Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Peking 2008

Vastaus: Peking 2008

Hienot avajaiset juu! Budjettii vissiinkin yhtä suuri kun Suomen valtion budjetti :cool:

Itse olen kiinnostunut ylivoimaisesti eniten koko Olympialaisissa yleisurheilusta. Mm. 110m:n aidat Robles vs Xiang tahi vaikkapa 100m:n jättimittelö Gay vs Bolt vs Powell. + PALJON muuta :)
Muuta kun yleisurheilua katson vain ja ainoastaan satunnaisesti.

On se prkl kun täällä näkyy näin usealla HD-lähetyksinä! Onko tosiaan näin monella jo HD-digiboksi? Jotkut kattelee varmaan myös netin kautta.
 
Vastaus: Peking 2008

On se prkl kun täällä näkyy näin usealla HD-lähetyksinä! Onko tosiaan näin monella jo HD-digiboksi? Jotkut kattelee varmaan myös netin kautta.

Itse siirryin kokonaisvaltaisesti HD aikaan PS3:n ilmestymisen myötä, muutama viikko ennen PS3 julkaisua uusi FullHD telkkari ja Welholta HD-kanavapaketti ja vuokra HD-boksi.

Avajaisten aikana vilkuilin välillä lystikseni YLEn suttupiirto lähetyksen ja Eurosport HD:n välillä ja ero oli kuin yöllä ja päivällä. Kun HD:n makuun pääsee, ei viitsi paljoa normaaleja suomi-kanavia vilkuilla. Saisi vain kanavatarjonta laajeta entisestään, ja toivottavasti YLEkin saa Olympialaisista uskoa, potkua ja kannatusta, että HD alkaisi silläkin puolella.

Sormet ristissä odottelen, että PS3:n PlayTV:stä tulisi tarjolla myös kaapelimallina, tai jopa hybridinä, niin silloin olisi tallentava HD-boksikin talossa.

Nyt odotellaan vielä miltä Hanna-Maria Seppälä, Jelena Isinbajeva, Brasilian naisten rantalentisjoukkue ja muut näyttävät täydessä teräväpiirto ihanuudessaan:D
 
Vastaus: Peking 2008

Hienot avajaiset! Olympiatulen sytytys oli hieno, mutta itse pidin enemmän Torinon sytytyksestä.

Kiinaan nyt suhtaudun varauksella. Japanin sydäntä lähellä oleminen vaikuttaa tähän myös.


Georgian ja Venäjän välinen sota tosin laimentaa Olympia-huumaa. Etelä-Ossetia parka...En tosin Venäjän toimiakaan hyväksy. Aika sekava tilanne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Peking 2008

Hienot avajaiset! Olympiatulen sytytys oli hieno, mutta itse pidin enemmän Torinon sytytyksestä.
Mun mielestä taas se juoksu siellä stadionin katoksessa meni vähän överiks...

No, toivottavasti Suomi saisi edes yhden mitalin, mieluiten sen kultaisen, niin olisi melko tyytyväinen.
 
Vastaus: Peking 2008

On se prkl kun täällä näkyy näin usealla HD-lähetyksinä! Onko tosiaan näin monella jo HD-digiboksi? Jotkut kattelee varmaan myös netin kautta.

Kyllähän tuo HD-boksi löytyy, mutta ei se pelkästään riitä. Maanpäällisessä jakeluverkossa olevilla täytyisi asua Helsingissä, jotta saisi nauttia olympialaiset teräväpiirtona. Jess...
 
Vastaus: Peking 2008

Mun mielestä taas se juoksu siellä stadionin katoksessa meni vähän överiks...

No, toivottavasti Suomi saisi edes yhden mitalin, mieluiten sen kultaisen, niin olisi melko tyytyväinen.

Turun Sanomissa puhuttiin jopa 10-mitalista! :D In your dreams...Kolmea veikkaan. Yksi jokaista väriä.
 
Vastaus: Peking 2008

Olipa tuo Brassit - Uusi-Seelanti kyllä todellista brassien pyörittelyä. Nähtiin myös muutamat hienot harhautukset pelissä ja Dinhokin oli vaihteeksi ihan hyvässä pelivireessä.
 
Vastaus: Peking 2008

Eihän tota Jürgensiä kestä kukaan, jutut on suoraan sieltä minne aurinko ei paista.

"Saa nähdä kuinka kauan Vermeer, joka on maalivahdiksi yllättävän nuori 22 vuotias, pysyy ajaxissa."

maalivahdiksi yllättävän nuori? mitä helvettiä :confused::D
 
Vastaus: Peking 2008

Eihän tota Jürgensiä kestä kukaan, jutut on suoraan sieltä minne aurinko ei paista.

"Saa nähdä kuinka kauan Vermeer, joka on maalivahdiksi yllättävän nuori 22 vuotias, pysyy ajaxissa."

maalivahdiksi yllättävän nuori? mitä helvettiä :confused::D

Kun ajattelee, että maalivahdit yleensä ovat parhaimmillaan siinä 30 vuoden iässä, niin onhan se aika nuori maalivahti.
 
Vastaus: Peking 2008

Kun ajattelee, että maalivahdit yleensä ovat parhaimmillaan siinä 30 vuoden iässä, niin onhan se aika nuori maalivahti.

Onhan se nuori maalivahti, mut Jürgens sanokin että maalivahdiksi yllättävän nuori, onhan maalivahdit maalivahteja jo 15 vuotiainakin, ei niistä vasta myöhemmällä iällä molareja tule nusnus ;)
 
Vastaus: Peking 2008

"Saa nähdä kuinka kauan Vermeer, joka on maalivahdiksi yllättävän nuori 22 vuotias, pysyy ajaxissa."

Onhan tuokin aivan älytön kommentti Pepeltä. Olympialaisissa valtaosa pelaajista on alle 23-vuotiaita, jopa maalivahdeista. Maalivahtivalmennus alkaa huippuseuroissa jo aivan junnuiässä, joten Vermeer on varmasti jokusen vuoden jo palloja torjunut. Pepelle vaan tiedoksi.

Ja pelkästään Euroopasta löytyy paljon maalivahteja, jotka ovat vakiinnuttaneet paikkansa huipulla jo alle 25-vuotiaina.

Edit. Nyt kun seuraa Urheilukanavalta Virkkusen selostusta, niin ei ole epäilystäkään, kuka on Suomen paras selostaja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Peking 2008

Suomelle ensimmäinen KULTA! Satu Mäkelä-Nummela voitti juuri kultaa naisten trap-ammunnassa! Kaukosäädintä purren tuli jännitettyä tuota koitosta. :D Ei lajilla ole väliä kun jännitetään suomalaisen voiton puolesta! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Peking 2008

Suomelle ensimmäinen KULTA! Satu Mäkelä-Nummela voitti juuri kultaa naisten trap-ammunnassa! Kaukosäädintä purren tuli jännitettyä tuota koitosta. ;D Ei lajilla ole väliä kun jännitetään suomalaisen voiton puolesta!* :)

Todella loistavaa, itse luin uutisen juuri äsken. Henri Häkkiselle ilmakivääristä pronssia..... hieno suoritus sekin.
 
Vastaus: Peking 2008

Suomelle ensimmäinen KULTA! Satu Mäkelä-Nummela voitti juuri kultaa naisten trap-ammunnassa! Kaukosäädintä purren tuli jännitettyä tuota koitosta. :D Ei lajilla ole väliä kun jännitetään suomalaisen voiton puolesta!* :)
No näinpä. Lajia en ole seurannut kuin satunnaisotannalla olympialaisissa, vaan heti kun oli suomalainen mukana niin olin liimattuna jännäämässä. =) Todella kovan luokan suoritus Satulta, etenkin kun slovakkipimu hiillosti tasaisesti perässä.

Jenkkejä en sponssaile missään lajissa, mutta nuorelle USA:n tytölle soi pronssin erikoisessa neljän ampujan uusintamatsissa. Hienosti ammuttu.

PS. Häkkiseltäkin melkoinen suoritus ilmakiväärissä. Hopealle oli miehellä myös saumoja, vaan viimeinen laukaus meni paineissa pikkuisen poskelleen. Upea pronssi joka tapauksessa. Go Finns!
 
Vastaus: Peking 2008

PS. Häkkiseltäkin melkoinen suoritus ilmakiväärissä. Hopealle oli miehellä myös saumoja, vaan viimeinen laukaus meni paineissa pikkuisen poskelleen.
Kultaahan siinä olis tullu jos olis ampunu 10,9 viimesellä....10,8 osumalla olis kai tullu uusinta?
 
Ylös Bottom