Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
20.30 jälkeen kävis mulle,mut voittehan aikasemminki ajella jos on kiinnostuneita.Vois olla, klo?
Minua voi mersulle tulla huomenna tuuraamaan. Olen itse lätkämatsissa ja en ehdi ajoissa kisapaikalle mitenkään.
Simo? Otatko kunnian vastaan?
Silli varmaan voi hostata jos et omppu pääse?
En tulkinnut tota proffan viestiä niin, joten siksi Simolle tuota tarjosinkin. Luulin proffan tarkoittavan et jos hän itse huomaa joskus paikan ja sattuu sopimaan aikatauluun niin tullee mukaan.
Mul on ihan sama kuka sieltä tulee.
Itsellä flunssa meinaa kaataa sänkyyn väkisin, joten saas nähä mihin menee yön aikana et voiko itsekään ajaa. Sit tarttis varahostia..
Annetaan nyt ainakin eka paikka Simolle huomiseksi, kun en ole ihan varma vielä ennätänkö tulla vai en, jos paikkoja on.
Onkos joku halukas hostaamaan tänään ja sit taas onko joku halukas ajamaan ruffilla mun tilalla? Flunssa meinaa kaataa väkisin sänkyyn
Voin ottaa Ruffin, niin pääsee perämoottoristakin kokeilemaan. Eli yksi Mersu jää vapaaks. Proffa?
Voin tarvittaessa laittaa session pyörimään. Harkkako oli ihan erikseen 1 kierroksen kisalla ja sitten toinen käynnistys oli qual+warmup+kisa? Aloitusviestistä löytynee tarkemmat asetukset?