Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Panzer Dragoon Orta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Legionnaire
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Panzerit...

Itsekin tahkosin aikanaan Panzer ykkösen läpi kymmeniä ja kymmeniä kertoja. Ja yksi viimeisiä herkkuja Saturnilla oli Panzer Dragoon Saga, jonka olen tahkonnut läpi nelisen kertaa, ja joka on yhä rpg-listallani kolmen parhaan joukossa, ja pysyy vielä kauan aikaa =) Zweita pääsin vain testaamaan, mutta upealtahan tuokin näytti. Nyt siis Orta on yksi niistä syistä, joiden takia Xboxin ostin Shenmuen lisäksi. Niissä on todellakin se oma tyylinsä, joka on niin uniikki, ettei sitä voi edes verrata joihinkin tusina-cyberpunk-scifi-mättö-räiskintöihin; tiedätte mitä tarkoitan. Sen näkee ympäristöissä, aluksissa, ja hahmoissa (Sagan Adel on yksi upeimpia hahmoja ikuna missään) ja kaikessa. Nyt kuolaamma kaikki samaan tahtiin Ortaa odotellessa. Kolme kuukautta jäljellä =( Mutta eiköhän se ole sen arvoista =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qscq
Nem, jaksaako sitä vielä pelata?
Kyllähän tuota pelailen ainakin pari kertaa viikossa. Mitään uutta ei pelistä tietenkään enää löydy, mutta yritän saada koko ajan paremmat shot down ratiot, rankit, ym statsit. Jotkut tykkäävät tämänkaltaisesta haasteesta, toiset ei. Varauksella siis suosittelen, mutta kannattaa ainakin kokeilla ja pelata vaikka kerran läpi (jos ei muuten, niin hienojen grafiikoiden takia).

Kaikille pelityypistä pitäville tiedoksi, että pelistä kyllä löytyy paljon haastetta, esim. en ole vielä lähelläkään sitä pistettä, että pääsisin Hard-vaikeustason läpi ilman continueta.
 
Tarpeeton tiedon murunen ...

Tämä tieto on useimmille täysin tarpeeton, mutta kerrotaan nyt, kun tuli mieleen:

PDO:n USA-versiossa toimivat Japsi-version savet ja statistiikat ;)

Tuli testattua, kun NEMin Japsilla aloitin ja jatkoin omalla USA-versiollani. Minäkin olen saanut ensimmäisiltä tasoilta naurettavan huonot shoot-ratiot -> täytyy koittaa nostaa niitä edes easyllä vähän paremmiksi. Minulle - en ole PD-ammattilainen - jo 8. stagen loppuhirviö teetti easyllä ihan tarpeeksi ongelmia.

Pelin pariin on mukava palata vähän väliä - ehkä parempikin, ettei kerralla pelaa kyllästymiseen asti, koska pelin 10 "kenttää" on kuitenkin jossain muodossa nähty melko pian. Vaihtoehtoreitit lisäävät kestoa. Kannatti ostaa ;) Toivottavasti PAL-versiokin on yhtä sujuva.

-=Pacdam=-
 
Voi voi. Tulis jo tuo Panzer.

On kyllä vähän aikaa semmoinen peli, jota oikein odottaa.
Vaikuttaa niin huipakalta menolta.
Harmikseni en ole kuitenkaan aiempia osia pelannut.
Uusi tuttavuus siis.

Sulaco
 
quote:Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Voihan Panzer Dragoon Orta kaunis olla, mutta PS2:lla se olisi kauniimpi.

niin ja sä olet kauniimpi, kuin karita tuomola!!!! pusu!!
 
Haa, sainpas demon (2 cd:tä) myyrmannin megastoresta, hyvältä vaikuttaa. mukana myös the difference..
 
Epäilijöille tiedoksi, että itse odottelen PDO:ta vaikka en ole aiempia koskaan pelannut. Nämä rail shooterit ovat vain lähellä sydäntä...
 
Demo

Ahh.. vihdoinkin sain käsiini panzer dragoonin demon oxmuk lehden mukana... harmi vaan että se on aika lyhyt mutta ainakin siitä saa esimakua.. kunhan pelaan sen ensin tuhat kertaa läpi :D ei millään malta odottaa panzeria, olin edellisten pelien (kaikkien kolmen) suuri fani ja olen edelleenkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qscq
Nyt lauantaina tulee arvostelu tiltistä aamulla..
Näkee hieman pelikuvaa.
Mielenkiinnolla odotan, mitä Tiltin väki kertoo pelistä. Epäilen, että sarjan edellisiä osia ei paljoakaan mainita (jos ollenkaan) ja muutenkin juttu jätetään täysin pintapuoliseksi ruotimiseksi (mikä ei sinänsä Tiltin kaavasta paljoa poikkea), mutta huomennapa nähdään sitten asian oikea laita.
 
tiltti ei nyt ole koskaan osannut arvostella yhtään mitään... lukekaa muita arvosteluja mielummin.. vaikka pelaaja lehdestä tai joltain hyviltä peli saiteilta jos on pakko.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Onysablet
tiltti ei nyt ole koskaan osannut arvostella yhtään mitään... lukekaa muita arvosteluja mielummin.. vaikka pelaaja lehdestä tai joltain hyviltä peli saiteilta jos on pakko.

Pläh. Luitko arvostelua? Kerro toki mikä siinä mättää.

Arvosana on mielestäni ihan oikea. Meillä on linja tiukentunut muutenkin paljon, eli esmes viime vuoden arvosteluiden numeroista leikattaisiin ainakin yksi numero alaspäin, jos ne arvosteltaisiin nyt. Sillä asteikolla PDO olisi varmaan ansainnut ysin, mutta nyt tyydyin kasiin. Lisäksi olisi pitänyt TV-arvostelussa mainita, että loppupäässä on pari tylsää kenttää, josta olisi voinut jopa pistää miinuksenkin.

Pahoittelen arvostelun huonoa pelikuvaa... En ole vielä nähnyt arvostelua itse (olin Ruotsissa), mutta kuulemma siinä oli vain ykköskenttä+bossi+PD, mikä on todella persiistä. Pelinauhalle otin kolmesta ensimmäisestä kentästä + bosseista kohtuullista pelikuvaa, mutta editointivaiheessa (jossa siis arvostelija ei ole mukana) on ilmeisesti valittu helvetin huonosti näytettävät kohdat. Kasikentästäkin oli pieni pätkä, mutta sen taisin itse viivata yli kuvauksessa. Meidän mokahan tuo kuitenkin on, ei siinä mitään.

JK / TiLT
 
Ylös Bottom