Doctor Pepper
Well-Known Member
Miksihän Devastator on kaikkein epäsuosituin hahmoluokka? Eikö sen pitäisi olla kaikkein aloittelijaystävällisin?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
itse näen että Outridersin ihmisten odotuksissa on 3 kohderyhmää, ihmisten tykkäyksistä ja reddit/discord ryhmän viesteistä päätellen.
* Gamepass pelaajat (tämä ei tarkoita sitä että gamepass pelaajissa ei olisi näitä ARPG kohderyhmän pelaajia)
- Heille riittää että, story on kunnossa, koska he saavat pelin "ilmaiseksi" että pelaavat pelin läpi joka tapauksessa jos story on hyvä. eli mielummin superb main quest/story okay End game. kun päin vastoin, semmoinen 30 tuntia riittää viihtymään pelin kanssa jos story on tasoa "mass effect"
* ARPG pelaajat (kuulun tähän ryhmään)
- Heille taas story on secondary ja focus on siellä end gamessa ja gearauksessa, mutta hyvä story ei ole pahitteeksi kuhan sitä ei tehdä end gamen kustanuksella. He myös toivovat upottavansa peliin satoja tunteja. he taas toivovat että peli olisi uusi Diablo 3/Poe/Last epoch ja Mass Effect good story based pelit on sitten erikseen.
* When is review embargo ryhmä
- Heille ei riitä se, että jompi kumpi osa alue on kunnossa vaan pitäisi olla whole package kunnossa. he myöskään eivät osta peliä jos arvosana jää alle 85:n.
Miksihän Devastator on kaikkein epäsuosituin hahmoluokka? Eikö sen pitäisi olla kaikkein aloittelijaystävällisin?
joo sen takia laitoinki tuon sulkutekstin tuohon kun löytyy niitäkinMitä jos on yhdistelmä ryhmää 1 ja 2 ?
No, ainahan kaikenlaisia urpoja löytyy. Mutta omat kokemukseni vastaavan tyyppisistä peleistä ovat kuitenkin olleet kaikkiaan ihan positiivisia random-peliseuran suhteen, eli vastaaviin ongelmiin olen törmännyt todella harvoin. Tosin en pelaa PC:llä, jolla käsittääkseni juuri tuollaista pelitististä käytöstä esiintyy konsoleita enemmän (yksi syy monien joukossa, miksi PC-pelaaminen jäi minulta jo vuosia sitten).Joo pakko sanoa että mistä olen aidosti huolissani, tulee vaikka siihen end gameen että miten toksinen ja elitismi painotteinen end game sitten tulee niille jotka tykkäävät pelata end game random partyissä. että potkitaanko ihmisiä gearin mukaan pois partyistä yms. toivon mukaan pcllä ei myöskään sallita mitään dps mittareita tai muuta addoneita. Vihaan nimittäin itse end game party elitimismiä ylikaiken. Moni mmorpg olen lopettanut juuri tämän elitismin takia. ja sen takia tykkäänki nykyään pelata enemmän itse soolona.
valitettavasti näen sen jo nyt, että full gamessa potkitaan partyistä jos haluaa vetää main campaignin randomeiden kanssa. jos sinulla ei ole kädessäsi legendaryä. toinen on ryhmä sitten nämä idlaajat jotka tulee vaan idlaamaan partyyn ja kerämään xp:tä. Tähän jälkimmäiseen ryhmään olen itseasissa jo törmännyt demossakin.
tässä on kyllä sinulle siinä mielessä hyvä systeemi että ne expeditionit eli end game pitäisi nimen omaan olla vähän semmoisia dlc painotteisia lisätarinoita. että ei ole sitä random generoituja dungeoneita mitä monessa muussa vastaavan tyylisissä peleissä. Vaan juuri hand crafted mestoja.Minähän en ylipäätään end-game-painotteista pelaamista ymmärrä. enkä harrasta, vaan pelin pelaaminen loppuu kyllä minulla aina siihen, kun varsinainen kampanja ja tarina loppuu. Toki mahdolliset ilmestyvät lisärit hankin ja pelaan, jos peli on ollut minulle mieleinen ja siihen tarinamuotoista lisäsisältöä tulee.
Joo konsolilla itse en hirveästi tämän tyylisiä pelejä tullut pelattuakkaan, Mutta hyvä kuulla jos konsoleilla ei hirveästi elitismiä esiinny. Pcllä tämä taitaa olla enemmän sitten ongelma se siinä huolestuttaakin kun peli on crossplay myös pc pelaajien kanssa, että jos alkavat käyttämään jotain dps mittareita ja muita härpäkkeitä, mutta toivottavasti nuo PCF iskee niistä sitten cheatereidän leiman, että saa dps hunterit sitten pelata pelinsä keskenäänNo, ainahan kaikenlaisia urpoja löytyy. Mutta omat kokemukseni vastaavan tyyppisistä peleistä ovat kuitenkin olleet kaikkiaan ihan positiivisia random-peliseuran suhteen, eli vastaaviin ongelmiin olen törmännyt todella harvoin. Tosin en pelaa PC:llä, jolla käsittääkseni juuri tuollaista pelitististä käytöstä esiintyy konsoleita enemmän (yksi syy monien joukossa, miksi PC-pelaaminen jäi minulta jo vuosia sitten).
Juu, hyvä kyllä tarkentaa, että saattaa se endgame kuvailemasi tyyppisesti joskus itsellänikin toimia.Joo konsolilla itse en hirveästi tämän tyylisiä pelejä tullut pelattuakkaan, Mutta hyvä kuulla jos konsoleilla ei hirveästi elitismiä esiinny. Pcllä tämä taitaa olla enemmän sitten ongelma se siinä huolestuttaakin kun peli on crossplay myös pc pelaajien kanssa, että jos alkavat käyttämään jotain dps mittareita ja muita härpäkkeitä, mutta toivottavasti nuo PCF iskee niistä sitten cheatereidän leiman, että saa dps hunterit sitten pelata pelinsä keskenään
tässä on kyllä sinulle siinä mielessä hyvä systeemi että ne expeditionit eli end game pitäisi nimen omaan olla vähän semmoisia dlc painotteisia lisätarinoita. että ei ole sitä random generoituja dungeoneita mitä monessa muussa vastaavan tyylisissä peleissä. Vaan juuri hand crafted mestoja.
Pakko sanoa, että kyllä tässä vaiheessa vituttaisi minuakin, nopeasti laskettuna tuo on tunneissa joku +70h ilman legendary droppia demossa. Todellakaan demon legendary farming ei ole noiden tuntien arvoista itselle se on about 2-3h niin tippunut legendary, mutta kun on rng painotteinen peli niin näköjään mitä vain voi käydä.
ja mä kun luulin että mulla oli huonoa tuuria loottilottokoneen kanssa, kun meni se 18h ennen kun tippu eka lege. Tosin tossa 18h on se mitä tohon demoon tuli kaikkinensa upotettua, ei pelkästään legen farmaamiseen mennyt aika.
tuossa muuten todella hyvä vinkki video sisälsi ainaki itselleni todella hyödyllisiä perus vinkkejä kuten miten mikäkin classi healaa. ja miten päästä eroon status elementeistä yms. osa varmaan näistä tosin löytyy sieltä pelin guide osiostakin
joo, se tosin voi olla että, ne on säätänyt niitä legendary droppi changeja pienemälle, kun luin jostain että pystyvät tekemään sen jopa ilman patchiäkin. (eli säätävät drop seedejä, poessa itseasiassa tämä sama homma). harmillisesti ps5:lla ei ole, mitään mistä näkisi paljon on kuluttanut aikaa tuohon demoon, tai en ole ainakaan löytäny että mistä näkisi, niin ne voiski lisätä tuohon peliin jonkun sortin in game timeriin.
Ei välttis joka pelin kohdalla tarkka, mutta suuntaa antava.
- On the top menu bar, head to your profile (the furthest right icon).
- Click on that and navigate to “Profile.”
- From there, just head to the “Games” tab. You should see a long list of every game you’ve played with your PSN account. Below each icon, you’ll see figures indicating when you last played each game, and how many hours you’ve spent doing so.
- Bonus Tip: You can spy on your friends, too. Just head to your “Friends” tab, and click on the friend you’re curious about. You’ll see a profile page identical to yours. (No, they don’t need PS Plus for this to work.)
Crossplay konsolit ja PC, mut ei cross progression näiden välillä.Harmi kun eivät ole useista päivityksistä huolimatta saaneet xsx puolella sulavaksi tuota ruudunpäivitystäolikos tässä joku crossplay? (Pleikka/boxi välillä)
VRR päällä en huomannut nykimistä. Kaveri jonka kans pelasin (jolla ei ollut VRR-telkkaria vielä sillon), sano että nyki vähän, mutta mulla FreeSync kai siivos nuo pois.Harmi kun eivät ole useista päivityksistä huolimatta saaneet xsx puolella sulavaksi tuota ruudunpäivitystäolikos tässä joku crossplay? (Pleikka/boxi välillä)