Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pakan ihmeet

Vastaus: Pakan ihmeet

Pitkästä aikaa hyvä nosto. 8750 pucksin pakasta MP Gretzky.

Edit: Ja seuraavasta samanlaisesta pakasta HL Semin.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Joo vähän enemmän olisin tuosta odottanut. Pitää jättää kokoelmaan odottelemaan.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Joo se on kyllä pelimies, ehkä tuo 80k vähän ylilyönti itse maksaisin juurikin n. 50k-60k..
Suunnilleen piste per peli 2. kentässä Spezzan ja Nealin kanssa. Semsulla A rinnassa.
Kuuluu Bergeronin kanssa niihin kenellä läpiajot 90%+ sisään kun rightilta itse pelaan
ja molemmilla maagiset kädet.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Jesssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8750 pakasta claude ciroux!!!!!!!!!!! Olin just keräämässä philaa!! fuck yeah
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Season ticket packista Pavelski.. Hmm.. saatan jopa ottaa käyttöön ton kun sitä ei voi myydä.
E: Niin eihän se toki mikään hurja nosto ole, mutta tottunut ettei ilmaspakoista tule ikinä mitään. :)
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Season ticket packista Pavelski.. Hmm.. saatan jopa ottaa käyttöön ton kun sitä ei voi myydä.
E: Niin eihän se toki mikään hurja nosto ole, mutta tottunut ettei ilmaspakoista tule ikinä mitään. :)

Ai, meikäläinen nostelee kyllä sieltä hyviä kortteja mutta maksullisista pakoista ei tule mitään :D Ilmaisista tullut mm. hut carlson ja movember ryan jotka meikäläisen joukkueeseen istuu ihan hyvin :)
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Ai, meikäläinen nostelee kyllä sieltä hyviä kortteja mutta maksullisista pakoista ei tule mitään :D Ilmaisista tullut mm. hut carlson ja movember ryan jotka meikäläisen joukkueeseen istuu ihan hyvin :)

Se on kyllä jees se season ticket pakka :D
Itse nostanut pacioretty ja nash :D ærsyttää ku ei voi myydä :/
Mitehä mulle giroux tuli?? Ei 2 kuukautee mtn mutta nyt tuo..
Top 5 pakat:
5. Paccio
4. giroux
3. Nash
2. Weber
1. Malkin
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Se on kyllä jees se season ticket pakka :D
Itse nostanut pacioretty ja nash :D ærsyttää ku ei voi myydä :/
Mitehä mulle giroux tuli?? Ei 2 kuukautee mtn mutta nyt tuo..
Top 5 pakat:
5. Paccio
4. giroux
3. Nash
2. Weber
1. Malkin

Täällä top-5

5.Ryan B
4.Lunqvist
3.Giroux
2. Malkin
1. Ovechkin
+ Datsyuk
+ Lila Nyqvist
+ hutl 95 S.Weber
ym ym.

Ja nyt kun ajattelen,niin tänä vuonna ollu käsittämätön flaksi...aina ihmetelly miten muut aina mutta on näköjään itellekki paukkunu.Ja mitä mulla on jälellä noista saaduista puckseista?eipä oikeen mitään,nimittäin tämä nerokkaasti rakennettu systeemi koukuttaa siihen tyyliin,että pakkoja tulee sitten avattua urakalla. :) Ja samoinhan siinä käy kuin peliautomaateilla pelatessa,lopulta olet tappiolla.

Juuh,ja mäihä on jatkunu,tänä vuonna ,myönnettäköön,olen ollu ea:n lellikki.Vieläkö Crosbyn ja Stammerin sais.....:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pakan ihmeet

Ai teillä aukeilee niistäkin jotain, mulla kun oli tosiaan jääny vanhalle acolle season ticketti
niin oli 11 pakkaa tarjolla ja niistä tuli ainoastaan HL Lehkonen.. Ja sen yhen niistä pakoista pysty
myymään jostain syystä? Siinä tais olla Erik Johnson tai joku muu.. rahan arvonen..
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Ai teillä aukeilee niistäkin jotain, mulla kun oli tosiaan jääny vanhalle acolle season ticketti
niin oli 11 pakkaa tarjolla ja niistä tuli ainoastaan HL Lehkonen.. Ja sen yhen niistä pakoista pysty
myymään jostain syystä? Siinä tais olla Erik Johnson tai joku muu.. rahan arvonen..

Itselle kans tippunut yksi pakka jonka pystyi myymään. Aika randomisti noita mulle tulee, joku viikko ei tule yhtään mutta seuraavana tulee pari
 
Ylös Bottom