Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Palautteet foorumin toiminnasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muistelen, että tätä joskus tutkittiin, ja lopputulos oli, että ei ole mahdollista (ilman Xenforon puukottamista).
Okei, harmi homma mutta näillä mennään siis :)
Mun mielestä, jos kokee jonkun häiriköivän hymiöillä, se on enemmän ihmissuhde- kuin foorumijuttu.
Minulle on sama minä ongelmana sitä ite kukin pitää, olisi joka tapauksessa kiva ominaisuus sivuutukseen.

Viime yönä vähän ennen kahta selasin foorumia ja ihmettelin kun paikalla oli 1 jäsen ja yli 1400 vierasta. Eikä ole ensimmäinen kerta, kun olen huomannut vastaavaa. Mistä moinen ryntäys? Vai onko kyseessä vaan jotain botteja?

Mun arvion mukaan botteja. En tosin ole tämän purkin kanssa missään tekemisissä, mutta yleensä suhde menee niin, että yhtä käyttäjää kohden on kymmenen lurkkeria ja loput on botteja.

Välillähän niiden viestejä on päässyt läpi (enkä puhu itsestäni) mutta mitä ne tarkalleen lurkkii? Yrittää sitä mainosspammia vai kerää tietoja? Tuntuu oudolta että olisi kymmeniä, saati satoja botteja jossain suomalaisella foorumilla.

Välillähän niiden viestejä on päässyt läpi (enkä puhu itsestäni) mutta mitä ne tarkalleen lurkkii? Yrittää sitä mainosspammia vai kerää tietoja? Tuntuu oudolta että olisi kymmeniä, saati satoja botteja jossain suomalaisella foorumilla.
Jospa foorumi käyttää öisin botteja, että tilastot näyttää paremmalta (no, vitsi vitsi... ehkä) ;)

Viime yönä vähän ennen kahta selasin foorumia ja ihmettelin kun paikalla oli 1 jäsen ja yli 1400 vierasta. Eikä ole ensimmäinen kerta, kun olen huomannut vastaavaa. Mistä moinen ryntäys? Vai onko kyseessä vaan jotain botteja?
En tiedä, mutta veikkaan, että kyseessä on erilaiset hakukoneiden botit.

Olisikohan joidenkin sortomaiden asukkaat lurkkaamassa Google kääntäjän kanssa kun omassa maassa pelikeskustelu on kielletty?

Mä luulen, että englanninkieliset keskustelut vetää paremmin. Itse olen tosin seurannut joskus esim. romaniankielisiä pelikeskusteluja, vaikka ymmärrän romaniasta vain alkeet ja loput pitää vetää käännösohjelman läpi.

Ylös Bottom