Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Palautteet foorumin toiminnasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun mielestä se on ihan yhtä ärsyttävää, kuin se, että joku lähettää WhatsAppissa viestiä seuraavanlaisesti:

-moi
-mitä äijä
-missä oot?
-kokeilitko sitä uutta peliä?
-sitä mafiaa
-meen just ite ostaa
-nähää sit
-illal

Kun viestin voisi kirjoittaa:
-moi, mitä äijä? Mis oot? Kokeilitko sitä uutta Mafiaa? Oon ite menos just ostaa. Nähää sit illalla.

Noh, olen herkkis.

Mun mielestä se on ihan yhtä ärsyttävää, kuin se, että joku lähettää WhatsAppissa viestiä seuraavanlaisesti:

-moi
-mitä äijä
-missä oot?
-kokeilitko sitä uutta peliä?
-sitä mafiaa
-meen just ite ostaa
-nähää sit
-illal

Kun viestin voisi kirjoittaa:
-moi, mitä äijä? Mis oot? Kokeilitko sitä uutta Mafiaa? Oon ite menos just ostaa. Nähää sit illalla.

Noh, olen herkkis.
No tuo nyt olisi toki huonoa kirjoittamista. Ja kirjoittaako joku täällä muka noin? Vastaan itse - ei kirjoita. Pitääkö täällä aina ääriesimerkeillä asioita yrittää perustella? Itse puhuin siitä, että jos samaan ketjuun tulee mieleen edellisen viestinsä jälkeen ketjun aiheeseen kirjoittaa vielä muuta kommenttia, mutta sellaista mikä ei sinänsä liity saman kirjoittajan aiempaan kommenttinsa, niin väkisin vaan yhdistellään samaan viestiin, ja kirjoitetun asian konteksti sekoaa pahimmillaan. Varsinkin kun ymppääminen samaksi viestiksi tekee myös sen, että jos ensin siteeraat jonkun viestiin ja vastaat sille, ja sitten sen jälkeen tulee vaikkapa muuta asiaa mieleen kyseisestä pelistä, niin samaan viestiin vaan yhdistellään nuo jälkeenpäin, kun kerran sama kirjoittaja ja sama ketju. Mikä hiton järki on silloin yhdistää samaan viestiin?

Ylös Bottom