Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pakan ihmeet

Vastaus: Pakan ihmeet

Itse ostin rahalla yhden tommosen 125k/9,95e pakan ja yllättävän hyvä setti tule. Yhtäkään pelaajaa en omistanut ja kirkkaimpina tähtinä HL Abdelkader ja HL Henrique. Gagner, Korpikoski, Dubinsky, Havlat, Nugetti, Robidas....ei tuolla nyt taideta ihan 125k kerryttää, mutta silti rahallisesti arvokkaampi kuin se, että aukaisisi muutaman premium pakan. Pitää säästellä rahoja ja puckseja Team of the Yearin viikolle. Luultavasti aika yliampuvaa ja eeppistä tykitystä silloin luvassa. Kunhan palkkapäivä osuu sille viikolle, olen iloinen. :D
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Pitkästä aikaa 8750 pakka ja heti HL Henrique.. Harmi, että ei kovinkaan arvokas.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Nathan mckinnon nasahti eilen merkkipaaluna 125k pakasta..
Sai nipin napin rahat takas.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ai että, kerrankin EA antoi minulle jotain päksistä.. T.Hall 6k paketista :)
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Tänään päätin käydä pitkästä aikaa avaamassa parit pakat, niitä kertyi 5 kpl. No toisesta pakasta tipahti Carey Price. Viidennestä sit tipahti Brent Seabrook. :) Katotaan mitä iltapäivä tuo tullessaan :D
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Kertokaapa nobolle, että mitkä pakat on tässä pelissä niitä parhaita pakkoja? Mistä tulee 100% varmuudella ne etsimäni Datsyuk, Crosby ja Malkin? ;) Itsellä kun tuppaa tuosta 8750 pucksia/1,75e maksavasta premium(?) kultapakasta parhaina kortteina tulevan valmentajat Fiddler tmv ja Ivansky. Alkaa jo pikkasen mennä hermot noihin kahteen herraan...
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Kertokaapa nobolle, että mitkä pakat on tässä pelissä niitä parhaita pakkoja? Mistä tulee 100% varmuudella ne etsimäni Datsyuk, Crosby ja Malkin? ;) Itsellä kun tuppaa tuosta 8750 pucksia/1,75e maksavasta premium(?) kultapakasta parhaina kortteina tulevan valmentajat Fiddler tmv ja Ivansky. Alkaa jo pikkasen mennä hermot noihin kahteen herraan...

Tulee mistä tulee milloin tulee. 8750 avannu varmaan 150 kertaa tänä vuonna ja kerran saanu Bergeronin ja kerran
HL Henriquen, sen lisäksi oikeestaan niistä special pakoista tullu kunnon pelaajia. Mulla on oikeastaan varmaan
pronssipakkojen kanssa ollu parempaa tuuria ku kultapakkojen kun tänäänkin tuli joku 15k arvonen pronssipelaaja.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Päötin koittaa kepillä jäätä ja ostin ton tämän hetkisen spessupäkin. Tuli perkele Fiddler ja Ivansky samasta pakasta. Onko tää pelkästään mun kirous vai kaikilla sama? :D
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Päötin koittaa kepillä jäätä ja ostin ton tämän hetkisen spessupäkin. Tuli perkele Fiddler ja Ivansky samasta pakasta. Onko tää pelkästään mun kirous vai kaikilla sama? :D

Piti itekkin avata tuli "sentään" Eriksssssson, mutta ei sen arvo ole kun 4k nykyään joten eipä lohduttanu.. 15k tais tulla takkiin,
kai sekin sitten jonkintapanen voitto on.. Ettei ihan quick selliä tullu.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Pistin tommosen miljoonan haiseen pakkoihin tänä iltana ja paras pelaaja mitä irtos oli joku 86hl kortti. Voittaja fiilis ja vaikka sain ton 125k pakan eaan avustamana 50koolla niin perus kulta pika myy kaikki sontaa sieltä tulee.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Joo on tullu pakkoja jonkun verran aukaistua enimmäkseen nuita 8,7k eipä sieltä koskaan mitään yli 15k arvosta ole tullut paras rahallisesti muistaakseni K.Lehtonen :rolleyes:
 
Ylös Bottom