Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaaja-lehti

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Eikös IGN:llä ainakin joskus ollut joku suomalainen tai alunp. suomalainen freelanceri tms. ?

Oli ja on. Ja sama herra kirjoittelee myös Pelaajaan, elikkäs Thomas Puha.
 
Kyllä kai tässä voisi kohta ruveta katselemaan mitä tilauslapun kenttiä pitää oikein täyttää, sen verran tasokasta ja no niin, loppu jääköön minun ja minun väliseksi.

Varsinkin Pop-kulttuuri piristää, minusta sitä voisi jopa olla enemmän (siis kuitenkin niin, että lehti on selkeästi pelilehti ennen kuin joku älähtää) koska palstana se käsittelee näitä eksoottisimpia herkkuja ja aika usein pelaamiseen liittyviä ilmiöitä. Toisaalta, loppuu aiheet ja asiat kesken jos liikaa käsittelee kerralla joten ymmärtää tuonkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan designed
Kyllä kai tässä voisi kohta ruveta katselemaan mitä tilauslapun kenttiä pitää oikein täyttää, sen verran tasokasta ja no niin, loppu jääköön minun ja minun väliseksi.
Taidan jättää tilaamatta. Ei oikein ole iskenyt.
 
Tilasin testitilauksen (3kk) viikonloppuna. Kuinkas nopsaa vauhtia eka numero on teille tipahtanut, jos olette sattumoisin aloittaneet tilauksenne jo myynnissä olevasta numerosta (kuten minä satuin tekemään).. Toivottavasti lehti kolahtaa postilaatikkoon ja minuun vielä tällä viikolla! :D
 
Lainaus Pelaaja-lehden kotisivuilta:
Pelaaja 03 on valmis. Lehti tulee myyntiin 4.12 pääkaupunkiseudun alueelle tuotannollisista syistä johtuen. Lehti tulee myyntiin ympäri suomen 5.12. Pahoittelemme pientä myöhästymistä syvästi. Hyviä uutisia on kuitenkin se, että Pelaajan kustantaja H-Town on reagoinut tilaajien toivomuksiin ja heti vuoden 2003 alusta alkaen lehti saapuu tilaajille ennen kuin kauppoihin.
Jos tämä vielä toteutuu niin kyllä tilaus jatkuu täälläkin, kyllä sen verran pidin lehdestä :)
 
Noh, tuli nyt Pelaaja-lehti tilattua vuodeksi, kun GW-messuilla oli sen verran hyvä tarjous :)
 
Onko kukaan vielä saanut Pelaajan uutta lehteä (nro 3) himaan?
Eilenhän sen piti ilmestyä, 4.12.:confused:
 
Re: IGN diggaa Pelaaja-lehdestä!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Everlast
Hih, on se hienoa, että Pelaaja nauttii maailmanlaajuista rakkautta!

http://ps2.ign.com/articles/376/376782p1.html

En pitäisi suurena ihmeenä, jos IGN:ssä kehutaan estoitta Pelaaja-lehteä, jos tekstin kirjoittaja istuu kahdella pallilla yhtäaikaa ...

-=Pacdam=-
 
Itse tilasin Pelit lehden GW:stä. 12 numeroa 37 euroa. Oli sen verran pieni hinta, että alkaa tulemaan jo vastinetta rahalle, vaikkei itse lehdestä välttämättä niin hirveästi tykkäisikään.
 
Höh, ei tullut pelaajaa tänään vaikka kovasti lupasivat, että tilaajat saavat lehden ennen kauppoja :(
 
Oonkohan ainoa, jolle lehti ei oo tullu? Kaks ekaa lehteä tuli pari päivää myöhässä mut tää kolmas ois pitäny tulla jo 4. tai 5. päivä, mut ei vielä tänäänkään tullut postiluukusta..

Enpä tilaa tota lehteä enempää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan J-KloW
Oonkohan ainoa, jolle lehti ei oo tullu? Kaks ekaa lehteä tuli pari päivää myöhässä mut tää kolmas ois pitäny tulla jo 4. tai 5. päivä, mut ei vielä tänäänkään tullut postiluukusta..
Et ole ainoa. Minäkin olen lehteä odotellut tässä jo pidemmän tovin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan J-KloW
Oonkohan ainoa, jolle lehti ei oo tullu? Kaks ekaa lehteä tuli pari päivää myöhässä mut tää kolmas ois pitäny tulla jo 4. tai 5. päivä, mut ei vielä tänäänkään tullut postiluukusta..

Et ole ainoa, mullakin on yksi numero vielä saamatta, ja varmaan on viimeinen numero mitä mulle tulee.
 
Ylös Bottom