Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pakan ihmeet

Vastaus: Pakan ihmeet

Koinpa juuri melkoisen helpotuksen pakkojen osalta kun tuli tänään käytettyä pakkoihin noin 500k (järkyttävä määrä) ja suurin osa meni erikoispakkoihin, joista en saanut yhtään mitään... Erikoispakkojen umpeuduttua aloin ostelemaan 8750 maksavaa pakkaa ja sieltäkään ei oikeastaan mitään mutta silti kahesta ekasta paremmin ku yhestäkään erikoispakasta. Paras pelaaja erikoispakoista tais olla Gagner. Noh, meni sitte kaikki pucksit ja ostin joka kerta uudestaan tuon 8750 pakan kun sain sen kasaan ja tossa joku aika sitten sieltä tuli Roenick, johon olin todella pettynyt, koska luulin sitä jo Lemieuxiksi kun näin merkkipaalun liitävän näyttöön. Toivoni menettäneenä päätin juuri äsken ostaa vielä yhden 8750 pakan ja laittaa änärin kiinni. Se oli tämän päivän paras päätös koska sieltä tuli Giroux!
Häviölle jäin pakoista silti melkosesti, mutta sain sentään jotaki takas ja mulla oli tarkotuskin ostaa erikoispakkoja aika paljon koska POTG-Ovi himotteli melko rankasti. Tarkotuksena oli kylläkin jättää 300k käteen, mutta riistäyty vähän käsistä.
Onneksi sai sentään lopettaa tuon pakkarumban pienoiseen helpotukseen Girouxen ansiosta.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

EA tykännyt myös minusta viimeisen 5-6 päivän ajan. Puckseja olen tykittänyt 8750-pakkoihin tuona aikana jotain 300-400k ja vastineeksi saanut: POTG Benn, POTG Anderson, P.Kane, Zetterberg, 2x Bergeron, 2x Byfuglien(tuli vieläpä peräkkäisistä pakoista :p), Sharp, HL Stastny, Sotshi Edler. Kiva jäädä joskus vähän voitollekin.

No aika huikee putki kyllä... :)
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Hei attee01 lopetappa toi kusettaminen 1. Et saanu howardia 2. Et ostanu 16 promoo. et alappa rauhottuu
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Mhart1 eihån se paha oo mut aten sen verran hyvin tunnen että ei se oo 14 pakkaa ostanu. Ja et si atte mulle puhunu mitää.......
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Yhden promon ostin ja ihan kiva saalis, Eric Staal ja HUTL Okposo.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Eihän se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa.. Kuumat pelaajat saatta myydä hyvinki kalliilla.. oon saanu jo yli 500k arvosia tarjouksia..
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Sain 8k kultapakasta M.Smithin, kertokaapas nyt että olisko tästäkin pitänyt tulla hut live kortti kun muistakin vai miten tämä homma menee että normaalia ei voi nostaa jos hutlive olemassa..?
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Paljonkoha oisin pakkoihin käyttäny hmm... jotain 500-600k ja en IKINÄ oo saanu mitään hyvää. paras taitaa olla joku gagner tms. Eioo ollu onnee
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Holy holy shit mikä yö... Oli n. 1,3m tilillä, katselin änäriä ja räpelsin hutia taustalla. Huomasin potg ovien marketissa ja ajattelin koittaa napata kyseisen lapun. Noo omistaja tietenkin veti kortin pois myynnistä, kun tarjous oli jtn 1,2m (pärsseestä muuten tuollainen btw, älkää maksako niistä korteista liikaa, niin voitte hyvällä omallatunnolla niistä luopuakin...)

Sitten sain kuningasajatuksen suorittaa 1,3m pack openingin. Vaikutti hlvetin hyvältä idealta. Pakkohan sieltä on tuollaisella kiekkomäärällä hyviä kortteja nousta eikö? Kenties chara, crosby, malkin, ovie? No ainakin joku noista tai sitten hieman pienempiä vonkaleita, jotta kuitenkin pääsisin omilleni... Näin siis ajattelin.

Noo kiekot hupenivat katsellessani ankkojen hakkaavan päätään bobrovskyyn aivan kuten allekirjoittanutkin hutissa :) lopulta jäljellä oli 400k ja päätin keskeyttää huikean pack openingini ja hankkia törkeään ylihintaan edes 1 tarvitsemani pelaajan, hl karlssonin.

Summasummarum n.900k pakkoihin (8750 ja 17500, kulutusspessuihin en koskenut) ja tattadaa paras kortti oli (rumpujen pärinää)......

Jeff fucking SKINNER!!!

Wuuuhuuu pop the champange we have a winner.
Toivon todella että tää on jtn painajaista. Sanokaa että toi ei ole mahdollista, ehkä vahingossa pikamyin kaikki superstarat, mitä jalomielinen ea minulle pakoistaan nöyrästi tyrkytti???
JEFF SKINNER MAKSOI MULLE 900K!


Hitto oon kyllä idiootti, kun aina sorrun noihin pakkoihin vaikka oon vaan paskaa niista saanut. Olen laittanut hutiin ihan liikaa rahaa ja ainakin 4M arvosta kiekkoja pakkoihin. Paras nostoni on reg Toews, seuraavaksi paras Gretzky..... Niigä vtun kalliita jouluspessujakin tuli osteltua vinkkupäissään liikaa ja nostelin varmaan kaikki cullenit ja o neilit, kun muut veteli ms crosbeja ja alexeja.

EA MITÄ VÄÄRÄÄ OON TEHNYT SULLE, MUN FYRKAT JA PUCKSIT KELPAA KYLLÄ, MUT MITÄÄN EN SAA TAKAISIN. PRKLEEN FEMME FATALE!

Hyvää yötä, nyt itken itseni uneen :D
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Holy holy shit mikä yö... Oli n. 1,3m tilillä, katselin änäriä ja räpelsin hutia taustalla. Huomasin potg ovien marketissa ja ajattelin koittaa napata kyseisen lapun. Noo omistaja tietenkin veti kortin pois myynnistä, kun tarjous oli jtn 1,2m (pärsseestä muuten tuollainen btw, älkää maksako niistä korteista liikaa, niin voitte hyvällä omallatunnolla niistä luopuakin...)

Sitten sain kuningasajatuksen suorittaa 1,3m pack openingin. Vaikutti hlvetin hyvältä idealta. Pakkohan sieltä on tuollaisella kiekkomäärällä hyviä kortteja nousta eikö? Kenties chara, crosby, malkin, ovie? No ainakin joku noista tai sitten hieman pienempiä vonkaleita, jotta kuitenkin pääsisin omilleni... Näin siis ajattelin.

Noo kiekot hupenivat katsellessani ankkojen hakkaavan päätään bobrovskyyn aivan kuten allekirjoittanutkin hutissa :) lopulta jäljellä oli 400k ja päätin keskeyttää huikean pack openingini ja hankkia törkeään ylihintaan edes 1 tarvitsemani pelaajan, hl karlssonin.

Summasummarum n.900k pakkoihin (8750 ja 17500, kulutusspessuihin en koskenut) ja tattadaa paras kortti oli (rumpujen pärinää)......

Jeff fucking SKINNER!!!

Wuuuhuuu pop the champange we have a winner.
Toivon todella että tää on jtn painajaista. Sanokaa että toi ei ole mahdollista, ehkä vahingossa pikamyin kaikki superstarat, mitä jalomielinen ea minulle pakoistaan nöyrästi tyrkytti???
JEFF SKINNER MAKSOI MULLE 900K!


Hitto oon kyllä idiootti, kun aina sorrun noihin pakkoihin vaikka oon vaan paskaa niista saanut. Olen laittanut hutiin ihan liikaa rahaa ja ainakin 4M arvosta kiekkoja pakkoihin. Paras nostoni on reg Toews, seuraavaksi paras Gretzky..... Niigä vtun kalliita jouluspessujakin tuli osteltua vinkkupäissään liikaa ja nostelin varmaan kaikki cullenit ja o neilit, kun muut veteli ms crosbeja ja alexeja.

EA MITÄ VÄÄRÄÄ OON TEHNYT SULLE, MUN FYRKAT JA PUCKSIT KELPAA KYLLÄ, MUT MITÄÄN EN SAA TAKAISIN. PRKLEEN FEMME FATALE!

Hyvää yötä, nyt itken itseni uneen :D
Haha, reilu 2 miljoonaa kaikenkaikkiaan menny kans pakkoihin ja parhaat gaborik ja 2x phaneuf, sen jälkeen max 10k pelaajia pari kertaa.
 
Vastaus: Pakan ihmeet

EA MITÄ VÄÄRÄÄ OON TEHNYT SULLE, MUN FYRKAT JA PUCKSIT KELPAA KYLLÄ, MUT MITÄÄN EN SAA TAKAISIN. PRKLEEN FEMME FATALE!

Ei hättää, NHL13 jengi meni 1.8 miljoonalla ja pakoista takas n. 150k. (lahjoitin pois koska ei kiinnostanu yhtään sen jälkeen). Tänä vuonna vaan yhen ison avaussession vetäny
700k:lla ja sieltä ei sitten tullu yhtään mitään takas.. Olikos Eric Johnsson ainoa oikea pelaaja? 8750 avannu aina kun puckseja(varmaan lähemmäs 100krt) ja kerran avannu Bergeronin.
MS Alfredsson tänä vuonna paras nosto(myi sillon 115k) ja sekin oli siitä 750k pakasta. Katon mielummin nykyään esim. Halodiegon ja DontBeSaadin streameja kun availevat pakkoja
niin ei tarvii ite availla kun kiinnostus menee siinä kohti kun näkee ettei sieltä mitään tule. :D
 
Vastaus: Pakan ihmeet

Noin 500k avaamisen jälkeen parhaimmat nostot T.Hall D.Doughty ja semmonen lila Detroitfanien märkä päiväuni Nyquist. Kai noista omat saa takasin? :rolleyes:
 
Ylös Bottom