Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"Paras" suomalainen pelikauppa

Vastaus: "Paras" suomalainen pelikauppa.

Mielestäni ei ole yhtä hyvää vaan monia ja tässä on lista top 5
1.vpd
2.gamelife
3.pelimies
4.puolenkuun pelit
5.konsolinet

eden sanoi:
Mielestäni ei ole yhtä hyvää vaan monia ja tässä on lista top 5
1.vpd
2.gamelife
3.pelimies
4.puolenkuun pelit
5.konsolinet

Gamelifessä on kyllä on se huono puoli että jos sieltä kysyy että millon on tulossa esim: Warcraft kolmosta lisää niin sieltä aina joku heittää jonkun lähi päivän hatusta ja saa sitten kummiskin odottaa puoli vuotta ennenkun tuotetta tulee oikeasti lisää.

Flagg sanoi:
Gamelifessä on kyllä on se huono puoli että jos sieltä kysyy että millon on tulossa esim: Warcraft kolmosta lisää niin sieltä aina joku heittää jonkun lähi päivän hatusta ja saa sitten kummiskin odottaa puoli vuotta ennenkun tuotetta tulee oikeasti lisää.

No sepä siinä mutta pidän valikoimasta ja onhan siellä aika halpaa

Ainoa oikea pelikauppa on kivijalassa ja sellainen löytyy Vantaan Tikkurilasta, VPD.

Puolenkuunpelit

Flagg sanoi:
Toi on totta. Oon monta kertaa kysynyt sieltä, että koska tulee, ja ne on sanonut että tällä viikolla. Sitten oon varannut sen pelin ja joutunut sitten venaamaan noin 2 - 4 viikkoa:mad:

Vähän huono tarjonta täällä Tampereella, ainoastaan 2 x Tilt.tv ja Gamelife. Pirkkalassa on kyllä Verkkokauppa, mutta käyn siellä aika harvoin. Ja tietty Lempäälässä, Ideaparkissa, on vielä yksi Tilt.tv

Paras on varmaan KonsoliNet tai VPD. Noissa paikoissa on melko halpaa, verrattuna vaikka Puolenkuunpeleihin. Vanha PSP maksaa siellä 220:eek:

Pelimies on oma valintani. Palvelu on aina ollut hyvää, pelivalikoima omien laitteideni osalta (Wii, XO, PS2) monipuolinen niin uusissa kuin käytetyissä, eikä hinnatkaan ole kovin pahoja. Saa yleensä jokaisesta ostosta alennusta (mikä tietenkin suurimmaksi osaksi johtuu siitä, että olen tukenut liikettä aktiivisesti sen perustamisesta lähtien) ja kaiken lisäksi se sijaitsee naapurissa, joten odotetut pelit on helppo käydä noutamassa vaikka työmatkalla. Ainakin itse pidän liikkeessä asioimisesta enemmän kuin tilaamisesta.

Eddy93 sanoi:
Vähän huono tarjonta täällä Tampereella, ainoastaan 2 x Tilt.tv ja Gamelife.

Äläs nyt, juurihan Tampesterissa avattiin Gamestopin (eli EB Gamesin) myymiö Koskikeskukseen. Näin ne kansainvälisen pelikauppaketjun lonkerot kuristavat otettaan myös Suomesta.

Tarjolla on ihan kiintoisia avajaistarjouksia, mutta pidemmän päälle kehotan kyllä suosimaan suomalaisia pienyrittäjiä sen sijaan että raahaisi pennosensa korporaatiolle, joka pystyy massiivisella globaalilla volyymillaan vaikeuttamaan pienempien kilpailijoidensa toimintaa. Pidemmän päälle asiakkaan etu on kuitenkin se, että alalla säilyy terve kilpailu.

Mitä tulee itse keskustelun varsinaiseen aiheeseen, Porin pelipiste on yllättävän laadukas liike, josta erityisesti retroharrastaja saattaa edelleen tehdä jopa löytöjä. Pääkaupunkiseudulla vastaavan tasoisia liikkeitä ovat lähinnä Järvenpään Megaswap ja Espoonlahden Pelimesta.

Oon nyt ruvennut käyttämään kokonaan konsolinet.fi. Ja hyväks olen todennut. "halvat" hinnat ja hyvä toimitus...

Xbugs sanoi:
Äläs nyt, juurihan Tampesterissa avattiin Gamestopin (eli EB Gamesin) myymiö Koskikeskukseen. Näin ne kansainvälisen pelikauppaketjun lonkerot kuristavat otettaan myös Suomesta.
Kiitti tiedosta! Pitää käydä huomenna tsekkaamassa tuo paikka. En ole koskaan kuullutkaan.

ysinelonen sanoi:
www.gameparadise.fi

Halvimmat hinnat, ystävällinen palvelu. :D

Tästä kaupasta muistaakseni on kuulunut paljon pahaa....eikös heidän huuto.netin tilikin suljettu liiallisten valitusten takia?

EDIT: Halvalla muuten lähtee vanhan xboxin ohjain.

Flagg sanoi:
Tästä kaupasta muistaakseni on kuulunut paljon pahaa....eikös heidän huuto.netin tilikin suljettu liiallisten valitusten takia?

Jep näin on.

Helsingissä parasta antia on ehdottomasti KonsoliNet. Halpa, kompakti ja inhimillinen liike. Pidän. :)

Discshop ja Konsolinet ovat selvästi parhaat, joista oon ostanu. Puolenkuunpelit ok myös...

Paras pelikauppa omassa "kaveripiirissä" on Verkkokauppa. Jos sitä pelikaupaksi voi sanoo, kun kaikkea elektroniikkaa myy.

Myös lähellä olevaa Peli/Kone liikettä on tullut muutaman kerran kokeiltua. Ihan asiallinen kauppa, löytyy uutta ja käytettyä monelle koneelle.

Ylös Bottom