Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaaja-lehti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Testitilaukseen meni myös minullakin. Ei jaksa käydä kioskilta ostamassa lehteä kuitenkaan. Piti nyt oikein tänne tulla sanomaan... ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Minusta tuo on plussaa. En oikein tajunnut näitä 0-100 arvosteluita, jossa surkeaksi haukutut pelit sai 60-70 pistettä, hyvät 85-100. Vai olettako nähneet monesti 20 pisteen peliä? Sen pitäis tarkoittaa suunilleen sitä, ettei peli toimis ollenkaa.

3kk testi tilaus lähti menemään.

Kyllä 0-5-asteikko on vähän liian vähän suuntaa antava.

Pelit-lehdeltä:
Hooligans-3 Hyvää: Kansilehden paperista voi taitella origamin. Huonoa: Kaikki muu.
Akimbo-Kung Fu Hero-5 Hyvää: Suomenkielinen ohjekirja, Huonoa: Kaikki loput.
 
[Vai olettako nähneet monesti 20 pisteen peliä? Sen pitäis tarkoittaa suunilleen sitä, ettei peli toimis ollenkaa.

[/B][/QUOTE]

Muistaakseni tuo Britney peli sai pélitissä jotain 20 pojoa
 
Monesti on sanottu 60-pisteen pelistä jotain tämän suuntaista, "Kiertäkää tämä kaukaa". Senhän pitäis olla keskiverto peliä parempi. Okei, mun kokemukset perustuu Super power lehteen, jossa arvostelu asteikko tuntui oleva 60-100 pistettä. Hyvänä pidin sitä sydeemiä, että siinä annaettiin pisteet erikseen grafiikalle, äänille, ohjattavuudelle ja jotain muitakin ja tietysti kokonais arvosana. LOTR snes:lle tais kerran saada 0 tai 10-pistettä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Monesti on sanottu 60-pisteen pelistä jotain tämän suuntaista, "Kiertäkää tämä kaukaa". Senhän pitäis olla keskiverto peliä parempi. Okei, mun kokemukset perustuu Super power lehteen, jossa arvostelu asteikko tuntui oleva 60-100 pistettä. Hyvänä pidin sitä sydeemiä, että siinä annaettiin pisteet erikseen grafiikalle, äänille, ohjattavuudelle ja jotain muitakin ja tietysti kokonais arvosana. LOTR snes:lle tais kerran saada 0 tai 10-pistettä.

Mäkin muistan tuon LOTR-pelin. Sain hyvät naurut siitä. Ja Super Power oli kyllä muutenkin legendaarinen lehti, hyvässä ja pahassa :D

Selailin juuri ensimmäisen Pelaajan ja ehdin lukea muutaman arvostelunkin, jotka olivat todella hyviä. Tosin pieniä virheitä vilisi siellä täällä, mutta tämä johtuu varmaan siitä että lehti piti saada pihalle tms. Korjaantuvat varmaankin tulevissa lehdissä. Viiden tähden arvosteluasteikko on mielestäni todella hyvä juttu. 100 pistettä on aivan liian tarkka. Aivan liian tarkka jos saan toistaa.
 
Olen edelleen hieman pihalla...lehtihän ilmestyy vasta HUOMENNA (10.10) joten miten teillä voi olla jo lehti? Näytenumero? Mistäs sellaisen saa? :confused:
 
Tilaa ennakkoon.
Tuli tänään ja vaikuttaa ihan asialliselta.
Katotaan nyt vielä kaksi seuraavaa numeroa.

Cuski

edit
hmph esikatselua ei ole keksitty?
 
otti tossa the thing pc arvostelussa silmaan kun sanottiin etta hiirella voi liikuttaa muka vain vaakatasossa mika ei tosiaankaan pida paikaansa
 
Viimeisin ihmetyksen aihe oli Colin3:sen esikatselussa, taas kerran version kohdalla oli pelkkä PS2. Eivät ole pojat tehneet kotiläksyjään?
 
kotiläksyt ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Viimeisin ihmetyksen aihe oli Colin3:sen esikatselussa, taas kerran version kohdalla oli pelkkä PS2. Eivät ole pojat tehneet kotiläksyjään?
En ole varma asiasta, mutta testattavana on tainut olla vain PS2 versio. Lehti on minusta hyvä: selkeä, tyylikäs ja paras suomenkielinen konsolilehti, pc lehtiä löytyy varmaan kattavampia.
 
Mua jäi ärsyttämään tossa lehdessä kaks asiaa: Se Street Fighter 2 kuva ei todellakaan ollu Snessin versiosta, ja sit siinä x02 (tjsp) jutussa oli yhtenä kuvatekstinä "SHEN MUE 2" (onneks sentään tekstissä oli "Shenmue 2".
 
Re: kotiläksyt ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Timo
En ole varma asiasta, mutta testattavana on tainut olla vain PS2 versio.

Niin, ei tuossa linjassa ollut mitään vikaa, jos se pidettäisiin läpi lehden. Mutta esim. Burnout 2:n arvostelun ohessa oli mainittu PS2, Gamecube, Xbox. Mietin vain, että mistäköhän ovat saaneet GC ja Xbox -versiot testiä varten. :)
 
Montako sivua tuossa lehdessä on ja kuinkakohan paljon se maksaa per numero jos tilaa?

Olis minunki jo aika saada oma pelilehti tilattuna
 
Eilen löysin lehden kaupan hyllystä, joten taas tilaajat saa lehden pienellä viiveellä, kuten aina. >:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Kele, ei ole lehti vieläkään tullut. :(
Jos olet lehden vasta maanantai-iltana tilannut, niin kyllä sen tuleminen jo tällä viikolla on melko epätodennäköistä.
Eiköhän seuraava tule kuitenkin ihan ajoissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Jos olet lehden vasta maanantai-iltana tilannut, niin kyllä sen tuleminen jo tällä viikolla on melko epätodennäköistä.
Eiköhän seuraava tule kuitenkin ihan ajoissa.

Itse tilasin lehden itse viime viikolla torstaina (3.10) noin kello 14.00 ja lehti oli seuraavana päivänä postilaatikossa. Nopeaa palvelua sanon minä. :)
 
Ylös Bottom