Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PC-pelaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc
Ja tuota ennen mä olin linkittänyt orkkis viestissäni testi videon jossa näytettiin kuinka esim cyberpunk pyöri näytön natiivi resolla ja ultra asetuksilla hieman yli 30fps ja sitten kun laitettiin dlss ja framegen päälle niin se oli yli 60fps.
PS5 pyörittää cyberpunkia quality moodissa 30fps. Reso varmaan on hitusen parempi, mutta muuten olen aika varma, että asetukset ei vastaa pc version ultraa.

Se mun linkittämä video kuitenkin näytti ihan konkreettista kuvaa mulle miten pelit pyörii eri asetuksilla ja sen perusteella tein ostopäätöksen kun tarkoitus ei ollut ostaa mitään hardcore pelikonetta vuosiksi eteenpäin vaan mä halusin uuden läppärin jolla voisin myös pelata ne pari kiinnostavaa peliä ja sain just sen sekä paaaaaljon enemmän.
Edelleenkin mielestäni teit todella huonon diilin silloin, kun olisit saanut todella tehokasta rautaa samaan rahaan ja siksi yritin kääntää sun pään silloin. Sillä ehdottamallani koneella olisit vielä pelannut uusimmat pelit monta vuotta vielä eteenpäin. Pääseehän 90-luvun corollallakin kauppaan, mutta on se matka aika paljon mukavampi 2010-luvun mersulla.

Jokainen kuitenkin loppujen lopuksi tekee itse omat valintansa. Tästä asiasta on turha enää tässä vaiheessa vääntää, en muutenkaan ymmärrä miksi kaivoit tuon asian esille uudestaan.

Kukaan ei ole sanonut noin. Tässä on koko teksi missä viitataan tuohon lapseltakin itku. Kritisoin sitä että markkinoidaan pelikoneina semmoisia koneita mitkä ovat todella ylihintaisia ja eivät jaksa pelejä hyvin pyörittää ja tietämättömiä yritetään höynäyttää ostamaan niitä.
Okei, oletin että toisen kirjoittajan viesti olisi ollut enemmän suora lainaus.

Muutenhan olen kyllä kanssasi samaa mieltä että ehdotuksesi oli hyvä. Oletin että olisit sitten käyttänyt tökeröä kieltä tai ilmauksia sen yhteydessä mutta ei ilmeisesti ollut siitäkään kyse.

Näin ulkopuolisen silmin teillä vähän pöljä riita siinä mielessä menossa että molemmat on oikeassa ja käsittääkseni enemmän tai vähemmän ymmärtää - tai pitäisi ainakin - toisen näkökulman.

Näin ulkopuolisen silmin teillä vähän pöljä riita siinä mielessä menossa että molemmat on oikeassa ja käsittääkseni enemmän tai vähemmän ymmärtää - tai pitäisi ainakin - toisen näkökulman.
Sehän se on näissä väännöissä aina. Darks auttaa hyväntahtoisesti mutta jotenkin epäonnistuu välittämään viestinsä sellaisessa muodossa, että Pelle sen ottaisi vastaan. Sitten tulee konflikti kun viestintä menee ristiin. Se on kuitenkin vaan yksi tietokone, joten voisi unohtaa koko jutun.

Muuten minusta kannettavia ei kannata ostaa pelkkien speksien perusteella ikinä. Nimimerkillä muutaman kiukaan omistanut. Vaatimaton vehje voi palvella pitempään ja paremmin kuin huippuosista kasattu pökäle.

Ylös Bottom