Ketunloikka
Active Member
Ite en enää edes halua pelata sohvalta vaan ihan pöydän ääres hyvällä tuolilla missä pystyy pitämään hyvän ryhdin. Sohvalla kun pelas pitkiä sessioita ja paljon niin alko muistuttaa klonkkua.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mistä sä tohon hintaa sait Uutena ja kuuluuko siihen näppis,hiiri ja näppis?
Jep oon koittanut katsella just tommosta 800 konetta mut ehkä odottelen vielä muutaman kuukauden jos löytyis hyvä tarjous.Ei kuulu tuohon hintaan. Ne oli mulla jo ennestään. Käyttöä muutenkin noille, ei siis pelkästään pelikäytössä näppis ja hiiri.
Hyviä diilejä voi löytää kun seuraa jonkin aikaa. Rahalla saa aina tehokasta rautaa, hyvä hintalaatu on haastavampi juttu.
Tuo DLSS 2.0 kannattaa pitää mielessä (eli katsella Nvidian rtx - sarjan näyttiksillä varustettuja koneita). Kuten jossakin tredissä mainitsin, tuon tekoälyrenderöinnin avulla karvalakki-rtx 2060 voidaan saada tehoja kaksi kertaa enemmän kuin next-gen konsoleista.Jep oon koittanut katsella just tommosta 800 konetta mut ehkä odottelen vielä muutaman kuukauden jos löytyis hyvä tarjous.
[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Tuommoinnen lähti äsken tilaukseen. Tulee olemaan varmaan järisyttävä päivitys kun olen aiemmin pelannut vain 60 hertzin näytöllä.
Onko jollain foorumilaisella kokemuksia? Siksi pieni koko kun pöydälle ei mahdu ainakaan tällä hetkellä kun 2 tämän kokoista.
Kylhän tolla varmaan jokusen vuoden ajelee kummasti ja sitten kun karsii myöhemmin karkista,niin eiköhän se aika hyvin jaksa senkin jälkeen. Tuo 512Gt SSD tosin tulee olemaan tukossa aika hätäseen..Tuli ostettua pakettikone josta löytyy mm. Intel® Core™ i7-9700K -suoritin, NVIDIA® GeForce RTX™ 2080 SUPER -näytönohjain, 16 Gt DDR4 (8 Gt + 8 Gt) keskusmuistia ja 512 Gt M.2 SSD kiintolevy. Toivottavasti nyt tällä tietokoneella pärjäisi vuosia, kun mun edellinen pelitietokone vanhentui hetkessä, mutta se johtui siitä, kun en tajunnut spekseistä yhtään mitään.
Varmaan se, että kyse on peleistä niiden parhaassa versiossa. Eli kuten tekijät ovat ajatelleet. Mulla meni fiilikset pelaamiseen juuri sen vuoksi, että uudet pelit näyttivät huonoilta ja pätkivät. Mulle kyse on fiiliksestä ja peleistä. Rauta mahdollistaa hyvän kokemuksen. Ei kaikki pelit vaadi tehomyllyä, esim. Darkest Dungeon tai vaikka Don't Starve. Mutta toisaalta, esim. Dying light koki vääryyttä, kun pelasin sen perus PS4:lla. Nyt on ihan eri tason peli, eikä tule migreeni.Onkohan tämän langan viesteissä painotettu vielä tarpeeksi sitä, että ostamalla hyvää pc-rautaa saa enemmän suoritustehoa kuin tietyn sukupolven konsoleissa? Itse pelaan sekä konsoleilla että pc:llä, enkä näe aiheelliseksi rakentaa temppeleitä minkään raudan vuoksi. Pelit ja sen hetkinen fiilis ratkaisevat, eikä ratkaisu perustu aina pelkkään raakaan suorituskykyyn.
Kylhän tolla varmaan jokusen vuoden ajelee kummasti ja sitten kun karsii myöhemmin karkista,niin eiköhän se aika hyvin jaksa senkin jälkeen. Tuo 512Gt SSD tosin tulee olemaan tukossa aika hätäseen..![]()
Varmaan se, että kyse on peleistä niiden parhaassa versiossa. Eli kuten tekijät ovat ajatelleet. Mulla meni fiilikset pelaamiseen juuri sen vuoksi, että uudet pelit näyttivät huonoilta ja pätkivät. Mulle kyse on fiiliksestä ja peleistä. Rauta mahdollistaa hyvän kokemuksen. Ei kaikki pelit vaadi tehomyllyä, esim. Darkest Dungeon tai vaikka Don't Starve. Mutta toisaalta, esim. Dying light koki vääryyttä, kun pelasin sen perus PS4:lla. Nyt on ihan eri tason peli, eikä tule migreeni.
On vaan liipasimet on/off, eli mitään ajopelejä ei pelailla.Käytän Nintendon pro controller ohjainta nyt PC:ssä ja on kyllä paljon parempi kuin xbox360 ohjain. Toimii ainakin steamissä sellaisenaan ja oli esim. Sekirossa huomattavasti paremman tuntoinen kuin xbox360 ohjain.
Miinuspuolena Nintendon näppäinasetukset x ja y sekä a ja b ovat käänteiset, mutta ei se varsinaisesti haittaa, koska symbolit tulee selkärangasta kunhan ei katso ohjaimen merkintöjä. Saa nuo samalle kun ohjaimessakin, mutta sitten pelaamisesta ei tule mitään.![]()
Oletko testannut Xbox Onen ohjainta? Se peittoaa omissa kirjoissa Xbox 360 ohjaimen aika selvästi ja Nintendon Pro controlleriin nähden liipaisimet ovat portaattomat, eivät on/off. Tämä nyt on vähintäänkin autopeleissä iso etu. Lisäksi tietysti nappien kirjaimet ovat oikeilla paikoilla.Käytän Nintendon pro controller ohjainta nyt PC:ssä ja on kyllä paljon parempi kuin xbox360 ohjain. Toimii ainakin steamissä sellaisenaan ja oli esim. Sekirossa huomattavasti paremman tuntoinen kuin xbox360 ohjain.
Miinuspuolena Nintendon näppäinasetukset x ja y sekä a ja b ovat käänteiset, mutta ei se varsinaisesti haittaa, koska symbolit tulee selkärangasta kunhan ei katso ohjaimen merkintöjä. Saa nuo samalle kun ohjaimessakin, mutta sitten pelaamisesta ei tule mitään.![]()
Joo, tälle vahva suositus. Toimii monessa pelissä kuin junan vessa. Pädi päälle, thats it. Ei säätöä. Niin, ja ne haptista palautetta antavat triggerit! ++Oletko testannut Xbox Onen ohjainta? Se peittoaa omissa kirjoissa Xbox 360 ohjaimen aika selvästi ja Nintendon Pro controlleriin nähden liipaisimet ovat portaattomat, eivät on/off. Tämä nyt on vähintäänkin autopeleissä iso etu. Lisäksi tietysti nappien kirjaimet ovat oikeilla paikoilla.![]()