Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaaja vs Pelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eden
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pelaaja vs Pelit

Onko pelkällä pelaajalla omaa ketjua? No jos on niin jos ylläpito voisi siirtää oikeaseen osoitteeseen :)

Eli pelaajasta soittivat, myivät 20€:lla 4 lehteä + vapaavalintaisen pelin ja peliksi sanoin useaan kertaan myyjälle, että Dragon age 2 ps3-versio.

Tänään tuli peli ja olipa taas yllätys, kirjekuoresta löytyi Crysis2 ps3-versio, jolle ei ole käyttöä.

Laitoin spostia, että mitäs pelleilyä tämä on ja miten menetellään, ei varmaankaan minun tarvitse ruveta uutta kirjekuorta / postikuluja maksamaan, jotta tuon takaisin voin sinne lähettää?

Ärsyttää... useaan otteeseen vielä puhelimessa varmistettiin, että peli on DA2 ps3.

Oho, voitko tarkemmin kertoa mitä pelejä oli vaihtoehtoina?
 
Vastaus: Pelaaja vs Pelit

Xboxille, wiille ja pc:lle oli muistaakseni omansa ja pleikkarille juurikin Crysis 2, DA2 ja joku Need for speed. Tarkemmin en valitettavasti muista.
 
Vastaus: Pelaaja vs Pelit

Mä tilasin kans saman (oli mainos Facebookissa), mutta peliä ei ole näkynyt eikä kuulunut... Ja myös DA2 oli myös mun valinta.
 
Vastaus: Pelaaja vs Pelit

Mitä biokan Pelaaja-lehden kylkiäspelijutussa kävi?

Minä sain nyt joulun jälkeen omani ja ihan oikea peli oikealle konsolille. Jokseenkin vain koomista, kun tilasin tämän Skyrim-odotusta helpottamaan ja se tulikin vasta sen jälkeen :D
 
Mun piti viime vuonna saada Pelaajan tilauksen yhteydessä 10e lahjakortti konsolinettiin, mutta eipä kuulunut, vaikka useasti olin asiasta aspaan yhteydessä. Kumma juttu, miten asiat voi ryssiä noin lahjakkaasti.
 
Vastaus: Pelaaja vs Pelit

Mun piti viime vuonna saada Pelaajan tilauksen yhteydessä 10e lahjakortti konsolinettiin, mutta eipä kuulunut, vaikka useasti olin asiasta aspaan yhteydessä. Kumma juttu, miten asiat voi ryssiä noin lahjakkaasti.

Tarkasta ettei vain ole roskapostisuodattimeen osunut. Ja siis viime vuonna? 2010? Voi olla vähän myöhäistä kysyä asiakaspalautteesta tuota, mutta kysyvähän ei tunnetusti tieltä eksy. Ja jos asiakaspalvelu ei saa asian eteen mitään tehtyä, niin ylöspäin soittaminen on aika usein toimiva reitti edetä.

Jos haluat sänköpostisi hakupalvelulla hakea, niin luultavastikin lähettäjän kohdalla lukee "no-reply" ja otsikkona "Tilaajalahjakorttisi Pelaajalta". Näin ainakin itselläni VPD-lahjakortin tiimoilta.
 
Vastaus: Pelaaja vs Pelit

Tarkasta ettei vain ole roskapostisuodattimeen osunut. Ja siis viime vuonna? 2010? Voi olla vähän myöhäistä kysyä asiakaspalautteesta tuota, mutta kysyvähän ei tunnetusti tieltä eksy. Ja jos asiakaspalvelu ei saa asian eteen mitään tehtyä, niin ylöspäin soittaminen on aika usein toimiva reitti edetä.

Jos haluat sänköpostisi hakupalvelulla hakea, niin luultavastikin lähettäjän kohdalla lukee "no-reply" ja otsikkona "Tilaajalahjakorttisi Pelaajalta". Näin ainakin itselläni VPD-lahjakortin tiimoilta.

Totta kai roskapostin tarkistin heti ekana. Toi jäi roikkumaan sellasena "palaamme pian asiaan" -hommana H-Townin aspan osalta. En sit jaksanu lähtee vänkäämään asiasta, kun ei toi 10e nyt kummonen raha ole, mutta eipähän vaan jaksa tollaseen tarjoukseen toiste iskeä. 2010 keväällä tilauksen tein siis.
 
Ylös Bottom