Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Harmiku nää kisat on samaan aikaan aor kanssa olis niin kiva päästää ajaa simo vs kun oon oppinu säätää ja ottanu auto clutch pois ku en tajunu että se toimi ilmanki kun pelin alussa se ei toiminut ilman sitä nii oli jääny päälle ainaki 1sec nopeempia kierroksia kyl tulee nyt mitä ennen kun oppinu säätään ja että auto clutch hidasti aikapaljoki.

Otan tän jo nyt puheeksi. Toinen kausi alkaa 7.10, mutta joudun itse häntäluuleikkaukseen uudestaan 1.7, josta tulee minimissään 2viikkoa istumiskieltoa. Eli mulla jää minimissään 2 ekaa kisaa välistä, todennököisesti kolme. Eli en pääse kyllä edes pistämään sessiota pystyyn tms, vaan jonkun täytyis ottaa se harteilleen.

Tai sitten pidetään kausien välissä taukoa ja jatketaan kun niinsanotusti perse kestää.

Harmiku nää kisat on samaan aikaan aor kanssa olis niin kiva päästää ajaa simo vs kun oon oppinu säätää ja ottanu auto clutch pois ku en tajunu että se toimi ilmanki kun pelin alussa se ei toiminut ilman sitä nii oli jääny päälle ainaki 1sec nopeempia kierroksia kyl tulee nyt mitä ennen kun oppinu säätään ja että auto clutch hidasti aikapaljoki.
Täytyypä itekin testata ilman auto-clutchia. Ollut päällä alusta asti. Tosin sekventaalivaihteisilla ei pitäis vaikuttaa...

Otan tän jo nyt puheeksi. Toinen kausi alkaa 7.10, mutta joudun itse häntäluuleikkaukseen uudestaan 1.7, josta tulee minimissään 2viikkoa istumiskieltoa. Eli mulla jää minimissään 2 ekaa kisaa välistä, todennököisesti kolme. Eli en pääse kyllä edes pistämään sessiota pystyyn tms, vaan jonkun täytyis ottaa se harteilleen.

Tai sitten pidetään kausien välissä taukoa ja jatketaan kun niinsanotusti perse kestää.

Ehkä tauko tekis välil hyvää gt3 autoista. Jos jollain on kisaamisen puuttetta,ni voitas ajaa yksittäis kisoja muilla autoilla tauon aikana.

Täytyypä itekin testata ilman auto-clutchia. Ollut päällä alusta asti. Tosin sekventaalivaihteisilla ei pitäis vaikuttaa...
en tiiä paljo se hidastaa mut tuntuu että autocluthilla on pieni viive siinä kun auto vaihtaa vaihdetta ja ilman sitä tuntuu että menee välittömästi vaihde sisään. eli auto clutchil tuntuu että autossa on niinkuin tupla kytkin siinä autossa, en sit tiiä paljon toi vaikuttaa kierrosaikaan ehkä näil nopeilla radoilla sen vaikutus on suurempi.

Ja ilma autocluthia joutuu käyttää kytkintä jos haluaa N vaihtaa 1 tai R pakille sekä pitää olla ratissa start engine nappi että jos auto sammuu nii sen saa käyntiin koska ilma auto cluthia auto sammuuu vaikka auto start olisiki päällä.

Juu kannatan ite kans vaikka kuukauden taukoa toiseen kauteen. Itekin voin yksittäisiä rennompia ajoja pistää pystyyn. Näille yksittäisille kisoille vois laittaa vaikka oman triidinsä mihin jokainen voi ilmoittaa oman kisansa jos haluaa hostata.

Sillehän on periaatteessa olemassa jo ketju.

Minä pökkäsin hiphei:tä lähdössä. Yritin väistää mutta ei näköjään riittänyt. Pahoittelut! :(

Ajoin koko kisan Mediumeilla ja sen päälle nukahdin varikolle, kun en painanut CLOSE-nappulaa prkl!

Varovaisuutta tuleviin startteihin, tuo oli kaasu auki ja muut pois tieltä lähtö!

Kyllä tuo oli pikemminkin nappilähtö samalla kun hiphei nukahti aivan totaallisesti viivalle. Ainakin mun ruudulla näkyi myös selvä warppaus, eli todennäköisesti lagin aiheuttamana vihreä valo ei syttynyt samaan aikaan edes kaikilla ja jokaisen ruudulla autot meni hieman eri tavalla.

Nappilähtö, edelläolevan nukahtaminen ja siihen päälle pieni warppaus taaksepäin ruudulla, niin ei siinä kyllä mitään pysty enää reagoimaan.

Spassa tulee mielenkiintoinen startti ja eka "shikaani" ylämäkeen ja suoran jälkeinen shikaani,niissä on monen kisa menny pilalle. Kannattais melkein lähteä jonon hänniltä ja yrittää olla osumatta mahdolliseen kolarikokoukseen.:)

Kyllä tuo oli pikemminkin nappilähtö samalla kun hiphei nukahti aivan totaallisesti viivalle. Ainakin mun ruudulla näkyi myös selvä warppaus, eli todennäköisesti lagin aiheuttamana vihreä valo ei syttynyt samaan aikaan edes kaikilla ja jokaisen ruudulla autot meni hieman eri tavalla.

Nappilähtö, edelläolevan nukahtaminen ja siihen päälle pieni warppaus taaksepäin ruudulla, niin ei siinä kyllä mitään pysty enää reagoimaan.
Otin mielestäni hyvän lähdön ja pelkäsin saavani varaslähdön. Ennekin ollu "ihmeenlisiä" startteja ja välil tuntuu ett eri aikaan vaihtuvat vihreet kuskeille..se varmaan johtuu tosta warppailusta.

Ainakin tuosta mun kuvakulmasta molemmat mclarenit lähti ku tykin suusta ja niiden edellä oleva bentley ja sinä jäitte aivan paikalleen. Ennemmin peliä tuosta syytän, kuin pelaajia.

Ainakin tuosta mun kuvakulmasta molemmat mclarenit lähti ku tykin suusta ja niiden edellä oleva bentley ja sinä jäitte aivan paikalleen. Ennemmin peliä tuosta syytän, kuin pelaajia.

Jep. Ei se oo ihme jos sun auto ei kulkenut eka stintillä..ekana sait osuman keulaan ku kimposin eteeesi ja oliko 2. vai 3.kiekka ku mese tuli vauhdilla konttiin eka mutkas.:D

Oli kyllä vähän erilaiset kaks kierrosta tosiaan. Mut jostain syystä ei edes oikeastaan harmittanut. Kivaa oli silti. Ehkä se johtuu siitä, että Rookie sarjassa oisin menettänyt etupyörän jo lähtösuoralla, nyt pääsin jatkamaan matkaa.

Sijoitus ei ollu mulla aivan sitä mitä ootin treenien ja aikaajojen jälkeen,realistinen tavoite oli kuuden nopeimman joukkoon. Tavoittesta jäin, mut joidenkin kans oli ihan mukavaa vääntöä.:)

Kävin 2 lepopälvän jälkeen ruffista kokeileen spata muutaman kiekan padillä,lepo teki nähtävästi hyvää ja tuntui ihan kivalta ajaa.:)

Vielä ei oo ollu aika palata ollenkaan Ruffin rattiin, eikä koko pcarsin rattiin. En tiedä jos tänää illalla koittais vähän.

Se on sit syytä muistaa jokaisella, että 4-5 oikaisusta tulee hylky. Eli niitä penaltyjä ei kannata oikeasti ottaa. Etenkin eau rougessa ja parissa muussakin paikaissa niitä tulee todella todella herkästi. Vielä yökisa, joten todennäköisyys tuollaisiin virheisiin on iso.

Eli ajakaa maltilla, koska hylky = ei pisteitä.

Aamusessa pikasesssiossa timetralissa just eau roguessa sain melkein joka kiekalla hylyn ja en muista sainko yhtään hyväksyttyä aikaa. Jos eau rogue meni ilman hylkyä,ni sit jossain muualla tuli hylky.:(

Simo vois käydä vetäsee ajan spassa ni tietäs vähä mitä aikaa pitää tavotella. ;)

Ylös Bottom