D Doctor Pepper Well-Known Member 03.01.2026 #661 Mun mielestä, jos kokee jonkun häiriköivän hymiöillä, se on enemmän ihmissuhde- kuin foorumijuttu.
Murdoc Well-Known Member 03.01.2026 #662 TT-2k sanoi: Muistelen, että tätä joskus tutkittiin, ja lopputulos oli, että ei ole mahdollista (ilman Xenforon puukottamista). Klikkaa laajentaaksesi... Okei, harmi homma mutta näillä mennään siis Doctor Pepper sanoi: Mun mielestä, jos kokee jonkun häiriköivän hymiöillä, se on enemmän ihmissuhde- kuin foorumijuttu. Klikkaa laajentaaksesi... Minulle on sama minä ongelmana sitä ite kukin pitää, olisi joka tapauksessa kiva ominaisuus sivuutukseen.
TT-2k sanoi: Muistelen, että tätä joskus tutkittiin, ja lopputulos oli, että ei ole mahdollista (ilman Xenforon puukottamista). Klikkaa laajentaaksesi... Okei, harmi homma mutta näillä mennään siis Doctor Pepper sanoi: Mun mielestä, jos kokee jonkun häiriköivän hymiöillä, se on enemmän ihmissuhde- kuin foorumijuttu. Klikkaa laajentaaksesi... Minulle on sama minä ongelmana sitä ite kukin pitää, olisi joka tapauksessa kiva ominaisuus sivuutukseen.