Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Palautetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FrankNyberg

New Member
Olen ollut rekisteröityneenä käyttäjänä PS2FIN sivustolla alku-ajoista saakka, siis jo ennen PS2:n rantautumista suomeen. Tänä aikana on sivustolla sattunut ja tapahtunut kaikenlaista, mutta mukana on tultu ja mukana pysytään. Näiltä sivuilta sain kaiken tarvittavan tiedon PS2:sta ja peleistä, milloin pelit tulevat ja kannattaako niitä odottaa.
Peli-arvostelunne ansaitsevat erityistä kiitosta. Ne on tehty ammattimaisen journalistisesti ja niissä kerrotaan asiat niinkuin ne on, eikä tuputeta lukialle omia mielipiteitä. Peleistä saa tarvittavan tiedon, jolla pelin mahdollinen ostaja voi arvioida sopiiko peli hänen makuunsa.
Olette onnistuneet luomaan konsolikansalle oman luotettavan kauppapaikan, uutislähteen ja foorumin, jossa ei mollata kilpailevaa konetta. (siis sivuston oma väki, käyttäjät kyllä mollaa).
Olen pyörinyt myös DCFIN, XBOXFIN ja Nintendofin-sivuilla jotka kaikessa informatiivisuudessaankin jäävät kyllä kaukaisiksi kakkosiksi. PS2FIN näyttää todella ammattimaiselta, ja etsityt asiat löytyvät helposti, FAQ on laaja ja kattava ja sivustoa päivitetään kiitettävästi, olettaen ettei teistä kukaan tee tätä ammatikseen.

Siis pointtini onkin:
Suuri kiitos kaikesta vaivasta ja ajasta jonka olette nähneet sen eteen, että minä voin helposti seurata PS2:lle tulevia uutuuksia, keskustella enemmän tai vähemmän samanhenkisen pelikansan kanssa, käydä helposti kauppaa peleistä ja vehkeistä ja kuluttaa tuntitolkulla tehokasta työaikaa päivässä.

Kiitos PS2FIN!!

Ps. kaikki xbox-, dc- ja nintendofanaatikot huom. en ole PS2rajoittunut konsolifani, sillä omistani pelikoneet voit lukea allekirjoituksestani.

Ps: uusi look on hyvä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Kiitos kehuista. Juuri nyt kiinnitetään moderointiin entistä enemmän huomiota, koska tunteet ovat pinnassa Xboxin myötä niin moderaattoreilla kuin käyttäjilläkin.

WWW on täynnä keskustelupalstoja, joissa saa kirjoittaa mitä haluaa. KonsoliFIN BBS ei ole yksi niistä. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
[BSiis pointtini onkin:
Suuri kiitos kaikesta vaivasta ja ajasta jonka olette nähneet sen eteen, että minä voin helposti seurata PS2:lle tulevia uutuuksia, keskustella enemmän tai vähemmän samanhenkisen pelikansan kanssa, käydä helposti kauppaa peleistä ja vehkeistä ja kuluttaa tuntitolkulla tehokasta työaikaa päivässä.[/B]

Kiitoksia palautteesta, vaikka todennäköisesti vaimoni ei ole kanssasi samaa mieltä.

No Frank, etpä todella.

Itsekin olen todella tyytyväinen sivustoon. Ainut asia mikä harmittaa, on nämä jonninjoutavat purnaajat joilla ei ilmeisesti ole muuta tekemista sivuilla, kuin haukkua jotakin konsolia. Kritiikkiä konsoleista saa ja pitääkin antaa, että me muut tiedetään missä mennään...

Uskomattomimpia tapauksia ovat tyypit, jotka sanovat että laite "Y" on paska. Eivät millään lailla perustele, ja jahka kommentteja aiheesta alkaa tulla, uusivat mielipiteensä tyyliin: "joo joo, mutta silti se on paska!"

Näissä tapauksissa toivoisin moderaattoreilta hiukan tiukempaa linjaa, selkeästi huuhaa-höpöhöpö-lässynlässyn-tarinoijat pois. saadaan entistä laadukkaampi kokonaisuus aikaiseksi.

Jorelle myös kiitos E-mailista, jossa pahoittelit oman asiallisen kommenttini poismenemistä "tappeluketjun" poistamisen vuoksi.
Esimerkillistä toimintaa ja palvelua sivuston ylläpitäjiltä!

Keep up the good work! ;)

Olenko ainoa tyytyväinen käyttäjä?
Kiittämätöntä porukkaa täällä...:confused:
Et toki. Itsekkin olen jo melkein vuoden täällä pyörinyt ja nyt tuntuu, että elämä olisi aika tyhjää ilman PS2Finiä, kumminkin kun käy joka päivä täällä lukemassa uutisia, keskustelemassa ym., aina silloin kun ei muuta tekemistä ole. Tietenkin vielä se aika joka tulee PS2Finin IRC:ssä idlaamisesta. :) Eli siis suurkiitokset koko KonsoliFinin äijille minunkin puolestani, ehdottomasti Suomen parhaasta pelisivustosta.

Kyllä minunkin mielestä nämä sinut ovat aivan erinomaiset ja täällä tulee käytyä melkein joka päivä lukemassa uusimmat uutiset ja arvostelut. Arvostelut ovat todella hyviä ja niitä on mukava lukea. Suoraan sanottuna Suomen parhaat pelaamiseen liittyvät sivut.

Jep, millaista elämä olisi ilman PS2finiä, ja sen IRC-kanavaa?
Päivittäin tulee sivulla käytyä, uutiset pitää lukea läpi ja boardia lukea, muu aika meneekin sitten #ps2finissä.

Todella onnistunut sivu on, eipä paljoa valittamisen aihetta ole, toisin kuin eräässä suomalaisessa Pelit-lehdessä ;).

Juu, kiitoksia hyvästä saitista minunkin puolesta. Ps2finin kehittymistä web-sivustona on ollut mukava seurailla.

Tällä hetkellä ps2fin on sivusto, jolla tulee vietettyä aikaa kaikista eniten.

Täällä on myös eräs tyytyväinen käyttäjä! Siitä lähtien kun hommasin PS2:n (2001 huhtikuu) olen täällä käynyt, ja täytyy sanoa, että ylivoimaisesti paras PS2-sivusto netissä olette.

Kyllä tämä on ihan paras koskaan käymistäni keskusteluforumeista. Peeloja erittäin harvassa. Jatkakaa samaan malliin, arvostelut ovat kuin miltei kopioitu jostain lehdestä tai muusta sellaisesta. :)

Foorumi & Saitti

ovat molemmat mahtavia, mutta kyllä täältäkin löytyy niitä muutamia keskustelijoita joiden kanssa tuntuu kun puhuisi seinille (kyl te arvaatte keitä tarkotan :D )

THUMBS UP!

Täältä nousee myös iso käsi PS2Fin Crewille. Tosi loistavaa työtä, itse olenkin hämmästellyt Goljatin kasvua Daavidiksi (ai oliko huono vertaus?) Olen toki käynyt täällä n. vuoden ajan lähes päivittäin seuraamassa keskustelun edistymistä, lukemassa arvosteluita ja uutisia, sekä o/m/v pelejä. :)

On teillä tylsä elämä jos ette muuta tee ku luette tätä :D

Mutta täytyy kyllä sanoa että on pojat esimerkillistä työtä tehneet sivuston parissa.

Hyvää työtä ukkelit teette...:D..kiitos. Oikeasti.
Mutta mistäs tämä nykyinen tökkiminen johtuu.
Ilmeisesti palveluntarjoajan vaihtumisesta..kö..?
Onko väliaikaista vai...rahalla saa ja mopolla pääsee...? ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
Mutta mistäs tämä nykyinen tökkiminen johtuu.
Ilmeisesti palveluntarjoajan vaihtumisesta..kö..?
Onko väliaikaista vai...rahalla saa ja mopolla pääsee...? ;)

Palveluntarjoajasta johtui, valitettavaa. Mutta väliaikaista oli ja eilen illalla alkoi toimimaan kunnolla. Toivottavasti noita ongelmia serverillä ei tule kovin useasti.

Juu, mutta hienoa työtä ovat kaverit saitin eteen tehneet. Ja kiitoksia Idaholla ja designedille uudistuksesta jälleen kerran.

Kiitokset myös täältä. Sivunne ovat hyvät ja olen säästänyt selvää rahaa esim ratti ja piuhahankinnoissa, kun en ole sortunut vääriin tuotteisiin.

Myös peliarvostelut ovat paikallaan.

Hyvät jatkot tekijöille

Ei tuohon viestiisi ole mitään lisättävää. En sitten viitsinyt kirjoittaa "Yhdyn tuohon täysin"

Ylös Bottom