Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaaja-lehti / NUMERO 03 -palaute

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XRay
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

XRay

New Member
Re: Lehti itse...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Everlast
Nyt kun saatiin tuo pois alta niin mitäs mieltä porukka on itse kolmannesta Pelaaja-lehdestä?

+ Kevin Deselmsin kolumni
Nykypelaajat ovat nynnyjä ;)

+ Enter the Matrix-juttu
Vaikuttaa mielenkiintoiselta peliltä...

Ja tasaisesti plussia lopuille osa-alueille :)
...pitänee tässä joku kerta laittaa tilaus vetämään...
 
Aesh, koska on niin laiska ettei jaksa ilmeisesti kirjoittaa sitä mailia mitä aikoi numeron #1 ilmestyttyä niin kommentoidaan nyt sitten edes omalla boardilla. (tosin nyt tuli mieleen, että taisin jo murmeltaa mielipiteeni aiemminkin) Eli:

+/- Pisteytys on vähän niin-ja-niin, toisaalta 'puolien' ottaminen käyttöön nostaisi tarkkuuden asteikolle 0-10 ja se taas menee ehkä jo hiustenhalkomiseksi.

+ Pop-kulttuuri on ehdotonta plussaa ja sen osuutta onkin näköjään lisätty. Hyvin toteutettu palsta, Ali G rikkoo tosin muuten niin mukavan tunnelman ja mainoksen maku jää suuhun, koska molemmat vertaillut mp3-soittimet olivat Creativen (ja kansi puhui enemmän testien kuin katsausten suuntaan). Olisitte ottaneet vaikka allekirjoittaneelta löytyvän Apple iPodin ;) Kirjoja voisi yrittää löytää sen yhden per lehti, ehkä levyjäkin voisi olla 1 + pelisoundtrack. Leffat ja DVDt kyllä arvioidaan muuallakin.

+ Rento mutta asiallinen meininki, josta näkyy se, että aihe kiinnostaa eikä touhu ole vain "vielä viis virkettä niin saan rahat pois jutusta" -mättöä. (tai sitten olette PR-petoja) Ulkoasu on sopivan eläväinen mutta tuo asiat esiin eikä joudu uhraamaan niitä kikkailun takia.

+ Japanifriikkinä tietysti Max Kobayashi (joka tosin jää pois :(

+ Babylon 5, Matrix, LotR ja Konsolifin.net. Joren tavoin minun pitäisi kai dissata, mutta sivun 010 alalaidan juttu kyllä pelastaa tilanteen. Tosin se muistuttaa siitä, että suunnitelmien mukaan Konsolifin.netin etusivun piti olla auki jo viikkoja sitten. Excuse me while I kill myself ->

Pitäisi kai tilata, jos opiskelijalla olisi joskus rahaa johonkin. Toivottavasti tämän numeron takia teilatun mummon ei käynyt pahasti.
 
Tuolle vanhalle keskustelulle alkaa tulemaan pituutta, joten aloitin uuden keskustelun. Tänne haukut ja kehut tuosta kolmannesta numerosta.

PS: Siirsin nuo muutamat palautteet tähän...


Edit: Hmm, tämän piti jäädä ylimmäiseksi ;)
 
Goddammit!

Mulle ei oo vieläkään tullu uutta lehteä(nro3). Missäköhän vika. Lasku maksettu ja 2 lehtee jo tullut (3kk testitilaus).
Onko kaikki muut tilaajat jo saanu??
 
Ei tullut sitten vielä tänäänkään tuota lehteä ja kaupoissa se on ollut jo viime torstaista lähtien:mad:
Minulla taitaa jäädä kolmeen ensimmäiseen numeroon tilaus.
Ei kyllä niin hirveästi nuo muut koneet kiinnostakaan kuin PS2.
 
Meille jaettiin posti tuossa 12 maissa, joten heti kun pääsen koulusta niin olen todella pettynyt jos ei lehteä näy laatikossa. Puhalla taitaa olla yhteyksiä Max Kobayashiin ja Levi Buchananiin, mikä on hyvä asia, koska täten saadaan muualta mailmasta näkökulmaa pelimaailmaan.
 
Jep, kohta alkaa Pelitin pojat (ja pari tyttöä) olemaan ongelmissa ;)

Sisältö vaikuttaa pienen lukemisen ja selaamisen jälkeen mielenkiintoiselta. Se vaikuttaa mukavan vaihtelevalta ja Matrix-pelin esittely oli todella mukava lisä. Todella mukavaa oli myös toimituksen kommentoinnit, muuten teksti olisi vaikuttanut pelkältä hypetykseltä.

Ulkonäössä on vielä vähän hiomista, kansi ei näyttänyt minusta kovin onnistuneelta. Taustakuva on hieno, mutta kokonaisuutena se ei toimi. Tosin minä en ikinä ole ollut hyvä arvostelemaan mitään taiteellista, joten olisi varmaan parempi pitää suu kiinni... :D Tosin itse Matrix-artikkeli oli mielestäni varsin hienon näköinen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WeePee
Goddammit!

Mulle ei oo vieläkään tullu uutta lehteä(nro3). Missäköhän vika. Lasku maksettu ja 2 lehtee jo tullut (3kk testitilaus).
Onko kaikki muut tilaajat jo saanu??

Kaikki ne tilaajat, jotka eivät lehteään tänään tiistaina ole saaneet, pyydetään ilmoittamaan asiasta osoitteeseen tilaajapalvelu@pelaajalehti.com. Postin kanssa tekemämme sopimuksen mukaan lehtien piti olla kaikilla tilaajilla tänään perillä.

M. Huttunen
Pelaaja
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mr.Hutt
Kaikki ne tilaajat, jotka eivät lehteään tänään tiistaina ole saaneet, pyydetään ilmoittamaan asiasta osoitteeseen tilaajapalvelu@pelaajalehti.com. Postin kanssa tekemämme sopimuksen mukaan lehtien piti olla kaikilla tilaajilla tänään perillä.

M. Huttunen
Pelaaja
Laitoin postia;) .
 
Hyvältähän lehti vaikuttaa(Pitää lähteä ostamaan tuo #3 numero;)). Erityinen plussa paperin valinnasta! Tuo pisteytys todellakin on vain vähän niin ja näin. Ehkä vähän turhan moni on saanut täydet 5/5 kahdessa ensimmäisessä numerossa, IMO. Noh, pikkujuttuhan tuo.;)

Kiitos muuten toimitukselle nimikirjoituksista lehden ensimmäiseen numeroon, tulee olemaan arvokas tässä vuosien kuluessa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mr.Hutt
Kaikki ne tilaajat, jotka eivät lehteään tänään tiistaina ole saaneet, pyydetään ilmoittamaan asiasta osoitteeseen tilaajapalvelu@pelaajalehti.com. Postin kanssa tekemämme sopimuksen mukaan lehtien piti olla kaikilla tilaajilla tänään perillä.

M. Huttunen
Pelaaja
Eipä tuo tännekkään saapunut vaikka testitilauksen pitäisi vielä yksi numero kattaa. Mailia lähtee...
 
Laitoin meiliä toimitukseen lehden myöhästymisen takia. Ihan ok palautetta tuli.

Toivottavasti saavat lehden jakelun kuntoon ensi vuotta ajatellen, voi tilaajia alkaa jossain vaiheessa kaihertamaan ainainen myöhästely. Pelaaja-lehti on yllättänyt ainakin minut positiivisesti, voipi olla että lähtee ensi vuoden numerot tilaukseen.
 
Eipä tullut ei... toivottavasti tilanne nyt parantuu sille tasolle mille on luvattu, sillä ensimmäisen 2:n numeron perusteella olen jo valmis tekemään kestotilauksen. Lehti on kuin minulle luotu ja vaikka Pelit on hieno lehti, pitää kyllä myöntää, että viime kuun Pelaaja tuli luettua tarkemmin kuin Pelit.
 
Lehteä en ole kerennyt laiskuuttani tilaamaan, joten eilen poimin sen mukaan kauppareissulla.

Täytyy sanoa, että tuo Enter the Matrix-juttu oli todella hyvä. Lueskelin eilen illalla sen pariin otteeseen.
 
Tänään tuota uusinta numeroa lukiessani ajattelin, että ei kait tuo pieni myöhästyminen nyt niin paha juttu ole, etteikö sitä vois ihan kestotilaajaksi ryhtyä. Ulkoasultaan ja paperin valinnan perusteella, Pelaaja ohittaa mun miellestä Pelt-lehden, ja muutenkin sisältö on jotenkin kiinnostavampi. Jos saan opintotukeni taas nousemaan normaali lukuihin (juuri puolittivat senkin, mutta varman saan takaisin täyden tyen), niin eiköhän lähde kestotilaus vetämään.
 
Ylös Bottom