Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pakan ihmeet

Vastaus: Pakan ihmeet

Samasta promosta tuli sitte tämmöne setti:

Phaneuf
Marleau
TOTY Subban
TOTY Kessel

Kelpanee. :)
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Listatkaa top 10 pakkanne
Mun:
10. HL Dougty
9. Giroux
8. HL Lunqvist
7. MS H.Sedin (ilmaspakast)
6. MS Scrivens
5. Potg Lunqvist
4. Reg Weber
3. HL Kovy
2. MS Bouwmeester/malkin
1 TOTYYYY WEEBEEEEEERRR!!!!!!!!!!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pakan ihmeet

Listatkaa top 10 pakkanne
Mun:
10. HL Dougty
9. Giroux
8. HL Lunqvist
7. MS H.Sedin (ilmaspakast)
6. MS Scrivens
5. Potg Lunqvist
4. Reg Weber
3. HL Kovy
2. MS Bouwmeester
1 TOTYYYY WEEBEEEEEERRR!!!!!!!!!!!!

10. a.vermette
9. j.scott
8. v.filppula
7.ms nedved
6.hl vatanen
5. hl filppula
4. hl ruutu
3. m. koivu
2. m.koivu
1. MIKKO KOIVU !!!!!
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Lauantaina ostin 20€ edestä 8750k pakkoja ja tuli TOTY Kessel ja TOTY Weber :D
 
Vastaus: Pakan ihmeet

10. Varmaan kun ekan kerran sain M. Richards, makso tuolloin 30k :D 9. Letang 6250 pakasta 7. Weber 8750 6. Weber, E. Staal ja Bergeron 17500 5. MP Hall 4. Stamkos 3. TOTY Hall 17500 2. en osaa sanoa :D 1. MP St. Louis, tuolloin arvo oli yli 1m.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

10. TOTY Subban
9. Stamkos
8. Stamkos
7 Kovaltchuk
6. hl Kane
5. Winter classic Crosby
4. TOTY Weber
3. TOTY Crosby
2. Ovechkin
1. TOTY Kessel

Lista on sen perusteella järjestely mistä olisi sillä hetkellä saanut parhaat pucksit. Noista suoraan joukkueeseen on mennyt vain Kovaltchuk ja Kessel, muut on joko ollut jo ennestään tai ollut niistä jo parempi versio. Mutta lempipakka on edelleen edellisestä änäristä kun sain 99 Crosbyn :D
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Hyvin kyllä meni TOTY-pelaajien saalistus pakoista. Tässä parin päivän aikana 300k pakkoihin ja suurin osa Tsekin liigan tai AHL:n ihmeitä. Parhaat nostot Cammalleri x2, Myers x2 ja Jack Johnson. Pakko kyllä olla ylpeä, voitolle jäätiin melkeen.
Kaverille nostin lauantaina TOTY-Ovechkinin, niin ajattelin että jospa se itelläki kävis tuuri nuitten kans.
EA on ilmeisesti päättäny että mulle ei anneta yli miljoonan pelaajia. Normi-Chara on tähän mennessä paras nosto ja siitäkin on kulunu jo ihan kivasti aikaa.

Tohon top 10-pakkoihin voisin listata omat kans:
10. HL-Halak
9. HL-E.Johnson
8. Thornton (kahesti tullu ja toisella kerralla oli halventunu niin paljon, ettei edes tuntunu hyvältä nostaa sitä)
7. Sochi-Sedin
6. MP-Iginla
5. Sochi-Vanek
4. Price
3. Giroux
2. P.Kane + Subban samasta pakasta
1. Chara
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

17 500 pakasta TOTY Zetterberg, paljolla vois myydä, löytyy marketista vain yksi kappale ?
Laitoin aamulla 850 000 osta nyt hintaan, meni vähä yläkanttii :D
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Top 10 nostot
10.mov luongo
9.Thornton (kolmesti saanut)
8.Subban
7.Giroux
6.hl-keith
5.hl-duchene
4.stamkos (2 kertaa tullu)
3.toty halli
2.Datsyuk
1.mpvitunhaara
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Aattelin että eihän noista pakoista tule mitään erikoisia. Ostelen aina 8k kultapakkoja, sieltä tulee ihan hyviä.


Tähän mennessä vain kaksi harvinaista saanut; Duncan Keith & MacKinnon (merkkipaalu). :)
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Laitetaanhan nyt omatkin mutta vain top6 tähän koska muita on vaikea muistaa!(ja pelaajat on siinnä järjestyksessä millä olen tykännyt pelata)

6. TOTY Bishop
5. Sotsi Hossa
4. HL Stamkos
3. HFC Toews
2. Malkin (nousee näin korkealle koska sain ihan ekasta pakasta jonka avasin!)
1. MP Thorton
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Tänään ostin 2x25k pakan... ekasta Selänne ja John Moore, sekä toisesta Doug Murray ja Brayden Schenn :mad:

Vain kaksi kertaa olen jäänyt pakoista plussan puolelle, 8k kultapakasta Mike Smith (~30k myin) ja hopeapakasta Corey Locke (~8k myin)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Korttipakat olleet tällä viikolla suosiollisia alkuviikosta tuli Toews nyt oon ostellut noita 35k pakkoja niin sieltä tuli rookie Krug, Hut Cammalleri, normi Myers ja Shattenkirk :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Korttipakat olleet tällä viikolla suosiollisia alkuviikosta tuli Toews nyt oon ostellut noita 35k pakkoja niin sieltä tuli rookie Krug, Hut Cammalleri, normi Myers ja Shattenkirk :D

Kun alotin hutin pelaamisen, sain ostaa pakkoja jollain yli 500 000 pucksilla eikä siltikään tullu mitään. Nyt sit parin viikon sisään availlu pakkoja suht vähän ja tullut jo TOTY Sharp, TOTY Zetterberg, MS Grezky, Normi Price. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kun alotin hutin pelaamisen, sain ostaa pakkoja jollain yli 500 000 pucksilla eikä siltikään tullu mitään. Nyt sit parin viikon sisään availlu pakkoja suht vähän ja tullut jo TOTY Sharp, TOTY Zetterberg, MS Grezky, Normi Price. :)

Itelleen ei oo yhtään TOTYa tullut kun rookie Krug. No oispa joskus noin hyvä pakka onni :D Paras minkä oon saanut on HUT Kovaltshuk
 
Ylös Bottom