Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Testasin tänään omia säätöjä autossa vähän aikaa ja sain kellotettua itselleni kohtuullisen ajan 1.39.5. Pitää huomenna jatkaa

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onko tänään illemmalla kimppakiva sessiota?

Minua voi mersulle tulla huomenna tuuraamaan. Olen itse lätkämatsissa ja en ehdi ajoissa kisapaikalle mitenkään.

Uujea. Ylitin itseni ja Audi kulki Hockenheimin kisabensalla 1.38.830. Olen tyytyväinen.

En tulkinnut tota proffan viestiä niin, joten siksi Simolle tuota tarjosinkin. Luulin proffan tarkoittavan et jos hän itse huomaa joskus paikan ja sattuu sopimaan aikatauluun niin tullee mukaan.

Mul on ihan sama kuka sieltä tulee. :)

Itsellä flunssa meinaa kaataa sänkyyn väkisin, joten saas nähä mihin menee yön aikana et voiko itsekään ajaa. Sit tarttis varahostia..

Silli varmaan voi hostata jos et omppu pääse?

En tulkinnut tota proffan viestiä niin, joten siksi Simolle tuota tarjosinkin. Luulin proffan tarkoittavan et jos hän itse huomaa joskus paikan ja sattuu sopimaan aikatauluun niin tullee mukaan.

Mul on ihan sama kuka sieltä tulee. :)

Itsellä flunssa meinaa kaataa sänkyyn väkisin, joten saas nähä mihin menee yön aikana et voiko itsekään ajaa. Sit tarttis varahostia..

Annetaan nyt ainakin eka paikka Simolle huomiseksi, kun en ole ihan varma vielä ennätänkö tulla vai en, jos paikkoja on.

Onkos joku halukas hostaamaan tänään ja sit taas onko joku halukas ajamaan ruffilla mun tilalla? Flunssa meinaa kaataa väkisin sänkyyn

Onkos joku halukas hostaamaan tänään ja sit taas onko joku halukas ajamaan ruffilla mun tilalla? Flunssa meinaa kaataa väkisin sänkyyn

Voin ottaa Ruffin, niin pääsee perämoottoristakin kokeilemaan. Eli yksi Mersu jää vapaaks. Proffa?

Voin tarvittaessa laittaa session pyörimään. Harkkako oli ihan erikseen 1 kierroksen kisalla ja sitten toinen käynnistys oli qual+warmup+kisa? Aloitusviestistä löytynee tarkemmat asetukset?

Aloitusviestistä löytyy tarkemmat mut noin se tosiaan oli. Toki jos haluatte helpommalla päästä niin nyt kun on päiväkisa niin ilman ajankulua voi heittää ilman kikkailua harkat+Aa+warmup+kisa.

Tarviin kisasta Aa voittajan nimen, nopeimman kierroksen ajaneen nimen ja sit tulosluettelo esim screenshotilla tms. Teen sit pistetaulukot.

Voin ottaa Ruffin, niin pääsee perämoottoristakin kokeilemaan. Eli yksi Mersu jää vapaaks. Proffa?

Voin tarvittaessa laittaa session pyörimään. Harkkako oli ihan erikseen 1 kierroksen kisalla ja sitten toinen käynnistys oli qual+warmup+kisa? Aloitusviestistä löytynee tarkemmat asetukset?

No nyt nähdään ruffikin huippuvauhdissa.:)

Nyt tuli tälle päivälle muuta. En ole varma miten kerkeän. Saatan keretä kisaan/aika-ajoihin ihan varma en ole. Jos ette saa varakuskia niin yritän keretä.

Ylös Bottom