Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras konsoli ikinä?

Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Zos kia cultus sanoi:
Nintendo entertaiment system
N E S
On minun mielestäni SE

Voi herran jumala mario bross, super mario 2, ja super mario 3... Aivan uskomattomia pelejä joita pelaan edelleen silloin tällöin. Ja sitten se goldenmetal!! Niin loistava pelata sitä kännissä kavereiden kanssa mökillä!
Sitten oli joku aivan mahtava peli, joku Fester quest tai jotain?? jos joku muistaa kyseisen pelin??
Blaster master, voi jukolauta.
Megamanit varsinkin megaman 4.

Taas tuli innostuttua vähän liikaa.

fester's quest, peli jossa pelattin Adam's Familysta tutulla tyypillä, sisälsi myös 3d-jaksoja ala Doom. Sega Megadrive ja NES on niitä parhaita. PS2 nykyään enimmässä käytössä tulevien huippupelien takia. Getaway:Black Monday, MGS3:Snake Eater, KillZone, kaikki hyviä! Mutta Turtles 2:sta ei NES:llä mikään voita :D Segallekkin oli jos jonkinmoista peliä Golden Axe 2:sta Madden 97:kaan ja NHL-pelit vuodesta 91-97 tuli myös omistettua. Tiesittekö muuten että semmonenkin jääkiekkopeli oli kuin "EA hokcey" Siinä oli vain maajoukkueet, pelaajilla ei ollut nimiä, ja Suomikin mukana, tosin lipussa väärät mittasuhteet. Tappeluja pystyy järjestään pelkästään tönimällä, ja jopa heti maalin jälkeen kun pelaajat tuuletti, ja samalla kun joku pelaajista meni rangaistus aitioon. Tulipahan vuodatettua, mutta ah niitä aikoja. :eek:
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

niistä konsoleista joita olen omistanut niin sega megadrive (genesis)
Tosin silloin tenavana pelejä kyllä katsoi ihan toiselta kantilta kuin nykyään.
mutta jokatapauksessa tuon konsolin ääressä olen eniten elämästäni "uhrannut" aikaani
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Sega Megadrive (oikeasti omistin kyllä Sega Genesiksen, mutta pienistä ei välitetä) . ehkä. Toisaalta GBA:ta on tullut myös tahkottua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Paha kysymys. Källinä voisi sanoa, että teitenkin PS2 ja GBA SP, koska niille on eniten pelejä.

SNES tulee fanipojan sielulla.
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Minulle paras konsoli ikinä on ollut NES. Voi sitä tunnetta silloin lapsena, kun sai joululahjaksi Super Mario 3:n. :rolleyes: Parasta nykykonsolia on mahdoton määritellä...
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Kyllä se SNES varmaankin paras on. Sille oli niin uskomaton määrä laatupelejä, ja monet pelihistorian merkkiteoksista ( zelda: a link to the past, FF3 ja Chrono trigger ) löytyy SNES:iltä. Kakkos sijalla omalla listallani on ehdottomasti Dreamcast. Dreamcastissa ei ollut oikein mitään vikaa. Vika oli tyhmissä kuluttajissa jotka ei tajunneet ostaa sitä....Saturn pyörii myös kärkisijoituksilla...
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Kyllä ne huikeimmat hetket on tullut koettua N64:llä. Golden Eyeä ja Perfect Darkia on mätetty aivan mielettömästi, ja Mario 64 ja Ocarina of Time ovat kaikkien aikojen lempparipelini.

Pelien hinnat ja analogitattien jauhautuminen olivat aikamoisen ikäviä miinuksia, mutta kyllä niitä laatupelejä tuli alusta loppuun asti. Loppuaikojen pelit jättivät vain hyvän mielen koneesta. Ah, Conker.
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Voi olla että menee nostalgian piikkiin, mutta kyllä se edelleenkin on NES.
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Tietenkin Nintendo Entertainment System, hyvänä kakkosena Super Nintendo Entertainment System. :)

- Esa
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Paras kone on aina se, jolle on sillä hetkellä parhaat pelit. Tällä hetkellä ehkä ensimmäistä kertaa koko sen historiassa PS2.
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Pong-klooni, jonka faija aikanaan hankki, oli kova sana. Mutta en mä sitä meillä ollutta varmaan enää tunnistaisi muiden Pong-kloonien joukosta enää. Sittemmin meille hankittiin moderni ja hieno Philips Videopac.

Oikeastaan Videopacin voisin halutakin uudestaan. Ei kellään sattuisi olemaan joutilaana? Pac Man-kopio olisi plussaa... :)
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Lyhyesti ja ytimekkäästi, Nintendon konsolit :)

Voisi noita johonkin järjestykseenkin laitella, mutta keinotekoiselta järjestyslistan tekeminen tuntuisi.
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

NES suurempi kuin kolme huutomerkki huutomerkki ykkönen.

Jo pelkästään Nintendo World Cupin, Tetriksen, Kirby's Adventuren, Mariojen ja Chip'n'Dalen takia.
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Nintendo Entertainment System

Vaikka monet toteavat että aika kultaa muistot niin tässä tapauksessa niitä ei tarvitse kultailla. Aina kun pääsee pelaamaan jossain NESillä niin se on yhtä juhlaa.
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Aika hankala kysymys varsinkaan kun kysymys ei ole selvä. Uudemmat konsolit ovat tietysti "parempia", joten en käytä nimitystä paras, mutta parhaimmat pelikokemukset aikaansa nähden ovat olleet Ps1:llä, Master Systemillä on aina paikka sydämessäni (olihan se kuitenkin parempi kuin NES ;) ).
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

On kyllä vaikea valita se kummalla olen viettänyt paremmat pelihetket Sega MasterSystemillä vai Playstation 2:lla. MasterSystemillä Phantasy Star oli aivan upea ja PS2:lla Gran turismo pelit ovat mahtavia. Nykyään en MasterSystemin perään haikaile.
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Olen omistanut seuraavat "konsolit"

- C64, todella monta kovaa peliä kuten Rick Dangerous, outrunit jne.
- Nes, en voi unohtaa ekoja megamanejä tai Marioa
- Snes, sanat ei riitä kuvaamaan sitä miten hyvältä pelitä näytti super nintendolla. Donkey Kongit, Rockn Roll racing, Zelda 3, Mario world 1 ja 2 jne.
- N64, Mario 64 oli uskomaton pelikokemus
- Ps1, Abe Oddysee ja Exoddus mahtuvat top kymppiin mun parhaista peleistä ikinä sekä myös paras Final Fantasy eli 9 eikä kyllä seiskassakaan oo mitään moittimista.
- Ps2, Olen suunnaton Ratchet & Clank fani ja kyllä Final fantasy 10 oli myös huima :)
- Xbox, ei oikeastaan yhtään legendaarisen hyvää peliä..

Noista ehottomasti paras konsoli on ollut SNES. Sille tehtiin poikkeuksetta todella legendaarisen hyviä pelejä. Zelda 3 oli todella mahtava peli aikoinaan ja on sitä vieläkin. Joka vuosi aina kaivetaan super nintendo kaapista ja pieksetään Rockn Roll Racingiä.
Toiselle sijalle jää C64 jolle on kyllä paljon hyviä ja omaperäisiä pelejä. Taitaa kaapista löytyä vieläkin toista tuhatta tekelettä :)
 
Ylös Bottom