Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pappaklaani [KFP] pelihaasteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blabar
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pappaklaani [KFP] pelihaasteet

Tänään matsi [FS] klaania vastaan 22:00!!

Date : Tuesday 12th February 2008
Time : 20:00 GMT
Type : Ladder
Maps : 3: Pipeline - Domination, Pipeline - Domination, Pipeline - Search and Destroy
Players : 6v6
Maps To Be Removed : None
Respawns : On (Where possible)
Killcam : Off
Respawn Time : 5 Seconds
Airstrikes : On
Friendly Fire : On
Helicopters + RPGs : On
Grenade Launchers : Off

Search & Destroy Rules:

Best of: 7 Rounds (Swap sides after every round)
Round Time: 5 Minutes

Domination Rules:

Point Limit: 200 Points
Time Limit: 20 Minutes
Best of: 3 Rounds

Osallistujat:
HC76
VonBohne
Zodiac-FIN
Pazeus
(Blabar) ?
(RedBacon78)?

Joku vielä tarvittais linjoille varuille..

Tänään matsi [FS] klaania vastaan 22:00!!

Date : Tuesday 12th February 2008
Time : 20:00 GMT
Type : Ladder
Maps : 3: Pipeline - Domination, Pipeline - Domination, Pipeline - Search and Destroy
Players : 6v6
Maps To Be Removed : None
Respawns : On (Where possible)
Killcam : Off
Respawn Time : 5 Seconds
Airstrikes : On
Friendly Fire : On
Helicopters + RPGs : On
Grenade Launchers : Off

Search & Destroy Rules:

Best of: 7 Rounds (Swap sides after every round)
Round Time: 5 Minutes

Domination Rules:

Point Limit: 200 Points
Time Limit: 20 Minutes
Best of: 3 Rounds

Osallistujat:
HC76
VonBohne
Zodiac-FIN
Pazeus
(Blabar) ?
(RedBacon78)?

Joku vielä tarvittais linjoille varuille..

En tiedä vielä... riippuu muksujen nukkumaan menosta. En viitti tulla pilaan pelejä (niin kuin muuten en tekisi), kun ei voi antaa 100% panosta... Tää on niin totista hommaa! :D

Minulla on vaimokkeen syntymäpäivät tänään. Älkää laskeko mun varaan. Too bääd, sillä FS taitaa saada illalla kyytiä !

Osaako joku kertoa missä olikaan Pipeline mapissa domination liput? Voisin mennä hieman virkistämään muistia kyseisen mapin osalta.

Voisin tulla mukaan jos vain emäntä suostuu lopettamaan guitarheron paukuttamisen siihen mennessä :eek:

Voisin tulla mukaan jos vain emäntä suostuu lopettamaan guitarheron paukuttamisen siihen mennessä :eek:

Periaatteessa sun pitäs odotella se 24h että tilisi on "virallinen" ennenkun voi pelailla noita consolegaming klaanimatseja. :rolleyes:

Siellä näkyy se tuntiaika jos käyt kurkkaamassa. En sitten tiedä kuinka tarkkoja tuon suhteen yleisesti ottaen ollaan.

Saatteko täyden setin pelaajia ?
Mä uskon että en ehdi mukaan ellei laita sitten vähän keppanaa lasten iltamaitoon :D
Jos nyt jäätte yhdestä vajaaks niin tuun sitten vaik väkisin ja yritän siirtää vaikka nukkumista..

Periaatteessa sun pitäs odotella se 24h että tilisi on "virallinen" ennenkun voi pelailla noita consolegaming klaanimatseja. :rolleyes:

Siellä näkyy se tuntiaika jos käyt kurkkaamassa. En sitten tiedä kuinka tarkkoja tuon suhteen yleisesti ottaen ollaan.

Ei mitään hätää. Tupsahti vieraita yllättäen kylään, niin ei tässä välttämättä kerkiäisikään.

Juu, vieläkö uupuu porukkaa?
Voin tulla jos vajetta (muuten väännän duunia..).

Juu, vieläkö uupuu porukkaa?
Voin tulla jos vajetta (muuten väännän duunia..).

Näyttäs kyllä uupuvan, tuu snaippailemaan? Mitä nopeempaa sniputat vihut tuonelaan sitä nopeempaa pääset takasiin työn ääreen. :D

Juu, taidan tehdä tuohon asti duunia ja sit lepuutan hermoa muutamalla head shotilla :D
Eli merkkaa mukaan.

Tosin taidan ainakin kahteen ekaan matsiin kaivaa kk:n mukaan..
Onkos noissa klaanimatseissa muuten mahdollisuutta HC peleihin ollenkaan?

Onkos noissa klaanimatseissa muuten mahdollisuutta HC peleihin ollenkaan?

Just juteltiin tästä VonBohnen kanssa. Eli siellä kun tekee sen pelin (haasteen) consolegaming sivulla, ei ole sellaista optiota kun HC/Normi. Vaikka itse pelinteossa privatelobbyssä se optio on.

Eli pitänee sopia erikseen vastustajan kanssa, typerää siltä osin.

Jepjep, streakki jatkuu. ;) Voitto FS:lle 2-0.

Muutamia pohdintoja tän iltaisesta:

- Domination ei oo selkeästi meidän klaanin juttu ja minä taidan olla ainoa joka siitä oikeasti tykkää. Jatkossa sit ladderit S&D:nä? Ystävyysotteluita sit muissa muodoissa, jotta saadaan vähän näppituntumaa asiaan.

- Joka matsiin tulisi määrätä ryhmänjohtaja, joka määrää mitä tehdään. Johtajana sit se, joka osaa parhaiten käsillä olevaa matsimoodia. Saadaan pakka paremmin pysymään kasassa, kun ei kaikki lähde säntäilemaan oman vektorin suuntaan. FS:ää vastaan viimeisessä erässä oli selkeästi jo yritystä, kun kaikki tiesi mitä tehdään.

- Puhukaa siihen mikkiin välillä jotain hyödyllistä. Itsekin syyllistyy siihen, että huutelee vaan vittuperkelettä kun kuolee. Perään vois huutaa missä ja miten kuoli. Ainakin alkuun kun aloitteli mikin kans pelaamisen, ni siihen puhumista arasteli turhan paljon. Klaanimatseissa menee varmaan jännityksen piikkiin, että palaa vanhoihin huonoihin tapoihin.

Ei kai muuta tosta. Tai joo, pelatkaa sitä Dominationia välillä publeillakin, se on perkeleen hauskaa. Eihän se TDM:stä paljon eroa, mutta tietääpähän missä vihut luuraa. ;)

-Jep, jos multa kysytään niin S&D ONLY tästä eteenpäin. En pidä tosta pelimuodosta ollenkaan, tosin HC:na vielä menettelee jotenkuten. Harjotuksenpuute?

-Pieni (siis iso) turhautuminen johti vittuperkeleen- huutoon, sori siitä. Peli meni mun osalta näin: a suojattu, yritys juosta c-lle yksin -> luoti selkään. Ja tämän toistoa sellanen 10 minsaa putkeen.

-Mikkiin joo pitäs vähän informoida missä menee ja minne kaipais apuvoimia jne. Nyt meni ekat rundit ihan palloiluksi.

-Ei se mitään. Paremmin me pelataan joka matsissa.

Meni sitten netti alta juuri kun eka matsi oli alkamassa, kertaalleen sain koneet kotona verkkoon vielä sen jälkeen, mutta sitten tiputti taas, että sellaista. Mä olen täysin samaa mieltä tosta että S&D:tä enään virallisissa matseissa. Voitaisiin silti treeni-illoissa pelata muitakin moodeja, niin ei jämähdetä liiaksi yhteen tyyliin.

Nekkuun siis tuli... ?!?

Ei täs vielä mitään hätää ole, vaikka kuka olis millä tasolla, niin joukkueena pelaaminen on yleensä eri juttu. Emme kuitenkaan (kai) niin pappoja ole, etteikö meillä olisi vielä monta tervettä vuotta nakuttaa CoD4:sta. :D

Nekkuun siis tuli... ?!?

Tuli joo. Eka erä meni ihan 6-0 vastustajalle, toisessa päästiinkin jo jyvälle ja saatiin muutamaan otteeseen 2 lippua haltuun. Eli suunta oli ainakin oikea. VonBohne taitaa olla ainoa meistä joka osaa hyvin tuota Domination:ia.

Vaikken Domination:ista niin välitä, on se silti mukavempaa kuin esim Headquarters.

Tällä hetkellä matsit voi valita joko S&D, TDM ja DOM tai sitten S&D only. Sitten se arpoo pelimuodot ja mapit, eilen meni siinäkin mielessä huonosti että kaks ekaa erää oli Domination:ia, eikä päästy edes pelaaman S&D:ta kun hävittiin suoraan ne ekat. Ja mapiksi se arpo kaikkiin kolmeen Pipeline.

Tuli joo. Eka erä meni ihan 6-0 vastustajalle, toisessa päästiinkin jo jyvälle ja saatiin muutamaan otteeseen 2 lippua haltuun. Eli suunta oli ainakin oikea. VonBohne taitaa olla ainoa meistä joka osaa hyvin tuota Domination:ia.

Vaikken Domination:ista niin välitä, on se silti mukavempaa kuin esim Headquarters.

Tällä hetkellä matsit voi valita joko S&D, TDM ja DOM tai sitten S&D only. Sitten se arpoo pelimuodot ja mapit, eilen meni siinäkin mielessä huonosti että kaks ekaa erää oli Domination:ia, eikä päästy edes pelaaman S&D:ta kun hävittiin suoraan ne ekat. Ja mapiksi se arpo kaikkiin kolmeen Pipeline.

Just.. Vastustaja oli sitten tainnut pelata vaan Domia ?
Ite olen kokeillut Domia, ihan siinä mieles, että kun näis "virallisis" matseis tullaan pelaan niin saa hieman käsitystä lajista. Täytyy sanoa, että pärjäsin siinä hieman paremmin kuin S&D, mutta harmi kuin sitä ei taida saada HC:na. Vaik tykkään pelata S&D, jotenki mä oon kuitenkin ensimmäisten joukos sinkkiarkus. :)

ps. Olo on kuin eilen olis valvonut puol 3 ja herännyt puol 7 töihin.... on se sota vaan rankkaa :)

Täytyy sanoa, että pärjäsin siinä hieman paremmin kuin S&D, mutta harmi kuin sitä ei taida saada HC:na. Vaik tykkään pelata S&D, jotenki mä oon kuitenkin ensimmäisten joukos sinkkiarkus. :)

Dominationia ei saa HC:na public puolella mutta priva matsiin saa Hardcore-moden päälle. Eli klaanimatsit voi vetää HC:nä, sillä vedettiin eilenkin.

Ylös Bottom