Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)
Jos ei gt3 sarja jatku ni mun mielestä olis sit hyvä tommonen sarja et valitaan kaikille sama auto ja ajetaan sillä sit kausi.
Kyllä mä voin hostata ainakin yhden kauden gt3:sta, jos ei muita halukkaita? Siinä sivussa sitten sitä sivusarjaa joka toinen viikko vaihtuvilla autoilla.
Mietin sitäkin että jos tallimestaruudesta luovuttais ja kaikki ajaa samalla autolla myös gt3 sarjaa, kuitenkin niin että joka kisaan vaihdetaan autoa? Tallit käy kyllä myös itselle vaikka varakuskit vähän pisteitä sekoittaakin.
Sitten mietin sitäkin, että pitäiskö sarja siirtää sunnuntai ehtoolle? Silloin tosin en pysty hostata kuin klo 21 alkaen johtuen harrastuksesta, jolloin mieluusti aloitettaisiin suoraan aika-ajoilla ettei kisa veny liian myöhäiseksi. Joku toki voisi aina treenisession laittaa pyörimään jo kahdeksalta. Keskiviikkoisin pystyisin siinä 20:15 alkaen ruveta hostaamaan, mutta sunnuntaisin olisi luultavasti enemmän kisaajia paikalla.
sivusarja voitaisiin aloittaa aikaisintaan viikon päästä sunnuntaina. Ainakin formula C, ginetta junior, clio vois olla yhdet menopelit. Nascar ehkä yks jos ostaisi tuon uuden radan jossa voi ajaa kai täysin ovaalia myös? lmp, sierra ja superkart myös omaan mieleen. Näistähän vois melkein laittaa kyselyä, jossa jokainen voi laittaa top 5 kärryt millä mieluiten ajais. Samassa luokassa olevien autojen pisteet laskettais yhteen ja eniten pisteitä saanella autolla kussakin luokassa sitten ajettais. 1) vaihtoehto sais 5 pojoo, 2) 4 pojoo, 3) 3 pojoo, 4) 2 pojoo ja 5) 1 pojo.
Äänestys voimassa vaikka keskiviikko iltaan saakka.
sivusarjan ekan kauden kesto vois olla vaikka 5-6 osakilpailua.
Oisko nyt viikonloppuna porukalla kiinnostusta ajella testiä eri autoilla?
Sunnuntaina ysiltä pääsisin itse testaileen.