Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pakan ihmeet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pakan ihmeet

Noin 500k avaamisen jälkeen parhaimmat nostot T.Hall D.Doughty ja semmonen lila Detroitfanien märkä päiväuni Nyquist. Kai noista omat saa takasin? :rolleyes:

Hall 100k, Doughty ~100k, Gustav 300-400k + muut roinat, eiköhän tullut omat takas. Nopsaan vaan myymään tuo Gustav, näyttää siltä että niitä nousee nyt äkäseen pakoista.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

50 tonttua päätin nyt huvikseni käyttää kun uusi TOTW tuli, hyvin napsu kun ekasta pakasta antoi tuon +5 HL Hamiltonin (eka marketissa) ja muutama pakka myöhemmin PK Subbanin, mukavasti lämmittää mieltä noiden vklp:n 300k:n tappioiden jälkeen. Jahka tuosta Nyquistista voisi nyt pulittaakin enemmän.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Eilen päätin pitkästä aikaa vähän käydä pakkoja availemassa kun puckseja olin saanut (kiitos EA:n kun kusitte mun neljä pakkaa ja kahesta annoitte puckseja). Ensimmäisien pakkojen antia oli +3 HL Mason, +5 HL Backlund ja St. Louis. Nämähän tietty kaikki lähti myyntiin :D . Seuraavaksi sitten parit pakat taas lisää ja näiden n. 5-6 pakan antia olivat Stamkos ja Pacioretty. Vihdoinkin mä sain sen kauan haetun Tampa Bayn kokoelman :p
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Eilen napsahti samasta pakasta E.Karlsson ja Kesler :) Yleensä mulla on ollu huono tuuri pakkojen kanssa mutta tänä alkuvuotena on tullut 2x Suter, 2x Subban, Gaborik, Hall :D ja FIFAn puolella Messi ja Zlatan:D
 
Vastaus: Pakan ihmeet

200k nostojen jälkeen pakasta napsahti tommonen HUTL 95 Chara :o. Kehtaako tosta milliä pyytää?
 
Vastaus: Pakan ihmeet

200k nostojen jälkeen pakasta napsahti tommonen HUTL 95 Chara :o. Kehtaako tosta milliä pyytää?

Nyt täytyy olla kyllä rehellinen että ihan ketuttaa tuo jätkän tuuri. Semikade.

Ite survoin tänään aamusti joku 100k pakkoihin ja paras oli HL Backlund.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Nyt täytyy olla kyllä rehellinen että ihan ketuttaa tuo jätkän tuuri. Semikade.

Ite survoin tänään aamusti joku 100k pakkoihin ja paras oli HL Backlund.

Joo kieltämättä hyvä tsägä käyny ku eilen tuli tuo Nyqvisti ja tänää Chara.. Toisaalta se 700k menny pakkoihin myös kans. Chara muuten laitettu markettii myyntii ainoana, maximihinta on lähtö ja vaihtotarjouksia saa laittaa (asiallisia sellaisia)
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Mulla oli tilillä 758k pucksia, päätin että ostelen tota erikoispakettia koko summan edestä niin pitkään ennenkuin pucksit loppuvat. Kaikki muut pikamyyntiin paitsi joukkueenvaihtokortit, kestot, +5 harjoituskortit ja tietenkin arvokkaat pelaajat.

Sieltä tuli:
- MP Iginla
- Gaborik
- Zetterberg
- Thornton
- HL Kadri
- MP Koivu (En tiedä miten, eikös tämän pitänyt olla jo loppunut)
- HL Mason
- HL Carlson
- 2x Nicklas Backström
- HL Rämö
- Halak
- 4x HL Ward
- Varmaan sata joukkueenvaihtokorttia/kestoa/+5 harjoittelukorttia

Eiköhän tosta plussalle jäänyt:cool: Kerrankin näin päin:)

Osa myytiin eilen, osa vielä vaihtopakassa myynnissä. Sieltä vaan hakemaan, mm. MP Iginla & Koivu ovat vielä myynnissä!
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Herranjumala, tuleeko noita HL ja MP kortteja noin usein noista pakoista? Itellä ei ole näkyny vielä HL- tai MP-kortin varjoakaan nostetuista pakoista...

Onko niitä vain noissa erikoispakoissa?
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Herranjumala, tuleeko noita HL ja MP kortteja noin usein noista pakoista? Itellä ei ole näkyny vielä HL- tai MP-kortin varjoakaan nostetuista pakoista...

Onko niitä vain noissa erikoispakoissa?

Kyllä niitä jonkun verran tuli, mutta tuli niitä pakkojakin osteltua aika paljon..

Se fiilis kun näkee mustan kortin, mutta se onkin vaan Ward.. :( Pikamyynnillä voisi heittää suoraan.. Ei siintä paljoa enempää saa myymällä.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

100k nostojen jälkee HUTL Parise 93. Kieltämättä vähä hävettää jo tää mun tuuri :o
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Kerrankin edes semi-boom heti ekasta spessu pakasta: Lucic ja HL Sutsisotsi Bobrovsky ....
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Nousi promosta POTG Ekman-Larsson 87 ovr, eli +5 statsit normiversioon verrattuna. :) Näytti ainakin toistaiseksi olevan markkinoiden ainokainen, niin tottakai laitoin samantien myyntiin 995k lähdöllä. :D
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Pitkästä aikaa hyvää tuuria, 8750 pakasta HL Kovaltshuk! Jos kiinnostaa niin voi laittaa yv:tä täällä tai suoraan tarjouksia huutokaupan puolella.
 
Ylös Bottom