Doctor Pepper
Well-Known Member
Mun mielestä, jos kokee jonkun häiriköivän hymiöillä, se on enemmän ihmissuhde- kuin foorumijuttu.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Okei, harmi homma mutta näillä mennään siisMuistelen, että tätä joskus tutkittiin, ja lopputulos oli, että ei ole mahdollista (ilman Xenforon puukottamista).
Minulle on sama minä ongelmana sitä ite kukin pitää, olisi joka tapauksessa kiva ominaisuus sivuutukseen.Mun mielestä, jos kokee jonkun häiriköivän hymiöillä, se on enemmän ihmissuhde- kuin foorumijuttu.
Jospa foorumi käyttää öisin botteja, että tilastot näyttää paremmalta (no, vitsi vitsi... ehkä)Välillähän niiden viestejä on päässyt läpi (enkä puhu itsestäni) mutta mitä ne tarkalleen lurkkii? Yrittää sitä mainosspammia vai kerää tietoja? Tuntuu oudolta että olisi kymmeniä, saati satoja botteja jossain suomalaisella foorumilla.
En tiedä, mutta veikkaan, että kyseessä on erilaiset hakukoneiden botit.Viime yönä vähän ennen kahta selasin foorumia ja ihmettelin kun paikalla oli 1 jäsen ja yli 1400 vierasta. Eikä ole ensimmäinen kerta, kun olen huomannut vastaavaa. Mistä moinen ryntäys? Vai onko kyseessä vaan jotain botteja?