Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Outriders

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
itse näen että Outridersin ihmisten odotuksissa on 3 kohderyhmää, ihmisten tykkäyksistä ja reddit/discord ryhmän viesteistä päätellen.

* Gamepass pelaajat (tämä ei tarkoita sitä että gamepass pelaajissa ei olisi näitä ARPG kohderyhmän pelaajia)

- Heille riittää että, story on kunnossa, koska he saavat pelin "ilmaiseksi" että pelaavat pelin läpi joka tapauksessa jos story on hyvä. eli mielummin superb main quest/story okay End game. kun päin vastoin, semmoinen 30 tuntia riittää viihtymään pelin kanssa jos story on tasoa "mass effect"

* ARPG pelaajat (kuulun tähän ryhmään)

- Heille taas story on secondary ja focus on siellä end gamessa ja gearauksessa, mutta hyvä story ei ole pahitteeksi kuhan sitä ei tehdä end gamen kustanuksella. He myös toivovat upottavansa peliin satoja tunteja. he taas toivovat että peli olisi uusi Diablo 3/Poe/Last epoch ja Mass Effect good story based pelit on sitten erikseen.

* When is review embargo ryhmä

- Heille ei riitä se, että jompi kumpi osa alue on kunnossa vaan pitäisi olla whole package kunnossa. he myöskään eivät osta peliä jos arvosana jää alle 85:n.

Mitä jos on yhdistelmä ryhmää 1 ja 2 ?

Miksihän Devastator on kaikkein epäsuosituin hahmoluokka? Eikö sen pitäisi olla kaikkein aloittelijaystävällisin?

Varmaan sen takia, kun se on suhteellisen huono tuossa kapteenin legendary farmissa, että vaikka se Bullet Reflect buildi onkin kova. niin sen ongelma on se että sitä ei voi perua mitenkään. vaan usein käy sillai että tapat kaikki viholliset ja sen jälkeen onkin vedettävä koko questi alusta. kun taas sitten Pyromancerilla on thermal bomb, technomancerilla on poison rounds ja Tricksterillä on Twisted rounds ja kapteenin tapon jälkeen on tarkoitus kuolla, tuossa legendary farmissa. nämä kaikki ovat paljon nopeampia farm buildeja noihin legendaryihin.

Mitä jos on yhdistelmä ryhmää 1 ja 2 ?
joo sen takia laitoinki tuon sulkutekstin tuohon kun löytyy niitäkin

oma 20-30 tuntia on kyllä pientä demon parissa. tähän verrattuna. voisi sanoa, että True min-maxer. semmosia 80-120 tunnin pelaajia tuolla onki useita. jotka postaa sitten kokemuksistaan. Että joillekin se demo vain maistuu :D

Viimeksi muokattu:
Joo pakko sanoa että mistä olen aidosti huolissani, tulee vaikka siihen end gameen että pelkään miten toksinen ja elitismi painotteinen end game sitten tulee niille jotka tykkäävät pelata end game random partyissä. koska, koko end game reward systeemi perustuu myös nopeuteen, että potkitaanko ihmisiä gearin mukaan pois partyistä yms. toivon mukaan pcllä ei myöskään sallita mitään dps mittareita tai muuta addoneita. Vihaan nimittäin itse end game party elitimismiä ylikaiken. Moni mmorpg olen lopettanut juuri tämän elitismin takia. ja sen takia tykkäänki nykyään pelata enemmän itse soolona.

valitettavasti näen sen scenaarion, että full gamessa voidaan potkia partyistä jos sinulla ei ole legendary weaponia, jos jos haluaa vetää main campaignin randomeiden kanssa. toinen on ryhmä sitten nämä idlaajat jotka tulee vaan idlaamaan partyyn ja kerämään xp:tä. Tähän jälkimmäiseen ryhmään olen itseasissa jo törmännyt demossakin.

Viimeksi muokattu:
Joo pakko sanoa että mistä olen aidosti huolissani, tulee vaikka siihen end gameen että miten toksinen ja elitismi painotteinen end game sitten tulee niille jotka tykkäävät pelata end game random partyissä. että potkitaanko ihmisiä gearin mukaan pois partyistä yms. toivon mukaan pcllä ei myöskään sallita mitään dps mittareita tai muuta addoneita. Vihaan nimittäin itse end game party elitimismiä ylikaiken. Moni mmorpg olen lopettanut juuri tämän elitismin takia. ja sen takia tykkäänki nykyään pelata enemmän itse soolona.

valitettavasti näen sen jo nyt, että full gamessa potkitaan partyistä jos haluaa vetää main campaignin randomeiden kanssa. jos sinulla ei ole kädessäsi legendaryä. toinen on ryhmä sitten nämä idlaajat jotka tulee vaan idlaamaan partyyn ja kerämään xp:tä. Tähän jälkimmäiseen ryhmään olen itseasissa jo törmännyt demossakin.
No, ainahan kaikenlaisia urpoja löytyy. Mutta omat kokemukseni vastaavan tyyppisistä peleistä ovat kuitenkin olleet kaikkiaan ihan positiivisia random-peliseuran suhteen, eli vastaaviin ongelmiin olen törmännyt todella harvoin. Tosin en pelaa PC:llä, jolla käsittääkseni juuri tuollaista pelitististä käytöstä esiintyy konsoleita enemmän (yksi syy monien joukossa, miksi PC-pelaaminen jäi minulta jo vuosia sitten).

Minähän en ylipäätään end-game-painotteista pelaamista ymmärrä. enkä harrasta, vaan pelin pelaaminen loppuu kyllä minulla aina siihen, kun varsinainen kampanja ja tarina loppuu. Toki mahdolliset ilmestyvät lisärit hankin ja pelaan, jos peli on ollut minulle mieleinen ja siihen tarinamuotoista lisäsisältöä tulee.

Minähän en ylipäätään end-game-painotteista pelaamista ymmärrä. enkä harrasta, vaan pelin pelaaminen loppuu kyllä minulla aina siihen, kun varsinainen kampanja ja tarina loppuu. Toki mahdolliset ilmestyvät lisärit hankin ja pelaan, jos peli on ollut minulle mieleinen ja siihen tarinamuotoista lisäsisältöä tulee.
tässä on kyllä sinulle siinä mielessä hyvä systeemi että ne expeditionit eli end game pitäisi nimen omaan olla vähän semmoisia dlc painotteisia lisätarinoita. että ei ole sitä random generoituja dungeoneita mitä monessa muussa vastaavan tyylisissä peleissä. Vaan juuri hand crafted mestoja.
No, ainahan kaikenlaisia urpoja löytyy. Mutta omat kokemukseni vastaavan tyyppisistä peleistä ovat kuitenkin olleet kaikkiaan ihan positiivisia random-peliseuran suhteen, eli vastaaviin ongelmiin olen törmännyt todella harvoin. Tosin en pelaa PC:llä, jolla käsittääkseni juuri tuollaista pelitististä käytöstä esiintyy konsoleita enemmän (yksi syy monien joukossa, miksi PC-pelaaminen jäi minulta jo vuosia sitten).
Joo konsolilla itse en hirveästi tämän tyylisiä pelejä tullut pelattuakkaan, Mutta hyvä kuulla jos konsoleilla ei hirveästi elitismiä esiinny. Pcllä tämä taitaa olla enemmän sitten ongelma se siinä huolestuttaakin kun peli on crossplay myös pc pelaajien kanssa, että jos alkavat käyttämään jotain dps mittareita ja muita härpäkkeitä, mutta toivottavasti nuo PCF iskee niistä sitten cheatereidän leiman, että saa dps hunterit sitten pelata pelinsä keskenään

Joo konsolilla itse en hirveästi tämän tyylisiä pelejä tullut pelattuakkaan, Mutta hyvä kuulla jos konsoleilla ei hirveästi elitismiä esiinny. Pcllä tämä taitaa olla enemmän sitten ongelma se siinä huolestuttaakin kun peli on crossplay myös pc pelaajien kanssa, että jos alkavat käyttämään jotain dps mittareita ja muita härpäkkeitä, mutta toivottavasti nuo PCF iskee niistä sitten cheatereidän leiman, että saa dps hunterit sitten pelata pelinsä keskenään

tässä on kyllä sinulle siinä mielessä hyvä systeemi että ne expeditionit eli end game pitäisi nimen omaan olla vähän semmoisia dlc painotteisia lisätarinoita. että ei ole sitä random generoituja dungeoneita mitä monessa muussa vastaavan tyylisissä peleissä. Vaan juuri hand crafted mestoja.
Juu, hyvä kyllä tarkentaa, että saattaa se endgame kuvailemasi tyyppisesti joskus itsellänikin toimia.

Nyt ehdin vasta testaamaan demoa ja jäi tosi positiiviset kuvat toiminnan osalta. Grafiikan osalta peli ei ole kovin ihmeellinen, mutta ihan ok kuitenkin niin, ettei puutteet häiritse muuta kuin välivideoissa. Hauskuutta lisäsi, että tässä ei pärjää vain kyykkimällä suojan takana, vaan välillä kannattaa ryysiä päin vihollisia. Pelin juoni tuntuu melko epäloogiselta ja kömpelöltä. Jos se ei tuosta parane, tuskin tulee ainakaan juonen takia pelattua. Uskoisin, että tulee pelattua kuitenkin vähintään tarina läpi, jos ei tule jotain tosi typeriä kohtauksia vastaan. Tasohyppelyä tuskin on luvassa, joten ainakaan se osa-alue ei tule pilaamaan peli-iloa.

Noniin taas tullut uutta showcase videota tällä kertaa vuorossa, Trickster tämä speedy assassin jonka tarkoitus on ketjuttaa ja tappaa viholliset mahdollisimman nopeasti. tällä tavalla myös Trickster pysyy hengissä koska Trickster saa huomattavan määrän HP:tä takaisin jokaisesta taposta, Mobility myös tällä hahmolla on varmaan yksi pelin parhaita kiitos tuon backstab teleport skillin.

Se on sanottava näistä videoista, että näiden tarkoitus onki esitellä hahmon skillejä, playstyle ja muuta se "end game" buildi on vain joku geneerinen buildi johka ehkä voi toimia sitten noissa end game zoneissa mutta sille ei ole mitään varmuutta, koska tämä kaveri esittelee näitä buildejaan max world tier 5:lla. eli itse en näille "end game buildeille" hirveesti paino-arvoa anna kun näitä ei ole millään tavalla päästy testaamaan siellä end gamessa ja high world tierillä

Viimeksi muokattu:

Pakko sanoa, että kyllä tässä vaiheessa vituttaisi minuakin, nopeasti laskettuna tuo on tunneissa joku +70h ilman legendary droppia demossa. Todellakaan demon legendary farming ei ole noiden tuntien arvoista itselle se on about 2-3h niin tippunut legendary, mutta kun on rng painotteinen peli niin näköjään mitä vain voi käydä.

eilen aloitin tosiaan tuon Australia regionin hahmon pelaamisen, koska tarkoitus oli ostaa se Aussi versio pelistä, ei sen takia että pääsen pelamaan peliä ennenkö muut, vain sen takia että pääsee pelamaan peliä, ennenkö PCF Balance team alkaa mahdollisesti balansoimaan, koska en usko että ennen virallista launchia alkavat mitään nerffailemaan, että vaikka tuolla usa accountilla onki kaikki hahmot lvl 7, +6 legendaryä ja muuta kivaa. niin silti niillä ei loppujen lopuksi ole hirveästi itselleni merkitystä. Tälle Aussi hahmolle en mitä luultavammin jaksa edes yrittää farmata legendaryjä, ja tuskin jaksan edes levelata muita hahmoja vain keskityn tähän pyromanceriin, uskon että sillä pre-order gearilla ja hyvällä Rare varustuksella pärjää ihan hyvin. Kun eihän tuo oma buildi edes juuri aseita käytä vaan keskittyy meleeseen ja skill rotaatioihin esim pommien oikea aikaisiin räjäytyksiin.

Tuossa on se keskustelu siitä xboxin region unlock uusi-seelanti jutusta että luokittelevatko PCF sen cheattaamiseksi, toistaiseksi PCF ei ole vastannut siihen mitään ja mitä luultavammin tuskin vastaavatkaan mutta eiköhän joku streamaaja tai reddit user kokeile sillon keskiviikkona 13.00 aikoihin kepillä jäätä. ja siihen saadaan vastaus communityltä

Viimeksi muokattu:

Pakko sanoa, että kyllä tässä vaiheessa vituttaisi minuakin, nopeasti laskettuna tuo on tunneissa joku +70h ilman legendary droppia demossa. Todellakaan demon legendary farming ei ole noiden tuntien arvoista itselle se on about 2-3h niin tippunut legendary, mutta kun on rng painotteinen peli niin näköjään mitä vain voi käydä.

ja mä kun luulin että mulla oli huonoa tuuria loottilottokoneen kanssa, kun meni se 18h ennen kun tippu eka lege. Tosin tossa 18h on se mitä tohon demoon tuli kaikkinensa upotettua, ei pelkästään legen farmaamiseen mennyt aika.

tuossa muuten todella hyvä vinkki video sisälsi ainaki itselleni todella hyödyllisiä perus vinkkejä kuten miten mikäkin classi healaa. ja miten päästä eroon status elementeistä yms. osa varmaan näistä tosin löytyy sieltä pelin guide osiostakin

ja mä kun luulin että mulla oli huonoa tuuria loottilottokoneen kanssa, kun meni se 18h ennen kun tippu eka lege. Tosin tossa 18h on se mitä tohon demoon tuli kaikkinensa upotettua, ei pelkästään legen farmaamiseen mennyt aika.

joo, se tosin voi olla että, ne on säätänyt niitä legendary droppi changeja pienemälle, kun luin jostain että pystyvät tekemään sen jopa ilman patchiäkin. (eli säätävät drop seedejä, poessa itseasiassa tämä sama homma). harmillisesti ps5:lla ei ole, mitään mistä näkisi paljon on kuluttanut aikaa tuohon demoon, tai en ole ainakaan löytäny että mistä näkisi, niin ne voiski lisätä tuohon peliin jonkun sortin in game timeriin.

Viimeksi muokattu:

tuossa muuten todella hyvä vinkki video sisälsi ainaki itselleni todella hyödyllisiä perus vinkkejä kuten miten mikäkin classi healaa. ja miten päästä eroon status elementeistä yms. osa varmaan näistä tosin löytyy sieltä pelin guide osiostakin

joo, se tosin voi olla että, ne on säätänyt niitä legendary droppi changeja pienemälle, kun luin jostain että pystyvät tekemään sen jopa ilman patchiäkin. (eli säätävät drop seedejä, poessa itseasiassa tämä sama homma). harmillisesti ps5:lla ei ole, mitään mistä näkisi paljon on kuluttanut aikaa tuohon demoon, tai en ole ainakaan löytäny että mistä näkisi, niin ne voiski lisätä tuohon peliin jonkun sortin in game timeriin.

1. On the top menu bar, head to your profile (the furthest right icon).
  2. Click on that and navigate to “Profile.”
  3. From there, just head to the “Games” tab. You should see a long list of every game you’ve played with your PSN account. Below each icon, you’ll see figures indicating when you last played each game, and how many hours you’ve spent doing so.
  4. Bonus Tip: You can spy on your friends, too. Just head to your “Friends” tab, and click on the friend you’re curious about. You’ll see a profile page identical to yours. (No, they don’t need PS Plus for this to work.)
Ei välttis joka pelin kohdalla tarkka, mutta suuntaa antava.

1. On the top menu bar, head to your profile (the furthest right icon).
  2. Click on that and navigate to “Profile.”
  3. From there, just head to the “Games” tab. You should see a long list of every game you’ve played with your PSN account. Below each icon, you’ll see figures indicating when you last played each game, and how many hours you’ve spent doing so.
  4. Bonus Tip: You can spy on your friends, too. Just head to your “Friends” tab, and click on the friend you’re curious about. You’ll see a profile page identical to yours. (No, they don’t need PS Plus for this to work.)
Ei välttis joka pelin kohdalla tarkka, mutta suuntaa antava.

Aa, katos joo joissaki peleissä näyttää vähä mitä sattuu, mutta outsidersin 37 tuntia voi olla sitten ihan kohdillaan. Sitten taas esim ac valhalla näyttää että olisin pelannut vain tunnin. mutta siinä onki se oman pelin seuranta saven kohdalla, mut hyvä tietää jatkossa

pari päivää vielä niin sitten odotus on ohi, saa nähdä myös että ehtivätkö rewikat ulos ennen launchia, jostain luin et review embargo olisi ollut tänään, mutta ei ainakaan vielä ollut mitään rewikoita tullut. että jospa ne sitten huomenna sieltä tulisi. Tosin eipä niillä sinänsä itselleni väliä jos peli nyt ei mitään täysin murska-arvioita kuten vaikka godfall johon en kyllä millään usko, pääasiassa kumminki tämän pelin kohdalla niitä on vain mukava katsella ja lukea. Omien kokemusten perusteella tässä lopulta mennään jotka on demosta erittäin positiiviset. Sanotaan näin, että, veikkaisin pelille jotain 79-84 scorea. 85 tai siitä ylöspäin score olisi tosiaan mestariteos tässä genressä.

Forbesilta kumminki hyvä artikkeli

Pleikkarin pre-load myöskin alkanut viepäs se aika paljon tilaa pleikkarilla.

scwcl8y55zp61 (1).jpg

Viimeksi muokattu:
Harmi kun eivät ole useista päivityksistä huolimatta saaneet xsx puolella sulavaksi tuota ruudunpäivitystä :( olikos tässä joku crossplay? (Pleikka/boxi välillä)

itselläkin olisi vaihtoehtoina pelata tätä Xbox cloudin kautta android laitteella gamepassin kautta "ilmaiseksi" mutta jotenkin en vain luota siihen palvelun vielä tarpeeksi mitä tulee, framerateen ja latencyyn, niin kyllä se on se PS5 pelistä ostettava.

Palaan vielä siihen New Zealand unlockkiin kun olen siitä aika paljon lueskellut, et tosiaan ongelma tulee siinä, jos sen tekee että kellon manipulointi on kielettyä ainakin achievements, challenge ja market tarkoituksessa, ja siitä saa tuohon cheatin leiman. eli jos vaikka nyt siirtäisin ps5:lla kelloa manuaalisesti 15 minuuttia eteenpäin ja ostaisin marketista tavaraa, todennäköisesti minut brandättäisiin cheatteriksi full gamessa.

Tästä päästään siihen region ongelmaan, että jos vaihdat regionia niin myöskin kellon aika vaihtuu. että tulkitseeko anti cheat järjestelmä tämän ajan vaihdoin suoraan cheattaamiseksi eli tuleeko se Cheater leima jo ennenkö alat tätä market manipulointia ja muuta kepulointia sen kanssa harrastamaan. ainakin ihmiset tuolla redditissä on kehottaneet ihmisiä olla ostamatta yhtään mitään Kauppialta jos lähtee tälle New Zealand unlock tielle, sen ajan ku "on siellä" uudessa seelannissa, mutta osa on myös kehottanut olla tekemättä sitä koska se on aika iso hinta maksettavaksi 9h tunnin takia. Itse mitä luultavammin xbox userina jättäisin tämän tekemättä ainakin sillä main accountilla.

tässä siis time manipulointi scenaario mistä todennäköisesti ainaki saa sen cheater leiman.

I’m playing Outriders on PS5 and I have cheated (changing the time on my console to reset vendors to find better gear

Viimeksi muokattu:
Harmi kun eivät ole useista päivityksistä huolimatta saaneet xsx puolella sulavaksi tuota ruudunpäivitystä :( olikos tässä joku crossplay? (Pleikka/boxi välillä)
VRR päällä en huomannut nykimistä. Kaveri jonka kans pelasin (jolla ei ollut VRR-telkkaria vielä sillon), sano että nyki vähän, mutta mulla FreeSync kai siivos nuo pois.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom