Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaaja-lehti

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Itse tilasin lehden itse viime viikolla torstaina (3.10) noin kello 14.00 ja lehti oli seuraavana päivänä postilaatikossa. Nopeaa palvelua sanon minä. :)

Hommahan taitaa toimia suurinpiirtein niin, että osoitetiedot lätkäistään lehtiin jo painossa ja lehdet menevät painosta suoraan postiin.
Osoitetietosi saatoivat ehtiä juuri mukavasti painoon, mutta luulenpa että tällä viikolla tehtyjen tilauksien osoitteet joudutaan lätkimään jo painettuihin lehtiin käsin ja sitten viemään lehdet postiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
mulle tuli ruskeessa kirjekuoressa lehti + lasku missa ei ollu lahettajan osoitetta ollenkaan

ai siellä oli laskukin :)
olipa hyvä ettei tullut vielä vietyä paperinkeräykseen. ;)
 
Tjooh lehti tuli toissapäivänä keskiviikkona, ja mielestäni oikein hyvä lehti. Muutamissa arvosteluissa ihmetytti jopa runsaat haukut ja silti 5/5 arvostelussa, mutta eipä siinä mitään. Materiaali on juuri oikea mun mielestä ja ulkoasukin oli mukava(varsinkin kansi oli upea yksinkertaisuudessaan).
Seuraavaa numeroa odotellaan...
 
Minä en tykkää tuosta arvostelu asteikosta. Sen pitäisi olla 10 tai 100. Pisteillä ei tuntunut olevan mitään yhteistä itse arvostelun kirjoituksen kanssa. Hyvä lehtihän se on, mutta taidan katsella vähän aikaa ennen kuin sen ostan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Monesti on sanottu 60-pisteen pelistä jotain tämän suuntaista, "Kiertäkää tämä kaukaa". Senhän pitäis olla keskiverto peliä parempi. Okei, mun kokemukset perustuu Super power lehteen, jossa arvostelu asteikko tuntui oleva 60-100 pistettä. Hyvänä pidin sitä sydeemiä, että siinä annaettiin pisteet erikseen grafiikalle, äänille, ohjattavuudelle ja jotain muitakin ja tietysti kokonais arvosana. LOTR snes:lle tais kerran saada 0 tai 10-pistettä.

SuPo antoi aikoinaan tuolle LotR-pelille asteikolla 1-100 tuhdin vitosen joka osa-alueella. Loistopeli varmasti siis oli kyseessä, eikä vain? ;) :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
mulle tuli ruskeessa kirjekuoressa lehti + lasku missa ei ollu lahettajan osoitetta ollenkaan

Samoin kirjeessä tuli lehti, osoitetiedot kirjoitettuna vielä käsin siihen kuoreen. Eli nopeaa palvelua, edelleenkin. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zide
mua kyllä ihmetyttää toi mafia arvostelu..

No mielipidehän sekin on, eikai siitäkään pelistä kaikki pidä.
 
Ei oo kyllä yhtään typerämpää arvosteluasteikkoa kuin 1-5:een. Ei oikein saa selkoa, että onko peli nyt sitten hyvä, vai perseestä. Eternal Darknesskin sai vain 3 palloa. Arvostelut oli muutenkin vähän turhan lyhyitä.:(
 
No kyllä mun mielestä 0-5 palloo on paljon parempi ku toi "0-100" -asteikko. Hyvä esimerkki tosta 0-100:n toimimattomuudesta oli yks Pelitin numero jossa varmaan puolet peleistä sai 89 pistettä. 0-5 antaa sopivan kuvan siitä onko peli huono, keskitasoa tai hyvä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Ei oo kyllä yhtään typerämpää arvosteluasteikkoa kuin 1-5:een. Ei oikein saa selkoa, että onko peli nyt sitten hyvä, vai perseestä. Eternal Darknesskin sai vain 3 palloa. Arvostelut oli muutenkin vähän turhan lyhyitä.:(
Siinähän ne ennen arvostelujen alkua selostettiin pallukoiden tarkoitukset ja mitä esim. 3 palloa edustaa!

Luet arvostelun, katsot pallukoiden määrän ja et silti saa selvää onko peli perseestä vai hyvä? Aika vekkuli olet :D

p.s Pelit-lehtikin saisi pikku hiljaa siirtyä 1-5 asteikon pariin ja unohtaa vanhanaikainen 0-100, käytännössä 65-100 asteikko.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smirre
Luet arvostelun, katsot pallukoiden määrän ja et silti saa selvää onko peli perseestä vai hyvä? Aika vekkuli olet :D

Monilla on vain tapana käydä lehti selaten läpi ja katsoa pistemäärä. Omasta mielestä tuo 1-5 toimii oikein hyvin. Jokaiselle pallukalle on selkeä merkitys, joten väärinkäsityksiä pisteiden tarkoituksesta on aika vaikea saada aikaan.
 
Mitäs vaikeeta tossa 5:en järjestelmässä on ?? Samahan on ollut käytössä elokuvien parissakin jo vaikka kuinka kauan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Monilla on vain tapana käydä lehti selaten läpi ja katsoa pistemäärä. Omasta mielestä tuo 1-5 toimii oikein hyvin. Jokaiselle pallukalle on selkeä merkitys, joten väärinkäsityksiä pisteiden tarkoituksesta on aika vaikea saada aikaan.
Jepjep, 1-5 järjestelmä on erittäin tervetullut myös peliarvosteluihin. Toivotaan, että Pelit uskaltaisi nyt viimeinkin siirtyä samaan järjestelmään, vaikka vastustajia löytyy pilvin pimein.

(Tuntuu vaan, että vastustajat koostuvat ikähaarukasta 9-16v ;) )
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smirre
Jepjep, 1-5 järjestelmä on erittäin tervetullut myös peliarvosteluihin. Toivotaan, että Pelit uskaltaisi nyt viimeinkin siirtyä samaan järjestelmään, vaikka vastustajia löytyy pilvin pimein.

Oisko niin, että noilla numeroilla on enemmänkin psygolokinen merkitys. Hevosvoimathan ei ole enään mikään virallinen tehon yksikkö, vaan ne pitäis ilmoittaa watteina joka on virallinen tehon yksikkö. Silti näkee ja kuulee paljon käytettävän hevosvoimia koska se on lukuna isompi kuin vastaava määrä watteja, eli ihmiset mieltää suuren luvun paremmaksi.

Itse kannatan tuota 1-5 systeemiä.
 
Minusta olisi kaikken paras arvosteluasteikko 4 - 10 niinkuin koulussakin Siitä kaikki saisi kuvan mikä on hyvä peli ja mikä huono.
 
Koulukaverini Lasse Erkola on näköjään myös mukana vääntämässä lehteä!?! Hyvä syy jättää lehti ostamatta.. :p
 
Ylös Bottom