Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pakan ihmeet

Vastaus: Pakan ihmeet

Eli ensi vuonna ei tarvi ostaa lainkaan tota ja silti pakkoja tippuu myös NHL 15? Itse muistelin että olisi ollut 12kk/25e

Jooh.. vuosi eteenpäin eli ens vuoden pakat tulee myös.. Toki PS4 herättää jotain kysymyksiä
toimivuuden suhteen, mutta tuskimpa tulee mitään olemaan kerta vuos maksellaan..
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Pitkästä aikaa jotain hyvää, Drew Doughty ja Patrice Bergeron nasahti perättäisistä pakoista.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Tänään oli itsellekin pakat suotuisia, 6x8,750 pakkaa:

Kessel
Neal
Boyle

Lämmittää mukavasti kun sain Perryn takaisin "ilmaiseksi" kun aikasemmin tänään se meni treidissä HL Pietraan.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Uus oon tässä HUT:issa mutta mulla toi Season Ticketti on.

Miten tuon 'ilmaisen' pakan pystyy lunastaa?
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Käytin just mun "ylimääräset" pucksit eli noin 20k tohon 17,5k pakkaan ja sieltähän tuli Suter JA Letang! :) Oon nyt saanu Suterin kahen viikon sisällä kaks kertaa :D
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Itsellä nyt viimeaikojen parhaat nostot Lucic, Krejci ja A. Ladd. Ei tosiaan mitään kovin erikoisia. Paras tähän mennessä ollu P. Kane ja se onkin ollut ainoa yli 30k äijä.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

EA tykännyt myös minusta viimeisen 5-6 päivän ajan. Puckseja olen tykittänyt 8750-pakkoihin tuona aikana jotain 300-400k ja vastineeksi saanut: POTG Benn, POTG Anderson, P.Kane, Zetterberg, 2x Bergeron, 2x Byfuglien(tuli vieläpä peräkkäisistä pakoista :p), Sharp, HL Stastny, Sotshi Edler. Kiva jäädä joskus vähän voitollekin.
 
Ylös Bottom