Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pappaklaani [KFP] pelihaasteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blabar
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pappaklaani [KFP] pelihaasteet

Tossa alussa missä valitaan puolet oli mulla vähän onkelmia ku välillä mikrofonien äänet kuulu tosi hyvin(siis kajareista,ku en omista headsettiä) kun välillä,yleensä just sillon ku sanottiin kumman puolen kumpikin joukkue valitsee,ei meinannu kuulua mitää,siinä parit sähläilyt,mut menköön ekan klaanimatsin piikkiin(liekö jännittäny niin paljo ettei ymmärtäny kuulemaansa:rolleyes:).
Onnistuisko tuo nii et valitsee siitä sen autosignin(vai mikä se nyt oli),niin pelaajat jaetaan oikeisiin joukkueisiin :confused:

joo nii vähä arvelinkin.Oli muute aika mukava peli se free-for-all,headshots only.Eipä oo aikasemmin tullu kokeiltua,meno oli välillä ku John Woo leffoissa konsanaan...:cool:

Joo, vastustajalla oli selkeä taktiikka; hyökätä niin nopeeta kun mahdollista. Ne ei edes jäkittäny paikallaan puolustaessa vaan hyökkäsivät silloinkin vesittäen jokaisen planttausyrityksen heti alkutekijöihin. :cool:

Samalla taktiikalla vetivät joka rundin alkuun, muutaman sai tiputettua heittämällä granuja heti alussa kun tiesi mistä ne on tulossa.. Ne tuli aina 3 kerralla suoraan päin agressiivisesti.

Mutta, selkeesti parempia olivat ei siinä mittään. Mutta nyt treenaillaan vaan, kyllä niitä voittojakin sieltä meillekkin tulee.

Terve,

eilisestä shokkialusta toipuneena. :) FG:llä oli selvästi roolitus koska samat jantterit oli hyökkäyksien kärkenä ja takakentän pallokeisarit jäivät loitommalle. Tälläistä roolitusta voisi meillekin miettiä. Kuten jätkät täällä jo totesikin meillä pakka hajosi sooloiluksi samantien. Toisaalta ei varmaan muuta voi odottaakaan kun yhteen olla pelattu muutama hassu kerta.

Henk.koht. meni jännityksen piikkiin muutama nuo mapit ovat vielä hiukan outoja, täytyy pelailla vaan lisää ja tutkia joka kolo.

Kosmisen hyviä olivat. Olen parissa pelissä ollut mukana kun herrat Appice ja Nappaaja ovat olleet omalla puolella. Listan kärjessä aina.:eek:

Häjyä porukkaa. Ovat varmaan laittaneet ohjaimenskin herkimmälle herkkyydelle. Siihen ei pappojen peukalot enää taivu. :mad:

Mä vähän luulen, että pojat ovat harjoitelleet ja tietävät miten pelata. Roolitukset ja perkit on mietitty. Niittasivat minut aina kun ryhmässä tulivat. Kaksi kertaa kun heitä tuli ainoastaan yksi, niin silloin pääsin tiputtamaan hänet.

"Ihmisiä nekin vaan on. Lyijyä ne tottelee niinkuin muutkin. Tähtäin vyön tasalle. Se on paras. Meinaan, rauhallisesti se on vain otettava pojat." ...NOT ! :D Taitaa tuo vauhti viedä tällä kertaa voiton.

ääntä kohti vaan, juttelin eilen "FCD" klaanin 'Askorbiinin' kanssa. He olivat kiinnostuneita pelaamaan meitä vastaan.

Ovat kuulemma HC pelimuotojen kannattajia ja tähän astisella 'urallaan' hävinneet kaikille. :D Joten saisimme näistä FCD:n jampoista varmaan tasoistamme peliseuraa.

Ilmoittelen tähän ketjuun kun miehistä jotain enemmän kuuluu.

T: Lepi

ääntä kohti vaan, juttelin eilen "FCD" klaanin 'Askorbiinin' kanssa. He olivat kiinnostuneita pelaamaan meitä vastaan. T: Lepi

Pyydä pistämään haastetta vaan. Mikä päivä vaan 21:00 jälkeen sopinee meille. :cool:

ps. Torstain klaanimatsi on edelleen sivulla vihreällä vaikka laitoin "match deletion"- tikettiä ylläpidolle jo viime viikolla. En tiedä mistä johtuu..

Haaste: Finnish Sharpshooters [FS] sunnuntaina 22:00!!

Date : Sunday 10th February 2008
Time : 20:00 GMT
Type : Ladder
Maps : 3
Players : 7v7
Maps To Be Removed : None
Respawns : On (Where possible)
Killcam : Off
Respawn Time : 5 Seconds
Airstrikes : On
Friendly Fire : On
Helicopters + RPGs : On
Grenade Launchers : Off

Haluavat näemmä 7vs7? .. Miten tehdään tämän matsin osalta? Hyväksytäänkö haaste vai ei?

Haaste: Finnish Sharpshooters [FS] sunnuntaina 22:00!!
Haluavat näemmä 7vs7? .. Miten tehdään tämän matsin osalta? Hyväksytäänkö haaste vai ei?
Kyllä mulle ainakin käy tuo aika ja jos muillakin on kiinnostusta niin pelataan vaan!:rolleyes:

Mulle sopii tuo aika myös, joten tarvittaessa voin ottaa osaa...

aika lyhyellä varoajalla pukkaa, ei pysty.

Ehdotan että siirretään ensi viikolle?

aika lyhyellä varoajalla pukkaa, ei pysty.

Ehdotan että siirretään ensi viikolle?

Ok, vois kokeilla siirtää. Saisivat laittaa haasteet viikon varoajalla mielummin. Kokeillaan ens viikolla joku ilta kello 22.

EDIT: vastahaaste laitettu; ajankohta tiistai 12.2 22:00.

Ok, vois kokeilla siirtää. Saisivat laittaa haasteet viikon varoajalla mielummin. Kokeillaan ens viikolla joku ilta kello 22.

EDIT: vastahaaste laitettu; ajankohta tiistai 12.2 22:00.

Onnistuu. Pääsee taas kehiin nyt kun rauhottu, ollu vähän hulinaa töissä ja kevyt lentsu päälle, ni koko viikko tullu lähinnä nukuttua. Viimeksi pelannu viikko sitten, pitää alkaa treenaan tässä tänään/huomenna taas.

Epävarmaa vielä.... jos saan edes toisen mukulan nukkuun ennen 22, niin sitten ollaan mukana (Tuli n.10kk sitten "double-trouble").:)

Pitää tarkistaa... mutta eilen saatiin vähän esimakua FS:ää vastaan illalla.

Näyttää hyvältä - 4-0 voitto lopussa. :D Mulla jäi vielä airstrike käyttämättä Blocissa (hidas kun olen). Olisin heittänyt seuraavaksi suoraan heidän spawnialueen eteen.

Mukava fiilis pitkästä aikaa noiden valoa nopeampien zD-läisten jälkeen.

Ylös Bottom