nothing
Active Member
Vastaus: "Paras" suomalainen pelikauppa.
Mitä, missä?
näetkö tässä jotain outoa?
Mitä, missä?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
näetkö tässä jotain outoa?
Erittäin hienoa toimintaa...
Gamestop ehdottomasti. Itse kyllästyn peleihin jo parin päivän pelaamisen jälkeen, ja ganestoppiin saa palauttaa pelit 10pv sisällä. Uudet ja käytetyt. Mikäli peli jaksaa vielä 10pv jälkeenkin innostaa, palautan sen ja ostan sen sitten Konsolinetistä tai Discshopista (regionfreet tulee ulkomailta). Eihä kukaan hullu pelejä oikeasti ganestopista osta...
Gamestop ehdottomasti. Itse kyllästyn peleihin jo parin päivän pelaamisen jälkeen, ja ganestoppiin saa palauttaa pelit 10pv sisällä. Uudet ja käytetyt. Mikäli peli jaksaa vielä 10pv jälkeenkin innostaa, palautan sen ja ostan sen sitten Konsolinetistä tai Discshopista (regionfreet tulee ulkomailta). Eihä kukaan hullu pelejä oikeasti ganestopista osta...
Discshopista tulee kaikki ostettua nykyisin. Useat uudet pelit maksavat n. 52 kun on vähintään kulta jäsen.
juuri nousin platina-jäseneksi mutta en hinnoissa ainakaan juuri muutosta huomannut. timatti-asiakkuus tähtäimessä ilmaisen kaman toivossa
Jos haluan jonkun ennakkotilauspelin julkaisupäiväksi, niin mistä kannattaa tilata? konsolinetistä kenties?
Tosta konsolinetistä sen verran, että kun tilaa ennakkotilauspelin ja laittaa siihen toimitustavaksi kirje ni saahan siitä sellasen postin seurantakoodin? Ja vielä sen verran että tästä oon kyl aika varma mutta tuleehan se sillä kirjeellä suoraan postiluukkuun?![]()