Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras konsoli ikinä?

Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Murdoc sanoi:
Älkääs nyt pojat unohtanu sitä kovinta peliä koskaan kun puhutte noista N64 peleistä. Kyllähän se suurin ja mahtavin on edelleenki Goldeneye, jota pidän edelleenkin omana suosikkina kaikkien aikojen FPS-peliksi. On se vaan niin loistava! :p
Kannattaa kuitenkin muistaa, että nykyisellä Rarella ei ole enää mitään tekemistä GoldenEyen kanssa ja sen tehnyt porukka (Free Radical Design) väsää TimeSplitterisen ja Second Sightin jälkeen Hazea kaikille muille, kuin Nintendon alustoille.
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Oli se Goldeneye niin kuningaspeli, että huh. Pelattiin porukalla (4 hlöä) sitä niin älyttömästi ja kun sisällä ei enää voinu pelata niin vietiin 15 tuumainen töllö autotalliin ja jatkettiin siellä. :D

Sitten asiaan. On kyllä niin paha kysymys, että en osaa vastata sittenkään. Listaankin vain kolme parasta konsolia random järjestyksessä: NES, PSX ja PS2. Ainoat omistamani konsolit siis. Jokainen on antanut paljon silloin kun niillä on pelattu, joten en osaa viedä mitään listan kärkeen.
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Pidin kyllä NESistä, SNESistä, PS1:stä ja Xboxista, mutta silti paras on ollut PS2. XO ja PS3 nousee varmaankin ohi, mutta PS2:lla on niin paljon legendapelejä ettei se käy ihan äkkiä.
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Kyllähän sen on ihan selvä juttu...PS2...on ollut kaikkein paras ja tulee olemaan, niin kauan kun PS3:sta otetaan "raivo" irti :D
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Mahdoton vastata, sillä aika vääristää kaiken. Mutta tämän hetkiseen elämäntilanteeseen pitäisi vastaus perustaa, joten kaipa se on tuo PS2 jo pelien määrän takia.

Mutta NES on aina lähimpänä sydänverta. Megaman on ehkä kovin pelisarja ikinä.
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Olen tainnut vastata jo, mutta vastataan uudestaan...
N64:n parissa on ehkä elämäni hauskimmat ajat vietetty.
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

XO tai PS3, aika näyttää kumpi. Taino, wii tietyssä mielessä kanssa. Aika paha sanoa.

Kunnes tulee taas uusi gen. Jonkun mielestä ehkä kylmää ajattelua, mutta näinhän se oikeasti on.
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

minusta playstation. ohjain on paras ja tuttu ollu jo monta vuotta ja paranee vain ps3sessa
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Full Hunter sanoi:
minusta playstation. ohjain on paras ja tuttu ollu jo monta vuotta ja paranee vain ps3sessa

hahhah kevyttä fanboyismia...
(tuskin olet pleikkaria vielä kovin syvällisesti edes päässyt räpläämään)
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

sinappipipo sanoi:
hahhah kevyttä fanboyismia...
(tuskin olet pleikkaria vielä kovin syvällisesti edes päässyt räpläämään)

No mutta omia mielipiteitähän nämä vain ovat tässä toikissa.

Itse olen wiin kannalla. Mikään muu konsoli ikinä ei ole näin paljoa innostanut. Ja parhaat hetket ovat vasta edessäpäin..
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Koska konsolit ovat vain välineitä pelien pelaamiseen on pakko vastata jotta PlayStation. Ahh the memories...
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Ensimmäinen Playstation. Se tavallaan herätti uudelleen henkiin oman innostukseni pelejä kohtaan. Itse "nukuin" SNES/Megadrive-ajanjakson... NES oli kiva! :D
Eka pleikkarikin tuli omaan talouteen suhteellisen myöhäisessä vaiheessa. Olisiko ollut -97 tai -98. Se kuitenkin on rehellisesti sanottuna tuntunut tuoreimmalta tuulahdukselta pelirintamalla ikinä, siis mitä olen tähän menessä kokenut. :)
Monet hyvät pelit siivittivät mielipidettä myös.
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

SNES (PAL) + Jenkkiadapteri on ikuisesti tämän miekkosen sydämessä,
löytyypä tuo vielä tv-tasosta täysin toimivanakin.

aina kun nykykonsolit ahdistaa, otetaan esiin mario kart ja voi sitä riemun tunnetta.. :p
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

NES on kyllä se legendaarisin konsoli,niin monia hyviä pelejä sille tehtiin.Esim. Super Mario Bros 1-3,Nintendo world cup ja ennen kaikkia legendaarinen Ice Hockey.
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Minunkin valinta kyllä valahtaa sinne PS1:n puolelle. Niiltä joilta vaan riittää kaikennäköisiä muistoja yms. Ja pelin tilettäminenkään ei pelottanut, kun tiesti PS1:n hienon jumituksen poisto-ominaisuuden, elikäs kääntö pystyasentoon ja takaisin. :p PS1:llä myös alkoi minun pelaamiseni kunnolla. Sitä ennen mulla oli yksi joku konsoli, minkä nimeä en muista ja C128/64. :p

Toinen vaihtoehto voisi olla PS2:kin. Tietty olisin voinut valita jonkun retrokoneenkin, mutta enemmän olen (päässyt) nauttimaan näistä uudemmista.
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Kyllä se täytyy sanoa se Psx joka mullisti ainakin oman pelaamiseni täysin, nuo nes kloonilla pelatut pikkupelit unohtuivat heti kun konetta kerran pelasin kaverilla ja äidiltä aloin vinkumaan kyseistä laitetta myös itselleni, kunnes sen lopulta sain Rayman ensimmäisenä pelinäni sekä myöhemmin ostamani Doom (jota pelaan vieläkin silloin tällöin usko tai älä! kyllä jopa Ps3:lla :) paras fps ikinä) erityisesti mieleen jää Psx sen hintojen ja pelien mullistuksesta, pelejä sai helposti platinumille halpaan hintaan kun kilpailevalle konsolille lähes jokainen peli näytti sitä 400mk ja kun pääsin käsiksi FFVIII:hin ei ollut enää paluuta entiselleen ja pelivalikoima laajeni laajenemistaan (lopullinen luku n30 peliä) sen verran nuori olin ja psx pelien pauloissa ettei Nintendoa jaksanut edes vilkaista kun he julkasivat 64:nsa joka omasi edelleen näitä 400mk pelejään ufo ohjaimillaan.


(Myöhemmin näitä harvoja N64 helmiä tuli kuitenkin pelattua kaverilla monta monta vuotta myöhemmin.)
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

No tietysti Segan Master System. Oma eka konsoli ja pelivehe. 1990 sain. Seuraava konsoli oli Ps2 jonka ostin 2004 eli pc vei miestä pidemmän aikaa. Ps2 taitaa olla viimeinen kunnon konsoli ilman mitään turhaa. Master Systemin japsi versio olisi parempi tietty kun siinä on FM-lastu ja integroitu 3-D portti. Pitäis käydä jaappanista hakemassa.
 
Vastaus: Paras konsoli ikinä?

Rakkain omistamani on PS2; kaupallisesti onnistunein ylipäätään NES ja Playstation-sarja, maininnan arvoinen n64. Jos yhteensopivuus aiempiin pee essiin lasketaan niin pistäisin parhaan pystyin varmaan PS3lle (vaikka ironisesti hintansa puolesta vähiten houkuttelevin ostos next-geneistä onkin).

Ylipäätään olen tyytyväinen, että minun ei tarvitse koskea enää siihen järkyttävään skeidaan mitä kovin suuri osa lapsuuden aikaisten konsoleiden pelitarjonnnasta oli. Muutosta kuvaisin esikoululaisen viulutunneista sinfonia-orkesteriin, vaikka vertailukelpoisuus melko laiha onkin. Kelle ne Turtlesit, Battle Toadsit ja Castlevaniat vaikeustasonsa puolesta oli edes suunnattu? Tuskin ihmisille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom