Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaaja-lehti

Vastaus: Pelaaja-lehti

Tartuin tähän tarjoukseen ja tulin kusetetuksi.

Suurimmaksi osaksi tarjotut pelit oli melko vanhoja, ja kun sanoin
omistava suurimman osan niistä ja kieltäydyin tarjouksesta, kaveri
heitti että kävisikö Red Dead Redemption. Sitä peliä en omistanut, joten
tartuin tarjoukseen.

Nyt kirjekuori tuli postissa, ja pettymyksekseni siellä oli ikivanha Brütal Legend.
Tämän kaverin taktiikka taitaa olla kieltäytymisien jälkeen tarjota
suht uutta peliä tilaajalahjaksi, mutta postittaa sitten kuitenkin vanha
peli, kun asiakas ei tule häntä saamaan ikinä puhelimeen vastaamaan
virheistään.:mad:
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

ikivanha Brütal Legend.

:D Minulle Brütal Legend taas on sitä uusinta uutta.

No joo, jos pelkästään rahallista arvoa ajattelee, niin kai ihan uutta ovat parin kuukauden sisällä ilmestyneet. Onhan tuo tosiaan kenkkumainen temppu. Itse olen tilaaja ollut muutaman vuoden ja ihan tyytyväinen ollut lehteen. Tosin nyt kun puolisen vuotta olen Official Playstation Magazinea tilannut, niin se täyttää pelilukemistarpeeni Pelaajaa paremmin. Mutta onpahan nyt puolen kuukauden välein luettavaa...
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Höh, taas on just tätä et kestotilaajat ei saa tavallaa mitää bonuksia.. eli pitäs katkoa aina aikaajoin lehden tilausta ja sit tilata uudestaan ku saa tarjoushintaan plus pelin kaupanpäälle(

Sama tuo on kaikilla lehdillä. Pelitin kanssa joutuu tekemään saman kikkailun joka vuosi, että saa lehden puoleen hintaan, sillä nykyään tuo ei imo ole kokohintansa arvoinen.

Sama juttu on muuten kännykkäliittymien ja canal digitalinkin puolella. Sitten vielä ihmetellään, miksi kuluttajat eivät pysy uskollisina? Parasta palvelua olen tuolta osin saanut Alfa Romeolta ja Saabilta. Konsertti/teatteri-lippuja, koeajoja, kahvituksia yms. putoilee vähän väliä. Toki talossa onkin kaksi Alfaa ja lisää tulee jatkossa.
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Itselleni soittivat tämän tarjouksen. Neiti puhelimessa sanoi, "koska osallistuit Pelaaja-lehden (johonkin en muista mihin) kisaan, saat nyt tämän ainutlaatuisen tarjouksen."

Puolitoista vuotta Pelaajaa sekä Dead Space 2 hintaan 69,95e, tilaukseen lähti välittömästi. :)
Sama neiti soitteli tännekkin ja luulin jo voittaneeni jotain mutta ehei, lehteähän se tyrkytti ja enkä osannut sanoa ei. No, 4 kk lehteä ja Dragon Age hintaan 25 € antaa tulla nyt kun on tullakseen.
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Tartuin tähän tarjoukseen ja tulin kusetetuksi.

Jos sulle oikeasti kävi näin, niin ei ei sitä tahallaan ole tehty tietenkään, turha heti alkaa syytellä kustetuksesta, tilanne voidaan varmasti korjata. Pistä emailia meidän toimitukseen, niin selvitellään, vaikka toimitus Ei mitenkään näistä asioista vastaakkaan.

Thomas/Pelaaja-lehti
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Minullekin soitti syksyllä joku naikkonen pelaajalehdeltä ja Dragon age-piti tulla, mutta eipä ole näkynyt. Kuitenkin toissapäivänä ilmoitettiin että peli on loppu. Eikö pelaajalehden pitäisi lähettää joku vastaava tuote?
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Pelaaja-lehti on jatkossa saatavilla myös iPad-versiona.
Tätähän pääsi testaamaan Pelaaja #100 -pippaloissa. Varsin kivasti se toimi, ja mukaanhan oli upotettu mm. trailereita peleistä, mikä on omiaan piristämään kokemusta.
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Tätähän pääsi testaamaan Pelaaja #100 -pippaloissa. Varsin kivasti se toimi, ja mukaanhan oli upotettu mm. trailereita peleistä, mikä on omiaan piristämään kokemusta.

Tämä siirtymä ollut jo hyvän aikaa toiveissa. Eikä pelkästään paperiversion näköiskopio, vaan oikeasti huomattavaa lisäarvoa tarjoavana vaihtoehtona printille. Juttuihin upotetut trailerilinkkaukset hyvä aloitus. Jatkossa toivottavasti myös kommenttivideoita peleistä ja laitteista. Matkareportaasseja unohtamatta, ja tietysti heti paikan päältä.

Uusi alusta voi taipua vielä vaikka mihin interaktiiviseen, kaksisuuntaiseen liikenteeseen jossa tilaajat osallistuvat vahvasti sisällöntuotantoon. Mallia voivat tulla hakemaan vaikka täältä KonsoliFIN:stä :D

[video=youtube;HGe9ura2fJI]http://www.youtube.com/watch?v=HGe9ura2fJI&tracker=False[/video]
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Millaisella aikataululla olette saaneet näitä kylkiäispelejä?. Itse olen sen laskun maksanut 3 viikoa sitten ja aika hiljasta on ollut pelin suhteen.

Edit: karvan alle 4-viikkoa kesti, et tuli perille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelaaja-lehti

Millaisella aikataululla olette saaneet näitä kylkiäispelejä?. Itse olen sen laskun maksanut 3 viikoa sitten ja aika hiljasta on ollut pelin suhteen.

Meikällä taisi olla 1-2 kuukautta ennen kuin call of duty 4 tuli postilaatikkoon lahjana siitä että rupesin tilaamaan pelaajaa.
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Tällä hetkellä uuden tilaajan lahjaksi luvataan Dead Space 2 -peliä. Vuoden tilaus ja peli 59 euroa.
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Kerrankin lehti jossa on järkevä tilauslahja :) Tosin jos oikein muistan niin tämä lehti ei ollut lainkaan minulle mieluinen, joten jätän tilaamatta/lukematta.
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Tarjoilivat mullekin tuossa joku kuukausi sitten tuota tarjouspakettia, että lehti ja Dead Space 2 59 euroa, mutta empä tarttunut siihen. Muutamia Pelaaja-lehtiä lukeneena ja useita selanneena olen sitä mieltä, että niin kauan kuin Rekunen kirjoittaa lehteen, niin en osta ainuttakaan irtonumeroa saati tilaa. Sen verran laadutonta ja surkeaa tekstiä, etten viitsi kyseistä lehteä tukea. Samaten kyseisen lehden nettisivut ja foorumit ovat aivan lapsen kengissä verrattuna vaikka KonsoliFiniin, että meinasi nauru päästä, kun puhelimessa myyjä sanoi "ja tilaajana saat tunnukset meidän loistaville sivuille ja foorumille".
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Muutamia Pelaaja-lehtiä lukeneena ja useita selanneena olen sitä mieltä, että niin kauan kuin Rekunen kirjoittaa lehteen, niin en osta ainuttakaan irtonumeroa saati tilaa. Sen verran laadutonta ja surkeaa tekstiä, etten viitsi kyseistä lehteä tukea. Samaten kyseisen lehden nettisivut ja foorumit ovat aivan lapsen kengissä verrattuna vaikka KonsoliFiniin, että meinasi nauru päästä, kun puhelimessa myyjä sanoi "ja tilaajana saat tunnukset meidän loistaville sivuille ja foorumille".

Aivan samasta syystä lopetin myös tilauksen
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Mä otin tossa syyskuussa sen tarjouksen, missä sai pelin ja 5 lehteä hintaan 25€. Oli sellanen tilaus, mikä loppuu automaattisesti tohon tammikuuhun. Lehdet ja peli tuli tammikuuhun asti niin ku piti. Sit yhtäkkiä tuli lehti nyt maaliskuussa ja lasku et oli taas vuodeksi lehteä. Piti aika vittumainen puhelu soittaa sinne pelaaja / h-townin aspaan ja vähä suutahtaa sinne. Sanottiin vaan siellä et toi on ollu määräaikainen toi 5 lehteä ja peli, et tilaus jatkuu sen jälkeen. Piti vähä avautua ja sanoa et ei se puhelinmyyjä ihan noin mulle sanonu et on se kumma ku pitää kusettaa asiakkaita et saa lehteä myytyä. Ainankin sain tilauksen peruttua ja laskun repiä ton jälkeen.

Mut ne jotka on noiden tarjousten perässä tota tilaamassa, niin kannattaa katsoa et se menee niin ku luvataan. Enää en ikinä tilaa pelaaja lehteä ja jos sitä joku mulle myy, niin suorat sanat saa kuulla. Eikä kannata luottaa siihen mitä ne puhelinmyyjät sanoo.
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Mä otin tossa syyskuussa sen tarjouksen, missä sai pelin ja 5 lehteä hintaan 25€. Oli sellanen tilaus, mikä loppuu automaattisesti tohon tammikuuhun. Lehdet ja peli tuli tammikuuhun asti niin ku piti. Sit yhtäkkiä tuli lehti nyt maaliskuussa ja lasku et oli taas vuodeksi lehteä.

Piti aika vittumainen puhelu soittaa sinne pelaaja / h-townin aspaan ja vähä suutahtaa sinne. Sanottiin vaan siellä et toi on ollu määräaikainen toi 5 lehteä ja peli, et tilaus jatkuu sen jälkeen
Harvinaisia ovat lehtitarjoukset, missä tilausjakso päättyisi automaattisesti. Syystä että tarjouskampanjalehdet myydään normaalisti määräaikaisena, eli asiakkaan pitää muistaa peruuttaa jatkotilaus tai sieltä pukkaa uutta lehteä ja laskua normihinnoiteltuna.

Olisi tietysti kiva jos tilaus päättyisi siihen mihin sen tilaushetkellä kuuluisi päättyä. Lehtitalot nyt vain pyrkivät tarjouksillaan saamaan uusia asiakkaita ja pitämään heidät asiakkaina kestotilauksilla. Vanha, toimivaksi todettu toimintamalli heillä. Kokeneet lehtien tilaajat puolestaan hyppivät kampanjatarjouksesta toiseen ja peruuttavat lehden heti kampanja-ajan jälkeen. Sekin vanha, toimivaksi todettu toimintamalli. :)

Suuttua tuosta vähiten kannattaa, jos on misinformaatio iskenyt kohdalle. Lehden peruuttaminen on kuitenkin puhelimella vaivaton tehdä. Jatkossa vaan varautuu vastaaviin ja tietää suoraan miten toimia.

Itse olen ottanut vastaan lukuisia lehtitärppejä vuosien varrella (mm. Hifi, Mikrobitti, Pelit jne.) ja kaikissa tuo yllämainitun kaltainen homma. Jos tilaat, niin muista perua viimeisen kampanjalehden saapumisen jälkeen, ellet halua vastaanottaa uutta jaksoa laskuineen.

Itsehän unohdan joka kerta peruuttaa uuden jakson, kun vuosi on liian pitkä aika muistettavaksi edes muistilapulle kirjoitettuna -> kalenteriin pitäisi raapustaa. Mutta eipä ongelmaa senkään jälkeen, jos on yhden uuden lehden ja laskun ehättänyt vastaanottaa. Soitto asiakaspalveluun ja laskun voi repiä + lehden pitää.

No harm, no foul. =)
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Tällä hetkellä uuden tilaajan lahjaksi luvataan Dead Space 2 -peliä. Vuoden tilaus ja peli 59 euroa.

Tämän takia lopetin tilaukseni. Minkä takia uudet tilaajat huomioidaan, joka lehdessä, joka tapauksessa? Ei tuota lehteä(kään) kannata tilata kestona. Ei mitään etua. Katsokaapa. Säästää kaksitoista euroa (!!!), kun on kestotilaaja, irtonumeroiden ostamisen sijaan.

Vuonna 2011 kaikki tilaajat saavat lehtensä muovitettuina joka lisää lehden keräilyarvoa." - Kaikki helvetin lehdet on muovitettuja, paitsi ala-astelaisten tekemät mauku-sarjikset.

"Tilaajana saat myös monia muita ainutlaatuisia etuja, kuten erikoiskansia, julisteita ja muita etuja joita irtonumeroiden ostajat eivät saa. Tilaajaedut alkavat tammikuussa 2011 upealla Pelaaja-lehden seinäjulisteella." - Eli käytännössä ei mitään. Erikoiskannet plaah, seinäjulisteella voi pyyhkiä persettä, onneton.

"Vain tilaajana saat myös täyden käyttöoikeuden pelaajalehti.com -verkkopalveluun. Luo oma profiilisi, lisää omia kuvia, kirjoita omia arvosteluja! Lisäksi kaikki Pelaajan arvostelut ovat luettavissasi myös verkossa!" - Hahaa...


Harvinaisia ovat lehtitarjoukset, missä tilausjakso päättyisi automaattisesti. Syystä että tarjouskampanjalehdet myydään normaalisti määräaikaisena, eli asiakkaan pitää muistaa peruuttaa jatkotilaus tai sieltä pukkaa uutta lehteä ja laskua normihinnoiteltuna.

En tykkäisi lehteä puolustella mitenkään, mutta noinhan se menee. Varmaan myyjätyttönen kusettanut silmään, "tää loppuu sit automaattisesti.." :D
 
Vastaus: Pelaaja-lehti

Muistan viel oikeen hyvin ku se myyjä oikein painotti, että on vain 5 lehden tilaus ja loppuu sit. Eikä vaadi minulta mitään toimenpiteitä. Aspan nainen vastasi vaan mulle, että "kilpailu on kovaa puhelinmyynnissä" ku kysyin että näköjään noihin puhelinmyyjien sanaan ei voi luottaa. Ku ne sanoo mitä vaan et saa lehtiä myytyä ja itelle enemmän provikkaa.

Melkeinpä kaikki lehtitilaukset mitä olen tehny on ollu jotain tarjouksia ja määräaikaisia. Mitkä sit olen ajoissa lopettanu, mut tässä ajattelin ettei tarvi. Mutta väärässähän sitä oli. No nyt olen onnellinen pelit lehden tilaaja :)
 
Ylös Bottom