Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"Paras" suomalainen pelikauppa

Vastaus: "Paras" suomalainen pelikauppa.

Gamestop ehdottomasti. Itse kyllästyn peleihin jo parin päivän pelaamisen jälkeen, ja ganestoppiin saa palauttaa pelit 10pv sisällä. Uudet ja käytetyt. Mikäli peli jaksaa vielä 10pv jälkeenkin innostaa, palautan sen ja ostan sen sitten Konsolinetistä tai Discshopista (regionfreet tulee ulkomailta). Eihä kukaan hullu pelejä oikeasti ganestopista osta...

Joo tuostakin on ollut erimielisyyksiä ainakin Tampereen GameStopissa. Eli Tampereella tuo ei ainakaan viimeksi onnistunut.

Lähetin muuten YV:n Avisop sulle.

Nyt on todella huono mennä sanomaan tätä, koska ostan melkein aina eri paikoista pelejä. Yleensä sieltä missä on halvinta. ;) Harvemmin myöskään tilailen, että käyn mielummin paikanpäältä hakemassa kun kauppoja nyt sattuu olemaan aika runsaasti ympärillä.

Mutta kyllähän mm. tuo Konsolinet & Discshop ovat ihan hyviä paikkoja tuhlata rahaa.

Paha sanoo parasta, koska hinnat vaihtelee. Esim. Xbox 360 ProStreet, pelikauppapelitalo: 31,40, Konsolinet: 59 , Puolenkuun pelit: 39. Ainaki ite vertailen eripaikoista pelien hintoja ;)

Gamestop ehdottomasti. Itse kyllästyn peleihin jo parin päivän pelaamisen jälkeen, ja ganestoppiin saa palauttaa pelit 10pv sisällä. Uudet ja käytetyt. Mikäli peli jaksaa vielä 10pv jälkeenkin innostaa, palautan sen ja ostan sen sitten Konsolinetistä tai Discshopista (regionfreet tulee ulkomailta). Eihä kukaan hullu pelejä oikeasti ganestopista osta...

On kyllä hivenen arveluttavaa toimintaa... Jos olisit itse kauppias niin varmasti arvostaisitko ko. vehkeilyä? Kaupat ovat ostamista varten ja vuokraamot sitten erikseen.

Varastaisitko kenties pelisi jos olisit 100% varma että et voi jäädä koskaan siitä kiinni?

Discshopista tulee kaikki ostettua nykyisin. Useat uudet pelit maksavat n. 52 kun on vähintään kulta jäsen.

Taitaa täytyä kans siirtyä Discshopin ja Konsolinetin asiakkaaksi, sen verran kovia hintoja joutuu Raumalla maksamaan ostaessa jostain paikallisesta liikkeestä. MItä nyt kun hopea asiakkaana katselee noita tarjouksia mitä Discshop tarjoilee niin ei voi kuin vakavasti miettiä mitä tarjouksia saavat kulta ja platina asiakkaat.

Tähän vielä se että se tahti millä nykypäivänä tunnun noita pelejä ostavan nostaa minut aika nopeasti ainakin kulta asiakkaaksi.

cdon.com -> kuukausittain tulee halpoja pelei esim(oli 2 viikkoo sitte) transformers directors edition ps3 peli 10,95

Konsolinetistä tulee suurin osa uusista peleistä ostettua. Käytetyt sit taas konsolifinistä :)
Täällä on aivan loistava valikoima sekä halvalla saa !

Discshopista on tullut tilattua pelit nykyään, kun VPD:stä on ollut hiukan huonoja kokemuksia.

Joo mä olen kuullu, että toi systeemi on Gamestopilla just tota varten.

Jos se Gamestop on sun mielestä hyvä kauppa, niin eikö ne pelit kannattas ostaa sieltä jotta ne voi jatkossa pitää yllä hyvää asiakaspalvelua?

Discshopista tulee kaikki ostettua nykyisin. Useat uudet pelit maksavat n. 52 kun on vähintään kulta jäsen.

juuri nousin platina-jäseneksi mutta en hinnoissa ainakaan juuri muutosta huomannut. timatti-asiakkuus tähtäimessä ilmaisen kaman toivossa

juuri nousin platina-jäseneksi mutta en hinnoissa ainakaan juuri muutosta huomannut. timatti-asiakkuus tähtäimessä ilmaisen kaman toivossa

Vaatii jo törkeesti rahan sijoittamista tuonne :D
Ostelee vaan parit PS3:t kavereille niin ei kauan nokka tuhise. Olikohan se 1600 tuon timanttiasiakkuuden raja.

Jos haluan jonkun ennakkotilauspelin julkaisupäiväksi, niin mistä kannattaa tilata? konsolinetistä kenties?

Tosta konsolinetistä sen verran, että kun tilaa ennakkotilauspelin ja laittaa siihen toimitustavaksi kirje ni saahan siitä sellasen postin seurantakoodin? Ja vielä sen verran että tästä oon kyl aika varma mutta tuleehan se sillä kirjeellä suoraan postiluukkuun? :D

Tosta konsolinetistä sen verran, että kun tilaa ennakkotilauspelin ja laittaa siihen toimitustavaksi kirje ni saahan siitä sellasen postin seurantakoodin? Ja vielä sen verran että tästä oon kyl aika varma mutta tuleehan se sillä kirjeellä suoraan postiluukkuun? :D

Jos vaan suinkin luukkuun mahtuu. Normiversiot kyllä tulee melko varmasti, mut sit noi eri collectors ja limited editionit spessukansilla/paketeilla jää postista haettavaksi

Ylös Bottom