Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pappaklaani [KFP] pelihaasteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blabar
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pappaklaani [KFP] pelihaasteet

Itse ajattelin keskittyä kisamatseihin. Kalenteri täyttyy muutenkin aika paljon.

Harjoitusmatsina : 1.2. perjantai pitäisi olla näillä näkymin mulle ookoo.

-bb-

Eli onko tarpeeksi pelaajia perjantaille vai ei? Nyt 3-4.

Ja ensi viikon torstai-matsi ei taida käydä sitten? Eli pistän viestiä että perutaan se haaste, tuleekohan siitä automaattisesti häviö? Tämä tulee olemaan melkosen mahdotonta sopia näistä matseista tälleen keskustelupalstalla veikkaan jo nyt. :rolleyes:

Vai keskitytäänkö pelkästään tuohon liigaan?
Onko tää suomiliigaa ja siinä tapauksessa HC:ta?....silloin mukana....muihin en voi osallistua :o (FL);)

Juu, pako on taas tapansa mukaan ihan väärässä ketjussa :p

Laitoin privaviestiä Murder Inc leaderille että perumme 7.2 haasteen koska emme saa tarpeeksi pelaajia kokoon. Toivottavasti tästä ei seuraa häviötä (?).

Hyväksyin myös tämän perjantain matsin, eli 1.2 kello 22:00!!

Date : Friday 1st February 2008
Time : 20:00 GMT
Type : Ladder
Maps : 3: District - Headquarters, Crash - Domination, Overgrown - Sabotage
Players : 6v6
Maps To Be Removed : None
Respawns : On (Where possible)
Killcam : Off
Respawn Time : 5 Seconds
Airstrikes : On
Friendly Fire : On
Helicopters + RPGs : On
Grenade Launchers : Off
Search and Destroy Only : On (Substitute all modes in randomizer for S&D)

Ymmärsinkö oikein että tässä matsissa pelataan vain S&D??? Sehän sopii meille. ;)

Osallistujat:
HC76
Blabar
LepiFIN
Zam007
VonBohne
RedBacon78
(Trippe117)

Vielä yksi mukaan, jos RedBacon78 tahtoo olla varalla?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pe olen myös käytettävissä, jos tarvitaan.
Ja pelkkää S&D:ta näyttäisi matsi olevan, mikä tosiaan on hyvä homma :)

Noniin, tänään illalla on aika sotia ihan oikeasti. Tulkaa onlineen viimeistään 21:45!! Kutsun teidät lobbyyn sitä mukaan kun listoille ilmestytte.. Itse tulen onlineen jo aiemmin lämmittelemään. Matsihan alkaa tasan 22:00.

Search & Destroy ONLY:
Rules:
Best of: 7 Rounds (Swap sides after every round)
Round Time: 5 Minutes

Osallistujat:
HC76
Blabar
LepiFIN
Zam007
VonBohne
Trippe117
(RedBacon78) varalla.

Olkaat urheita ja onnea peliin! ;)

ps. ladatkaa ohjain ettei lopu akku kesken sotimisen. Ja kun pelimuotona on S&D niin pommipaikkoja puolustaessa pidetään aina vähintään 2 pappaa / pommipaikka vahdissa, etteivät pääse planttaamaan toiselle paikalle meidän koko tiimin ollessa toisaalla. Select-näppäimellä näkee missä oman tiimin heput on sillä hetkellä. Pelataan Suomiporukkaa vastaan niin on mahdollista että he käyttävät Eavesdroppia, eli kuulevat meidän puheet. Pitää olla varovainen ettei paljasta liikoja.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tulossa.

Onko pelikartasta tietoa ?

Teen itselleni hyökkäys ja puolustusclassit + sopivat perkit.

Jos joku osaa käyttää C4:ää pommipaikan puolustuksessa, niin S&D:ssä voi sitä käyttää. Itse en osaa.

-bb-

varamies saa olla varuillaan tuo muija on hinaamassa mua iltarientoihin, yritän laistaa sen jotenkin

varamies saa olla varuillaan tuo muija on hinaamassa mua iltarientoihin, yritän laistaa sen jotenkin

Ei prkl Trippe me tarvitaan sun taitoas! ;) Matsin jälkeen on sitten hyvä mennä voittajana baariin hymy korvissa.

"Uljaana taistolippu liehu,
voitosta voittohon
sä vielä meitä viet!
Eespäin nyt kaikki, taisto alkakaa,
saa sankareita vielä nähdä Suomenmaa! "

Ilmoittele Trippe pari tuntia aikaisemmin, jos pää ei tuu millään "kipeäksi" ja joudut lähteen rientoihin. Mulla ei tosiaan ole sitä hiton headsettiäkään vielä ja en ole löytänyt viitomakieltä tuosta pelistä...

No, kuinka on... tarvitaanko ruumiita kentille ?
Trippe onko selvinny kuinka sun ilta taittuu ?
..Mä oon täs stand by, mutten koko iltaa...

Pieni kommentti illan peleistä.Vastustajat olivat joko A.ottaneet dopinkia tai B.lenkkeilleet ahkerasti,ei ehtiny välillä aata sanoa kun ne oli kimpussa:D.Oma peli meni vähän niin ja näin,tuli vissiin ammuttua omiakin välillä:o,mut ku luodit on jo matkalla nii eipä niitä voi pysäyttää.... Parempi voitti ja sunnuntaina kohti uusia taisteluja...:D

Joo, kova veikkaus olis jotta ainakin osalla FG:stä oli Extreme Conditioning ja muutamalla muulla Juggernaut. Ei ne muuten niin nopeita tai vaikeita tiputtaa olis ollu. Pelanneet enempi ja pitempään. Taidettu klaani perustaa vuonna 2004, joten ovat kerenneet jo selkeät tehtävät jakaa porukalle.

Pitäs meidänkin miettiä roolijakoa. Päätön säntäily ei tuota paljon tulosta.

Ylös Bottom