti tehtävän viimeiseks asiaks tappaa jonkin sortin AT teami vai mikäolikaan (Edit: Niin spottereita taisivat olla sittenkin...) ja alko tulla kiire (taisi olla ihan niin että ruudun alareunassa luki 4minutes, 3minutes jne ja pari minuuttia jäi aikaa... kauhealla juoksulla etenin kun tajusin että se vika tiimi on vielä 400metrin päässä ja aika ei tunnu riittävän. Noh, juoksen kauheeseen ylläkköön mutta tiimi onneks vastaa ja ampuu kolmesta vihollissotilaasta vasemmanpuoleisen. Itse ihan vaistomaisesti täräytän keskimmäistä päähän joka olikin melkeinpä piipun edessä kun pääsin mäen päälle ja ne sen takaa putkahti ja samantien käännyn ja yks laukaus suoraan sitä oikealla olevaa päähän.. Sit lähden juokseen kohti paria viimeistä objektiiviin kuuluvaa sotilasta... Autollakin taisin huristella aika "warthog" meiningillä. Autosta ulos ja lisää juoksua. Tajuan että kudit loppu kiikarillisesta aseesta, joten perus kiikariton assaultrifle kouraan ja sillä pari sarjaa pariin sotilaaseen. Yks sotilas tapettavana enää.. Taidan ehtiä. Tähtään. KLIK - "OUT OF AMMO" Sotilas ampuu meikäläistä mahaan, tiimi on jääny vahingossa JOHONKIN kun lähdin kiireessä kirmaamaan ja oletin follow me:n olevan päällä... no maihin heitin tietty samantien ja huudan medicciä ja teamia ja vihollissotilas on jossain 50 metrin päässä, tasaisella tiellä, kun itse olen tien reunalla.. ryömin sivuttain ja koitan pitää sotilasta ihan paniikissa kiven takana, joka on ainoa suoja edessä, joka on vain saman korkuinen kun makaava sotilas. luodit viuhuu, multaa lentää, takana olevaan murtuneeseen matalaan kiviseinään osuu luodit, pölyä ilmassa, koitan väkisin pistää jo "move fast" komentoja jne tiimille.. sotilas juoksee sivulle kiven takaa, oikealle, käsiaseella vaan sinnepäin, se lopettaa juoksun ja tähtää mua kohti, sydän hyppää kurkkuun kun ajattelen että "Nyt lähti henki", ammun ja pääosuma \o/ Fiilis oli aivan mieletön. Tajuan paikata samantien itseni kun vuotanut verta puolikuiviin ja radiokeskustelu käynnistyy ja mission successful. Ja hetken kun jo tuntui että käsiaseella ampuminen on ihan sama kun härnäis sitä vesiaseella.

Selvisi sitten kiireen ja kuumotuksen jälkeen että olin unohtanut tiimin jäsenet autoon jolla ajoin lähelle kukkulan huippua minkä lähellä vika tiimi oli. Eli ne oli kyllä ollut tulossa, mutta yrittivät tulla autolla.. ja olin juurikin sellaisen raunioituneen hajonneen kivitalon kulman takana ja tottakai ne jäi kiinni johonkin möykkyihin siinä lähellä... Mut hyvä vaan.. muuten olisivat varmaan tulleet ja ajaneet mun yli <3

Ei ole kyllä kyennyt Call of Duty ikinä saamaan vastaavanlaista tunnelmaa ja mahtavuutta.

No mut jos nyt lopettelis hehkutusta. :)
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Itse pelaamisessa en näe mitään vikaa ja co-op tarjoaa valioluokan pelikokemuksia konsoleilla. Pieniä bugeja on tullut huomattua, mutta eivät häiritse. Parannusta kaipaisin ainoastaan onlinepuolen kaverilistojen ja pelien tekemisen jäykkyyteen. Joskus aikaa tuhrautuu turhankin kauan noiden valikoiden selailussa. Satunnaisesti tuo valikko on toiminut täysin normaalisti, mutta suurimman osan ajasta se on todella tahmea. Kun saavat tuon valikkoselailun kuntoon, niin kaikki tässä pelissä on minun osaltani kunnossa. Tosin kampanja olisi voinut olla pidempikin. Siksi odotankin kovasti DLC:tä.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Hardcoressa ei tosiaankaan ole checpointteja. Mielestäni HC onkin se ainoa oikea moodi pelin pelaamiseen, etenkin jos on kuuppi kyseessä.

Noissa muissa, etenkin Experienced-tasolla(Normal-tasolle en ole edes kehdannut alentua) minua häiritsee ne kompassissa näkyvät vihujen merkit. Osa pelin hohtoa tulee juuri siitä ettet tiedä missä ne vihut ovat. Siinä on jotain palkitsevaa edetä varovasti, tietäen että vaara voi vaania joka nurkan takana. Tämä kannustaa kunnon tiimityöhön jonka hedelmänä saa aikaiseksi aivan mielettömän upeita, koordinoituja täsmä iskuja terojen niskaan. Tallenuspisteistä on myös turha huolehtia, varovaisella pelaamisella pääsee jo pitkälle. Ja jo ihan yleisen fiilistelyn takia jo pelkkä ryhmässä liikkuminen on samperin siistiä(etenkin Special Forces tehtävissä) :D

Olen itsekkin kyllä todella hämmästynyt pelin saamasta vastaanotosta. Ja haluan todellakin painottaa sanaa HÄMMÄSTYNYT! Kokeilin eilen illalla lueskella pelin virallista foorumia ja sen mestan bashaaminen pisti vain vihaksi. Vaikea minunkin on käsittää tuota jatkuva bugi valittelua koska en itsekkään ole törmännyt mihinkään sellaiseen mikä tuhoaisi peli iloa. Haluan myös huomioida että peliä on takana reilusti jo yli 15h (kuuppina sekä yksinpelinä) eli kokemusta löytyy.

Mutta tämän enempää en tähän asiaan koske koska itse nautin pelistä suunnattomasti!
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Onko tämä nyt sitten ostamisen arvoinen peli? Kauanko mahdollinen peli ilo kestää kun ei huvittas ostaa mitään parin illan nautintoa. 7.5 saanu arvosteluissa ja omaan mieleen se ei kauhean hyvä piste määrä ole mutta mitä täältä luin niin ainakin suurinosa näyttää tykkäävän pelistä.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Aivan helvetin hyvä peli ! Ei paljon lisättävää. :D
Bugit hieman rasittanut, mutta ei mitään pelin tappajia kuitenkaan.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Edelleen koukuttaa, taitaa seuraava tehtävä olla 11. järjestyksessään.

Edellisessä tehtävässä otti ekaa kertaa aivoon tuo ruumiiden katoaminen, snipusta loppu kudit ja tottakai ne PLA-snipujen ruumiit jotka äsken lahtasin 30 muun tyypin joukossa oli kadonnu.. :( Toinen juttu on että millä perkeleellä ne omat tyypit sais pysymään mahallaan? Aina niistä joku nousee polvilleen ja paljastaa sitten koko ryhmän paikan, AINA.

Haastetta on riittämiin, experienced tasolla aloitin eikä liian helppoa tehtävää ole vielä vastaan tullut. Hardcore tasolla ilmeisesti puuttuu nämä välitallennukset joka kuulostaa ainakin omaan korvaan aika vaikealta jo, pari tehtävää on menny läpi ilman kuolemista, mutta aika monessa on kuolo korjannut useastikkin..
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Aivan mahtava peli! Ennakko odotukset oli itsellä todella korkeat, mutta siltikin peli yllättää positiivisella tavalla. Tuossa vähän aikaa sitten pelasin ekaa missionia läpi (aloitin uudestaan, koska huomasin, että siellä on enemmänkin tehtäviä) ja räjäytin "satelliittimaston", tilasin tyksitökeskityksen kaupunkiin ja luulin, että siinä meni myös viholliset taivaan tuulin joten lähdin juoksemalla kylään katsomaan tuhon jälkiä. MUTTA vihollisia olikin jäänyt ainakin reilu 10 henkiin ja ne aloittavat raivokkaan tulituksen, joten isken munat turpeeseen, räiskin aseella sinne-tänne ja tuonne samalla kun AI sotilaani tappavat parhaansa mukaan vihollisia. Tilanne saa katastrofaalisen lopun, kun näen jeepin jossa on kinni konekivääri ja yksi soitilaistani huutaa mikrofoniin "i can't take this anymore" ja tiedän, että tämä ei tule päättymään hyvin ja sitten kuuluu "BOOOOOOOM" ja ruumiistani jäi jäljelle vain palasia. Kamera loittonee ruumiistani ja huomaan, että oma sinkomieheni päätti antaa surkealle ryhmänjohtajalleen opetuksen ja ampui minua singolla selkään :D Joitakin tämä varmasti vituttaisi, mutta itselläni pääsi pieni muotoinen nauru ja kohta olisi tarkoitus yrittää uudestaan, mutta paaaaljon varovaisemmin.

Ennenkaikkea hieno peli.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Ensimmäistä flässäriä tuli aikoinaan hakattua tuntitolkulla ja oli kyllä aivan mahtava peli. Tämäkin lähtee varmaan ostoon bugeista huolimatta (toivotaan päivitystä), mutta kertokaahan jo pelin ostaneet voiko tätä pelata co-oppina yhdellä konsolilla = jaetulla ruudulla?
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Ensimmäistä flässäriä tuli aikoinaan hakattua tuntitolkulla ja oli kyllä aivan mahtava peli. Tämäkin lähtee varmaan ostoon bugeista huolimatta (toivotaan päivitystä), mutta kertokaahan jo pelin ostaneet voiko tätä pelata co-oppina yhdellä konsolilla = jaetulla ruudulla?

Ei voi.
 
Vastaus: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

No voi kettu, nyt rupesi taas kiinnostamaan Flashpoint. Noh, jos joku teistä sen hankkii, voi sitten suositella tai kehoittaa kiertämään kaukaa. :)

Kierrä kaukaa ja osta mieluummin vaikka Flash ykkönen PC:lle.

Pelissä on bugeja,typerä aikaraja joissain tehtävissä ja tekoäly vinksallaan.Omat eivät osu tarpeeksi tarkasti vihollisiin.Pelissä on paljon hyvääkin,mutta se jää valitettavan usein huonouden alle.Jos päivitys tulisi mikä korjaisi nuo viat,olisi peli nannaa.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Kierrä kaukaa ja osta mieluummin vaikka Flash ykkönen PC:lle.

Pelissä on bugeja,typerä aikaraja joissain tehtävissä ja tekoäly vinksallaan.Omat eivät osu tarpeeksi tarkasti vihollisiin.Pelissä on paljon hyvääkin,mutta se jää valitettavan usein huonouden alle.Jos päivitys tulisi mikä korjaisi nuo viat,olisi peli nannaa.

10.10.09 08:12
Codemaster is going to release the patch that fixes the bugs and glitches that has been founded from the multiplayer and single player campaign.

Eiköhän se update sieltä kohta piakkoin ilmesty... :o
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Hmm, ruvettiin tuossa kaverin kanssa cooppia pelatessa miettimään, että missä helvetissä on nämä luvatut kaikki yli 60 asetta?! 8 tehtävä jo menossa ja vielä vaan jollain saakelin m4 ja m16 röpötellään ja ammuslaatikoista löytyy aina vaan niitä onnettomia kinkkirynkkyjä joilla ei tee yhtään mitään. Tässä tuli vähän huijattu fiilis kun pelissä ei ole sitä mitä luvataan, ihan käsittämätöntä paskaa. Mitä hemmetin tolkkua on jollain weapons load out valikolla jos et edes voi valita sitä varustusta mielesi mukaan ja kokeilla eri aseita. En voi ymmärtää miten tällainen ominaisuus on voitu jättää pois vaikka sitä joku pelintekijäkin innoissaan hehkutti "look and feel" videossa.
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Hardcoressa ei tosiaankaan ole checpointteja. Mielestäni HC onkin se ainoa oikea moodi pelin pelaamiseen, etenkin jos on kuuppi kyseessä.

Noissa muissa, etenkin Experienced-tasolla(Normal-tasolle en ole edes kehdannut alentua) minua häiritsee ne kompassissa näkyvät vihujen merkit. Osa pelin hohtoa tulee juuri siitä ettet tiedä missä ne vihut ovat. Siinä on jotain palkitsevaa edetä varovasti, tietäen että vaara voi vaania joka nurkan takana. Tämä kannustaa kunnon tiimityöhön jonka hedelmänä saa aikaiseksi aivan mielettömän upeita, koordinoituja täsmä iskuja terojen niskaan. Tallenuspisteistä on myös turha huolehtia, varovaisella pelaamisella pääsee jo pitkälle. Ja jo ihan yleisen fiilistelyn takia jo pelkkä ryhmässä liikkuminen on samperin siistiä(etenkin Special Forces tehtävissä) :D

Olen itsekkin kyllä todella hämmästynyt pelin saamasta vastaanotosta. Ja haluan todellakin painottaa sanaa HÄMMÄSTYNYT! Kokeilin eilen illalla lueskella pelin virallista foorumia ja sen mestan bashaaminen pisti vain vihaksi. Vaikea minunkin on käsittää tuota jatkuva bugi valittelua koska en itsekkään ole törmännyt mihinkään sellaiseen mikä tuhoaisi peli iloa. Haluan myös huomioida että peliä on takana reilusti jo yli 15h (kuuppina sekä yksinpelinä) eli kokemusta löytyy.

Mutta tämän enempää en tähän asiaan koske koska itse nautin pelistä suunnattomasti!

No hyvä että on siellä suunnassa toiminut.. en tajua miten erot voi olla näin suuria. Koska mun kirjoissani ihminen joka ei huomais pelissä bugeja olis sokea.

Pitäis kai oikeasti kuvata videota, kun tuntuu ettei bugeihin täällä edes uskota :O
Tai siis alkaa tuntua että ihmiset vaan haluaa puolustella ja kieltää bugien olemassaolon, koska mä en niiltä ole kyennyt välttymään. Jokaisella pelikerralla tai joka tunti ainakin tapahtuu jotain bugaavaa minkä takia joko kuolen tai mikä vie kaiken kasatun tunnelman pois.

Nooh.. sanonpa ainakin sen että nauttisinhan mäkin pelistä suunnattomasti kun olisi kavereita joiden kanssa pelata ja olisi jostain syystä bugiton versio pelistä hallussa, kuten näköjään joillakin on.

ainakin 2 kappaletta 100% varmoja "isoja bugeja" voin kuvata koska vaan haluan, koska ne on ilmennyt pelissä joka kerta. Ainoa asia miten niitä voi olla huomaamatta on pelaaminen hardcorella ja radiokeskusteluiden ja käskyjen kuuntelematta jättäminen. Sitten niitä ei varmaan ehdi edes tajuta.. mutta itse koitin ainakin mennä niin käskyjen mukaan kuten kunnon sotilas, että bugit huomasi väkisinkin. Mutta nyt tietää ettei luota radiokeskusteluihin ja apujoukkoihin niin paljoa ja hyökkäilee yksinään ja tappaa koko vihollisarmeijan yksin <3

Ja niin, en minäkään olisi NORMAALIIN ALENTUNUT jos olisi vitusti ystäviä joiden kanssa tuota veivata mutta yksin kun joutuu jatkuvasti huoneessaan kyhjöttään niin ajattelin pelata normalin -> experienced -> hardcore että saa enemmän aikaa irti todellisuudesta. \o/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

Jahas, täällä mennään taas "peli sai 8/10 - se on pettymys"-linjalla..

Kyllähän tämä täytyy jossain vaiheessa hommata. Jos tuo "enemmän taktiikkaa" toimii, niin olisihan se mukavaa vaihtelua perus-räiskintään...
 
Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]

2) Vanhat PC- ja Flashpoint-fanaatikot, ketkä palvovat Bohemiaa henkeen ja vereen, ja joidenka mielestä Dragon Rising on pelimaailman pahin raiskaus sitten Fallout 3:n.

3) Sitten se neutraali yleisö mikä juurikin täällä Xbox-puolella on ilmeisesti dominoiva. Peliä lähdetään pelaamaan ilman juurikaan mitään ennakko-odotuksia, jolloin yllätys on positiivinen. Arvostetaan peliä siitä mitä se on; mainio sotasimulaattori.

Itse kuulun johonkin noiden välimaastoon. Bohemia tekee edelleen hienoja mutta bugisia pelejä, Alkuperäinen OFP ei ole vieläkään löytänyt voittajaansa, Fallout 3 oli mainio.. mutta tästä kun luin Pelit lehden arvostelun niin kieltämättä tippui hankintainnostus "pakkosaada" asetuksesta johonkin "katsotaan sitten joskus" kategoriaan. Muutama sellainen puute ja ominaisuus joka itselle kyllä voisi syödä todella paljon hauskuutta.. Eli jonkun "taivas" on toiselle "ihan ok" tai "ei innosta" kuten Joohanh tuossa viestissä mainitsi. Tosin bugit on sellainen asia jonka fanipoika jättää tahalleen näkemättä mutta jotka ei kyllä katoa sillä mihinkään että pitää pelistä.
 
Ylös Bottom