Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Kyllä ostan, onko julkaisupäivästä muuten mitään tarkempaa tietoa vielä?

Viimeistelyvaihe parhaillaan menossa. Demoa HUHUTTU tulevan helmikuuksi ja julkaisusta ollaan heitetty vaihtelevia arvauksia. Luultavasti tulee siinä maalis-huhtikuussa.
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Pakko kai se on, kunhan kone löytää tiensä tänne ensin.
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

En osta , koska aikaisemmat osat eivät ole tuttuja.:eek:
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Luultavasti jätän ostamatta. Jäänyt oikeastaan edelliset osat pelaamatta niin ei ole oikeen kiinnostusta kyseiseen sarjaan.
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Kyllä todellakin ostan. Kolmonen oli jo niin mahtava että.
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

on se kun ei olla vieläkään päästy eroon siitä että kaikki pitää vääntää rautalangasta pelaajalle :mad:

edit : niin joo kyllä varmaan tulee ostettua kun onhan tuo juoni niin hyvä ollu noissa edellisissä osissa ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Luultavasti. Ei sitä pysty odottamaan alelaariin asti joten sama se nyt on ostaako sen julkasussa vai hieman myöhemmin.
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

1. En harrasta pahemmin ennakkotilauksia. Odotan aina maltillisesti julkaisupäivään asti.
2. En sikäli ole pelistä kiinnostunut, mutta Hideon gameplay-traileri vakuutti kuitenkin sen verran, että tämän pelin voisi julkaisun jälkeen ostaa pelikokoelmaa koristamaan. Ja jos peli julkaistaan Dual Shock -bundlena, niin sitten yritän hankkia pelin mahdollisimman pian julkaisusta. :)
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Oon aina pitänyt "hiiviskelypeleistä" ja tuli ostettua ps3 eilen joten melko varmasti ostan heti julkaisupäivänä.
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

HUOMIO!
Kaikki MGS4 fanit heti äänestämään sitä vuoden odotetuimmaksi peliksi! Äänestä täällä!

Itse lukeuden juuri tuohon faniporukkaan, joten piti saada tämäkin tänne. Vaan oli sitä ihan asiaakin... Mukava osa näyttää harkinneen pelin ostoa julkaisussa itse mukaan lukien. Demoa olisi ollut hauska päästä testaamaan, mutta se olisi voinut pilata itse peli-iloa. Jokatapauksessa, toivottavasti peli tulee lähikuukausiksi, niin kun ollaan vihjailtu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

IHAN PAKKOHAN TUO ON OSTAA HETI KU VAAN TULEE JOS EN JO ENNAKKOON TILAA JA ÄÄNESTÄNYT JO OLEN MGS4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! snake is the king
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Eiköhän tämä tuli hankittua. Ennakkotilata en jaksa, mutta suht varma olen että saan sen tuosta lähiliikkeestä jo julkaisupäivänä
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Kun tänne en viellä muistanut laittaa, niin korjataan tilanne nyt...

MGS4 äänestettiin vuoden 2008 odotetuimmaksi peliksi!!!

Kärkiviisikko ja äänien määrä! Kyllä kannatti äänestää... :D
1. Metal Gear Solid 4, ääniä 14 kpl

2. Grand Theft Auto IV, ääniä 12 kpl

3. Resident Evil 5, ääniä 6 kpl

4. Socom, ääniä 5 kpl

5. Rock Band, ääniä 3 kpl
Final Fantasy XIII, ääniä 3 kpl

Lähde
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

Kyllä ;) Ai että mgs 4 voitti gta 4 tai final fantasy XIII pelin :rolleyes:

Just näin... FFXIII:n kohdalle ei tehnyt edes tiukkaa, kun porukka varoi aikas paljon sen äänestämistä, kun tämän vuoden julkasu tosi kyseenalainen. ;)

Lisäsin tohon parin viestin takaiseen "MGS4 vuoden odotetuin peli" juttuun viellä linkit ja tulokset. Tämähän siis Konsolifinläisten äänestys, eikä mikään ehdoton totuus, mutta hieno saavutus silti. ;)
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

On jo ennakkovarauksessa eli kyllä :)
 
Vastaus: Ostatteko Metal Gear Solid 4 pelin julkaisussa?

1. Oletko jo ennakkotilannut pelin? Jos et tiedä mistä tämä oisi mahdollista, klikkaa tästä.
2. Ostatko pelin julkaisussa, tai parin päivän sisällä siitä? Tähän ei tartte vastata, jos ykköseen vastasi myöntävästi.

1. En ole vielä ennakkotilannut peliä, mutta ehkä myöhemmin.
2. Pelin aijon ostaa viimeistään pari päivää myöhemmin kun se on julkaistu.

Tämä pelisarja on kumminkin niin laadukas, että tästä tulee pakko-ostos.
Lisäksi tämä on viimeinen Metal Gear peli, joten se lisää motivaatiota entisestään.

Aijon ostaa myös Sonyn HDTV:n, joten rahatilanne saattaa olla keväällä niukkaa. Ennemmin tai myöhemmin tämä peli hyllyyni ilmestyy.
 
Ylös Bottom