Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pappaklaani [KFP]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HC76
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pappaklaani [KFP]

Muistaakseni itsekkin olen quassimoon törmännyt pelatessa ja loistava pelaaja on kyseessä ja varmastikkin tervetullut klaaniin. Mutta laitetaan nyt kuitenkin muistuksena myös että klaaniin on tervetullut vaikka ei olisikaan se kulmakunnan kovin tappaja. Meillä ei ole suuria vaatimuksia pelaajien suhteen, kunhan vaan täytyy ne muutamat kriteerit.

KFP klaanina sitten tarjoaa mahdollisuuden pelata saman henkisen porukan kanssa, meillä ei ole pahemmin mitään sääntöjä, sillä se 30 vuoden ikävaatimus karsii automaattisesti pois sellaista käyttäytymistä jota me ei oikein enään tässä iässä jakseta. Ollaan myös aktiivisia cg ladderissa sekä muissa turnajaisissa (noin 2 matsia viikossa), joten jos ei pelkkä privalla tai publicilla heiluminen innosta niin meidän kautta pääsee ottamaan osaa myös "vakavaan" sotimiseen.

Papat tykkää myös laajentaa tajuntaansa ja mielellään kokeilevat rohkeasti myös muita pelejä kuin COD4 (BF, buzz ja jne.), vaikkakin tällä hetkellä turnee meininkillä pelataankin codia (cg summer ladder). Mutta tulevaisuudessa voi papat löytää luultavasti esim. RFOM2, KillZone2 ja COD5:sen verkkopelimaailmasta. Muutenkin papat pitää aktiivista keskustelua peleistä jotta ollaan sitten varmasti hereillä kun se oikea peli kohdilleen osuu.

Eli jos on kiinnostusta ja koet olevasi samanhenkinen sekä täytät ne meidän vaatimattomat vaatimukset:

- 30v tai enemmän ikää.
- Vähintään semiaktiivinen osallistuminen.
- Täyttää jäsenhakemuksemme (muutama hassu kysymys)
- Ottaa yhteyttä johtohenkilökuntaan.

niin rekisteröidy meidän foorumille saadaksesi lisätietoa. Muistutuksena vielä että itse foorumilla kaikki osiot näkyvät vain papoille, joten saadakseni auki ne meidän "salaiset arkistot", täytyy sinun olla ensin hyväksytty jäsen.

Nonni, teitä/meitä naavapartoja olis sitte yhen jantterin verran enempi. Olen mukana! :) Nii ja kiitti Maxxxball! Se oli jo vähän turhan komeestikin sanottu.

Nonni, tervetuloa joukkoon. Olethan yhteyssä noihin meidän liidereihin, vaikkapa HC76:seen jotta saadaan hommaa vietyä eteenpäin, lisää vaikka ystävälistoille tai laita yv:tä foorumilla.

klaaniin on tervetullut vaikka ei olisikaan se kulmakunnan kovin tappaja.
Case in point: minä!

Oikeasti, mitään veren maku suussa pelaamista ei harrasteta, enemmänkin tässä klaanissa kai on tarkoituksena se, että voi pelata ilman että tarttee kuunnella heliumien rääkymistä, viheltelyä tai neekerimusiikkia pelin aikana. Ja että lobbyssa voi rupatella muustakin kuin siitä miten toinen on homo ja luuseri. Mulla ainakin pinna meinaa pettää jo näillä foorumeillakin kaikkien teinixien postailuja lukiessa, mutta noi mode-kolleegat ovat sanoneet, että en saa bannia kaikkia, jotka eivät osaa yhdys sana sääntöjä.

Kuules Zodiac, mikä hitto se mun käyttäjätunnus olikaa teitin foorumilla, kun mä muistelisin että ois ollu Timppa, mut ei päästä sisään sillä teikäläisen lähettämällä salsasanalla :o

Kuules Zodiac, mikä hitto se mun käyttäjätunnus olikaa teitin foorumilla, kun mä muistelisin että ois ollu Timppa, mut ei päästä sisään sillä teikäläisen lähettämällä salsasanalla :o

Kyllä se on Timppa se sun tunnus, resetoisin sun passun vielä kertaalleen ja testasin että varmasti toimii, joten laitan sen sun uuden passun yv:llä.

Kyllä se on Timppa se sun tunnus, resetoisin sun passun vielä kertaalleen ja testasin että varmasti toimii, joten laitan sen sun uuden passun yv:llä.

dodiih, nyt onnistu kirjautuminen, nyt pistin automaatisen sisääntymisen, joten ny ei pitäs onkelmia tulla, kiidosh paljon jälleen :cool:

Case in point: minä!

Oikeasti, mitään veren maku suussa pelaamista ei harrasteta, enemmänkin tässä klaanissa kai on tarkoituksena se, että voi pelata ilman että tarttee kuunnella heliumien rääkymistä, viheltelyä tai neekerimusiikkia pelin aikana. Ja että lobbyssa voi rupatella muustakin kuin siitä miten toinen on homo ja luuseri. Mulla ainakin pinna meinaa pettää jo näillä foorumeillakin kaikkien teinixien postailuja lukiessa, mutta noi mode-kolleegat ovat sanoneet, että en saa bannia kaikkia, jotka eivät osaa yhdys sana sääntöjä.

Joo täähän tuntuu ihan oikeelle osoitteelle heti. Mä olen kurkkuu myöten täys kaikkii pellejä ketkä aukoo päätään ilman mitään viisaampaa tarkoitusta. Mä laitan sille HooCeelle viestiä että on yksi laumassa lisää.

Joo täähän tuntuu ihan oikeelle osoitteelle heti. Mä olen kurkkuu myöten täys kaikkii pellejä ketkä aukoo päätään ilman mitään viisaampaa tarkoitusta. Mä laitan sille HooCeelle viestiä että on yksi laumassa lisää.

OT/ Mutta oliks MI:ssä muita aikuisia ja hieman kypsempiä pelaajia kun teikä? Vai jäiks sinne pelkästään nuoriso nyt :rolleyes:

OT/ Mutta oliks MI:ssä muita aikuisia ja hieman kypsempiä pelaajia kun teikä? Vai jäiks sinne pelkästään nuoriso nyt :rolleyes:

Oli siellä muutama täysikänenki mukana. Siis oli. Osa lopetti, (muuan joulukuusi esim.) osa vähemmän aktiivisia. Niin ja tietysti lähti toisiin klaaneihin. Tässä vaiheessa katsoin sopivaksi etsiä kaltaisiani korpisotureita.
Kyl täytyy sanoo että MI oli keski-iältään nuoreks porukaks suht mukavaa ja fiksua. Joskus silloin tällöin yks 'nappula' vähän kilahti mut kyl senkin yleensä sai isällisellä vittuilulla rauhotuu.

Oli siellä muutama täysikänenki mukana. Siis oli. Osa lopetti, (muuan joulukuusi esim.) osa vähemmän aktiivisia. Niin ja tietysti lähti toisiin klaaneihin. Tässä vaiheessa katsoin sopivaksi etsiä kaltaisiani korpisotureita.
Kyl täytyy sanoo että MI oli keski-iältään nuoreks porukaks suht mukavaa ja fiksua. Joskus silloin tällöin yks 'nappula' vähän kilahti mut kyl senkin yleensä sai isällisellä vittuilulla rauhotuu.

ei ku mää vaa sitä vundeerasin, että josko sieltä sais hyviä aktiivisia jätkiä jotka ei viel oo vaihtanu klaania mut vaihtais jos hyvä klaani (=me) pyyrettäis ni tulis ja mielellää ois kans vähän vanhempikin :rolleyes:

Pistä Timppa verkot vesille. Hyviä pelaajia siellä on todellakin. Mut kun COD siellä jätettiin pois niin kato alkoi käymään. Riitaista sakkia siellä ei ole, onneks. Kirkkaimmat tähdet kuten Olvikoira ja kumppanit meni BtBn jälkeen perustamaansa Da Claniin. Uskoisin Murderin olevan lähinnä jäähyllä BF:BCn klaanitukeen asti. CODiin siellä uskoakseni klaanitasolla ei palata. Yksittäiset pelaajat voivat kyllä lähteä mukaan. Kerro terkkuja jos saat pelureita. :)

Quassimo ja Sama07, hyväksyin teidän pyynnön päästä tähän KFP seurueeseen myös tällä foorumilla. Eli jos haluatte tuon hienon Jäsen / [KFP] tekstin tuohon niin käykää lisäämässä ihtenne ryhmään. :o

Löytyy tuolta ylhäältä käyttäjän OP- kohdasta ja sieltä joku ryhmäjäsenyys tai vastaava.

Quassimo ja Sama07, hyväksyin teidän pyynnön päästä tähän KFP seurueeseen myös tällä foorumilla. Eli jos haluatte tuon hienon Jäsen / [KFP] tekstin tuohon niin käykää lisäämässä ihtenne ryhmään. :o

Löytyy tuolta ylhäältä käyttäjän OP- kohdasta ja sieltä joku ryhmäjäsenyys tai vastaava.

Kiitti HC76! Kyllä kelpaa 'logo' nimen viereen. Aikaansa seuraavat foorumilaiset kyllä tekee taas tarpeensa housuun kun suurta rispektiä nauttiva klaani jatkaa kasvamistaan. Hell yeah!

Mistäs päin Anjalankoskea quassimo oikeen on?
Meikän toi eukko on nääs asunu siellä sen 19 vuotta ennen ku tänne muutti :rolleyes:

Myllykoskelta. Ei ihan Mypan kentän vierestä mut melkein.

Emäntä asusteli kentältä apauttiarallaa, jos tiiät sen "ison" sillan, ni siitä tokasta risteyksestä oikeelle... kadun nimeä en ny heti muista ni siellä rivitalossa :p

Ouukei HC, napsuttelen ruksit kohdalleen !

Pääseekö vielä mukaan klaaniin? :D
PSN: JoeBHR
consolegamin.eu:JoeBHR
Ikää kyllä piisaa...

Ylös Bottom