Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Ajetaanko tauon jälkeen se toinenki kausi gt3 autoilla joka toinen viikko ja nyt ois hakusessa "vuoroviikkoauto"?

Ajetaanko tauon jälkeen se toinenki kausi gt3 autoilla joka toinen viikko ja nyt ois hakusessa "vuoroviikkoauto"?
Tällaisessa voisi kyllä olla ideaa. Kerkisi ainakin ekan kauden loppua kohden jo vähän mielenkiinto laskemaan, kun käytännössä moneen viikkoon tullut pelissä millään muulla autolla ajettua metriäkään.

Tällaisessa voisi kyllä olla ideaa. Kerkisi ainakin ekan kauden loppua kohden jo vähän mielenkiinto laskemaan, kun käytännössä moneen viikkoon tullut pelissä millään muulla autolla ajettua metriäkään.

Tosta puhuttiin aikasemminki gt3 ekakauden aikana. Jos ajetaan toinenki kausi gt3 autoilla,vois harkita Sillin suunnittelemaa formaattia vuoroviikolle..joka kisaan eri auto.

Ja musta se oli kyl loistava ajatus,mut ei totetunut kuskipulan takia.

Tosta puhuttiin aikasemminki gt3 ekakauden aikana. Jos ajetaan toinenki kausi gt3 autoilla,vois harkita Sillin suunnittelemaa formaattia vuoroviikolle..joka kisaan eri auto.

Ja musta se oli kyl loistava ajatus,mut ei totetunut kuskipulan takia.
Tarkoitat siis sitä sillin ideoimaa sarjaa? Se olisi hyvä idea.

Ei ihan sillä formaatilla joka silloin oli, joka viikko vaihtuva auto on kyllä hyvä idea.

Ehkä se on hyvä tsydeemi että kerran viikossa kisataan. Joka toinen viikko GT3 sarjaa ja joka toinen sitten toista sarjaa. Tällöin nälkä pysyy paremmin myös GT3:n parissa.

Mulle käy hyvin se että toisessa sarjassa vaihdetaan sitä autoa joka kisaan.

Kuinka pitkä tauko pidetään gt3 sarjassa? Omppu on muutaman viikon "saikulla" ajohommista,jos ei sit aja padilla. Omppu kertokoon saikun kestosta tarkemmin.

Kyl mun tilanne taitaa olla se, etten pysty varmaan osallistumaan sarjaan enää tän vuoden puolella. En saa 2-3kk istua 40-45min kauempaa kerrallaan. Pädiajo ei oikein houkuta kun en ole ikinä osannut pädillä ajaa ajopelejä.

Eli ehkäpä vedätte sarjoja miten haluatte ja katsotaan kun olen toipunut, jos perustan jonkun sarjan taas.

Itse en pysty osallistumaan sarjaan ensi vuonna, kun on tuollainen armeija tammikuussa.

Itse en pysty osallistumaan sarjaan ensi vuonna, kun on tuollainen armeija tammikuussa.

Eix armeijan voi nykyään suorittaa netin kautta.:D

Mulle kävis hyvin vaik gt3 sarjasta pietään pitempiki tauko..eli ni kauan ett omppu on taas ajokuntoinen. Tauon aikana ajettais jotain/joitain muita autoja.

Jos gt3-sarja meniskin pidemmälle, niin oma ehdotus olisi, että pistettäisiin kuitenkin tilalle joku ns. pääsarja ja sitten lisäksi toinen, jossa sitten ajettaisiin esim. vaihtuvilla autoilla. Ja näitä sitten vuoroviikoin.

Ala striimaan ja selostaan lähetyksiä :p vitsi vitsi. Toivottavasti (selkä?) toipuu nopeaan. Paranemisia!

Ei taida Pcars taipuu tommoseen esporttiin. :D

Häntäluu poistettiin viimevuonna ja nyt tehtiin korjausleikkaus ku oli toi istuminen aika hankalaa.

Ajelin careeria bmw 320 turbolla ja palautu mieleen kuin hyvä ja helppo olikaan ajaa. Eli tällä ois ehkä mukava ajaa ainaki yksittäinen kisa.:)

Jos ei gt3 sarja jatku ni mun mielestä olis sit hyvä tommonen sarja et valitaan kaikille sama auto ja ajetaan sillä sit kausi.

Oisko nyt viikonloppuna porukalla kiinnostusta ajella testiä eri autoilla?

Jos ei gt3 sarja jatku ni mun mielestä olis sit hyvä tommonen sarja et valitaan kaikille sama auto ja ajetaan sillä sit kausi.

Kyllä mä voin hostata ainakin yhden kauden gt3:sta, jos ei muita halukkaita? Siinä sivussa sitten sitä sivusarjaa joka toinen viikko vaihtuvilla autoilla.

Mietin sitäkin että jos tallimestaruudesta luovuttais ja kaikki ajaa samalla autolla myös gt3 sarjaa, kuitenkin niin että joka kisaan vaihdetaan autoa? Tallit käy kyllä myös itselle vaikka varakuskit vähän pisteitä sekoittaakin.

Sitten mietin sitäkin, että pitäiskö sarja siirtää sunnuntai ehtoolle? Silloin tosin en pysty hostata kuin klo 21 alkaen johtuen harrastuksesta, jolloin mieluusti aloitettaisiin suoraan aika-ajoilla ettei kisa veny liian myöhäiseksi. Joku toki voisi aina treenisession laittaa pyörimään jo kahdeksalta. Keskiviikkoisin pystyisin siinä 20:15 alkaen ruveta hostaamaan, mutta sunnuntaisin olisi luultavasti enemmän kisaajia paikalla.

sivusarja voitaisiin aloittaa aikaisintaan viikon päästä sunnuntaina. Ainakin formula C, ginetta junior, clio vois olla yhdet menopelit. Nascar ehkä yks jos ostaisi tuon uuden radan jossa voi ajaa kai täysin ovaalia myös? lmp, sierra ja superkart myös omaan mieleen. Näistähän vois melkein laittaa kyselyä, jossa jokainen voi laittaa top 5 kärryt millä mieluiten ajais. Samassa luokassa olevien autojen pisteet laskettais yhteen ja eniten pisteitä saanella autolla kussakin luokassa sitten ajettais. 1) vaihtoehto sais 5 pojoo, 2) 4 pojoo, 3) 3 pojoo, 4) 2 pojoo ja 5) 1 pojo.

Äänestys voimassa vaikka keskiviikko iltaan saakka.

sivusarjan ekan kauden kesto vois olla vaikka 5-6 osakilpailua.

Oisko nyt viikonloppuna porukalla kiinnostusta ajella testiä eri autoilla?

Sunnuntaina ysiltä pääsisin itse testaileen.

Jos gt3-sarja meniskin pidemmälle, niin oma ehdotus olisi, että pistettäisiin kuitenkin tilalle joku ns. pääsarja ja sitten lisäksi toinen, jossa sitten ajettaisiin esim. vaihtuvilla autoilla. Ja näitä sitten vuoroviikoin.

Peukku tälle..eli gt3 tauko ja ootettais ompun kuntoutumista.

Voin toimia apuhostina tarvittaessa ja mulle on aivan sama mikä päivä kisat on.

Peukku tälle..eli gt3 tauko ja ootettais ompun kuntoutumista.

Voin toimia apuhostina tarvittaessa ja mulle on aivan sama mikä päivä kisat on.
Mun mielestä voidaan pitää tauko GT luokasta siihen asti että on kondiksessa, mutta mielellään pelaisi jotakin muuta sarjaa tässä välissä.

Juu voidaan gt3 sarja toki laittaa tauolle ja vetää vaikka yksi kausi pelkästään noilla vaihtuvilla autoilla. Kaikki käy.

Aloitan äänestyksen.

1. Ford Sierra 6p
2. Superkart 5p
3. Formula C 4p
4. Ginetta Junior 3p
5. Caper Monterey Stockcar 2p
6. Renault Clio Cup 1p

Eli kuutta autoo voi maksimissaa ehdottaa ja äänestysaika nyt vaikka keskiviikko klo 21 asti jonka jälkeen katsotaan millä kuudella vedetään eka kausi.

Ylös Bottom