Edelleenkin mielestäni teit todella huonon diilin silloin, kun olisit saanut todella tehokasta rautaa samaan rahaan ja siksi yritin kääntää sun pään silloin. Sillä ehdottamallani koneella olisit vielä pelannut uusimmat pelit monta vuotta vielä eteenpäin. Pääseehän 90-luvun corollallakin kauppaan, mutta on se matka aika paljon mukavampi 2010-luvun mersulla.Ja tuota ennen mä olin linkittänyt orkkis viestissäni testi videon jossa näytettiin kuinka esim cyberpunk pyöri näytön natiivi resolla ja ultra asetuksilla hieman yli 30fps ja sitten kun laitettiin dlss ja framegen päälle niin se oli yli 60fps.
PS5 pyörittää cyberpunkia quality moodissa 30fps. Reso varmaan on hitusen parempi, mutta muuten olen aika varma, että asetukset ei vastaa pc version ultraa.
Se mun linkittämä video kuitenkin näytti ihan konkreettista kuvaa mulle miten pelit pyörii eri asetuksilla ja sen perusteella tein ostopäätöksen kun tarkoitus ei ollut ostaa mitään hardcore pelikonetta vuosiksi eteenpäin vaan mä halusin uuden läppärin jolla voisin myös pelata ne pari kiinnostavaa peliä ja sain just sen sekä paaaaaljon enemmän.
Jokainen kuitenkin loppujen lopuksi tekee itse omat valintansa. Tästä asiasta on turha enää tässä vaiheessa vääntää, en muutenkaan ymmärrä miksi kaivoit tuon asian esille uudestaan.