Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"Paras" suomalainen pelikauppa

Vastaus: "Paras" suomalainen pelikauppa.

www.gameparadise.fi

Halvat hinnat, ystävällinen palvelu. LIike sijaitsee turussa, suosittelen tätä pelikauppaa. Aion mennä TET:iin tähän pelikauppaan, yksi tädinkin ystävä meni.

Konsolinet, ainoa kauppa joka lupasi pitää minulle PS3 60GB starter pak:iä varattuna 3 viikkoa odotellessani veronpalautusten tuloa.

Tarjolla on ihan kiintoisia avajaistarjouksia, mutta pidemmän päälle kehotan kyllä suosimaan suomalaisia pienyrittäjiä sen sijaan että raahaisi pennosensa korporaatiolle, joka pystyy massiivisella globaalilla volyymillaan vaikeuttamaan pienempien kilpailijoidensa toimintaa. Pidemmän päälle asiakkaan etu on kuitenkin se, että alalla säilyy terve kilpailu

Ei ottanut Tampereen kansa kuuleviin korviinsa. Jo jonkin aikaa tätä odotin paristakin syystä, mutta nyt gamelife on lopettanut toimintansa.

Viimeisen puolen vuoden aikana oli jo melko selvää, että ahtaalle vetää. Liiketilasta puolet rempattiin pelkästään kaikenlaisille gadget-tavaroille ja muulle krääsälle ja peleille jäi vähän tilaa. Tähän tilanteeseen ajoi se, että keskustaan n. 300 metrin säteelle tuli kahden Tiltin lisäksi kaksi Gamestopia. Ydinkeskustasta löytyi siis 5 (!) vain peleihin erikoistunutta kauppaa, joten varmaa oli, ettei kaikkiin riitä porukkaa, ja ei tarvitse olla ennustaja sanoakseen, että Gamestopilla ja Tiltillä on vähän enemmän varaa olla puristuksissa kuin yhden liikkeen pienyrittäjällä.

Itse pidin Gamelifestä, vaikka siitä valitettavaakin löytyi. Nyt pistää miettimään, mistä pelini jatkossa ostan. Varmaankin siirtyy minun kohdalla pelien ostaminen netin puolelle, kun ei ole halua ostaa Gamestopista tai Tiltistä oikeastaan mitään.

Edit: Pääsi muuten unohtumaan Gamehouse, kun en sillä suunnalla juurikaan liiku. Ehkä nyt olisi aika tutustua siihen liikkeeseen tarkemmin, jos vaikka osoittautuisi kunnon puljuksi.

vihdoin vaasaan tuli (pelimies) myös peleihin erikoistunut liike niin sieltä kyllä nykyisin kaikki uudet ja käytetyt tulee ostettua

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itse pidin Gamelifestä, vaikka siitä valitettavaakin löytyi. Nyt pistää miettimään, mistä pelini jatkossa ostan. Varmaankin siirtyy minun kohdalla pelien ostaminen netin puolelle, kun ei ole halua ostaa Gamestopista tai Tiltistä oikeastaan mitään.

Edit: Pääsi muuten unohtumaan Gamehouse, kun en sillä suunnalla juurikaan liiku. Ehkä nyt olisi aika tutustua siihen liikkeeseen tarkemmin, jos vaikka osoittautuisi kunnon puljuksi.

Löytyyhän tuolta Tampereen rajamaastosta myös Verkkokauppa.com, joka tietysti keskustasta katsoen varsin kaukana ja eikä ole pelkkä pelikauppa mutta omaa varsin pätevän valikoiman eikä hinnatkaan yleensä siitä pahimmasta päästä. Mielellään näkisin että nämä pienet "nyrkkipajat" menestyisivät tälläkin suunnalla ja toisivat oman, arvokkaan, lisänsä alueen pelibisnekseen.

Puolenkuunpelit kauppana ykkönen, alennusta saa mukavasti (hinnat yleensä aika korkealla) leimakortti, käytetyt pelit, hyvä palvelu.. Katsotaan nyt kun lahteen aukeaa tuo Gamestop trioon että vaihtuuko kantapaikka.. :rolleyes:

Netistä sitten discshop, cdon, konsolinet.. Lähinnä tarjouksia kalastelen ja niillä ei ole niin kiire miten nopeasti tulee.

Jaa olenkohan tänne jo kirjottannut? Noh laitetaa silti eli paras kauppa omasta mielestäni on Puolenkuunpelit. Tutut ystävälliset myyjät, käytetyt pelit, paljon muutakin kun pelejä, hinnat ihan ok tasoa ja lähellä kotiani:)

Konsolinetistä on tullut tilattua, kun on hyvä palvelu ja edullisemmat hinnat.

Ei ottanut Tampereen kansa kuuleviin korviinsa. Jo jonkin aikaa tätä odotin paristakin syystä, mutta nyt gamelife on lopettanut toimintansa.

Viimeisen puolen vuoden aikana oli jo melko selvää, että ahtaalle vetää. Liiketilasta puolet rempattiin pelkästään kaikenlaisille gadget-tavaroille ja muulle krääsälle ja peleille jäi vähän tilaa. Tähän tilanteeseen ajoi se, että keskustaan n. 300 metrin säteelle tuli kahden Tiltin lisäksi kaksi Gamestopia. Ydinkeskustasta löytyi siis 5 (!) vain peleihin erikoistunutta kauppaa, joten varmaa oli, ettei kaikkiin riitä porukkaa, ja ei tarvitse olla ennustaja sanoakseen, että Gamestopilla ja Tiltillä on vähän enemmän varaa olla puristuksissa kuin yhden liikkeen pienyrittäjällä.

Sanasta sanaan omat tuntemukseni. Avajaistarjousta käytin hyväkseni Gamestopissa ja kerran ostin tiltistä pelin, jota ei saanut edes netistä tilattua. Muuten kuitenkin ostin Tampereella vain gamelifesta(tai muutaman kerran verkkokaupasta) ja selvästi oli mukavin palvelu kaupassa. Sujuvaa, joustavaa toimintaa. Erinomainen sijainti vielä, joten todella ikävää että näin kävi. Jatkossa sitten tosiaan itsekkin taidan keskittyä ostamaan vain netistä ja kokemukset ovat olleet ihan hyvä konsolinetin suhteen, joten varmaan sieltä sitten jatkossa pelit 90%:sti ja 10% verkkokaupasta.

Discshop ja CDON. Suomalaisuudesta en tiedä?

Nuo on ainoat netin kautta toimivat paikat, joista tulee pelejä ostettua. Konsolinet, vpd yms en koskaan ole ostanut mitään.

Espoon Puolenkuunpelit on hyvä kauppa, sillä myyjät ovat ystävällisiä ja hauskoja. Hinta tosin on aika kallis, vaikka käytettyjä Playstation 3 pelejä saa 30.00 hintaan.

Äitini menee ehkä Sokokselle töihin, joten saan kaiketi sieltä sitten 20 alennuksen peleistä. Ostan varmaan sitten sieltä pelini.

Konsolinet. Edulliset hinnat ja nopeat toimitukset. Mitä muuta voi toivoa?

Itse olen siis vain tilannut tuolta... :)

Oon tilannu pelini enimmäkseen Konsolinetistä ja ostanu käytettyjä Gamestopista.
Sen sijaan Vpd:stä on huonoja kokemuksia. Aiemmin kesällä tilasin sieltä pelin, viikkoa myöhemmin tuli ilmoitus, ettei peliä ole. Samoin viime kuussa, tilasin kaksi peliä, joista toista ei löytynytkään. Näin ollen pysyttelen Konsolinetissä.

konsolinet, discshop, pelisenra joensuu

jos on pakko valita noista kolmesta nii discshoppia kannatan

Gamestop ehdottomasti. Itse kyllästyn peleihin jo parin päivän pelaamisen jälkeen, ja ganestoppiin saa palauttaa pelit 10pv sisällä. Uudet ja käytetyt. Mikäli peli jaksaa vielä 10pv jälkeenkin innostaa, palautan sen ja ostan sen sitten Konsolinetistä tai Discshopista (regionfreet tulee ulkomailta). Eihä kukaan hullu pelejä oikeasti ganestopista osta...

Gamestop ehdottomasti. Itse kyllästyn peleihin jo parin päivän pelaamisen jälkeen, ja ganestoppiin saa palauttaa pelit 10pv sisällä. Uudet ja käytetyt. Mikäli peli jaksaa vielä 10pv jälkeenkin innostaa, palautan sen ja ostan sen sitten Konsolinetistä tai Discshopista (regionfreet tulee ulkomailta). Eihä kukaan hullu pelejä oikeasti ganestopista osta...

Erittäin hienoa toimintaa...

Ylös Bottom