Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Palautteet Gameworld messuista !

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73


Pahoinvointi lähinnä alkoi kuunnellessa "Halo sitä"... "Halo tätä".. "Upea, suuri, mahtava.." "Microsoft".. Hehkutusta kuunnellessa..

Aivopesu oli lähinnä jälkimakuna..

Hei Haloo... :eek:

Halo oli ihan hieno peli ja varmasti kova hitti tulee olemaan, mutta ei siinä ollut mitään mihin PS2 ei pystyisi, vai huomasiko joku jotain muuta?
 
Vähän vielä omia kokemuksia...

Lähdin messuille, että pääsisin kokeilemaan uusia konsoleita ja MGS2:sta.

GameCubea pääsinkin pelaamaan, kokeilin Roque Squadron 2:sta n.15min ajan. Tietenkin grafiikka oli upeaa ja vielä kun ohjain tuntui todella käteen sopivalta, tuntui Roque varsin mukavalta kokemukselta. Siinä vaiheessa hölmistyin, kun Roque Squadron 2 kaatui, aivan Cube jumiutui täysin. Aika normaalia PC-rintamalla, mutta enpä ole usein nähnyt konsolin kaatuvan.

Muista Cuben peleistä näyttivät myös Luigi's Mansion ja Monkey Ball (tjsp.) upeilta graafisesti. En tosin jaksanut odottaa, että pääsisin pelaamaan. Waverace näytti ihan N64:n peliltä...

GameCubesta jäi kuitenkin aika hyvä kuva, mutta pelithän ratkaisee.

Xbox, joopa joo. MS:n salamyhkäinen esittelytilaisuus, jossa eri pelivalmistajien PR-henkilöt esittelivät firmojensa pelejä. Itse olin siellä kun EA:n tyyppi esitteli NHL2002:sta ja Simpsons Road Ragea. Simpsons peli hymyilytti hetken aikaa, mutta eikö tällaisia pelejä jo ole nähty paremmin tehtyinä? Crazy Taxi taitaa olla aika samantyyppinen.

Samassa tilassa ei pahemmin pelejä päässyt testaamaan, muutamat onnekkaat pääsivät kokeilemaan eri pelejä. Halo näytti ihan OK-tasolta mutta ei tarvinnut leukaa kerätä lattialta. Xbox:ssa ei ainakaan koossa ole säästelty. Ohjain on GameCuben kokoinen ja itse konsoli videoita isompi. Xbox-peleistä olisin halunnut kokeilla DOA3:sta, vaan eipä koko messuilla ko. peliä ollut. (ja vinkkinä MS:lle: seuraava kerta, ei tarvitse pitää niitä vahvarin nappeja kaakossa)

Dosen osastolla oli myös Xbox, mutta siellä joku todella hikiseltä näyttänyt Munch Odyssee. Jo pelkkä pelihahmo oli nin vastenmielisen näköinen, ettei ollut mitään mielenkiintoa kokeilla. Eipä osaa jenkit tehdä tasoloikkia.

Xbox jäi siis kokeilematta, vaan eipä ollut kiinostavia pelejäkään. Saapa nähdä.

Ja sitten vielä MGS2. Etsimällä etsin peliä, ja lopulta löytyikin Toptronicsin osastolta. Miksiköhän niitä oli vain yksi pelattavana? Itse peli näytti kiinnostavalta (yllätys!), mutta ympärillä oli pirusti porukkaa, että olisin saanut odottaa pelivuoroani ja kauan. No, keväällä sitten. Miksiköhän kokoversioon oli jätetty japaninkielistä tekstiä?

Mitä jäi käteen? Normaalit messukrääsät ja alkup. tavoitteistakin vain 1/3 osakin täyttyi. Kuitenkin suht positiivisin mielin tuli poistuttua messualueelta Helsingin yöhön...



edit: senoja sakaisin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake


Siel oli PSonen joku futis peli. Sit se PS2:n ajopeli. Mä en nyt millään muista sen nimee, se African joku... Minä kävin siellä.. Puuha-Peteä en nähnyt...
Se puuha pete saattoi myös olla joku mainos, mutta mun mielestä jotkut pelas sitä siinä erotic islandin tietokoneella pyörivän mainoksen vasemmalla puolella siinä pöydän päädyssä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hoopo

Se puuha pete saattoi myös olla joku mainos, mutta mun mielestä jotkut pelas sitä siinä erotic islandin tietokoneella pyörivän mainoksen vasemmalla puolella siinä pöydän päädyssä.

Saatta hyvinki olla. En nimittäin ollut kovinkaan kiinnostunut koko yläkerrasta, joten en katsonut kunnolla...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fahrenheights
Ja sitten vielä MGS2. Etsimällä etsin peliä, ja lopulta löytyikin Toptronicsin osastolta. Miksiköhän niitä oli vain yksi pelattavana? Itse peli näytti kiinnostavalta (yllätys!), mutta ympärillä oli pirusti porukkaa, että olisin saanut odottaa pelivuoroani ja kauan. No, keväällä sitten. Miksiköhän kokoversioon oli jätetty japaninkielistä tekstiä?

Kokoversion japaninkielisiä tekstejä ihmettelin minäkin mutta en antanut niiden häiritä, piti vain totutella taas David Hayterin ääneen :) Syy, miksi pelejä oli yksi taisi olla se, että paikalla ei ollut yhtään Toptronicsin omaa MGS2sta vaan kyseessä oli tietääkseni Everlastin (vai pitäisikö nykyisin sanoa vain Thomas Puhan) oma kappale pelistä.
 
Kappas Kerberosta! En päässytkään sitä testaamaan... Soul Reaver 2:sta tuli pelattua kuitenkin, suosittelen sitä kaikille PS2 omistajille.
 
PS2FIN ylläpidon pappa-osasto nautti tarjoilusta sekä GameWorldin pro-illassa, omassa saunaillassaan kuin Highlight Cafen 007-illassakin. Tässä tulos.
 
Ärsyttävin asia messuilla oli kun pari skidiä änkes mun kainaloihin tsiigaamaan kun pelasin gamecubea. Samoin ne ihmiset jotka ei kauheesti väistelly vaan käveli ihan kybällä päin. Ja vielä kolmanneks ne jotka alko huutelemaan että "Anna hei muidenki pelata" vaikka olin itse saanu just ohjaimen käteen. No pientä miinusta sen rinnalla mitä sieltä sain. Sain pelattua haloa kaverin kanssa (aaaahhh!!!!) ja blacki ja ace combattia ja blaa blaa blaaa. Kaikkea tuli kokeiltua. Ja vielä isompi miinus kaikkien rinnalla oli penkkien puuttuminen. Sain ryömiä bussipysäkille ja sieltä kotiin. Jalat oli ihan kaputt seuraavana päivänä.
 
Ylös Bottom