Vastaus: PC vs. konsolit - pelaamisen vaivattomuus
No on se kumma kun et näe miksi asian olin kirjoittanut siten miten olin kun jo edellisellä sivulla ihmettelit kun ihmiset sanovat ilmaisten ominaisuuksien olevan maksullisia. Vai onko sinulla vammainen ajattelutapa mikä estää näkemästä miksi kirjoitin kyseisen esimerkin
No en minä väitä että modeja ei jaettaisi ilmaiseksi vaan yritän sanoa että Lebe80:n näkemys konsolin ilmaisista ominaisuuksista ovat oikeasti maksullisia ominaisuuksia koska joku maksoi jostakin palvelusta, on aivan älytöntä kun modaus mahdollisuus on suoraan verrattavissa sitten Lebe80:n ajatukseen meinaten sitä, että konsolin ilmaiset ominaisuudet ovat yhtä ilmaisia kuin PC:n ilmaiset ominaisuudet. Modit olivat vain sillä hetkellä esimerkkinä. Pätee kyllä ne samat säännöt niihin ilmaisiinkin ohjelmiin.Kyllä ne modit vaan ilmasia PC-pelaajille on. Konsolipelaajat maksavat jopa 20€ suuremman summan samasta pelistä uutena, eivätkä saa minkäänlaisia modeja siihen tai sitten siihen pelisarjan seuraavaakaan teokseen. Tällä sinun vammaisella logiikallasi käveleminenkin maksaa, koska se kuluttaa energiaa ja energiaa saa ruuasta ja ruoka maksaa jne.
No on se kumma kun et näe miksi asian olin kirjoittanut siten miten olin kun jo edellisellä sivulla ihmettelit kun ihmiset sanovat ilmaisten ominaisuuksien olevan maksullisia. Vai onko sinulla vammainen ajattelutapa mikä estää näkemästä miksi kirjoitin kyseisen esimerkin
Ei sinun minulle tarvitse tätä sanoa vaan sano se Lebe80:lle. Vai onko ajattelutapasi niin vammainen että et näe nenää pidemmälle?Vieläkin jaksat tätä samaa asiaa. Jos se on käyttäjälle ilmainen, niin sitten se on minun mielestä ilmainen koska sinun ei tarvitse maksaa siitä yhtään mitään.
PC-pelaaminen ei ole varsinaisesti kallista hommaa. Se että ylität reilusti konsolien tarjoamat mahdollisuudet sitten on kallista mitä taas kanbela ei voi myöntää suoraan vaan puolitotuuksien kanssa nostaa PC:n etuja ylös verrattuna konsoleihin.PC-pelaaminen on yksinkertaisesti kallista hommaa, jos ei ole kunnolla pistää rahaa siihen, niin se ei kannata ollenkaan.