Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pakan ihmeet

Vastaus: Pakan ihmeet

Itsellä tuli muutama päivä sitten sutsisotsi parise.. Myin ja ostin pakkoja tänään.. paras hl lupul
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Viikonlopun saldona tulivat ainakin D. Keith, S. Weber, HL Radulov, D. Phaneuf, P. Kessel, P. Kane, C. Ward ja L. Couture :) Joskus aurinko paistaa risukasaankin!
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Tänään availlu 500k:lla pakkoja hyvin on napsunu HL kovy ja POTG Kessel. Aika huikeet noi kiisselin statsit
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Itellä tosiaan kaikkien aikojen suurin kalani eilen pakasta, Kesselin normikortti. :) Lämmittää, voitolle sentään eiliseltä jäin pakkojen muodossa.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

No nyt napsahti ilmaispakasta.. Ryan Miller! En kyllä välttämättä halua sitä edes käyttää kun Messiaen
ja Bishop torjuu yleisesti ottaen paljon paremmin kun noi superstarba veskat mutta testataan ihmeessä..
Aika perus Howard, Ward, Rask pullalta kyllä statsit näyttää.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Tänään ollut varsin hyvä päivä mulla. Alotin myymällä nashin 130k ja rupesin ostamaan noita erikoispakkoja. Tuli Kovalchuk ja 2x sotchi Ruutua, Sotchi Hagelin, Marian Hossa, Sotchi Edler. Ja nyt normi pakasta (17k) tuli uus Kovalchuk :p

Mainittakoon etten ole ikinä saanut pakasta ennen tätä päivää yli 20k pelaajaa, joten välillä tännekkin jotain!
 
Vastaus: Pakan ihmeet

päätin sijottaa 150k pakkoihin ja tavoite oli saada Potg Selänne. No ei tullu Selännettä, mut tuli sieltä sentää Crosby :D
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Paljonko tuli pakkoihin tuhlattua? :)

Meni sen varmaan 200k-350k kiekkoja :)

Ja jos jatketaan pakan ihmeistä niin tuossa parisen päivää sitten päätin taas parit pakat avata, POTG Selännettä hain mutta sieltä tulikin sitten samasta paketista R. Nash ja A. Semin. Eilisen saldon hienoin veto oli HL Ruutu ;D
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Meni sen varmaan 200k-350k kiekkoja :)

Ja jos jatketaan pakan ihmeistä niin tuossa parisen päivää sitten päätin taas parit pakat avata, POTG Selännettä hain mutta sieltä tulikin sitten samasta paketista R. Nash ja A. Semin. Eilisen saldon hienoin veto oli HL Ruutu ;D

Hienoo, ite ku laitoin 300k sileeks niin en saanut mitään :D Eilen tuli promopakasta cam ward ja joukkueenvaihtokortteja niin pitkästä aikaa jäi plussalle :D
 
Vastaus: Pakan ihmeet

onko teillä jotain metodeja miten saatte pakoista hyviä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pakan ihmeet

Hienoo, ite ku laitoin 300k sileeks niin en saanut mitään :D Eilen tuli promopakasta cam ward ja joukkueenvaihtokortteja niin pitkästä aikaa jäi plussalle :D

Ealla välillä näköjää huonoi päivii.

Ja sit eilisen lotot: Sotsi-Steen, Sotsi-Jokinen ja P. Kane :D
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Itsellä tuli muutama päivä sitten sutsisotsi parise.. Myin ja ostin pakkoja tänään.. paras hl lupul

Eipä näihin tule yleensä puututta mutta mietin vaan että mitenkäs sulle tuommonen HL Lupul tupsahti pakasta? Taisi kyseinen kortti olla viimeksi pakoissa joskus joulukuun tienoilla kun EA päätti että laitetaan kaikki aikaisemmin julkaistut erikoiskortit pakkoihin... :)

No sovitaan että oli joku bugi. Tai sitten en ole itse kartalla.

- - -

Toissapäivänä kävin ettimässsä edullista HL Quickia marketista, eipä ollut ku yks ja ylihintainen.

Ratkaisu > 600k pakkoihin. :D

Ekasta tuli C.Ward, tokasta tuli norm.Kessel, kolmannesta HL Jokinen, ja tässä vaiheessa aloin miettimään et nyt on mun päivä! Tietäähän sen että lopuista ei sitten tullutkaan enää kummempia! McDonagh, Semin, Fleury, Hedman ja läjä boosteja+kestoja. Näkisin että n.400k kankkulan kaivoon tuostakin sessiosta. Semmosta se on.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Eipä näihin tule yleensä puututta mutta mietin vaan että mitenkäs sulle tuommonen HL Lupul tupsahti pakasta? Taisi kyseinen kortti olla viimeksi pakoissa joskus joulukuun tienoilla kun EA päätti että laitetaan kaikki aikaisemmin julkaistut erikoiskortit pakkoihin... :)

No sovitaan että oli joku bugi. Tai sitten en ole itse kartalla.

- -En tiedä, mutta sainhan minä sillon joku reilu kuukausi sitte HL lunqvistin joka oli siitä noin kuukausi takaperin totw:ssa..
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Vajaat 100k pakkoihin ja sieltähän nousi Parise, HL Timonen, E.Staal & HL Montrealin jäbä. :p
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Mun tuuri, missä menee!? Ostin noita 125k promoja kolme pakkaa ja parhain kortti HUTL Brassard 83.

12 korttia joista KAIKKI HARVINAISIA PELAAJAKORTTEJA! ELÄMÄSI TILAISUUS, OSTA JO!!! EA ei petä.
 
Ylös Bottom